Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 254, 255, 256 ... 263, 264, 265  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2020 9:13 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Ryan schreef:
En wie ben jij dan wel om er over te oordelen?
Trump is gewoon een narcistische idioot.
Daar hoef je geen psychiater voor te zijn om dat te zien.

Aldus 'n technisch geschoolde MBO'er die nog geeneens zelf op het idee kwam om ervoor te zorgen 'n zaklampje bij zich te hebben voor het geval hij in het donker de batterijtjes van z'n fietslamp zou moeten vervangen.
Hij keurde het systeem van fietsverlichting op batterijen namelijk af omdat 't je daarmee zou kunnen gebeuren dat die batterijen leeggaan en je in het donker niet genoeg ziet om ze te kunnen vervangen.
Laughing Laughing Laughing Laughing
-

Alsof iedereen ten allen tijde een zaklamp mee neemt.
Verder ging het er over, dat het vervangen van de batterijen, of het fietsledje
een crime is. Ook als je een agent met een zaklamp bij je hebt staan!

Je bent gewoon een onmogelijk recalcitrant figuur.
De ultieme Hollandse kaaskop!
Zelden zo'n trol meegemaakt.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2020 13:50 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

't Begint tijd te worden dat opa wordt vastgebonden in z'n stoel.

Hij begint nou al met z'n uitwerpselen in het rond te smijten.

-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2020 13:57 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Ryan schreef:

Wat een taalgebruik Cool

BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2020 15:52 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Real schreef:
Ryan schreef:

Wat een ongelofelijke mongool ben je toch!

Wat een taalgebruik Cool

Hoezo? Niks mis mee hoor, met die woorden van Ryan.
Natubico lokt dat zelf uit.
Lees maar even terug, het begint in deze bij Trump. Natje noemt dat belediging van een bevriend staatshoofd.
Heel veel berichten van hem hebben dit irritante treitertoontje.
Laf, humorloos en achterbaks, dat zijn de woorden die bij me opkomen als ik teksten van hem lees.
Gewoon negeren, is het beste.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2020 16:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Aldus 'n technisch geschoolde MBO'er

Wel met Jip eens. Dit is zuigerig, heb je bij mij ook al meerdere malen geprobeerd. Je fixatie op opleidingsniveau is onnodig: we kennen elkaars opleidingniveau niet op Weerwoord. We weten niet of jij verder bent gekomen dan de lagere school.

Daarbij... opleidingsniveau en intelligentie hebben niet zoveel met elkaar te maken. Je kunt beter intelligent zijn dan hoog opgeleid. Mag ik dat zeggen? Ja, na 15 jaar werken in het onderwijs mag ik dat best zeggen.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2020 19:53 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

"Belediging van 'n bevriend staatshoofd" is 'n uitdrukkelijk als zodanig strafbaar gesteld feit.

Wanneer sommigen die juridische terminologie als 'n "irritant treitertoontje" ervaren dan is dat jammer voor hen (en waarschijnlijk ook voor hun opleidingsniveau), maar 't is toch echt niets meer of minder dan de letterlijke weergaven van hoe 't in de wet staat.

Vervolgens kwam opa dan vertellen dat 't géén bevriend staatshoofd is.

Zonder verdere motivatie weer, terwijl aan de hand van legio persberichten het tegendeel aangetoond kan worden.

Vond 't net te dom om inhoudelijk op te reageren, temeer daar er nog maar weer wat laagbijdegrondse beledingen achteraan kwamen zoals we dat inmiddels gewend zijn van 'n schroevedraaiertje dat denkt dat ie overal over mee kan praten en dat ie 't ook nog beter weet dan deskundigen op allerlei gebieden waarover ie de klok wel 'ns heeft horen luiden.

Hou je aan de regels, pleeg geen strafbare feiten zoals belediging, laat de persoon van andere deelnemers er altijd buiten, ook als je veel moeite hebt om te accepteren wat diens mening of deskundig oordeel is, en ga anders maar wat op straat voetballen.
-
BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2020 20:15 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
.....heb je bij mij ook al meerdere malen geprobeerd. Je fixatie op opleidingsniveau is onnodig.

In die tijd gebeurde 't om de haverklap dat Cliff discussies in z'n voordeel leek te willen beslissen door er altijd weer de termen "wetenschappelijk" en "wetenschappelijk bewezen" bij te slepen.
Dat gebeurde soms te pas, maar vaak ook te onpas. Zo vaak te onpas, dat dezerzijds het vermoeden begon te ontstaan dat genoemde in elk geval zelf niet wetenschappelijk onderlegd is en dus ook niet echt kan weten wat de term wetenschappelijk nou helemaal inhoudt.
Voor 'n wel universitair geschoolde zit er dan vaak niets anders op dan zo iemand erop te wijzen dat hij er toch echt niet voldoende van af weet omdat hij nou eenmaal niet het inzichtelijk niveau heeft bereikt van iemand die wel 'n universitaire studie heeft voltooid.

Iemand die bij de amateurs voetbalt en nooit anders heeft gedaan moet toch ook geen eredivisie-spelers gaan vertellen hoe 't moet.
-
BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2020 23:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Je meet jezelf veel te grote schoenen aan.

Waarschijnlijk steekt het je omdat jouw levensfilosofie totaal geen wetenschappelijke onderbouwing heeft, en daarom ga je maar over het opleidingsniveau van anderen praten.

Wat strafbaarheid betreft: jij bent met je raciale ideeën ook regelmatig over de grens van het toelaatbare gegaan. Ik zag dat je daarvoor ook van Wikipedia verbannen was (althans, ik als een heel verhaal over een gebruiker genaamd 'natubico' die teveel raciale theorieën op Wikipedia zette en tegelijkertijd zijn vivisme liep te promoten, zou wel toevallig zijn als er twee zijn)

Dus laten we elkaar niet beschuldigen van strafbare feiten op Weerwoord. Als je er problemen mee hebt, doe dan gewoon aangifte.

BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 5:59 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Bij de Wp (en dus ook de Engelstalige waar 't hier over gaat) )wordt in geval van onenigheid over bijdragen en bijdragers beslist bij meerderheid van stemmen, voor zover die worden uitgebracht door andere bijdragers.

Dus geen ordentelijk opgezette procedure, waarin uiteindelijk door onafhankelijke deskundigen beslist wordt, nee, Jantje en Pietje, waarmee 'n gebruiker al vaker in de clinch heeft gelegen beslissen.

En wie weet niet dat men bij veel leden van de zogenaamde Linkse kerk al als racist wordt beschouwd wanneer men het woord "ras" neerschrijft?

Dus neen, ook al wordt dat daar als reden opgevoerd, weet zelf als jurist maar al te goed dat er niets echt racistisch bij is geweest.
't Was en is allemaal puur biologisch en etnologisch.

Wat de promotie van genoemde filosofie betreft werd er inderdaad wel wat ruim omgesprongen met de regels, maar dat gebeurt daar in veel meer gevallen.
Vond zelf dat het redden van levens dat beoogd wordt met de genoemde filosofie een dergelijke ruimhartigheid wel rechtvaardigde en dat bleek ook lange tijd geacepteerd te worden.

Maar toen: het Wk-voetbal was begonnen en het Nederlandse elftal maakte in de eerste ronde gehakt van Italie, Frankrijk en nog 'n sterk land.
Overmoed alom dus in den lande.
En ja, prompt werden 'n aantal passages over het Vivisme verwijderd door iemand die in A'dam woonachtig was.
Tja, daar was Moeder Natuur kennelijk niet zo blij mee, want prompt ook werd genoemd elftal er in de eerstvolgende ronde alweer uitgeknikkerd.

Maar uiteindelijk was het echte probleem dat dezerzijds met twee gebruikersnamen deelgenomen werd; een voor de persoon zelf en een voor de stichting waarvan hij bestuurder is.
Een van die beide was inderdaad Natubico en na de gelegenheid gekregen te hebben om te kiezen welke van de twee namen niet meer gebruikt zou mogen worden, werd deze dan maar opgegeven.
Maar blijf erbij dat 't formeel volkomen correct was om met die twee namen deel te nemen, omdat 't juridisch bezien twee verschillende personen betrof; zo'n stichting is immers 'n zelfstandige rechtspersoon.
-
BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 7:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Vond zelf dat het redden van levens dat beoogd wordt met de genoemde filosofie een dergelijke ruimhartigheid wel rechtvaardigde en dat bleek ook lange tijd geacepteerd te worden.

Zie andere topic: je gedraagt je als een Jehova op dit punt. Stop met het 'redden' van andermans levens vanuit je religieuze opvattingen. Wordt echt niet gewaardeerd.

Quote:
Tja, daar was Moeder Natuur kennelijk niet zo blij mee, want prompt ook werd genoemd elftal er in de eerstvolgende ronde alweer uitgeknikkerd.

Ach ja, Moeder Natuur houdt zich natuurlijk bezig met een rechtvaardige winnaar van een WK voetbal. Net zoals microben precies weten wie natuurvriendelijk leeft en wie niet. Rolling Eyes

Zullen we het nu weer over Trump gaan hebben?

BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:

-

Ik schreef "Trol" en dat is wat je bent.
Gewoon een zuigerig typetje.

BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 13:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Trump was weer lekker bezig:
https://youtu.be/jmpBa4h6INk?t=4437

En ook over Obama gate:
https://youtu.be/jmpBa4h6INk?t=3980

Overigens kan ik hem geen ongelijk geven bij de eerste link. De vraag is bijzonder zuigerig. Trump wil naar mijn mening alleen aangeven dat Corona een wereldwijd probleem is en dat de VS het niet slecht doet. De journalist komt met een gesloten vraag waarom het een wedstrijd zou zijn. Trump zegt helemaal niet dat het een wedstrijd is, dat maakt de journalist ervan. Het lijkt me niet verkeerd landen met elkaar te vergelijken in de Corona-crisis, wij doen zelf ook niet anders. Trump zegt 'Ask China'. Ik snap niet echt wat hij daarmee bedoelt overigens, maar hij is wel vaker onnavolgbaar.

Vervolgens blijkt de vrouw Aziatisch en wordt de 'racisme-kaart' getrokken: waarom zegt u dat specifiek tegen mij over China?

Ik kan wel genieten van hoe Trump met zijn media omgaat. De media heeft veel te veel macht, wat zij schrijven wordt door miljoenen voor waarheid aangenomen. Dat heeft geleid tot arrogantie. En het nieuws moet verkopen, dus de toon is vaak hijgerig en niet zelden worden acteurs ingezet om nieuws te maken of aan te kleden.

Prima dat iemand ook vanuit een machtspositie daar eens flink tegenin gaat. Als je kijkt in Nederland is dat vér te zoeken. Rutte heeft de NOS nodig en de NOS heeft Rutte nodig, en dat is ook prima te zien.

BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Natubico schreef:

-

Nee hoor, daar begon jij mee. Ten eerste beschuldigde jij Ryan dat hij de wet overtrad door een bevriend staatshoofd te beledigen.
Lees eerst even artikel 118 van het wetboek van strafrecht en verontschuldig je dan aan Ryan vanwege voorbarige conclusies en zelf te kort schieten.
Vervolgens begin je vanuit het niets over fietslampjes, wat je hiermee beoogt kan je zelf niet eens behoorlijk verantwoorden.

BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 14:09 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
Trump was weer lekker bezig:
https://youtu.be/jmpBa4h6INk?t=4437

En ook over Obama gate:
https://youtu.be/jmpBa4h6INk?t=3980

Overigens kan ik hem geen ongelijk geven bij de eerste link. De vraag is bijzonder zuigerig. Trump wil naar mijn mening alleen aangeven dat Corona een wereldwijd probleem is en dat de VS het niet slecht doet. De journalist komt met een gesloten vraag waarom het een wedstrijd zou zijn. Trump zegt helemaal niet dat het een wedstrijd is, dat maakt de journalist ervan. Het lijkt me niet verkeerd landen met elkaar te vergelijken in de Corona-crisis, wij doen zelf ook niet anders. Trump zegt 'Ask China'. Ik snap niet echt wat hij daarmee bedoelt overigens, maar hij is wel vaker onnavolgbaar.

Vervolgens blijkt de vrouw Aziatisch en wordt de 'racisme-kaart' getrokken: waarom zegt u dat specifiek tegen mij over China?

Ik kan wel genieten van hoe Trump met zijn media omgaat. De media heeft veel te veel macht, wat zij schrijven wordt door miljoenen voor waarheid aangenomen. Dat heeft geleid tot arrogantie. En het nieuws moet verkopen, dus de toon is vaak hijgerig en niet zelden worden acteurs ingezet om nieuws te maken of aan te kleden.

Prima dat iemand ook vanuit een machtspositie daar eens flink tegenin gaat. Als je kijkt in Nederland is dat vér te zoeken. Rutte heeft de NOS nodig en de NOS heeft Rutte nodig, en dat is ook prima te zien.

Grotendeels met je eens, maar wel met een kanttekening.
Machthebbers die journalisten nodig hebben en vice versa, vind ik nogal bedenkelijk.
Trump die elke hem ongewelvallige nieuwsrubriek afdoet als fakenews komt ook niet echt geloofwaardig over.
En wat is vandaag de dag de media? De officiële nieuwssites of de random roepers zoals Geenstijl, Dumper, Facebook of Twitter?
Waar ik het meeste moeite mee heb, is je opmerking dat iemand vanuit een machtspositie daar tegenin gaat. Dat is niet prima, en dat is ook geen uitzondering.
Want, als ik even offtopic mag gaan, ik ben dat beeld van die kleine student op het plein van de hemelse vrede nog niet vergeten.
Wat is er met deze kleine dappere man gebeurt toen de internationale persmuskieten uit China vertrokken?
Weet jij het? Ik niet, maar ik hoop van harte dat ze deze held een snel en vrij pijnloos nekschot hebben gegeven en niet dat hij vastzit in een of andere vage Chinese kerker waar hij dagelijks gemarteld wordt.

Ook ben ik het met je eens dat de huidige media teveel macht hebben, maar dat geldt ook voor Trump.
Trump is niet echt een man die je veel macht moet geven. Want het is zoals het is. Trump is een gewiekste zakenman. Weet precies hoe hij potentiele klanten moet bespelen, maar dat maakt hem nog geen goede president.

Tot slot: De Aziatische vrouw die de racismekaart trekt, doet me een beetje aan jou denken toen je mij vroeg waarom jij, als man zijnde, geen lid kon worden van een vrouwenvoetbalteam.
Zulke vragen moet je niet hier stellen maar aan de club in kwestie.

BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Trump is niet echt een man die je veel macht moet geven. Want het is zoals het is. Trump is een gewiekste zakenman. Weet precies hoe hij potentiele klanten moet bespelen, maar dat maakt hem nog geen goede president.

Kan ik best in meegaan, maar tegelijkertijd ben ik ook een democraat. En wie heeft Trump die macht gegeven? Het Amerikaanse volk. Blijkbaar wil men het daar zo. Ieder volk krijgt de leider die het verdient.

Maar wie heeft de media eigenlijk die macht gegeven? Je zou kunnen stellen: massaal niet meer kijken, dan haken de adverteerders af. Helaas werkt dat niet. Het is een systeem wat zichzelf in stand houdt. Kijken we naar Nederland, dan is het gewoon belastinggeld wat naar de NOS vloeit. Wie beslist over dat belastinggeld? De politiek.

't is allemaal verre van een gezonde constructie.

En de tijd waarover jij spreekt, de demonstrant op het plein van de hemelse vrede, ik heb het idee dat de media toen anders was. Minder hijgerig. Meer tijd om zaken uit te zoeken. Minder verkoop door sensatie.

Maar goed, ook toen was er minder controle. Tal van nieuwsberichten uit die tijd bleken ook volkomen onwaar.

BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 20:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Zie andere topic: je gedraagt je als een Jehova op dit punt. Stop met het 'redden' van andermans levens vanuit je religieuze opvattingen. Wordt echt niet gewaardeerd.

't Gaat vooral ook om de levens van dieren, planten en microben.

Denk zo dat die dat wel op prijs stellen, want daar wordt nogal wat mee aangerotzooid, terwijl ze zelf niet in staat zijn om dat de daders aan hun verstand te brengen.
-
BerichtGeplaatst: Do Mei 14, 2020 20:24 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Ryan schreef:
Ik schreef "Trol" en dat is wat je bent.
Gewoon een zuigerig typetje.

Ria staat weer tegen de spiegel te ouwebetten.
-
BerichtGeplaatst: Vr Mei 15, 2020 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
Jip schreef:

Kan ik best in meegaan, maar tegelijkertijd ben ik ook een democraat. En wie heeft Trump die macht gegeven? Het Amerikaanse volk. Blijkbaar wil men het daar zo. Ieder volk krijgt de leider die het verdient.

Maar wie heeft de media eigenlijk die macht gegeven? Je zou kunnen stellen: massaal niet meer kijken, dan haken de adverteerders af. Helaas werkt dat niet. Het is een systeem wat zichzelf in stand houdt. Kijken we naar Nederland, dan is het gewoon belastinggeld wat naar de NOS vloeit. Wie beslist over dat belastinggeld? De politiek.

't is allemaal verre van een gezonde constructie.

En de tijd waarover jij spreekt, de demonstrant op het plein van de hemelse vrede, ik heb het idee dat de media toen anders was. Minder hijgerig. Meer tijd om zaken uit te zoeken. Minder verkoop door sensatie.

Maar goed, ook toen was er minder controle. Tal van nieuwsberichten uit die tijd bleken ook volkomen onwaar.

Prima, zolang Trump zijn macht op Amerikaans grondgebied uitoefent.
Buiten die grenzen zou hij zich wat beter moeten aanpassen en niet als de bekende olifant door een porceleinkast banjeren.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 15, 2020 13:18 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ja, dat geldt natuurlijk voor al zijn voorgangers ook. Obama heeft ook de nodige buitenlandse oorlogen gestart.

Het is de VS eigen. Bij uitstek een land wat zijn militairen niet op eigen grondgebied kan houden, maar overal ter wereld stationeert en missies laat uitvoeren. Van elk ander land zouden we grote schande spreken... en ik doe dat dan ook van de VS. Maar dat is niet echt de gangbare opinie. Dat de VS militaire basissen heeft in 130 landen (of was het nog meer) schijnen heel veel mensen normaal te vinden.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 15, 2020 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Juist. Wat mij betreft is Trump het prototype van 'de Amerikaan'. Lomp, arrogant, overtuigd van zijn eigen gelijk, zo schijnheilig als de pest, teveel geld en te weinig zelfinzicht, stompzinnig, agressief, stoer, kortom ze hebben nog steeds geen idee waar Amerika nu eigenlijk voor staat.
Belangrijkste kenmerken: Sport, religie, preutsheid, showbizniz, wapens, en ondanks de Burgeroorlog nog steeds een grote scheiding tussen Noord en Zuid.
Verdraagt geen kritiek, want Amerika is toch zeker het beste land ter wereld? Iedereen is hier gelijk, krijgt evenveel kansen, mag geloven en denken wat hij wil.
Realiteit: alles draait om geld en de schone schijn.
Ze gaan overal ter wereld hun Amerikaanse 'evangelie' uitdragen. Al moet het met bommen en granaten.
Het doel heiligt toch de middelen? Kortom, je reinste pubergebluf.
Teveel spierballen en te veel testosteron en zo goed als geen hersens.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 15, 2020 13:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik vergelijk de VS met 'de bully' van 'highschool'. Een wat dom iets te groot uitgevallen en agressief jongetje die iedereen intimideert, pest en af en toe een klap uitdeelt. En iedereen loopt daarin mee want niemand wil het pispaaltje zijn.

Maar feitelijk vindt iedereen de Bully verschrikkelijk.

BerichtGeplaatst: Za Mei 16, 2020 19:42 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

En dan te bedenken dat 't al bij al de Joden zijn die met hun banken de dienst uitmakken in die VS.
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 17, 2020 7:35 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Jip schreef:
Juist. Wat mij betreft is Trump het prototype van 'de Amerikaan'. Lomp, arrogant, overtuigd van zijn eigen gelijk, zo schijnheilig als de pest, teveel geld en te weinig zelfinzicht, stompzinnig, agressief, stoer, kortom ze hebben nog steeds geen idee waar Amerika nu eigenlijk voor staat.
Belangrijkste kenmerken: Sport, religie, preutsheid, showbizniz, wapens, en ondanks de Burgeroorlog nog steeds een grote scheiding tussen Noord en Zuid.
Verdraagt geen kritiek, want Amerika is toch zeker het beste land ter wereld? Iedereen is hier gelijk, krijgt evenveel kansen, mag geloven en denken wat hij wil.
Realiteit: alles draait om geld en de schone schijn.
Ze gaan overal ter wereld hun Amerikaanse 'evangelie' uitdragen. Al moet het met bommen en granaten.
Het doel heiligt toch de middelen? Kortom, je reinste pubergebluf.
Teveel spierballen en te veel testosteron en zo goed als geen hersens.

Laten we blij zijn dat dit hersenloze deel van Europa een paar eeuwen geleden naar Amerika is vertrokken.

Helaas zijn er nog genoeg hersenloze Europeanen die achter zijn gebleven. Dat deel zorgt hier voor stilstand en verdeeldheid.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 17, 2020 20:53 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Real schreef:
Helaas zijn er nog genoeg hersenloze Europeanen die achter zijn gebleven. Dat deel zorgt hier voor stilstand en verdeeldheid.

Doet even denken aan de aloude spreuk "Zelfkennis is het begin van alle wijsheid".

Maar het roept ook wel vragen op; die "stilstand", in welk opzicht is die er en is zogenaamde "vooruitgang" niet 'n synoniem van verdere ontwikkeling in de richting der "American dream", waarbij (althans in de praktijk) het materialisme hoogtij viert en het leefmilieu alsmaar verder in de vernieling raakt?
-
BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2020 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Telefoongesprekken tussen Biden en voormalig president Poroshenko van Oekraïne uitgelekt!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=EbmDLhJ43cU&feature=emb_logo

Uitgelekt of bewust vrijgegeven laat ik even in het midden.

In ieder geval, Biden wilde een aanklager laten ontslaan in Oekraïne die onderzoek deed naar een bedrijf waar zijn zoon belangen in had, en gebruikte een miljard aan steun voor Oekraïne als pressiemiddel. Volgens CNN is hier helemaal niets vreemds of ongeoorloofd aan, maar dat was voordat deze tapes openbaar werden. Ben benieuwd hoe ze dit gaan verdedigen.

Het heeft alle schijn van belangenverstrengeling, of Quid Pro Quo zoals de Amerikanen het noemen, precies datgene waar ze Trump van beschuldigen en waar ze hem voor wilden afzetten. Zonder succes overigens.

Weerwoord forum index » Buitenland