Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 248, 249, 250 ... 263, 264, 265  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 01, 2020 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Poendert schreef:
Trump heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de werkloosheid cijfers in de VS tot 3,8% zijn gezakt.
Trump is iemand met een grote bek, die meteen zegt wat hij denkt en dat daarna ook doet. Daarom is hij miljardair.

Kletskoek. Trump heeft een hoop werkloosheid veroorzaakt.
Het is zoals het in Nederland ook gaat.
Verlies van voltijdbanen.
Daar zijn deeltijdbanen voor in de plaats gekomen.
Maar die zetten nu juist weinig zoden aan de dijk.
Je komt er gewoonweg niet van rond.
Veel Amerikanen hebben 2 of 3 deeltijdbanen tegelijk.
En nog hebben ze het niet breed.

Dat de bazen miljonair worden, is juist omdat ze profiteren van de armoede.
Laat je toch eens nakijken!

Moet ik je nou echt voor de zoveelste keer vertellen, dat statistiek een hogere vorm van liegen is?!
Werkloosheidscijfers zijn sowieso apekool.

Je kan altijd aanvechten, wat de criteria zijn.
Want die deugen vrijwel nooit.
Vrouwen van 60, die op de lijst staan als werkzoekend?
Terwijl ze een huishouden draaiend houden?
Ondertussen zitten vaklui van 60 jaar thuis.
Ik bedoel maar.
De markt is totaal verziekt.
Maar dat is een bekend fenomeen.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 01, 2020 16:01 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

[quote="Ryan"]
Loetje schreef:
Wat wij niet in de Nederlandstalige media met hun globalistische politieke agenda vernemen:

Ja, wie zit er of Fox News te wachten?
De andere kant van de globalistische leugen is net zo goed een leugen.

Het globalisme is het moderne kolonialisme. Het profiteren van de ongelijkheid tussen mensen, en/of delen van de wereld.

Het fascisme is het vasthouden aan de voorspoed, het kapitaal, de mineralen en de productiemiddelen voor uitsluitend het eigen belang.
De burgers zijn dan ook volkomen ondergeschikt aan dit "nationaal?" eigenbelang. Wat in feite niet veel anders is dan het belang van een paar happy few.

De derde weg is die van de internationale solidariteit.
En die hoor ik hier zelden of nooit.
In tegendeel. Men steunt de gevestigde orde.
En geeft daarmee zijn eigen vrijheid op.

Ik ben het met je eens.

De republikein Ted Cruz is net zo'n oprukkend Globalistisch Totalitair drammer als zijn Democratische evenknie
de van toonbaar van de Oekrainse oorlog profiterende Joe Biden. Dat geldt ook voor families van de oorlogshitsers
(in wezen gewoon ordinaire ''Warlords') McCain, Kerry etc etc..

Vergeet niet de in Brussel opererende VVD-Facist Van Baalen (die in de Oekraine, maar ook in Lybie de boel
liep op te hitsen). Hij bleek- geheime Amerikaanse donoren bleek te hebben en was dus in wezen een
Amerikaans intrigant.

Je kan stellen dat Democraten (rare aanmatigende naam) en Republikeinen (die dol zijn op 'Koningshuizen')
tegen elkaar aan een wedstrijd ver-pissen doen om bij een hogere macht in de VS in het gevlei te komen.

Dat ver-pissen gaat om:
- De meest oorlogen in wereld uitlokken
- De meeste agressie tonen
- De grootschaligste humanitaire rampen veroorzaken middels voedsel- en medicijnen blokkades (Yemen, Venezuela, Cuba)
- De meeste wapens ter wereld exporteren aan de meest wrede totalitaire systemen (Saudi Arabia, Bahrein, Qatar, Koeweit).
- Oorlogen veroorzaken en spanningen continueren en forceren in Europa.
- Bereid zijn de meest totaliltaire Islamistische abjecte milities te steunen (ISIS mag weer groeien als kool in Noord Syrie/Irak).

Voor alles het totale demoniseren van landen die niet volgens de lijntjes van economische- en militaire
dominantie, oneerlijke handelspraktijken en ongelijke welvaartsverdeling van de VS willen buigen.

Of die landen nu meer of minder democratische zouden zijn dan de zogenaamde ''partners'' van de VS
doet er in wezen niks toe.

De VS zelf staat overigens ook bij lange na niet meer in de top 20 van meest Democratische landen vermeld en
moet ook niet als een Democratie (in wezen een fata morgana-begrip die de lading niet dekt)
worden gezien om het werkelijk te begrijpen.

Rutte en Blok staan als van ouds met hun VVD vooraan in het aanmoedigen van oorlogen en mega-gevaarlijk
kernwapen-escalerende politieke ontwikkelingen...

Zo stond de mega-idioot Rutte als enige Europese leider te juichen toen Trump het kernwapenverdrag inzake Europa
eenzijdig opzegde

Eerder stonden vergelijkbare Nederlandse politici te juichen toen Warlord George Bush Jr. plots - tegen de verdragen in-
anti-raketsystemen in Oost Europa begon te plaatsen.

De agressieve onbalans, het scheppen van een realiteit waarbij de VS straffeloos een kernaanval kan beginnen
tegen Rusland, werd gecreeerd... Alles om de koude oorlog verder op te stoken, waar Bush Sr. al mee was gestart.

Gewetenloze totaal waanzinnige wapenproductie-bazen, en de vaste handlangers binnen de CIA,NSA,FBI, Pentagon
zijn de werkelijke in wezen vrijwel ongecontroleerde machten naar wiens gunst Republikeinen en Democraten
continu dingen, daarin spelen kiezers een clownesk bijrolletje...

Inmiddels heeft Rusland maatregelen genomen en gaat hypersonische raketten op grote schaal
produceren... en plaatsen.

Rutte zal tevreden zijn met dit resultaat en samen met de VVD de wereld nog verder in brand proberen te zetten...
kan hij weer onderdanig kruipend naast Trump oreren ''Ik wil alsjeblieft het allerliefst dat u een akkoord met ons sluit''.

Deze openingszin is de meest slechte angstige reactie om voor Nederland nog goede deal te
sluiten en Trump lacht zich in zijn vuistje... hij weet dat die de buit al binnen heeft en dat Nederland
verder kaal te ''plukken'' is.

De NATO moet worden vervangen door een Europese variant om eigen deals met Rusland te kunnen sluiten.

De duizenden verloren miljarden Euro's moeten in Europa worden besteedt ten behoeve onze werkgelegenheid
onze vrijheid en onze Europese schatkist... !!!

De enige norm van de VS is grenzeloos financieel gewin een kapitalistische tomeloze willekeurige haat en
een opdringende agressie in de wereld, die gestopt moet worden voordat het te laat is.

Qua risicotoename op een kernoorlog is het in wezen al veel te laat, zelfs als die per abuis uitbreekt.

De tijden dat dan nog correctief ingrijpen mogelijk is zijn vervlogen tijden, al vindt elite-knuffelaar
en woord-mysticus 'Rutte' het allemaal ''geweldig''...

BerichtGeplaatst: Do Jan 02, 2020 4:37 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Ryan schreef:
Niemand zit op jouw commentaar te wachten!

Denkt ook nog gedachten van anderen te kunnen lezen.
Weet ie toch geen flikker van af.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Jan 02, 2020 4:42 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
Houdt je aanvallen op de persoon maar bij je, maar waar 't om gaat is dat volgens de officiële publicatie dienaangaande van het Witte Huis geen dergelijke brief d.d. 20-12 is geschreven aan de voorzitster van het Lagerhuis.
Wel een aan de voorzitters van beide kamers, maar die had 'n heel andere inhoud.

Ryan schreef:
Ach, gaan we weer een potje zitten janken?
Ik laat zien waar het over gaat, en meneer is weer eens recalcitrant.
Met jouw is er ook geen rechte voor te ploegen hè!

Bla, bla, bla, bla, veel geblaat maar niks ter zake van het onderwerp.
Dus die brief is kennelijk gefabriceerd door neppers.
-
BerichtGeplaatst: Do Jan 02, 2020 4:52 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Ryan schreef:
[Werkloosheidscijfers zijn sowieso apekool.
Ik bedoel maar.De markt is totaal verziekt.

Wat is dat nou weer voor kolder.
'n Vrouw van zestig wil nog werken of moet in elk geval nog werk zoeken en is dan gewoon werkzoekend net als anderen die 20, 30 of 40 zijn.
Zeker kan ze ook 'n gezin hebben waarvoor ze het huishouden doet, maar hoeveel werkende vrouwen hebben dat niet ook.

En dan komt 't: "Ondertussen zitten vaklui van 60 jaar thuis".
Wat heeft dat nou met die vrouw van 60 te maken?
Ook die vaklui zijn gewoon werkzoekend en staan dan ook als zodanig geregistreerd.
Daar is niks apekool bij.
-
BerichtGeplaatst: Do Jan 02, 2020 10:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Real schreef:
Natubico schreef:

Die hele afzettingsprocedure is 'n puur partijpolitieke bedoening.
De Dems vreesden alsnog ernstige schade op te lopen voor zowel hun kansen bij de komende verkiezingen als voor het imago van hun laatste presidentsteam en misbruikten daarom hun meerderheid in het lagerhuis om de Republikeinen met 'n zware aanval op te schepen.

Die hele impeachment heeft maar 1 doel: zieltjes winnen om de komende presidentsverkiezingen te winnen.

Dat zal dan uitdraaien op een schot in eigen voet. Ik voel me niet geroepen Pelosi cs. wijzer te maken dan dat ze niet is.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 6:30 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:

Ook die vaklui zijn gewoon werkzoekend en staan dan ook als zodanig geregistreerd.
-

Ja, je zou kunnen zeggen van waarom moet die vrouw met dat huishouden nog ingeschreven staan als er zo veel werkzoekende mannen zijn?
Maar er zijn ook banen waarvoor de werkgever de voorkeur geeft aan 'n vrouwelijke medewerker.
Als de man van die vrouw dan werkzoekend is kan hij mooi het huishouden doen en als hij ook 'n baan heeft kunnen ze het huishouden beiden voor de helft doen.
Egalité des sexes, dat willen ze zelf toch?
-
BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 12:24 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Natubico schreef:
Houdt je aanvallen op de persoon maar bij je, maar waar 't om gaat is dat volgens de officiële publicatie dienaangaande van het Witte Huis geen dergelijke brief d.d. 20-12 is geschreven aan de voorzitster van het Lagerhuis.
Wel een aan de voorzitters van beide kamers, maar die had 'n heel andere inhoud.

Ryan schreef:
Ach, gaan we weer een potje zitten janken?
Ik laat zien waar het over gaat, en meneer is weer eens recalcitrant.
Met jouw is er ook geen rechte voor te ploegen hè!

Bla, bla, bla, bla, veel geblaat maar niks ter zake van het onderwerp.
Dus die brief is kennelijk gefabriceerd door neppers.
-

Ja natuurlijk! Dringt dat nu al tot je door????
Dat is wat ik al de hele tijd zit te vertellen.
Dat die brief aangepast is door neppers!!!!

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 12:28 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Ryan schreef:

'n Vrouw van zestig wil nog werken of moet in elk geval nog werk zoeken en is dan gewoon werkzoekend net als anderen die 20, 30 of 40 zijn.
Zeker kan ze ook 'n gezin hebben waarvoor ze het huishouden doet, maar hoeveel werkende vrouwen hebben dat niet ook.

-

Gewoon het feit dat vrouwen geen last hebben van een solidariteitsbeginsel,
en voor een habbekrats willen werken.
Voor hen is werken overbodige luxe.
Dat verziekt de arbeidsmarkt.

Maar, het is expres zo opgezet door Den Haag.
Het komt de werkgevers goed uit.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 13:38 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Ryan schreef:
Ja natuurlijk! Dringt dat nu al tot je door????
Dat is wat ik al de hele tijd zit te vertellen.
Dat die brief aangepast is door neppers!!!!

En dezerzijds wordt nu al de hele tijd erop gewezen dat die brief helemaal niet afkomstig schijnt te zijn van het Witte Huis omdat hij niet vermeld staat bij de lijst van (d.d. 20-12) uitgegane stukken.

Hier nog 'ns de link daarnaartoe: https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/

-
BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 15:26 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Natubico schreef:
Ryan schreef:

-

Een Nederlander boven de 45 zal zeer lastig nog aan de bak komen.

Met name publieke semi-overheidsbedrijven van buschauffeurs tot woningbouw-stichtingen (wijk-toezichthouders ed)
nemen (zit politieke hand achter) groepen Syriers aan en behandelen hen met alle egards en voorrang,
daar waar Nederlands vernederend worden weggestuurd... in eigen land...

De politieke solidariteit, verbinding met eigen Nederlanders kan als NUL worden samengevat.

Daarvoor inde plaats is links liberale vijandschap, haat, afwijzing en wantrouwen gekomen.

Wie D66, Groen links, VVD, PvdA of CDA/Chr Unie stemt, stemt tegen zijn eigen kinderen en tegen overerving
aan hen van zijn eigen land en cultuur, sociale waarborgen en vele vele waarden (zoals natuurlandschap en schone lucht).

Deze bizarre zelf-haat ideologieen kan allen worden verklaart vanuit de sommige verwarde Nederlandse Joden die
zich na WO II manifesteerden als getraumatiseerde land-haters... (de babyboom-ideologie).

Verwarde joden die alleen al vanwege hun slachtofferschap een goede betaald baan in de politiek
tegemoet konden zien.. Wie hun loopbanen in de weg stond was ''een Facist. Zo werd Van Thijn
een krankzinnige slechte zelfhaat-burgemeester van de Amsterdamse stad
en volgde Cohen in zijn voetstappen... om de klus af te maken (o.a. Mega-Moskeeen).

Omdat zij hun (begrijpelijke) haat jegens Duitsland niet voldoende in daden konden omzetten
is men zich blijkbaar op het overigens bezette Nederland gaan richten.

Die haat is zich gaan transformeren op alle Nederlandse burgers door middel van
ondermijnende ideologieen te weten een blinde pro-massa-immigratie en een blinde Islam omarming.

Een ISIS terrorist heeft immers ook zwarte krullen. beter dan blond zo zal men in deze psychisch zwaar
ontwrichtte kringen denken.... rond het Binnenhof.

En wederom is iedereen die hun carrieres in de weg zit een Facist.

Mijn opvatting is dat Nederlanders zich deze opportunistische getraumatiseerde babyboomers
niet hoeven te laten welgevallen (die vaak beide oorlogen niet zelf hoefde mee te maken).

Immers, een ''gecultiveerd slachtofferschap'' mag nooit ons land als eeuwig slachtveld gebruiken.

Handelde Hitler niet ook vanuit diezelfde drijfveer?.

BerichtGeplaatst: Di Jan 28, 2020 22:07 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Zo ziet het "realistische vredesplan" van Trump eruit..

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1222224528065155072

Een Palestijnse staat bestaande uit gefragmenteerde enclaves die middels bruggen en tunnels met elkaar verbonden zijn. Israel krijgt de zeggenschap over al het land inclusief Jerusalem, mag alle nederzettingen houden en krijgt ook nog een deel van Syrië erbij cadeau van Trump.

Ik kan me zo voorstellen dat Israël en haar sympathisanten hier erg mee in hun nopjes zullen zijn, daar wou ik het verder maar bij laten. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Vr Jan 31, 2020 12:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hebben de Dems de afzettingsprocedure tegen Donald Trump gestaakt? Ik lach me suf over hoe die domme Dems al drie jaar in hun eigen voet geschoten hebben en nu in hun eigen zwaard zijn gevallen. Die domme Dems zijn werkelijk gewoon een amateurclub. Werp een blik in de lucht en je ziet het in de sterren geschreven staan: Dinsdag 3 november 2020 is nu al een gelopen race.

Mogelijk snel einde proces Trump: cruciale senator tegen oproepen getuigen
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5004781/trump-impeachment-senaat-verenigde-staten-amerika-president

Quote:
Toch lijkt er niet voldoende steun te zijn voor het voorstel van de Democraten. Met name de aankondiging van de Republikeinse senator Lamar Alexander is een flinke tegenvaller voor de Democraten in de senaat: hij maakte bekend dat hij tegen het horen van getuigen is. De Democraten hadden namelijk gehoopt om met de steun van Alexander en de Republikeinse senatoren Susan Collins en Lisa Murkowski voldoende stemmen te hebben.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 31, 2020 17:58 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

CNN grijpt zelfs het corona virus aan om Trump te beschuldigen van rasisme..

Te veel blanken aan die tafel, mag niet!

Nu wil het geval dat het WHO geleid wordt door een Ethiopiër (die eerder een malaria uitbraak in zijn land in de doofpot probeerde te stoppen, maar dat geheel terzijde), en kritiek op de manier waarop hij hiermee om gaat zal ook wel racisme zijn volgens CNN. Je kunt het zo gek niet verzinnen.

Het impeachment circus eindigt in een groot fiasco voor de democraten, dus ze moeten weer wat anders verzinnen.

Eerder deze week kwam CNN in het nieuws omdat één van hun anchors een hysterische lachbui kreeg nadat een gast Trump supporters nadeed en uitmaakte voor achterlijke hillbillies. De CNN fakenews clown van dienst kwam niet meer bij van het lachen, en moest daarna zijn excuses on air maken.

Goed bezig CNN..

Ik roep hier al vele jaren dat het een k**zender is, dus ik voel me in deze gevalideerd. Laughing

BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2020 9:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Senaat besluit geen nieuwe getuigen te horen: vrijspraak Trump in zicht

https://www.nu.nl/buitenland/6027749/senaat-besluit-geen-nieuwe-getuigen-te-horen-vrijspraak-trump-in-zicht.html

Na wederom valse beschuldigingen van de democraten (ook al met het zogenaamde Rusland onderzoek) kan de wereld zich gaan voorbereiden op de herverkiezing van Trump.

En terecht lijkt me. Wie de 'democraten' nu nog een overwinning gunt na 4 jaar de legitieme president met valse beschuldigingen aan te vallen verdient ook niet beter.

Weinig democratisch mee aan de Amerikaanse democraten.

BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2020 10:08 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Wat Trump gedaan zou hebben, buitenlandse financiële steun inzetten als instrument om bepaalde gunsten verleend te krijgen van een buitenlandse leider, wordt door elke Amerikaanse president gedaan, waarschijnlijk sinds Teddy Roosevelt of zelfs lang daarvoor.

Een meer kansloze en pathetische aanklacht om een president afgezet te krijgen is er nooit eerder geweest..

Deze klucht van zure, rancuneuze democraten kan alleen nog erger worden indien mevrouw Clinton zich ineens meldt als kandidaat om Bernie te stoppen, dan zou de cirkel helemaal rond zijn.

BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2020 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Bepaalde gunsten voor het land? Of bepaalde gunsten voor eigen herverkiezing?
Lijkt me nogal een verschil.
BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2020 12:07 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dat verschil lijkt me in praktijk niet zo groot.

Kom op zeg, alsof de democraten zelf niet alles zouden aangrijpen dat hun kansen op herverkiezing zou vergroten. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2020 13:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De Dems zijn de wanhoop nabij. De Dems willen nu ook voor hun eigen land een grotere totale contrôle zoals dat nu al in China plaatsvindt. Sociale media mogen alzo geen podium meer bieden voor foute meningen. In de drie jaren van frustratie en rancune over het niet kunnen verkroppen dat Hillary Clinton bij landslide door de Amerikaanse kiezers werd afgeserveerd zijn de Dems de tot naar totalitair gedegenereerd.

HOUSE DEMOCRATS APPROVE SOCIAL CREDIT SCORE FOR AMERICANS
https://www.infowars.com/house-democrats-approve-social-credit-score-for-americans/

Congress Requests Google to End Free Speech
https://www.armstrongeconomics.com/world-news/corruption/congress-requests-google-to-end-free-speech/

BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2020 13:28 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Uiteraard wordt het corona virus nu ook gebruikt om vrijheid van meningsuiting en vrijheid van informatiegaring nog verder aan banden te leggen. Facebook (Zuckerberg) heeft al bezworen dat alle informatie die gepost wordt en in tegenspraak is met die van officiële instanties kritisch zal worden bekeken en waar mogelijk verwijderd.

Twitter is ook al weer bezig, de nieuwswebsite zerohedge is van het platform afgegooid;

https://www.zerohedge.com/political/zerohedge-suspended-twitter

Zerohedge post erg veel informatie over de corona uitbraak, informatie die veel mensen nu onthouden wordt..

Zal wel geen toeval zijn.

Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2020 15:07 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Loetje schreef:
Sociale media mogen alzo geen podium meer bieden voor foute meningen.

Zero Hedge is van twitter gepegeld.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-02-01/zero-hedge-permanently-suspended-from-twitter-for-harassment

BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2020 16:28 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Corwin schreef:
Bepaalde gunsten voor het land? Of bepaalde gunsten voor eigen herverkiezing?
Lijkt me nogal een verschil.

In dit geval vielen die samen, zij 't dat een presidentskandidatuur van Biden geeneens vaststond en dat ook nu nog niet doet, zodat 't nog maar de vraag was en is, of er ook sprake geweest kan zijn van een gunst voor eigen herverkiezing.

Dat de inspanning om het desbetreffende gerechtelijke onderzoek in Oekraine weer op gang te krijgen (nadat dit was stopgezet ten gevolge van omkoping door het vorige Presidentsteam) in het belang van de VS was staat echter vast.
-
BerichtGeplaatst: Zo Feb 02, 2020 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
Real

En zo gaan we maar door met internet censureren. In Rusland zijn ze hard bezig met een eigen internet:

https://www.bbc.com/news/technology-50902496

BerichtGeplaatst: Zo Feb 02, 2020 10:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Volgens mij had Trump zijn vrijspraak nog een tijd moeten draineren, tot de verkiezingsstrijd echt was losgebarsten.
Biden zat zo overduidelijk fout, dat zijn uiteindelijke afbraak voor Trump, later tijdens de herverkiezingen een veel groter voordeel zou hebben opgeleverd.
Dat had ik ook verwacht. Maar Trump heeft naast zijn gunstige invloed op het Amerikaanse volk en de economie, geen gevoel voor geduld. Hij beukt steeds 100% op zijn tegenstanders los.
Trump neemt een beslissing en voert die spontaan uit. Er wordt na een beslissing niet eerst dagenlang over
geouwehoerd.

Bij ons gaat dat anders. Wij zitten met een Rutte die luid roept "Er komt geen windmolen meer bij tijdens mijn bewind" en zich daarna achter de nieuwe windmolens verschuild.
Kan iemand zich voorstellen dat dit soort volk een nakomeling is van de mensen die de "Gouden eeuw" schiepen?
Verschil moet er blijkbaar zijn, of heet dit gewoon,"degeneratie"

BerichtGeplaatst: Ma Feb 03, 2020 23:22 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:
Dat verschil lijkt me in praktijk niet zo groot.

Kom op zeg, alsof de democraten zelf niet alles zouden aangrijpen dat hun kansen op herverkiezing zou vergroten. Rolling Eyes

In een rechtsstaat moeten in het geval dat democraten de wet overtreden ook die democraten voor de rechter, duh!
Wat brengt ons Donald Trump
  Weerwoord forum index » Buitenland