Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 285, 286, 287 ... 294, 295, 296  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Okt 15, 2020 13:54 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De media en hun peilingen..

Heerlijk toch dat enthousiasme waarmee ze een giga overwinning voor Clinton voorspelden, en vervolgens afgingen als een gieter. Laughing

En nu weer precies hetzelfde, same shit different day. Het is voor hun te hopen dat ze er deze keer niet zo naast zitten.

Het lijkt niet zozeer een strijd te worden tussen Trump en Biden in de stemhokjes, maar eerder Trump aanhangers versus Trump haters.

BerichtGeplaatst: Do Okt 15, 2020 19:40 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:

Heerlijk toch dat enthousiasme waarmee ze een giga overwinning voor Clinton voorspelden, en vervolgens afgingen als een gieter. Laughing

Ja, geweldig was dat. Het is nu bijna 4 jaar geleden en u valt nog steeds bijkans in katzwijm van plezier als u er weer aan terug denkt, en dat gebeurt nogal vaak.
U verkneukelt zich nu al bij de gedachte dat zoiets weer gaat gebeuren: niet de uitslag zelf boeit u, maar het leedvermaak om de verliezer. Tenminste, als de verliezer Biden is.
Als Trump de verliezer is, is uw plezier ver te zoeken: dan gaan we hier vier jaar lang van u lezen dat er flink met de uitslag is gesjoemeld.

BerichtGeplaatst: Do Okt 15, 2020 20:46 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Projectie...

Die video heeft overigens wel degelijk meer nut dan slechts leedvermaak; het laat namelijk zien dat het patroon precies hetzelfde is als vier jaar geleden, met dien verstande dat de verschillen in de peilingen nu nog groter zijn. Maar dat was u waarschijnlijk ontgaan, in al uw haast om boos en verontwaardigd te zijn.

U zou eens kunnen proberen wat op te steken van een ander, in plaats van telkens in dezelfde boze reflex te vervallen. Wink

Lampje schreef:
Tenminste, als de verliezer Biden is.

Het maakt mij niet zoveel uit wie er gaat winnen; als de democraten verliezen dan aub. niet weer dat gejank dat Rusland de verkiezingen heeft gemanipuleerd ten bate van Trump, waar u dacht ik ook aan mee hebt gedaan vier jaar geleden.

BerichtGeplaatst: Do Okt 15, 2020 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Geen boze reflex, maar gewoon een nuchtere gevolgtrekking van uw eigen schrijfsels door de jaren heen. Uw patroon is voorspelbaar en helder, we spreken elkaar na de verkiezingen.

BerichtGeplaatst: Do Okt 15, 2020 20:57 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:

Het maakt mij niet zoveel uit wie er gaat winnen; als de democraten verliezen dan aub. niet weer dat gejank dat Rusland de verkiezingen heeft gemanipuleerd ten bate van Trump, waar u dacht ik ook aan mee hebt gedaan vier jaar geleden.

Weet ik niet precies meer, maar dat zou zomaar kunnen. In tegenstelling tot uw goedgelovige naieviteit ten opzichte van Rusland, vertrouw ik dat land voor geen meter. Althans niet hun leiders.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 7:30 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Elisabeth schreef:
Dannie schreef:
PragerU, die vrouw is dus waarschijnlijk extreem religieus of extreem reactionair. Haar verhaal houdt ook voorspelbaar op in de jaren 60. Zoals ik al schreef, de republikeinen zijn zich na de jaren 60 steeds meer gaan focussen op de extreem religieuze reactionaire blanke bevolking in met name het zuiden. Daarom zie je nu de Trump supporters met confederale vlaggen zwaaien.

Carol Swain is een professor in economie en geen religieus reactionair.

Mevrouw Swain denkt blijkbaar dat natuurrampen straffen van god kunnen zijn vanwege onder andere homoseksualiteit. Mevrouw is dan inderdaad een religieus reactionair gekkie.

Elisabeth schreef:
Dannie schreef:
Zwarte kiezers zijn niet dom. Toen de republikeinse partij door de jaren heen zich steeds meer op die blanke zuidelijke kiezers is gaan focussen, zijn zwarte kiezers steeds meer op de democraten gaan stemmen. White supremacy groepen steunen Trump. Zoals ik al schreef: Lincoln zou zich omdraaien in zijn graf.

Mensen uit de zuidelijke staten zijn geen racisten.

Mwoah, het waren (en zijn) de zuidelijke politici (zowel democraten als republikeinen) die zich tegen de civil rights keerden, het waren de zuidelijke staten die een oorlog begonnen om slavernij te handhaven en het waren zuidelijke mensen die zich tegen de desegregatie in de jaren 60 keerden.

Er is een sterk religieus gemotiveerde blanke suprematie gedachte in het zuiden van Amerika... En die stemmen tegenwoordig Trump. De democraten hebben zich van deze 'deplorables' afgekeerd en terecht.

Elisabeth schreef:
De Democraten zijn dat. Kijk maar hoeveel Civil Right Acts ze geboycot hebben.

Grappig hoe je in de jaren 60 blijft steken, mocht het je zijn ontgaan: we leven in 2020.

Elisabeth schreef:
Mensen in het zuiden zijn republikein gaan stemmen omdat die de industrie aldaar ontwikkelde dus werk.

Zou ik ook zeggen als ik als partij mij er toch wel een beetje voor schaamde dat ik vooral een partij wil zijn voor blanke reactionair religieuze zuiderlingen. Nogmaals zwarte kiezers prikken daar wel doorheen. Er zijn namelijk zat zwarte kiezers die conservatief/christen democratisch zijn en dus best bij een christendemocratische partij zouden aansluiten in plaats van een liberale partij. Maar helaas voor hen is de republikeinse partij niet meer christendemocratisch, maar reactionair religieus extremistisch.

Dat zie je bijvoorbeeld bij de hele 'obamacare' discussie. Het systeem an sich, is een prima liberaal/conservatief systeem en de republikeinen willen dat uit reactionaire bewegingen kapot maken zonder alternatief. Dan ben je geen serieuze politieke partij meer.

Elisabeth schreef:
En Trump is GEEN racist. Hij heeft er voor gezorgd dat in Florida in zijn golf club, waar een wet bestond tegen Joden en zwarten, dat dit werd veranderd. In zijn club is iedereen welkom. Hij heeft zelfs een zwarte vrouw als manager aangesteld voor deze club.

Fake news, Trump heeft geen wet veranderd maar wat lief dat iedereen bij hem welkom is... je snapt dat je met dit voorbeeld net hebt toegegeven dat het blanke zuiden inderdaad behoorlijk racistisch is?

Elisabeth schreef:
Dannie schreef:
Ja dus? We hadden het over populariteit onder de Amerikaanse bevolking, daar Was Hillary met 2,7 miljoen meer stemmen populairder dan Trump. Waar jij op doelt is dat in het Amerikaanse systeem. De stemmen van kiezers in kleinere staten meer mee tellen dan in grotere staten, dat klopt. Zoals ik al schreef: Je kan in de VS in theorie met slechts 22% van de totale stemmen de verkiezingen winnen.

Nogmaals, als er in California veel hebben gekozen voor Hillary, betekent niet dat ze wint.
De populatie in California is groter dan in Utah of in Arkansas maar per staat zijn er zoveel KIESMANNEN en het maakt niet uit of er in Links en stinkend rijk California deze Hillary 2 miljoen extra stemmen heeft, ze heeft California gewonnen. Maar niet Utah of ?

Ja dat schreef ik: Je kan in de VS in theorie met slechts 22% van de stemmen de verkiezingen winnen. Je schrijft niks nieuws Elisabeth. We hebben het echter over populariteit, Hillary had veruit de meeste stemmen dus is Hillary populairder dan Trump onder de Amerikaanse bevolking, zo simpel is het.

Elisabeth schreef:
I wrote an article titled Trump Does The Unthinkable in 2016 because I was so disgusted at the lies the mainstream media & loud-mouthed celebrities were spreading about then presidential candidate Donald Trump. No one had anything bad to say about Trump till he made the decision to run for President as a Republican. My goal was to capture the essence of who the real Donald Trump is. This article went viral immediately & recently it’s been circulating a lot again across multiple social media platforms. I decided to turn this article into a video to reach as many people as possible so they too can learn the true heart of our President during a time when it’s still very hard to find honest reporting anywhere in the media.

Ach wat lief dat hij ook wel eens aardig is. Compenseert dat voor de mensen die hij heeft opgelicht? Of dat hij het geld van een liefdadigheidsfonds heeft geplunderd voor persoonlijk gewin?

Elisabeth schreef:
Quote:
Nederland heeft wat dat betreft een veel eerlijker systeem dan de VS.

Nederland is een van de weinige landen waar je niet kunt stemmen voor de burgemeester.
Zelfs in Zimbabwe stem je direct voor de burgemeester.
In Nederland kun je ook niet direct stemmen op de Commisaris van de Provincie.
Beiden worden aangewezen door Den Haag... Rolling Eyes
Ik kan hier in Tavira, Portugal stemmen voor de burgemeester en dat kan ik niet in Amsterdam.

Ja dus? In Amerika tellen stemmen niet gelijk mee, telt de ene kiezer meer mee dan de andere. Dat is oneerlijk. In Nederland heeft een burgemeester weinig macht en zou het dus raar zijn om die te kiezen. Een burgemeester wordt overigens niet zomaar 'aangewezen' door den Haag. De gemeenteraad houdt een sollicitatieprocedure en doet een voordracht.

Elisabeth schreef:
Verder ook in Nederland werd en worden politieke figuren afgebrand door de Linkse pers en politici.
De moord op Pim Fortuyn is daar het grootste bewijs van en verder het demoniseren van Wilders en nu Baudet is een bewijs dat Nederland net zo erg is als wat de MSM doet met Trump.

Wat zijn de heren Wilders, Baudet en Trump toch ook zielig. Trump is een domme luilak, die niet de moeite neemt om zich in te lezen en vooral de hele dag tv zit te kijken en te twitteren. Terecht dat hij wordt afgebrand onder andere door zijn partijgenoten die het gehad hebben met zijn achterlijke streken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 9:09 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Op papier is alles goed geregeld, maar in de praktijk is de theorie heel wat weerbarstiger dannie voosrpiegelt wordt - meestal het omgekeerde !

Burgemeester Halsema werd overigens zomaar 'aangewezen door den Haag - De gemeenteraad had na burgervader v.d Laan om te solliciteren hele andere namen voorgedragen - zo werd de Amsterdamse gemeenteraad met hun wetten buitenspel gezet .
Uiteindelijk verliezen onderdannies altijd zolang de grondwet zegt - de belangen van de Nederlandse staat wegen zwaarder !

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Okt 16, 2020 9:36, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 9:35 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Enkele 'highlights' van de townhall die zowel Trump als Biden gisteren gelijktijdig hadden, op twee verschillende zenders.

Heb Trump eventjes gezien voor het slapen gaan, moet zeggen dat hij behoorlijk werd aangepakt en weinig goede antwoorden had op lastige vragen.

Eigenlijk had gisteren het tweede debat moeten plaatsvinden, maar die debatten gaan dus niet meer door.

Denk niet dat het heel veel uit maakt voor wie er gaat winnen eerlijk gezegd.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 9:43 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Overigens, de eerste dagen van early voting bracht een record aantal mensen op de been, dus wat opkomst betreft belooft dat heel wat. Inmiddels heeft al 12% van de Amerikaanse kiezer een stem uitgebracht bij presidentsverkiezingen, maar ook tal van andere races die ook betwist zullen worden de komende weken, voor het congres, senaat en lokale politiek.

Een hoge opkomst lijkt normaliter gunstig voor de democraten, dus denk dat de Biden stemmers het meest vrolijk worden van deze beelden.

Het lijkt er ook op dat veel mensen liever fysiek stemmen dan hun stem per post te versturen, en bereid zijn er wel vijf uur of langer voor in de rij te staan, want dat waren de wachttijden op sommige plekken.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:

Heb Trump eventjes gezien voor het slapen gaan, moet zeggen dat hij behoorlijk werd aangepakt en weinig goede antwoorden had op lastige vragen.

Eigenlijk had gisteren het tweede debat moeten plaatsvinden, maar die debatten gaan dus niet meer door.

Denk niet dat het heel veel uit maakt voor wie er gaat winnen eerlijk gezegd.

Ik denk ook niet dat het veel zal uitmaken. Aan de ene kant heb je een flink aantal Trump-haters, aan de andere kant heb je de Trump-aanbidders die alles geweldig vinden wat Trump doet, en die alles waar Trump geen antwoord op heeft, zullen uitleggen als een misselijke aanval op hem als president.
De kaarten zijn allang geschud, de vraag is alleen: Hoe zijn ze geschud.
Ik denk dat Trump gaat winnen trouwens. Vreselijke vent, maar het voordeel is dan wel dat we niet eindeloos naar zijn gezeik over oneerlijk verlopen verkiezingen hoeven te gaan zitten luisteren, met een hele bende hardcore schreeuwers in zijn kielzog.
En Biden is gewoon een miskleun. Ik snap niet dat ze bij de Democraten geen betere kandidaat op voorraad hadden.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:
Ik denk dat Trump gaat winnen trouwens. Vreselijke vent, maar het voordeel is dan wel dat we niet eindeloos naar zijn gezeik over oneerlijk verlopen verkiezingen hoeven te gaan zitten luisteren, met een hele bende hardcore schreeuwers in zijn kielzog.

De democraten hebben de voorbije jaren niets anders gedaan dan janken over de verkiezingsuitslag, en ik vermoed dat het deze keer niet anders zal zijn..

Het is hoe dan ook te hopen dat één van de twee met groot verschil wint, anders krijg je waarschijnlijk groot trammelant.

Democraten spreken al over een blue wave, in de Midwest, maar ook in staten als Texas en Georgia, staten die Trump absoluut moet winnen. De vraag is inderdaad of de haat tegen Trump groot genoeg is om de democraten zondermeer aan een klinkende overwinning te helpen, en met een uitzonderlijk hoge opkomst zou dat mogelijk kunnen zijn.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Trump op campagne in Iowa, eergisteren;

BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 14:30 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

10 miljoenste schreef:
Burgemeester Halsema werd overigens zomaar 'aangewezen door den Haag - De gemeenteraad had na burgervader v.d Laan om te solliciteren hele andere namen voorgedragen - zo werd de Amsterdamse gemeenteraad met hun wetten buitenspel gezet .

Onzin en onjuist
BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 17:25 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Hier het laatste nieuws over Hunter Biden..

https://www.zerohedge.com/political/new-biden-email-obliterates-burisma-debunking-over-fired-prosecutor-giuliani-teases

Waar Trump gisteren allerlei vragen kreeg over white supremacists en QAnon werd er geen enkele vraag aan Biden gesteld over de deals van zijn zoon Hunter Biden toen hij werkzaam was voor Burisma in Oekraïne. Maar dat hoeft niemand te verbazen.

De emails komen van Hunter's eigen laptop af.

Ik geef toe dat ik de zaak niet zo heb gevolgd, maar ga dat wellicht alsnog doen wanneer er meer interessante zaken aan het licht komen. Very Happy

Toeval of niet? Kamala is een paar dagen van de campaign trail verdwenen, omdat twee van haar staffers positief hebben getest op corona. Hoeft ze in ieder geval geen vragen te beantwoorden hierover. En Biden, wanneer hem iets gevraagd wordt...tja.

Laatst aangepast door carlos op Vr Okt 16, 2020 22:37, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 21:21 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Tja dit zegt ook weer genoeg..

Een voormalig speechwriter van Obama is heel toevallig een van de 'willekeurige' kiezers die geselecteerd werd om Biden een 'kritische' vraag te stellen tijdens een townhall meeting.

Doe mij maar die debatten hoor, veel leuker dan dit. Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Okt 16, 2020 22:56 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Dannie schreef:
Mevrouw Swain denkt blijkbaar dat natuurrampen straffen van god kunnen zijn vanwege onder andere homoseksualiteit. Mevrouw is dan inderdaad een religieus reactionair gekkie.

Althans volgens psycholoog Prof.Dr. Dannie.
Maar tot nu toe heeft deze nog geen wetenschappelijke onderbouwing gegeven voor z'n stellige oordeel, noch aan enigerlei bronvermelding gedaan.
Het wachten daarop duurt dus nog voort.
-
BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 4:30 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

carlos schreef:
Een voormalig speechwriter van Obama is heel toevallig een van de 'willekeurige' kiezers die geselecteerd werd om Biden een 'kritische' vraag te stellen tijdens een townhall meeting.

Doe mij maar die debatten hoor, veel leuker dan dit. Very Happy

Nou nee, daar wordt naar zich liet aanzien ook erop los gesjoemeld door en voor de Democraten-kandidaat.
(Klungelig verborgen apparaatje weten we nog wel en 'n partijdige gespreksleider).

Denk dat Trump het beste gewoon z'n werk als President kan blijven doen en hier en daar nog wat campagne kan voeren zonder daarbij ook nog maar iets met de Dems te maken te willen hebben.
-
BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 7:14 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Dannie schreef:

Natubico schreef:
Althans volgens psycholoog Prof.Dr. Dannie.
Maar tot nu toe heeft deze nog geen wetenschappelijke onderbouwing gegeven voor z'n stellige oordeel, noch aan enigerlei bronvermelding gedaan.
Het wachten daarop duurt dus nog voort.
-

Oh uiteraard heb ik bronnen dat Carol Swain een religieus reactionair gekkie is

From Swain’s 2011 book “Be The People”

“We are being confronted with numerous national disasters and freak weather patterns. Could some of these occurrences be related to our decision to reject biblical injunctions against abortion, greed, homosexuality, fornication, and adultery? Accept the fact that no matter what Christians and other believers do, it may be too late to save the United States of America….As it stands, we do not know if judgment has been determined for our nation.” Bron

Dit soort reactionair achterlijke denkbeelden van haar staan niet opzichzelf:

Carol Swain: "How could a Bible-believing Christian endorse or rally behind a woman who performed Nashville’s first gay marriage?

The Bible is not ambiguous about sin or the times we are living in. We have been warned in both the Old and New Testaments about God and a coming judgment. God warns us at Isaiah 5: 20, “Woe to those who call evil good and good evil, who put darkness for light and light for darkness, who put bitter for sweet and sweet for bitter!” Clearly, we have Christian pastors who turn a blind-eye to what the Bible teaches as they mislead their congregations."

Bron

Conclusie: Mevrouw Swain is een extreem religieus reactionair gekkie

Natubico schreef:
Denk dat Trump het beste gewoon z'n werk als President kan blijven doen

Tv kijken, golfen en twitteren? Laughing
BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 7:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

carlos schreef:

Tja, wanneer zich daar ook alweer zo'n onbeschoft geval tegenover hem bevindt dat op cruciale momenten erdoorheen begint te kakelen dan kan er van goed antwoorden eenvoudigweg niet veel terecht komen.
Dan blijkt dat ook alweer 'n soort debat met 'n tegenstander die niet weet of niet wil weten hoe 't hoort.

De Democraten-kandidaat daarentegen werd zo'n beetje in de watten gelegd door de kennelijk zorgvuldig uitgezochte 'willekeurige' vragenstellers.
Zou er wat onder durven verwedden dat ie ook nog wist welke vragen er gesteld zouden gaan worden.

Nogmaals, beter helemaal niet meer aan mee doen.
In de contreien van de media is het percentage Dem-aanhangers kennelijk nog altijd te groot om als Republikein 'n fair play te kunnen verwachten.
-
BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 7:47 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Dannie schreef:

Dat is ook alweer de conclusie van Dannie en die is (naar aangenomen mag worden) geen onpartijdig wetenschapper die zoiets objectief en deskundig, plus gefundeerd kan beoordelen.

Dannie schreef:

Plus ervoor zorgen dat de non-white supremacie in de wereld niet dermate buiten proportioneel groot wordt dat de White's nog verder in hun voortbestaan bedreigd gaan worden.

Even (heel globaal) kijken naar de huidige stand van zaken:

(Non-white) China iets van 1,5 miljard;
(Non-white) India ongeveer evenveel;
(Non-white) Afrika iets van tegen de 1 miljard;
(Non-white) Zuid- en Midden Amerika iets van 0,5 miljard
(Non-white) Overig: ook iets van 0.5 miljard.

Samen dus rond de 5 miljard; en dat blijft alsmaar harder bijkomen.

Daarom is 't heel begrijpelijk en verantwoord wanneer de circa 2 miljard White's ervoor proberen te zorgen dat ze niet door die gigantische en vaak ook nog agressieve meerderheid onder de voet gelopen zullen kunnen worden.
-
BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 8:03 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Dannie schreef:

Natubico schreef:
Dat is ook alweer de conclusie van Dannie en die is (naar aangenomen mag worden) geen onpartijdig wetenschapper die zoiets objectief en deskundig, plus gefundeerd kan beoordelen.

Ja hoor, mijn fundering is dat als zo iemand roept dat homoseksualiteit voor natuurrampen kan zorgen dat die persoon dan niet goed bij haar hoofd is.

Natubico schreef:
Dannie schreef:

Plus ervoor zorgen dat de non-white supremacie in de wereld niet dermate buiten proportioneel groot wordt dat de White's nog verder in hun voortbestaan bedreigd gaan worden.

Even (heel globaal) kijken naar de huidige stand van zaken:

(Non-white) China iets van 1,5 miljard;
(Non-white) India ongeveer evenveel;
(Non-white) Afrika iets van tegen de 1 miljard;
(Non-white) Zuid- en Midden Amerika iets van 0,5 miljard
(Non-white) Overig: ook iets van 0.5 miljard.

Samen dus rond de 5 miljard; en dat blijft alsmaar harder bijkomen.

Daarom is 't heel begrijpelijk en verantwoord wanneer de circa 2 miljard White's ervoor proberen te zorgen dat ze niet door die gigantische en vaak ook nog agressieve meerderheid onder de voet gelopen zullen kunnen worden.
-

Ssssst, Elisabeth probeerde nu net het front op te houden dat de republikeinse partij niks te maken had met dit soort raciale denkbeelden.
BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 9:03 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Biden op campagne;

ZZZzzzzzz....

BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 10:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dannie schreef:
Ja hoor, mijn fundering is dat als zo iemand roept dat homoseksualiteit voor natuurrampen kan zorgen dat die persoon dan niet goed bij haar hoofd is.

Valt nog mee voor iemand die ook denkt dat grasmaaien de kans op het oplopen van Corona verhoogt hoor...

BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 13:09 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Betrapt!!!! Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 15:22 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Nou wat een ontdekking Carlos, echt opmerkelijk hoor. Hartelijk dank weer voor dit uiterst neutrale bericht, wat geenszins een bizar pro-trump nonsens argument is. Het is in de geschiedenis noooooit voorgekomen dat presidenten dergelijke middelen gebruikten, oh wacht:

Als Trump meer de teleprompter zou gebruiken, dan zou hij minder overkomen als een randdebiel Laughing
Wat brengt ons Donald Trump
  Weerwoord forum index » Buitenland