Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 269, 270, 271 ... 287, 288, 289  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 17:21 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Moppersmurf schreef:
Ryan schreef:
Nee, alt right stuurt heel duidelijk op een burgeroorlog aan.
Daar zijn ze zich al jaren op aan het voorbereiden.

Onzin. Rechts demonstreert vreedzaam,.

Rechts demonstreert vreedzaam?
Ze hebben al diverse mensen doodgeschoten!

BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 18:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Joe Biden vertelt zijn publiek dat ze een telefoonnummer moeten bezoeken.

BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 18:11 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Ryan schreef:

Nadat eerst een van hen was doodgeschoten en zij er daaom 'n burgerwacht bij moesten halen.

Of die moord inderdaad gepleegd werd door 'n BLM-terrorist wordt nog uitgezocht, maar het ziet er wel naar uit.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 20:03 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Ryan schreef:

Nadat eerst een van hen was doodgeschoten en zij er daaom 'n burgerwacht bij moesten halen.

Of die moord inderdaad gepleegd werd door 'n BLM-terrorist wordt nog uitgezocht, maar het ziet er wel naar uit.

Jij bent ook van de klok en de klepel.

Ik word hier ZOOOOOOOOOOOOOOO moe van!

BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Ryan schreef:

Wat een bullshit weer Ryan.

Het zijn de linkse fascisten van BLM en Antifa die aansturen op zoveel mogelijk chaos en ze hebben een deel van de Democraten voor hun karretje gespannen.

En let op mijn woorden; Dat gaat als een boomerang in hun gezicht terugkeren. BLM en Antifa zijn door die media wel voor heilig verklaard en rellen, brandstichten, plunderen en zelfs moorden wordt door hen bagetelliserend en mariginaliserend afgedaan als mensen die ook wel eens plunderen, maar hele scharen gedupeerden die door diezelfde media en politici die de kant van BLM en Antifa kozen (Denk aan al diegenen die knielden voor debielen!) onthouden dondersgoed wat hen is overkomen en door wie ze in de steek zijn gelaten en van wie ze min of meer een trap in hun gezicht na hebben gekregen. En niet die media, maar de kiezers spreken zich op 3 november uit. Die media hebben na 3 november alleen nog maar te janken.

Geweld en plunderingen leveren alleen een tweede termijn-Trump op

Laatst aangepast door Loetje op Do Sep 03, 2020 21:25, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 20:55 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2020 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ryan schreef:
Moppersmurf schreef:
Ryan schreef:

In de zaak Kyle Rittenhouse/Kenosha betrof het toch echt zelfverdediging en niets anders. En alzo zal de rechter ook gaan spreken.

Quote:
The complete video timeline of Kyle Rittenhouse. Pure self defense. Attacked with a Molotov, kicked in the head and then hit in the head with a skateboard and lunged at by a now lefty with a pistol.

https://thepostmillennial.com/kenosha-shooting-events-tracked-by-videos-taken-at-riot

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2020 11:22 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Karma knocked on Michael Reinoehl’s door

'Verdachte in zaak-doodgeschoten betoger Portland gedood door politie'

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2020 11:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Michael Reinoehl may be dead, but
@PortlandPolice
will have to explain why they released him on July 5 after he was caught with a loaded gun at a protest.

https://twitter.com/search?q=MICHAEL%20REINOEHL&src=typed_query

Antifa Supporter Suspected In Fatal Portland Shooting, Michael Reinoehl, Killed By Federal Authorities

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2020 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Loetje schreef:
En alzo zal de rechter ook gaan spreken.

Daar zou ik op voorhand niet zo zeker van zijn, maar misschien weet jij meer dan ik.

Loetje schreef:
Michael Reinoehl may be dead, but
@PortlandPolice
will have to explain why they released him on July 5 after he was caught with a loaded gun at a protest.

De Antifa en BLM gekkies krijgen steun uit de hoogste gelederen van de democraten. Niemand minder dan Kamala heeft er een aantal vrijgekregen nadat ze waren gearresteerd voor geweldsdelicten, en is daar nog trots op ook. Ze is notabene aanklager van beroep.

En wie kan zich nog het Jussie Smollett akkefietje herinneren van vorig jaar? Niemand waarschijnlijk. Ook daar speelde Kamala een rol in.

Quote:
Just before noon on Jan. 29, news reports emerged on social media that Mr. Smollett, an actor on the TV show “Empire,” had been attacked by two men yelling racial and homophobic slurs. He claimed the men said something about “MAGA country,” suggesting they were Trump supporters.

Mr. Smollett said the two men put a rope around his neck.

Five hours after the initial report, Ms. Harris, a former California attorney general, pronounced the attack genuine and called it “an attempted modern-day lynching.”

https://www.washingtontimes.com/news/2019/feb/19/jussie-smollett-apparent-hoax-burns-democrats-kama/

Later zou blijken dat het hele akkefietje van a tot z in scene was gezet door deze acteur, met behulp van een aantal neven. Er had dus helemaal geen 'lynchpoging' plaatsgevonden van een zwarte acteur door blanke Trump aanhangers, volslagen nonsens. Desondanks was het voor Kamala en de democraten een dankbaar talking point om Trump mee aan te vallen. Zo werkt dat dus, ongeveer.

De vraag is hoe diep de connecties zijn tussen de democraten, en vooraanstaande relschoppers her en der. Het oogt allemaal absurd, en wanhopig wat de democraten laten zien de laatste jaren. Ze hadden beter hun tijd en energie kunnen steken in het vinden van een geschikte presidentskandidaat.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2020 12:40 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Loetje schreef:
Ryan schreef:
Moppersmurf schreef:
Ryan schreef:

In de zaak Kyle Rittenhouse/Kenosha betrof het toch echt zelfverdediging en niets anders. En alzo zal de rechter ook gaan spreken.

Quote:
The complete video timeline of Kyle Rittenhouse. Pure self defense. Attacked with a Molotov, kicked in the head and then hit in the head with a skateboard and lunged at by a now lefty with a pistol.

https://thepostmillennial.com/kenosha-shooting-events-tracked-by-videos-taken-at-riot

Wat een geleuter!

Alsof het zelfverdediging is, als je met een automatisch geweer over straat loopt?

Laat jezelf nakijken!

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2020 22:52 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Terug naar de verkiezingen; de democraten hebben weer een nieuwe aanval gelanceerd op Trump. Op basis van "anonieme bronnen" die iets hebben verklaard. Het gaat om een publicatie in het neocon tijdschrift The Atlantic, nou dan weet je wel weer hoe laat het is.

Questions Swirl Over How Anti-Trump Troop Ad Cropped Up Just Hours After Disputed Atlantic Article

https://www.zerohedge.com/political/questions-swirl-over-how-anti-trump-troop-ad-cropped-hours-after-atlantic-article

Quote:
On Thursday, The Atlantic published an article, citing four anonymous sources who claim that in 2018, President Trump called fallen soldiers buried at France's Aisne-Marne American cemetery "suckers" and that the grounds were "filled with losers," and "blamed rain" for canceling a planned visit to the site.

Het artikel claimt dat Trump tijdens een bezoek aan Frankrijk weigerde om een Amerikaans oorlogskerkhof te bezoeken, omdat daar alleen maar "losers" zouden liggen volgens de president, aldus de anonieme bronnen. Er werd ook gezegd dat het weer als excuus werd gebruikt voor het cancellen van het bezoek, maar data wijst uit dat het weldegelijk heel slecht weer was waardoor de helikopter niet kon vliegen en de trip dus noodgedwongen afgezegd werd, en niet omdat Trump geen zin zou hebben in de trip.

Enkele uren na het verschijnen van het artikel verscheen deze advertentie;

https://twitter.com/votevets/status/1301868835998400515

Dus, een artikel met een explosieve aantijging tegen Trump verschijnt, en binnen enkele uren is deze gelikte advertentie in de ether gegooid. Joe Biden is er ook al hard ingegaan tegen Trump, met de mededeling dat hij het artikel gelooft. Heeft alle schijn van een doelbewuste en gecoordineerde aanval op de president. Denk dat het de komende week of weken het gesprek van de dag zal zijn.

De hamvraag is of er maar iets van waar is, ik heb er mijn twijfels over.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2020 23:15 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Loetje schreef:
Royy schreef:
Ryan schreef:

Wat een bullshit weer Ryan.

Het zijn de linkse fascisten van BLM en Antifa die aansturen op zoveel mogelijk chaos en ze hebben een deel van de Democraten voor hun karretje gespannen.

En let op mijn woorden; Dat gaat als een boomerang in hun gezicht terugkeren. BLM en Antifa zijn door die media wel voor heilig verklaard en rellen, brandstichten, plunderen en zelfs moorden wordt door hen bagetelliserend en mariginaliserend afgedaan als mensen die ook wel eens plunderen, maar hele scharen gedupeerden die door diezelfde media en politici die de kant van BLM en Antifa kozen (Denk aan al diegenen die knielden voor debielen!) onthouden dondersgoed wat hen is overkomen en door wie ze in de steek zijn gelaten en van wie ze min of meer een trap in hun gezicht na hebben gekregen. En niet die media, maar de kiezers spreken zich op 3 november uit. Die media hebben na 3 november alleen nog maar te janken.

Geweld en plunderingen leveren alleen een tweede termijn-Trump op

Ja, gek hè.
En je hebt het spelletje nog steeds niet door.

BLM en Antifa zijn koren op de molen van Trump.

Wie zitten er financieel achter BLM en Antifa?

Soros en dergelijke.. Het Grootkapitaal.

Krijg je het door?

Nog steeds niet?

BLM en Antifa worden misbruikt.

Losse organisaties die gemakkelijk te infiltreren, en the manipuleren zijn.

Hèhè...

Nu duidelijk?

Fascisme is georganiseerde chaos.

Je trapt rotzooi, geeft links de schuld, en voilà...

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 8:55 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik heb dat berichtje waarin Trump zogenaamd zegt dat de gesneuvelde militairen verliezers waren ook gelezen. Een bericht regelrecht uit de dikke duim van de zich links noemende democraten gezogen.
Dit soort leugens durft een democraat, hoewel zelfs in de verte niet bewezen, zonder te blozen steeds weer rond te strooien, omdat zoiets alleen via eindeloze rechtzaken te weerleggen is.
Voor dit soort leugens en verdraaide fantasieën waarschuwde Hirsi Ayaan destijds al richting moslim mentaliteit. Ook daar zal men elke misdaad door hen zelf begaan, eerst aan de tegenstander toedichten, hem daarna van hetzelfde beschuldigen, waarna wordt overgaan tot mishandeling van hun tegenstander, tot het vermoorden van elke tegenstand volgt.
Omdat het plunderen en afbranden andrmans eigendommen blijkbaar een normale zaak is voor de democraten, geloof ik ook in deze zaak Trump eerder dat de beschuldigende democraat.
Trump durft wel. Hij heeft zich op zijn oude dag in een democratische slangenkuil begeven.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 9:29 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Hou toch op met dat taaltje van een fatsoensrakker!

Amerika staat aan de vooravond van een burgeroorlog.

Overigens staat er vandaag (5 september 2020) een groot artikel in het Eindhovens Dagblad ( Algemeen Dagblad)
waarin een interview met de nicht van Trump.
Die is psycholoog (!) en vertelt dat Trump psychisch ziek is, en mogelijk gevaarlijk kan worden.
De symptomen doen zich voor, nu hij steeds meer in het nauw komt.
Het verhaal is duidelijk.
Slechte jeugd gehad, minderwaardigheidscomplex..
Waar hebben we dat eerder gezien...

Enfin, ga het maar lezen.

Laatst aangepast door Ryan op Za Sep 05, 2020 9:48, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 9:33 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Het probleem met Trump is dat hij zoveel lompe dingen uitkraamt dat het best waar zou kunnen zijn.

Nu hoor ik net weer op CNN dat het inderdaad hard regende die dag, en dat Trump niet wilde dat zijn kapsel geruïneerd zou worden daardoor. Lijkt me allemaal een beetje over-de top; Trump is juist dol op militair ceremonieel vertoon en het lijkt me sterk dat hij om die reden zo'n trip zou afzeggen.

Maar goed, we zullen zien, misschien heeft het helemaal niet zoveel impact.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 9:50 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Het probleem met Trump is dat hij zoveel lompe dingen uitkraamt dat het best waar zou kunnen zijn.

Trump is een leugenaar.
Het is niet anders.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 9:53 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Goh, vertel es wat nieuws Ryan.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 10:33 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het valt me op dat het filmpje waarop Biden een aantal Oekrainse hotemetoten opdracht geeft de aanklager tegen zijn zoon, ene Sotski meen ik, op staande voet te ontslaan, omdat hij (Biden) anders zal zorgen dat de schenking aan de Oekraine van 1 miljard door Amerika, niet door zal gaan.
Of wordt dat filmpje door de Trumpianen, tot het laatst voor de stemming bewaard.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Nu hoor ik net weer op CNN dat het inderdaad hard regende die dag, en dat Trump niet wilde dat zijn kapsel geruïneerd zou worden daardoor.

Zo doen echte mannen dit:

https://youtu.be/_CG78tDkuE8?t=56

Fuck papaplu's Laughing

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 10:44 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

carlos schreef:

Nu hoor ik net weer op CNN dat het inderdaad hard regende die dag, en dat Trump niet wilde dat zijn kapsel geruïneerd zou worden daardoor. Lijkt me allemaal een beetje over-de top; Trump is juist dol op militair ceremonieel vertoon en het lijkt me sterk dat hij om die reden zo'n trip zou afzeggen.

Maar goed, we zullen zien, misschien heeft het helemaal niet zoveel impact.

Die insinuaties over fallen losers blijkt fake news te zijn, bewust verspreid door agitatoren. En agitatoren zoals Erik Mouthaan (RTL (Soros)), Michel Vos (schoonzoon van degeneraat Nancy Pelosi) papegaaien dit gewillig verder.

Want Donald Trump; heeft dat nooit gezegd. Die leugenpers liegt weer eens.

Quote:
@erikmouthaanRTL
van
@RTLnieuws
is weer #FakeNews aan het verspreiden over Trump en omgekomen soldaten. Hieronder het echte verhaal. Gotta love this man #Trump2020Landslide

>> Bekijk video op deze tweet << om te kunnen horen en te kunnen zien wat Donald Trump echt heeft gezegd.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 14:44 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Loetje schreef:
om te kunnen horen en te kunnen zien wat Donald Trump echt heeft gezegd.

Dit gaat volgens mij weer over iets anders, maar goed ik vind het ook geen al te geloofwaardig verhaal. Trump die zich onder een ceremonie uit lult met de smoes dat zijn kapsel in de war zal raken en hij de omgekomen soldaten eigenlijk maar losers vindt. Beetje over-the-top.

Maar de schaapjes zullen het vast wel geloven en de media begint deze kaart nu uit te spelen. Bij ons, en ook elders.

https://www.youtube.com/watch?v=Nh0x_0EaeQc

Het valt te bezien of dit invloed zal hebben. Ik denk niet al teveel eigenlijk. De mensen die tegen Trump zijn gingen toch al niet op hem stemmen, en de mensen die voor Trump zijn zullen dit verhaal vast niet geloven. Het gaat natuurlijk om de grote groep independents en zwevende kiezers die nog in het ene dan wel andere kamp getrokken kan worden, daar is dit voor bedoeld.

Het doet me wel wat denken aan de 'kleedkamer' tape van vier jaar geleden, dat was ongeveer op hetzelfde moment in de verkiezingsstrijd. En dat was in feite veel erger omdat Trump er daadwerkelijk gloeiend bij was. Maar achteraf kunnen we stellen dat die tape Trump nauwelijks schade heeft berokkend.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 18:07 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Ryan schreef:
Enfin, ga het maar lezen.

Denk er niet aan.
Zou nooit 'n boek lezen, laat staan kopen, waarin iemand 'n verwant of 'n persoonlijke relatie door het slijk haalt.
Begrijp trouwens niet dat iets dergelijks heden ten dage getolereerd wordt.
In vroegere, fatsoenlijkere, tijden moest iemand die dat wilde doen z'n toevlucht nemen tot 'n roman met gefingeerde personages.
Tegenwoordig gaat 't dus allemaal recht toe recht aan met alle mogelijkheden van dien om de ander te belasten met volkomen uit de lucht gegrepen verzinsels en met verdraaiingen van feiten.
Vindt dat hier terstond op gereageerd dient te worden met 'n strafklacht wegens smaad, zodat de schrijver in het daaropvolgende proces zal moeten bewijzen dat niets van wat er beweerd wordt gelogen is.

Die nicht is nota bene de dochter van iemand die stierf aan een aan alcoholisme gerelateerde ziekte en moest voornamelijk grootgebracht worden door de grootouders.
En dat beweert dan nu in dat vuilspuitboek van d'r dat haar oom 'n slechte jeugd zou hebben gehad en daarom nu doet wat hij doet.
Zou eerder denken dat hij 'n prima jeugd heeft gehad en daarom het goede van de VS dat inmiddels verloren is gegaan c.q. verloren dreigt te gaan wil herstellen, c.q. behouden.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 18:15 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ryan schreef:

Haha.. Linkse fascisten...

Linkse fascisten ja.

Quote:
FASCISME IS GEORGANISEERDE CHAOS.

Fascisme is een door links georganiseerd fenomeen. Geen enkele rechtse stroming zou de overheid zoveel macht willen geven, het is juist links wat de overheid controle over ons hele leven wil geven.

Veel plezier in je linkse achterstandswijk (pleonasme) Ryan.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2020 21:05 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Verkiezingshumor..

Very Happy

Weerwoord forum index » Buitenland