Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 255, 256, 257 ... 263, 264, 265  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2020 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lijkt mij dat er hier nog veel meer bewijs is.

Geeft ook weer een mooi beeld van de ronduit schandalige beïnvloeding van democratieën in andere landen door de VS.

Ook dat is waar ze anderen graag van beschuldigen, maar zelf hebben ze het slechtste 'track record' van allemaal.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2020 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik vraag me af of deze tapes überhaupt aan bod komen in de MSM vandaag. Zal dalijk es kijken op CNN, maar ik vermoed weinig tot geen aandacht hiervoor. Terwijl het toch redelijk belastend materiaal lijkt te zijn over iemand die president hoopt te worden. Overigens zijn er ook geruchten dat Joe Biden binnenkort vervangen gaat worden door de democratische partijtop, dat zou ook nog een reden kunnen zijn waarom die tapes nu uitlekken.

Ik heb het al eerder voorspeld; we zijn nog niet van Clinton verlost.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2020 14:11 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Wat dus neerkomt op een vermoeden dat CNN de partijtop van de Democraten gaat tegenwerken. Tja zal best kunnen Razz
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2020 14:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Als nieuws als dit over Trump bekend zou zijn, dan stond het breed op nos.nl en was het vanavond hoofditem in het 8-uur journaal...

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2020 15:06 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Corwin schreef:
Wat dus neerkomt op een vermoeden dat CNN de partijtop van de Democraten gaat tegenwerken. Tja zal best kunnen Razz

Denk jij dat?

Zoals ik al vermoedde, geen aandacht hiervoor op CNN. Noch op nu.nl, nos.nl of andere mainstream bronnen. Als er tapes ver Trump waren uitgelekt dan was dat vast heel anders geweest.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2020 15:12 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Hier de uitleg over Joseph Biden.
Dit gebeurde vanaf 2014 tot dat Trump gekozen werd.
Maar Trump mag Biden niet onderzoeken op corruptie?

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2020 17:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik heb me eerder wat laatdunkend uitgelaten over de nieuwe persvoorlichtster van Trump, maar ze schijnt het toch wel redelijk goed te doen tot nog toe.

Let wel, het is haar job om alle kromme bananen van Trump recht te breien, maar het gaat om de manier waarop. Ik dacht echt dat ze veel te dom zou zijn voor deze job, maar ze doet het toch wel redelijk goed.

Beetje Kellyanne Conway type. Ze is trouwens advocate van beroep. Nu zegt dat niet heel veel, maar ze is iets slimmer dan ik dacht.

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2020 18:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ze heeft enorme nepwimpers. Veel te groot. Maar goed, dat zegt verder niets.

Ik vind het wel grappig hoe ze elke keer de vraag ontwijkt en de journalisten keihard aanpakt. Ze vertelt gewoon haar eigen verhaal.

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2020 18:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja ze ziet eruit als een barbiepop, dat geef ik onmiddellijk toe. Very Happy

Trump heeft wel een zwak voor dat soort types geloof ik.

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2020 19:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Grab'er by the eyelash!

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2020 21:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ze handelt de pers heel goed moet ik zeggen, petje af. Razz

Sinds Trump heeft gezegd dat ie hydroxychloroquine heeft gebruikt wordt ie daar onophoudelijk op aangevallen door de pers.

Zij zegt dat als iedere andere president dat had gezegd dit niet eens een issue zou zijn geweest, en ik denk dat ze daarin gelijk heeft.

De media hebben op een of andere manier iets tegen dit middel, dat gewoon een veiligheidskeurmerk heeft in de VS en al tientallen jaren gebruikt wordt voor onder meer de behandeling van Malaria. Ik geloof dat ze hier in China ook trials mee hebben gedaan helemaal in het begin.

In Nederland hebben we dezelfde discussie rondom die huisarts in Meijel die ook patiënten succesvol zegt te hebben behandeld met dit middel.

Mag blijkbaar ook niet van het RIVM..

BerichtGeplaatst: Vr Mei 22, 2020 18:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Joe Biden: "Als je twijfelt tussen mij en Trump, dan ben je niet zwart."

Pikante opmerking, temeer omdat hij dit tegen een neger zegt tijdens een vraaggesprek.

https://twitter.com/DailyCaller/status/1263827931694075905

Trump staat bekend om zijn domme opmerkingen, maar Biden spant toch echt de kroon. Rolling Eyes

Het is precies die houding die de democraten in 2016 de verkiezingen heeft gekost, ze gingen er blind van uit dat zwarten massaal voor Clinton zouden stemmen. Dat deden ze ook wel, maar niet in de mate waarop de democraten hadden gerekend.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 8:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Alsof je naar TellSell zit te kijken:

Amazing Mike, the SUPER DUPER MISSILE!

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 9:16 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:

Sinds Trump heeft gezegd dat ie hydroxychloroquine heeft gebruikt wordt ie daar onophoudelijk op aangevallen door de pers.

Ik heb me er eens over ingelezen, maar van chloroquine en hydroxychloroquine (het zwakkere broertje van chloroquine) is als bijwerking bekend dat het hartritmestoornissen en zelfs hartfalen kan veroorzaken. Ik heb ooit een Larium kuurtje moeten doen en ook daar werd echt voor de bijwerkingen gewaarschuwd en zo zijn er nog wel meer malaria tabletten waar die waarschuwing voor geldt. Vaak voorkomende bijwerking bij Lariam is een uurtje of meer per dag flinke hoofdpijn. Wordt ook echt afgeraden dit soort preventieve pillen langdurig te gaan slikken. Gelukkig nergens last van gehad, maar die waarschuwingen zijn er niet voor niets.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Inderdaad...gebakken lucht. Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 9:19 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

carlos schreef:
Ik heb me eerder wat laatdunkend uitgelaten over de nieuwe persvoorlichtster van Trump, maar ze schijnt het toch wel redelijk goed te doen tot nog toe.

Let wel, het is haar job om alle kromme bananen van Trump recht te breien, maar het gaat om de manier waarop. Ik dacht echt dat ze veel te dom zou zijn voor deze job, maar ze doet het toch wel redelijk goed.

Beetje Kellyanne Conway type. Ze is trouwens advocate van beroep. Nu zegt dat niet heel veel, maar ze is iets slimmer dan ik dacht.

Tsja, ze is blond, en duidelijk blank. Dat kan voor het linkse denken niets wezen.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 9:54 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:
Inderdaad...gebakken lucht. Very Happy

Een Amerikaanse president die Russisch roulette aan het spelen is, wie had dat ooit gedacht?

Volgens mij ben je dan als land de wanhoop nabij Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 11:25 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Journalisten proberen Kayleigh McEnany te 'pakken' op eerdere uitspraken gedaan toen ze nog als Fox commentator werkte, ze kaatst de bal meteen terug.

Ze houdt de media een spiegel voor, vinden ze absoluut niet leuk.

Gisteren kwam ze met een lijst vragen aanzetten waarvan ZIJ vindt dat journalisten die moeten stellen. Over de corruptie binnen de Obama administratie en de hetze die de media jaren gevoerd hebben tegen Trump op basis van valse aantijgingen.

CNN schakelde onmiddellijk weg van de persconferentie toen ze daarover begon.

Bovenstaand fragment is typisch Kayleigh. Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 11:32 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:
Corwin schreef:

Denk jij dat?

Zoals ik al vermoedde, geen aandacht hiervoor op CNN. Noch op nu.nl, nos.nl of andere mainstream bronnen. Als er tapes ver Trump waren uitgelekt dan was dat vast heel anders geweest.

Ik merk dat het andere vermoeden nu even weggemoffeld wordt. Namelijk het vermoeden dat de Democraten van Joe Biden af zouden willen, en er daarom gelekt zou zijn.
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 11:54 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik neem aan dat democraten zelf ook slim genoeg zijn om te snappen dat Biden geen winnend ticket is naar het Witte Huis, dus ja als ze echt van Trump af willen in november dan kunnen ze maar beter een andere kandidaat naar voren schuiven. Vraag is alleen wie. Bernie Sanders wilden ze in geen geval, dus dat probleem moest eerst opgelost worden.

Is inmiddels gebeurd.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 12:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Biden heeft inmiddels excuses gemaakt voor zijn racistische commentaar, zijn zoveelste verbale uitglijder die rechtgezet moest worden. Hoewel de media precies nul seconden zendtijd hieraan hebben besteed, zijn de reacties op twitter bepaald niet mals. Er worden ook al memes gemaakt, uiteraard. Very Happy

https://twitter.com/DanScavino/status/1264061674614636544

https://twitter.com/Will_of_Ockham/status/1264035592536555528

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 14:50 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Voor de liefhebbers van verkiezingsgerelateerde merchandise..

https://www.youaintblack.com/

Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:14 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Biden maakt nog meer uitglijders dan Trump zelf. Verschil is dat de achterban van Biden dat hem wel aanrekent en die van Trump t een reet zal roesten.

De Democraten kunnen niets beters dan Biden verzinnen, wat een armoe, weer een keuze tussen twee bejaarden. Dit keer twee imbecielen.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

't is het beste wat Amerika nog te bieden heeft. Ik vind het wel symbolisch voor de staat van Amerika.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 18:14 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

En dan te bedenken dat Europa, inclusief de woonplaats van Royy, voor z'n verdediging volkomen afhankelijk is van de militaire kracht van de VS.

Daarzonder zou dat Europa net zo weerloos zijn als de schapen in dit filmpje:

https://nos.nl/artikel/2334825-bewakingscamera-legt-aanval-wolf-op-schapen-vast.html

Dus als die Royy nou eerst 'ns ervoor gaat zorgen dat zijn stad, land en continent ook in defensief opzicht zelf z'n broek kan ophouden, dan mag ie daarna 'n grote mond opzetten over het land dat hem nu nog altijd beschermt en de leiders daarvan; (zij 't ook dan zonder zich schuldig te maken aan het strafbare feit van belediging).
-
Wat brengt ons Donald Trump
  Weerwoord forum index » Buitenland