Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 233, 234, 235 ... 243, 244, 245  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 04, 2019 11:05 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De fake media heeft de aanval op Tulsi Gabbard geopend, nadat ze haar eerst maandenlang hebben genegeerd. Mooi, ze zijn kennelijk doodsbang voor haar.

Hoe meer de democraten en de media haar zullen aanvallen, des te populairder zal ze worden.

Russian bots FTW! Cool

BerichtGeplaatst: Zo Aug 04, 2019 11:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

BerichtGeplaatst: Zo Aug 04, 2019 11:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff, er was nog een belangwekkend verhaal deze week. Hou jij van hamburgers? In dat geval heb je waarschijnlijk 'banden met het Kremlin.' Het staat in de kwaliteitskrant de Washington Post (veelvuldig geciteerd door onze eigen kranten) dus het moet wel waar zijn!

Kwaliteitsjournalistiek noemen ze dit.

En ik maar denken dat hamburgers van oorsprong uit Hamburg komen...nee dat ligt allemaal heel anders blijkbaar. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Zo Aug 04, 2019 18:15 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ooggetuigen van schietpartij in El Paso:

4 mannen, geheel in het zwart gekleed

dader geheel in het zwart gekleed, met een masker op

Hier de beelden van zijn arrestatie, vastgelegd door een toevallige passant;

https://www.youtube.com/watch?v=OJMjVCzLJnE

?????????

Politie leek aanvankelijk ook vrij stellig dat er meerdere verdachten waren, en ze waren nerveus viel me op, bang om iets verkeerds te zeggen waarschijnlijk.

De media heeft intussen al de gewenste schuldigen gevonden: boze witte mannen, opgejut door Trump.

Ja ik ben sceptisch..

BerichtGeplaatst: Zo Aug 04, 2019 18:28 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

O ja, nog een ding:

De schutter in Texas stapt uit zijn auto, begint te schieten op de parkeerplaats, loopt de Wallmart in en schiet daar nog meer mensen dood, loopt vervolgens weer terug naar zijn auto en rijdt weg. Een eindje verderop wordt hij uit zijn auto geplukt en gearresteerd, en zo te zien zonder veel poespas. Dit duurt al met al twintig minuten. Hier een foto van hem na zijn arrestatie;

De schutter in Dayton Ohio begint buiten een uitgaansgelegenheid te schieten op mensen, en wordt vervolgens zelf doodgeschoten door agenten die daar in de buurt waren. Dit duurt slechts één minuut, een minuut waarin negen mensen worden doodgeschoten.

Dat zijn de feiten voor zover bekend gemaakt door de autoriteiten.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 9:34 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, en alweer komen de kogels van rechts.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 10:15 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Om jouw eigen woorden van eerder aan mij gericht even aan te halen; 'wordt toch eens wijzer, geloof niet alles zomaar wat de media uitkraamt.' Geldt overigens ook voor die andere schietpartij, waar de dader, naar nu blijkt, linkse sympathieën zou hebben (pro Bernie Sanders). Zou ook niet voor het eerst zijn overigens..

Als je het mij vraagt is de deep state bezig een burgeroorlog aan te wakkeren in Amerika, de media voorop.

Een Trump aanhanger die 20 mensen doodschiet in Texas en 13 uur later een Bernie supporter die 9 mensen dood schiet in Ohio. Beide staten overigens heel belangrijk met het oog op de verkiezingen (electoral college). En de politici vechten elkaar de tent uit, de democraten dringen nu openlijk aan op impeachment van Trump, zelfs nadat hun Rusland hoax compleet in het water is gevallen.

Laatst aangepast door carlos op Ma Aug 05, 2019 10:36, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Quote:
De fake media heeft de aanval op Tulsi Gabbard geopend, nadat ze haar eerst maandenlang hebben genegeerd. Mooi, ze zijn kennelijk doodsbang voor haar.

Weet je wie ook de aanval op Tulsi Gabbard heeft geopend: Bellingcat!

https://www.bellingcat.com/news/mena/2019/08/04/tulsi-gabbards-reports-on-chemical-attacks-in-syria-a-self-contradictory-error-filled-mess/

Waarom o waarom zou uitgerekend Bellingcat zich bemoeien met een democratische presidentskandidaat die volgens de media op 1% in de peilingen staat en geen schijn van kans maakt? Nou..?

Tulsi Gabbard doet mij in veel opzichten denken aan de campagne van Ron Paul in 2008, en het schijnt zelfs zo te zijn dat de oerconservatief Ron Paul de kandidatuur van Tulsi steunt.

Het feit dat Bellingcat tegen haar is, is nog maar een extra reden om haar te steunen. Wink

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De dader van de schietpartij in Ohio was, volgens zijn eigen twitterpagina althans, pro-Sanders, pro-Warren, pro-Antifa, anti-ICE (border patrol). Hij zou ook zijn eigen zus hebben doodgeschoten bij zijn moordrampage, maar ik heb er (nog) niet zoveel over gelezen eerlijk gezegd. Uiteraard zullen de media zijn politieke voorkeuren wel downplayen of zelfs helemaal verzwijgen, terwijl de politieke denkbeelden van de dader in El Paso telkens benadrukt worden, zelfs in de Nederlandse pers.

Daaraan kun je zien hoe partijdig de media zijn geworden (of wellicht altijd al waren).

https://www.rt.com/usa/465790-dayton-shooter-leftist-antifa/

Ach, er zijn belangrijkere dingen in de wereld gaande dat dit gezeik, maar 't geeft toch te denken.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Connon Betts, 24 jaar oud..

Dayton shooter was a pro-Satan leftist

https://www.zerohedge.com/news/2019-08-05/dayton-shooter-was-pro-satan-leftist-who-supported-warren-sanders-antifa-and

Connon wilde volgens de politie honderden mensen doodschieten. Negen slachtoffers in minder dan een minuut tijd, you do the math..

Wat een mafklappers daar in ons 'gidsland'.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 13:33 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Om jouw eigen woorden van eerder aan mij gericht even aan te halen; 'wordt toch eens wijzer, geloof niet alles zomaar wat de media uitkraamt.' Geldt overigens ook voor die andere schietpartij, waar de dader, naar nu blijkt, linkse sympathieën zou hebben (pro Bernie Sanders). Zou ook niet voor het eerst zijn overigens..

Tja, en jij gelooft dat!
Want je doet het weer! De media klakkeloos geloven!
Het is toch simpel om een account te maken op twitter, en daar dan allerlei valse berichten op te plempen.
De CIA lukt dat wel.

Het lijkt mij een opgezet plan om verwarring te zaaien, en links in een kwaad daglicht te stellen.
O zo doorzichtig!

Die mafketels daar in Amerika zijn tot alles in staat.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 14:03 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ach ach ach, wie begon hier ook alweer over de kogels van rechts? En waar baseer je dat op? Juist ja...tadaaa....dé media!!

Nou niet zo flauw doen Ryan, want je verwijt mij wat je zelf ook doet, namelijk info posten over de daders van schietpartijen en daar conclusies aan verbinden. Leg dit anders maar es uit;

Patrick Crusius, de dader van de schietpartij in El Paso;

Hier nogmaals Patrick Crusius, de dader van de schietpartij in Texas;

Een totaal ander gezicht, maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Oeps, foutje in het scr.ipt.. Embarassed Embarassed

Ik hou het er voorlopig op dat de schietpartij in Texas een hoax is, tenzij het tegendeel kan worden aangetoond.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 14:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ryan schreef:
Het is toch simpel om een account te maken op twitter, en daar dan allerlei valse berichten op te plempen.

Net zo simpel als een fake manifest ergens te posten en deze vervolgens te linken aan de dader. En daar heeft het nu alle schijn van. Dezelfde modus operandi als met die dader in Nieuw Zeeland en daarvoor Anders Breivik; in alle drie de gevallen 'rechts-extremisten'.

Als je het één gelooft, wees dan ook zo consequent om het ander ook te geloven.

Je zegt het goed, die mafketels zijn toch alles in staat, maar dat geldt eender voor mafketels aan de rechterzijde alsook die aan de linkerzijde.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 14:46 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Beelden van de schietpartij in Dayton (heftig);

https://www.youtube.com/watch?v=1h2SIBJ3Ajo

De politie heeft ook beelden vrijgegeven van het moment waarop de schutter wordt uitgeschakeld;

Prima.

Nu nog de beelden van de schietpartij in El Paso aub. Idea

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 15:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Als je het mij vraagt is de deep state bezig een burgeroorlog aan te wakkeren in Amerika, de media voorop.

Typisch... Amerika is vooral bezig in andere landen burgeroorlogen aan te wakkeren (Syrië, Oekraïne, Rusland, etc.)

Krijgen ze nu een koekje van eigen deeg intern?

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 19:55 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Ach ach ach, wie begon hier ook alweer over de kogels van rechts? En waar baseer je dat op? Juist ja...tadaaa....dé media!!

Nou niet zo flauw doen Ryan, want je verwijt mij wat je zelf ook doet, namelijk info posten over de daders van schietpartijen en daar conclusies aan verbinden. Leg dit anders maar es uit;

Jij post deze rotzooi, niet ik.
En jij trapt er telkens weer in.

Het is een hoop geleuter op Twitter.
Wat voor bewijs is dat?
Je kan daar allerlei onzin neer plempen.

Als er dan wat gebeurd, wordt het account geblokkeerd door Twitter.
Ja, hèhè!

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 19:57 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Ryan schreef:

Net zo simpel als een fake manifest ergens te posten en deze vervolgens te linken aan de dader. En daar heeft het nu alle schijn van. Dezelfde modus operandi als met die dader in Nieuw Zeeland en daarvoor Anders Breivik; in alle drie de gevallen 'rechts-extremisten'.

Als je het één gelooft, wees dan ook zo consequent om het ander ook te geloven.

Je zegt het goed, die mafketels zijn toch alles in staat, maar dat geldt eender voor mafketels aan de rechterzijde alsook die aan de linkerzijde.

Er zijn geen mafketels ter linkerzijde.
Links is per definitie anders dan rechts.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Beelden van de schietpartij in Dayton (heftig);

https://www.youtube.com/watch?v=1h2SIBJ3Ajo

De politie heeft ook beelden vrijgegeven van het moment waarop de schutter wordt uitgeschakeld;

Prima.

Nu nog de beelden van de schietpartij in El Paso aub. Idea

Ja, daar hadden ze dus blijkbaar wel tijd voor.
Heel doorzichtig!

BerichtGeplaatst: Ma Aug 05, 2019 20:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ryan, je moet niet zo uit je nek lopen te zwammen, jij begon zelf over de politieke voorkeur van een van de daders, waarop ik jou wees op die van de andere. En dat zelfingenomen toontje van je dat hangt me zo onderhand ook de keel uit. Als het je allemaal niet interesseert, prima hoor, niemand verplicht jouw om dit te lezen of erop te reageren.

BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 5:14 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Ryan, je moet niet zo uit je nek lopen te zwammen, jij begon zelf over de politieke voorkeur van een van de daders, waarop ik jou wees op die van de andere. En dat zelfingenomen toontje van je dat hangt me zo onderhand ook de keel uit. Als het je allemaal niet interesseert, prima hoor, niemand verplicht jouw om dit te lezen of erop te reageren.

Wie kletst er hier?
Jij komt met dit soort propaganda leugens aanzetten!

Het was van mij een sarcastische "running gag".
Rechts heeft meestal de mond vol over de "linkse kerk" en "de kogel kwam van links".
En dat is nergens op gebaseerd.
Nu zie je weer eens, dat het geweld wel degelijk uit de rechtse hoek kwam.
Maar er zijn dan toch lieden, die dat links in de schoenen wilden schuiven.
Hoe idioot kan je zijn?

Trouwens, we zijn er uit.
Volgens Trump ligt het aan Internet en de video spelletjes. Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 6:24 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Waarom ben jij zo gefixeerd op de politieke voorkeur?

En we hebben het over twee verschillende schietpartijen met twee verschillende daders. In het ene geval ZOU de dader extreem-rechts zijn, en in het andere geval extreem-links.

Duh...lijkt mij niet zo moeilijk.

Maakt het veel uit? Het is toch een pot nat..

BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Weet je wat zo ongelukkig is. Als we uitgaan van het gegeven dat extreem-rechts en extreem-links evenveel idioten herbergt, valt het me ook nu weer op dat een rechtsidioot als Breivik een stuk efficiënter moordt als een willekeurige idioot ter linkerzijde. Dat hoewel er aan de linkerkant veel meer van die idoten rondlopen.

BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 9:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Typisch voor bepaalde 'democraten'... gewoon doen alsof Trump nooit gewonnen heeft:

An honor to meet President Clinton and her husband, former President Bill Clinton!

https://twitter.com/MariahCarey/status/1158543216079228929

Nu is die Mariah Carey sowieso nogal..... maar gewoon doen alsof Hillary de president van de VS is ipv Trump maakt dat je best vér heen bent.

BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 14:32 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Poendert schreef:
Weet je wat zo ongelukkig is. Als we uitgaan van het gegeven dat extreem-rechts en extreem-links evenveel idioten herbergt, valt het me ook nu weer op dat een rechtsidioot als Breivik een stuk efficiënter moordt als een willekeurige idioot ter linkerzijde. Dat hoewel er aan de linkerkant veel meer van die idoten rondlopen.

Nee, links is per definitie niet idioot.
Dat je dat niet ziet is jouw probleem.

BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 14:35 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Waarom ben jij zo gefixeerd op de politieke voorkeur?

En we hebben het over twee verschillende schietpartijen met twee verschillende daders. In het ene geval ZOU de dader extreem-rechts zijn, en in het andere geval extreem-links.

Duh...lijkt mij niet zo moeilijk.

Maakt het veel uit? Het is toch een pot nat..

Het is niet één pot nat.

Dictatoriaal gedrag, terreur, geweld is typisch rechts.
En of je nou Hitler had, Stalin, Mao of Pol Pot, dat maakt niks uit.
Want ze waren allemaal dictatoriaal, dus rechts.

Weerwoord forum index » Buitenland