Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 204, 205, 206, 207  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2018 21:45 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:

Noord-Korea gisteren: 'we piekeren er niet over om onze kernwapens eenzijdig op te geven.'

Noord-Korea heeft al zo vaak duidelijk gezegd dat ze niet zitten te wachten op een Libie scenario, dus die gaan hun kernwapens nooit en te nimmer opgeven, omdat dat zo ongeveer hun enige garantie is om een soevereine staat te blijven.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2018 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De aap komt uit de mouw! De vrouw die Kavanaugh beschuldigde van ‘deelname aan groepsverkrachting’ is in het verleden zélf door haar werkgever voor de rechter gedaagd wegens ‘seksuele intimidatie’.

Former Employer Sued Third Kavanaugh Accuser For Sexual Harassment Allegations

BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2018 11:18 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik heb het sowieso niet op die hysterisch kirrende Amerikaanse wijven. Ik herinner me ook oud-premier Lubbers, die door zo'n opgedirkte pruillip werd beschuldigd van ongewenst sexueel gedrag.
Het bleek dat Lubbers haar na een werkbezoek volkomen volgens de wetten der etiquete uitgeleide deed en daarbij de hand uitnodigend op haar rug legde, overigens ook nog zonder haar daarbij aan te raken. Zo'n gebaar wil zeggen: "na u mevrouw. Gaat u maar voor."
Beleefdheid en charme die totaal verkeerd wordt uitgelegd. Waarschijnlijk komen deze wijven aandacht te kort.
Natuurlijk gebeuren er veel dingen die niet kunnen, maar men is weer eens ouderwets aan het doorslaan.

BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2018 3:08 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:
Ik heb het sowieso niet op die hysterisch kirrende Amerikaanse wijven. Ik herinner me ook oud-premier Lubbers, die door zo'n opgedirkte pruillip werd beschuldigd van ongewenst sexueel gedrag.
Het bleek dat Lubbers haar na een werkbezoek volkomen volgens de wetten der etiquete uitgeleide deed en daarbij de hand uitnodigend op haar rug legde, overigens ook nog zonder haar daarbij aan te raken. Zo'n gebaar wil zeggen: "na u mevrouw. Gaat u maar voor."
Beleefdheid en charme die totaal verkeerd wordt uitgelegd. Waarschijnlijk komen deze wijven aandacht te kort.
Natuurlijk gebeuren er veel dingen die niet kunnen, maar men is weer eens ouderwets aan het doorslaan.

Nou, volgens het Wp-artikel lag 't iets anders:

Citaat:

"Lubbers kwam in opspraak door een tuchtklacht van VN-medewerkster Cynthia Brzak. Ze beklaagde zich erover dat hij haar onzedelijk zou hebben betast. Op 18 december 2003 zou hij volgens haar na afloop van een vergadering en bij het verlaten van de vergaderruimte met beide handen haar middel hebben vastgepakt, haar even hebben vastgehouden en even naar achteren tegen zich aan hebben geduwd, waarbij een lies haar kont zou hebben geraakt. Op 28 april 2004 diende ze hierover een tuchtklacht in. Lubbers ontkende de aantijgingen. Hij gaf aan dat hij zich het moment niet meer kon herinneren, maar voerde aan dat hij wel vaker bij het passeren van een deurportaal voorrang verleende aan een vrouw en daarbij zijn rechterhand op haar heup legde om aan te geven dat ze eerder dan hij door de deur mocht. Hij zei dat dit zich mogelijk had voorgedaan. Het United Nations Office of Internal Oversight Services (OIOS), het VN-onderzoeksbureau voor dergelijke klachten, stelde een intern onderzoek in en oordeelde dat de aantijgingen aannemelijk waren en dat Lubbers in elk geval ongewenst lichamelijk contact had gehad. Er kwamen meer vrouwen naar voren met klachten over vermeende ongewenste intimiteiten van de kant van Lubbers. Het OIOS gaf aan dat minstens vier van deze vrouwen door het VN-onderzoeksbureau ondervraagd werden. Uit angst voor repercussies wenste geen enkele vrouw met naam in het rapport vermeld worden. Geen van hen diende een officiële klacht in. Het VN-onderzoeksbureau concludeerde dat er bij Lubbers een patroon zichtbaar was van seksuele intimidatie. Lubbers werd verder verweten oneigenlijke druk te hebben willen uitoefenen om de uitkomst van het onderzoek te beïnvloeden. Ten slotte vroeg het VN-onderzoeksbureau om afdoende maatregelen tegen Lubbers."

(De affaire werd destijds ook wel "Kont-gate" genoemd )

-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Okt 04, 2018 21:56 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Trump vs Cecilia Vega

Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Okt 05, 2018 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Zo, dat was een behoorlijke dis. Heeft ABC al gesteld dat dit vrouwonvriendelijk is?

BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2018 21:08 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Senaat stemt voor benoeming Brett Kavanaugh Supreme Court!

https://www.zerohedge.com/news/2018-10-06/watch-live-senate-votes-confirm-kavinaugh

Oeps...kunnen de democraten weer een potje gaan janken.

Eigenlijk vind ik het prima zo, het was een bijzonder slechte zaak geweest als de smerige karaktermoord die de democraten hebben gepoogd te plegen op Kavanaugh beloond was geworden.

BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2018 23:02 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Ga zo door Democraten en de Republikeinen winnen hands down met de midterm verkiezingen.
Zou Trumps ze betalen. Idea

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 10:06 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ondertussen in de VS:

Wat een losers zeg..

Waarschijnlijk vinden ze zelf dat ze 'goed bezig' zijn.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 12:57 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

carlos schreef:
Senaat stemt voor benoeming Brett Kavanaugh Supreme Court!

https://www.zerohedge.com/news/2018-10-06/watch-live-senate-votes-confirm-kavinaugh

Oeps...kunnen de democraten weer een potje gaan janken.

Eigenlijk vind ik het prima zo, het was een bijzonder slechte zaak geweest als de smerige karaktermoord die de democraten hebben gepoogd te plegen op Kavanaugh beloond was geworden.

Moet je even kijken Very Happy Very Happy Very Happy

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 16:23 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ronduit verbijsterend om te zien hoe weinig de democraten hebben bijgeleerd sinds november 2016. Als het zo doorgaat dan gaan de republikeinen niet alleen de meerderheid in beide kamers behouden en/of uitbreiden, maar gaat Trump ook op z'n dooie akkertje herkozen worden voor een tweede termijn.

Zo ziet de Supreme Court er nu uit;

Brett Kavanaugh Sworn In As 114th Supreme Court Justice

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 16:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Compleet van het padje..

"We will win"? No you won't! Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2018 7:06 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Mijn hemel wat hebben de democraten zich weer voor schut gezet de voorbije dagen. Very Happy Very Happy

Blue Wave Of Liberal Tears Has Arrived

Ik durf te wedden dat velen van hen rijp zijn voor opname in een psychiatrische kliniek..

Dit is uitstekend campagnemateriaal voor de herverkiezing van Trump, dat dan weer wel.

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2018 18:33 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nikki Haley weg als VN ambassadeur

Godzijdank..

Blijkbaar ook voor Trump een verrassing...of misschien ook wel niet.

https://www.rt.com/usa/440773-trump-accepted-nikki-resignation/

Hier het absolute hoogtepunt, het moment waarop ze andere landen letterlijk op de knieën smeekte voor steun en vervolgens nul op het rekest kreeg.

BerichtGeplaatst: Do Okt 11, 2018 20:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Een nieuwe dag in de surreality-soap genaamd het Trump Presidentschap. Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Okt 11, 2018 20:56 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

CNN spreekt er schande van, Foxnews is waarschijnlijk vol lof. Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=egGUqv8LTkw

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat land is zo tot op het bot verdeeld....

Doet me denken aan 12 april 1861.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 11:55 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

carlos schreef:
https://www.rt.com/usa/440773-trump-accepted-nikki-resignation/

Hier het absolute hoogtepunt, het moment waarop ze andere landen letterlijk op de knieën smeekte voor steun en vervolgens nul op het rekest kreeg.

Nikki smeekt om steun voor een resolutie tegen terreurgroep Hamas, en ze krijgt nul op rekest?
Dat is inderdaad een dieptepunt...voor de Verenigde Naties

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 11:57 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

carlos schreef:
Een nieuwe dag in de surreality-soap genaamd het Trump Presidentschap. Very Happy

Kanye West is zo gek als 'n deur, maar hij zo'n beetje de enige celebrity die Trump steunt, en het is een kans om te laten zien dat Trump geen "racistische white-supremacist" is zoals linkse commentators altijd beweren.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

carlos schreef:
Zo ziet de Supreme Court er nu uit;

Die heks Ruth Bader Ginsburg is al 85, heeft al verschillende keren kanker gehad, maar ze probeert net zo lang aan te blijven totdat er weer een democratische president is, want als ze nu opstapt heeft het Supreme Court de eerstkomende 30 jaar een rechtse meerderheid Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 20:28 Plaats reactie Reageer met quote
sharon

Donald trump heeft een eigen mening en komt hiervoor op. het is soms wel met groffe taal uitgesproken, maar hij komt wel op voor zijn mening en laat dat duidelijk weten en dat vind ik knap aan hem
BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2018 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Trump is het beste voor het hele Amerikaanse volk, als volk.
Obama was de beste in het houden van toespraken voor de Buhne. En een pluspunt was voor de deugende wereldvreemden zijn gekleurde medemensheid.
Voor het klootjesvolk en de arbeiders is Trump het beste, voor de wapenindustrie moet men iemand anders hebben. Daar huilen die meisjes om.
Ik stel voor dat een deugend figuur eerst een jaar op een slachterij of koekjesfabriek moet werken voordat hij mag stemmen. Dan kunnen ze wennen en meepraten over het echte leven.

BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2018 10:37 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Dat vind ik een uitstekend plan. Maar waarom alleen een deugend figuur ? Zijn alle niet-deugenden al werkzaam geweest in slachterijen ? Ik zou ervoor willen pleiten dat iedereen - deugenen en niet-deugenden - tewerk gesteld wordt. Je kunt van Pol Pot zeggen wat je wilt, maar die begreep het wel : iedereen hup, aan het werk. En dan niet in een babbelend baantje, maar klauwen uit de mouwen en werken, werken, werken. Op het land, in de modder. Zoals het hoort. Die ouwe maoist was zo gek nog niet. Ik begreep dat hij wel 2 miljoen mensen om zeep heeft geholpen, las ik zo uit mijn blote hoofd. Ik wil daar graag bewijs van zien, maar dat is weggemoffeld. Net als de Oekraïense fascisten rond de MH17. Dan vraag ik mij af wie is hier gek.
Wij doen het met Rutte....tel uit je winst. Om over Timmerfranz maar te zwijgen. Die verzekert zich van een goed baantje, maar niet in een slachterij durf ik wedden. De ouwe Drees zou zich omdraaien in het graf.

BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2018 17:08 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Racer schreef:
Nikki smeekt om steun voor een resolutie tegen terreurgroep Hamas, en ze krijgt nul op rekest?

Ach ach, het is maar net hoe je het uit wilt leggen, nietwaar? Jij volgt het Israelische scr.ipt zoals gewoonlijk, de rest van de wereld (in dit geval) gelukkig niet.

Ze is gewoon een hoer voor Israël, een ander woord heb ik er niet voor.

Niet voor niets schreef notabene het IDF een eerbetoon aan Nikki Haley nadat haar vertrek bekend werd...dat zegt denk ik wel genoeg.

Quote:
Thank you @nikkihaley for your service in the @UN and unwavering support for Israel and the truth. The soldiers of the Israel Defense Forces salute you! 1:59 PM – Oct 9, 2018

https://www.rt.com/usa/440848-nikki-haley-israel-ambassador-un/

Kanye West zou een betere VN ambassadeur zijn dan zij. Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Okt 20, 2018 3:52 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Nog meer 'overbevolkingsmigranten'

https://nos.nl/artikel/2255549-migranten-richting-vs-breken-door-hekken-bij-mexicaanse-grens.html
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/migranten-door-mexicaanse-grens-gebroken-ondanks-bedreigingen-van-trump~aa33f633/

Citaat:
De meesten zouden op de vlucht zijn voor het bendegeweld in hun land.
Er is ook weinig werk en veel corruptie in Honduras.

Tja, dat wel, maar hoe staat 't met de bevolkingsgroei in dat land?
Juist ja, ook weer boven de twee procent per jaar; (net als in Syrië en zoveel andere conflictgebieden);
https://nl.wikipedia.org/wiki/Honduras
In 2001 6 miljoen + inwoners;
In 2017 9 miljoen + inwoners;

Dat moet ergens spaak lopen en gecorrigeerd worden; bijvoorbeeld door intern geweld.

Maar als het surplus naar gebieden kan trekken waar de groei wél in de hand gehouden wordt, dan raakt op 'n gegeven moment de hele planeet dermate overbevolkt dat alles in de soep loopt.

Dus ja, tegenhouden en doen teruggaan is echt niet zo hardvochtig als sommigen wellicht nog denken.

-
Wat brengt ons Donald Trump
  Weerwoord forum index » Buitenland