Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Economie » Neo Liberele leugens en Rutte, Pechthold, Dijsselbloem etc.. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2015 14:09 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/24341834/__Vestia_wilde_terminaal_zieke_vrouw_uit_huis_plaatsen__.html

''De Rotterdamse woningcorporatie Vestia heeft geprobeerd een terminaal zieke vrouw uit haar
huurwoning te zetten. Vestia was van plan het huis daarna met flinke winst te verkopen...''

Alweer een teken van de neo-liberale denken dat ons land oppervlakkig geluk schenkt,
maar wie dieper graaft wel beter weet...

Ik stel voor voor dit soort ''unter-menschen'' enkele moderne winstgevende digitaal
bestuurbare gaskamer-vertrekken te maken.

Kunnen Pechthold en Rutte het lintje doorknippen, als ze het lef hebben.

Bovendien hebben ze dan weer extra ruimte om Somaliers, Rwandezen, Eritreers etc... BIJ VOORRANG
een woning te geven. Altijd mooi meegenomen voor Pechthold en Martijn, zo'n gratis stem extra....

BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2015 15:30 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Joost Bakker schreef:
''De Rotterdamse woningcorporatie Vestia heeft geprobeerd een terminaal zieke vrouw uit haar huurwoning te zetten. Vestia was van plan het huis daarna met flinke winst te verkopen...''

Lekker selectief weer...

1) Vestia heeft geconstateerd dat de vrouw haar hoofdverblijf niet in de woning heeft en achterloopt in de betalingen van de huur.

2) Onderdeel van het huurcontract is dat het huis wordt verhuurd als hoofdverblijf.

3) Vestia heeft de vrouw voor de rechter gedaagd om haar uit te zetten.

4) De vrouw heeft tijdens die rechtszaak verzuimd om de rechtbank van eventueel bijzondere omstandigheden op de hoogte te stellen.

5) De rechtbank heeft Vestia in het gelijk gesteld en de ontruiming van de woning goedgekeurd.

Het is triest voor mevrouw dat ze terminaal ziek is, dat ontslaat haar echter nog niet van haar juridische plicht om zich te houden aan wet- en regelgeving.

Tot slot wat Vestia van plan is met de woning na uitzetting van mevrouw is totaal irrelevant en is op geen enkele wijze onderdeel van de uitzettingsprocedure.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2015 18:21 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Gut, hou nou gewoon eens op om uit de Telegraaf te citeren.. De krant van slapend Nederland.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2015 23:27 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Mensen zijn nu eenmaal makkelijk prikkelbaar als het om sensatie gaat. Dat die berichten inhoudelijk gezien vaak maar halve waarheden zijn doet dan niet eens meer ter zake...
BerichtGeplaatst: Vr Aug 07, 2015 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Dude29 schreef:
Joost Bakker schreef:
''De Rotterdamse woningcorporatie Vestia heeft geprobeerd een terminaal zieke vrouw uit haar huurwoning te zetten. Vestia was van plan het huis daarna met flinke winst te verkopen...''

Lekker selectief weer...

1) Vestia heeft geconstateerd dat de vrouw haar hoofdverblijf niet in de woning heeft en achterloopt in de betalingen van de huur.

2) Onderdeel van het huurcontract is dat het huis wordt verhuurd als hoofdverblijf.

3) Vestia heeft de vrouw voor de rechter gedaagd om haar uit te zetten.

4) De vrouw heeft tijdens die rechtszaak verzuimd om de rechtbank van eventueel bijzondere omstandigheden op de hoogte te stellen.

5) De rechtbank heeft Vestia in het gelijk gesteld en de ontruiming van de woning goedgekeurd.

Het is triest voor mevrouw dat ze terminaal ziek is, dat ontslaat haar echter nog niet van haar juridische plicht om zich te houden aan wet- en regelgeving.

Tot slot wat Vestia van plan is met de woning na uitzetting van mevrouw is totaal irrelevant en is op geen enkele wijze onderdeel van de uitzettingsprocedure.

Je vergeet een belangrijk punt te vermelden.
De Islamitische mannelijke asielzoeker hoeft niet bang te zijn voor zoiets als ''huurachterstand''
in zijn met voorrang verkregen woning.. Die voldoet de staat voor hem...

Tja en wat jouw morele puntjes namens Vestia betreft:

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2012/4/Vestia-mogelijk-toch-failliet-door-corruptie-topman-ELSEVIER336170W/

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2015 14:08 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

http://www.telegraaf.nl/gezondheid/24371039/__Nederlanders_vaak_gestrest__.html

Ja beste mensen bijna de helft van de bevolking voelt zich meermaals per week opgebrand...

Zo gaat dat als neo-liberale slaaf in een neo-liberale wereld...

O ja, Dijsselbleom heeft het fantastisch gedaan door zijn nee tegen een Grexit.

Deze week moest alweer meer dan 80 miljard Euro overgeboekt in die heilloze missie.

Dijsselbloem is op vakantie...

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2015 14:21 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Geld wordt volgens sommigen 'geschapen'.
Niks goudstandaard of andere onderliggende waarden in dat geval...
Dan zou het moeten kunnen. Laughing

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2015 16:50 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Joost Bakker schreef:

Er zijn geheel geen morele punten van mijn kant aangedragen in de discussie. Ik heb enkele feiten aangedragen op basis waarvan de rechtbank Vestia gelijk heeft gegeven op juridisch vlak.

Quote:
De Islamitische mannelijke asielzoeker hoeft niet bang te zijn voor zoiets als ''huurachterstand''

Ik vergeet helemaal niets, maar als je op die wijze wil argumenteren, prima Joost. Mevrouw kreeg haar geld om de huur te betalen vanuit de AOW, ze ontving huurtoeslag en het geld voor haar verblijf elders werd betaald vanuit de ziektekosten verzekering.

Ondanks dat mevrouw via drie wegen geld toegestopt kreeg van onze overheid heeft ze geweigerd om haar huur te voldoen.
BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2015 11:03 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Dude29 schreef:
Joost Bakker schreef:

Er zijn geheel geen morele punten van mijn kant aangedragen in de discussie. Ik heb enkele feiten aangedragen op basis waarvan de rechtbank Vestia gelijk heeft gegeven op juridisch vlak.

Quote:

Ik vergeet helemaal niets, maar als je op die wijze wil argumenteren, prima Joost. Mevrouw kreeg haar geld om de huur te betalen vanuit de AOW, ze ontving huurtoeslag en het geld voor haar verblijf elders werd betaald vanuit de ziektekosten verzekering.

Ondanks dat mevrouw via drie wegen geld toegestopt kreeg van onze overheid heeft ze geweigerd om haar huur te voldoen.

De AOW, daar heeft die vrouw die onbarmhartig door het corrupte Vestia het huis uit werd gesmeten,
zelf haar leven lang aan meebetaald.

Dat kun je van Mo-Ham-med de nep-asielzoeker niet zeggen, die gratis woning-incl-huur cadeau krijgt...

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2015 14:00 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Joost Bakker schreef:
De AOW, daar heeft die vrouw die onbarmhartig door het corrupte Vestia het huis uit werd gesmeten,

Leuke aanname, echter onderbouwing voor die aanname ontbreekt. Voor zover ik kan nagaan heeft mevrouw haar gehele leven lang een bijstandsuitkering ontvangen.

En dat neemt nog steeds niet weg dat mevrouw simpelweg uit huis is gezet vanwege het niet nakomen van haar huurcontract.

Ze betaalde nota bene haar huur niet en maakte daarnaast ook nog eens misbruik van een sociale huurwoning door hier niet haar hoofdverblijf te hebben.
BerichtGeplaatst: Vr Sep 04, 2015 22:33 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Dude29 schreef:
Joost Bakker schreef:

Leuke aanname, echter onderbouwing voor die aanname ontbreekt. Voor zover ik kan nagaan heeft mevrouw haar gehele leven lang een bijstandsuitkering ontvangen.

En dat neemt nog steeds niet weg dat mevrouw simpelweg uit huis is gezet vanwege het niet nakomen van haar huurcontract.

Ze betaalde nota bene haar huur niet en maakte daarnaast ook nog eens misbruik van een sociale huurwoning door hier niet haar hoofdverblijf te hebben.

Ik weet dat je een enorm zwak hebt voor de perverse gewelddadige Islam.
Dat is je recht.

Maar om nou te suggereren dat deze stervende vrouw haar leven lang ''een uitkering'' gehad zou hebben...

Kun je ook je bron aangeven, of is het een kwalijke leugen of een projectie van hoe het er in jouw
Islamitische kringen aan toegaat.... dat laatste kan ik me -gesteund door vele cijfers en ervaringen-
levendig voorstellen.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2015 0:57 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Joost Bakker schreef:
Maar om nou te suggereren dat deze stervende vrouw haar leven lang ''een uitkering'' gehad zou hebben...

Ik heb geen idee of die aanname juist is, vandaar dat ik dan ook uitdrukkelijk stel: voor zover ik kan nagaan. Ik weet het niet en jij net zo min. Wat jouw argument dat ze haar leven lang aan de AOW heeft meebetaald als onzinnig argument maakt.

Blijven we beperkt tot kijken naar de feiten:

1) Mevrouw betaalde niet op tijd haar huur en hield zich dus niet aan het contract.
2) Mevrouw had haar hoofdverblijf niet in de sociale huurwoning en hield zich dus niet aan het contract.

Wat je er verder allemaal wil bijslepen wat betreft moslims, islam en weet ik het is allemaal leuk en aardig maar staat volkomen los van de discussie dat mevrouw zich op meerdere punten niet aan haar huurcontract heeft gehouden.
BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2015 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Feiten? Je suggereert iets dat je niet waar kan maken. Je liegt dus. Net als Mohammed den Bedrieger.

Jouw ''voor zover ik kan nagaan had ze altijd een uitkering'' is (geef je toe) op nul gebaseerd.

Je zit dus over een Oer-Hollandse stervende vrouw te roddelen... zonder enig houvast...
Hoe diep kan je zakken.

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2015 11:25 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Dude29 schreef:
Wat je er verder allemaal wil bijslepen wat betreft moslims, islam en weet ik het is allemaal leuk en aardig maar staat volkomen los van de discussie dat mevrouw zich op meerdere punten niet aan haar huurcontract heeft gehouden.
BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2015 15:29 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ga je nou je eigen reactie bijvoegen?

Wat een zwakker reactie voor een Islam-aanhanger die zijn ziekelijke aannames jegens een Hollandse
doodzieke vrouwe niet kan waarmaken...

BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2015 16:33 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, de Telegraaf strooit al ongeveer 100 jaar zout in open wonden.
Hou er eens mee op.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2015 15:14 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Joost Bakker schreef:
Wat een zwakker reactie voor een Islam-aanhanger die zijn ziekelijke aannames jegens een Hollandse

Geen van de zaken die ik heb benoemd zijn aannames geweest, het zijn allen feiten die je kunt halen uit het arrest van de rechtbank. Hetzelfde arrest waarin is besloten om Vestia het recht te geven om mevrouw uit huis te plaatsen.
BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2015 21:44 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Joost Bakker schreef:
Ga je nou je eigen reactie bijvoegen?

Je plaatst Holland weer eens in de slachtoffer rol.
Heeft ze geen familie? Heeft ze geen buren?

In Brabant doen we dat anders.
Wij zorgen voor elkaar... Smile
En zaniken niet.
De overheid kan barsten.
Altijd al!

Joost, je zit telkens te zeuren over moslims, maar wat doe jij voor je land?
Alleen zeuren en uit de Telegraaf citeren, want dat is o zo gemakkelijk.

BerichtGeplaatst: Za Sep 12, 2015 16:35 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

*** Verwijderd door Weerwoord Beheer: Let op je woorden! ***

BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2015 11:49 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/ing-schreef-wet-voor-dijsselbloem-over-omstreden-financieel-product

Die Dijsselbloem komt bijna wekelijks wegens malversaties, achterover drukken rapporten (Fyra)
en gelogen ontkenningen en valse verbazingen (EU naheffingen) in het nieuws...

Ditmaal blijkt hij de buikspreekpop van de ING Bank.

ING heeft grote delen van een wet geschreven die banken een belangrijk fiscaal voordeel geeft bij het verstrekken van zeer risicovolle obligaties.

Ook VVD'er en ABN-baas Gerrit Zalm wordt erop uitgestuurd om de woorden "financiële instellingen" uit de tekst te krijgen en zo een bedrieglijk verhaaltje te produceren...

Ten slotte heeft Dijsselbloem er alles aan gedaan om de snelle wetswijziging buiten het oordeel van
de Raad van State te houden door hen maar heel summier en (daar hebben wij het weer!)
onvolledig vooraf in te lichten...

Mensen met een schoon geweten hoeven niet te liegen en te bedriegen.
Wat zegt dit over de huidige staat van de politieke voormannen?

BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2015 20:59 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Mensen met een schoon geweten worden vaak zwart gemaakt.
Zéker in een hype-omgeving.
BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2015 23:24 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Je reactie is inhoudsloos.

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2015 3:25 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Joost Bakker heeft vaker gelijk dan velen zouden wensen....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2015 13:57 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Mij te makkelijk en te laf allemaal.
BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2015 14:00 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Willem schreef:
Joost Bakker heeft vaker gelijk dan velen zouden wensen....

Ai, Willem, je begint af te glijden. Valt me tegen van je. Ik had je hoger zitten.

Weerwoord forum index » Economie