Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Sport » Formule 1 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 26, 2019 16:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Het is precies zoals ik begin dit seizoen al voorspelde: LeClerc is gewoon beter.

Heb niets gelezen. Wat heb je precies voorspeld? En op basis van wat?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Jul 26, 2019 17:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

LeClerc is gewoon beter dan Vettel. Vettel moet gewoon met pensioen gaan. Het lijkt er sterk op dat hij de motivatie niet meer heeft.

Vorig jaar was Vettel bijna altijd beter dan Raikkonen. Dit jaar finisht Vettel eigenlijk structureel achter LeClerc. Af en toe zie je dat Ferrari een teamorder geeft aan LeClerc of gewoon Vettel als eerste een pitstop geeft.

Vettels contract loopt dit jaar af. Hij zal eens goed moeten gaan nadenken of hij zo verder wil... want hij is hard op weg om de tweede rijder te worden achter LeClerc. En ik denk niet dat hij daar zin in heeft.

Maar goed, laten we zijn thuisgrandprix even afwachten. Als hij dit weekend weer niet presteert en met Gasly mag vechten om plaats 5/6 dan denk ik dat de Italiaanse pers onverbiddelijk is: vertrekken of LeClerc als eerste rijder.

BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 8:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik denk niet dat het voor de hand lag dat Leclerc Seb Vettel in deze fase van het seizoen zou kunnen verslaan.
BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Tip : Voor vragen van professionals bestaan al programma's .

https://www.ad.nl/video/kanalen/f1~c237/series/crashen-in-de-keuken~s1884

Geen dank …...…..graag gedaan Idea
BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 9:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Ik denk niet dat het voor de hand lag dat Leclerc Seb Vettel in deze fase van het seizoen zou kunnen verslaan.

Het was vanaf het begin van het seizoen eigenlijk vrij duidelijk. Ook op Weerwoord heb ik daar al meerdere keren over geschreven... de eerste races finishte Vettel boven LeClerc, maar alleen omdat Ferrari de race van LeClerc steeds verziekte. Vanaf race één teamorders geven... ik sprak toen al mijn afschuw uit en gaf aan dat als LeClerc sneller bleef van Vettel dit een groot probleem kon worden.

Vettel kan beter maar in dienst gaan rijden van LeClerc, dan stellen ze in ieder geval de bronzen plek veilig. Als ze LeClerc blijven opofferen voor Vettel dan zou die derde plek nog wel eens kunnen verdwijnen.

Ook vanmiddag zal Vettel weer het onderste uit de kan moeten halen om zich voor LeClerc te kwalificeren. In FP2 was LeClerc in ieder geval al sneller.

BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 9:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Leclerc.
BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 12:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

No, it is I: Le Clerc!

Ook in FP3 is LeClerc sneller dan Vettel.

BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Nee. Leclerc. Zie zijn Twitter en insta. En zijn eigen Site. En de site van Ferrari. O en wikipedia. Want die voer je vaak aan als betrouwbare site. Zie F1.com. Het is Leclerc Cliff. Leclerc. Very Happy

https://formula1.ferrari.com/en/main-drivers/charles-leclerc/
https://www.charlesleclerc.com/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Leclerc_(autocoureur)
https://www.formula1.com/en/drivers.html
BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 12:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

HAP! Very Happy

En ik neem aan dat je 'It is I, Le Clerc' toch ook wel kent? Of is dat vér voor jouw tijd?

BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Oh trouwens, wil je die discussie over kijkcijfers van de Formule 1 nog over doen??? Muhahaha

https://racingnews365.nl/kijkcijfers-formule-1-wereldwijd-sterk-toegenomen

Geeft niet hoor Cliox...

BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 14:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ferrari is weer lekker bezig...

In ieder geval heb ik weer gelijk, LeClerc staat voor Vettel Smile

Razz

BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 15:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Euhm, nee hoor.
BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 15:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Overigens had ik wel te doen met Seb. Dit gun je niemand.
BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 15:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Euhm, nee hoor.

Echt wel. Vettel start als 20ste, LeClerc als 10de.

Dat houdt in dat LeClerc voor Vettel staat in de startopstelling. Mits Ferrari het niet verder verneukt, zal LeClerc ook gewoon voor Vettel eindigen morgen.

BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 15:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Sorry maar je bent echt abuis. Maakt niks uit verder, het overkomt de beste.
BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 16:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Haha is dat omdat ik steeds LeClerc typ Smile

https://motorsportz.nl/f1/voorlopige-startopstelling-formule-1-gp-duitsland-2019-21710/

Veel plezier morgen... ik hoop dat het gaat regenen en verwacht veel van Hamilton, Verstappen en LeClerc morgen.

BerichtGeplaatst: Za Jul 27, 2019 16:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Veel plezier!
BerichtGeplaatst: Ma Jul 29, 2019 17:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Voor diegenen die deze fantastische race gemist hebben...

Wat een spektakel! En wat reed Vettel goed voor een bijna pensionado Laughing

BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2019 8:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Zo goed was zijn race niet.
BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2019 15:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

We blijven van mening verschillen, al heb ik het idee dat je me aan het tegenspreken bent om het tegenspreken. Geeft niet Smile

Hamilton: 2 keer gespind
Bottas: 1 keer gespind, en gecrasht
Verstappen: 1 keer gespind
LeClerc: 1 keer gespind, en gecrasht
Sainz: 1 keer gespind
Raikkonen: 1 keer gespind
Hulkenberg: 1 keer gespind, en gecrasht
Peres: 1 keer gespind, en gecrasht
Ik vergeet er ongetwijfeld nog een aantal (Gasly)

Vettel was één van de weinigen die niet spinde en niets of niemand geraakt heeft. Vettel was de enige van de 3 topteams die niet van de baan geraakt is...

Zo slecht was zijn race dus niet... en Vettel startte ook nog eens helemaal achteraan, waardoor de kans op botsingen vele malen groter is. (het gedrang van het midden- en achterveld, en dat ook nog allemaal moeten inhalen in regen).

Ik ben geen Vettel fan, maar knap gedaan.

Overigens dit gelezen? https://www.gpblog.com/nl/nieuws/42500/-het-grootste-probleem-van-vettel-is-de-familie-todt-.html
Zoiets zei ik hierboven ook al... hoewel LeClerc afgelopen race een foutje maakte, was hij weer sneller. Als die Jean Todt nog veel invloed heeft, zal Vettel de keuze hebben tussen: ander team, tweede rijder naast LeClerc of met pensioen.

BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2019 18:10 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Oh, nee toch..... iedereen leest toch kranten en kijkt TV .
BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2019 20:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
We blijven van mening verschillen, al heb ik het idee dat je me aan het tegenspreken bent om het tegenspreken.

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

Quote:
Vettel was één van de weinigen die niet spinde en niets of niemand geraakt heeft. Vettel was de enige van de 3 topteams die niet van de baan geraakt is...

We hadden het over of zijn race goed was en dat vond ik niet. Prima start maar te lang blijven hangen achter Räikkönen. Als hij na de laatste SC kan aansluiten is het easy peasy voor de Duitser. Ik maak geen vreugdesprongen als hij Stroll en Kvyat op snelheid pakt. Het is hetzelfde als heel blij zijn wanneer Ajax in de 90ste minuut de 1-0 scoort tegen FC Burgh-Haamstede.

Quote:
Zo slecht was zijn race dus niet... en Vettel startte ook nog eens helemaal achteraan, waardoor de kans op botsingen vele malen groter is. (het gedrang van het midden- en achterveld, en dat ook nog allemaal moeten inhalen in regen).

Ik ben geen Vettel fan, maar knap gedaan.

Dat de kans op botsen bij de start groter is naarmate je verder naar achteren rijdt zegt natuurlijk niets over het feit dat niets noemenswaardig gebeurde. Voor mij geen criterium om van de bank te springen uit enthousiasme.
BerichtGeplaatst: Wo Jul 31, 2019 0:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat Vettel te lang achter Raikkonen bleef hangen was voor mij geen criterium om Vettel dan maar de grond in te boren als zijnde wat een waanzinnig slechte race van Vettel.

Dat er verder niets noemenswaardigs gebeurde is voor mij ook geen reden om Vettel tot zijn veters af te branden,

BerichtGeplaatst: Wo Jul 31, 2019 6:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ik kan je niet volgen Cliff, waar schrijf ik dat ik zijn race waanzinnig slecht vond?
BerichtGeplaatst: Wo Jul 31, 2019 7:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Exact! Ik dacht, laat ik eens een keertje op de Cliox manier reageren...

Waar schreef ik namelijk dat ik 'vreugdesprongen maak' of 'van de bank spring uit enthousiasme'?

Spiegeltje Cliox...

Weerwoord forum index » Sport