Geplaatst: Do Feb 19, 2015 20:47 |
|
|
|
Hier zullen vast wel mensen komen die Formule 1 kijken. Zo ook ik. In deze topic kunnen we de ontwikkelingen plaatsen en bijhouden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 22, 2015 9:06 |
|
|
|
Mercedes opnieuw dominant waar Max Verstappen geen al te best debuutweekend had. Sainz het hele weekend sneller en de Renault-motor van Verstappen gaf de brui eraan. De race was wat flauw zonder echt spannend te zijn. Ben wel benieuwd naar wat Alonso van de nieuwe situatie vindt? Gaat weg omdat hij onvoldoende vertrouwen heeft in Ferrari en bij McLaren denkt -op kortere termijn- kampioen te kunnen worden en ziedaar, McLaren sluit de hekken waar Ferrari op het podium floreert. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 25, 2015 23:12 |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 13:51 |
|
|
|
Verstappen heeft vandaag een record gezet. Voor het eerst heeft een 18 jarige een hele ronde op kop gereden in de Formule 1... |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 14:27 |
|
|
|
Spannend hoor... ik hoorde de commentator net zeggen 'je kunt zien dat Verstappen zijn jarenlange ervaring erin gooit .
Verstappen leidt nu al vele ronden, maar staat onder zware druk met versleten banden. Nog 12 ronden volhouden en misschien een nieuw record: eerste formule 1 race ooit gewonnen door een Nederlander. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 14:33 |
|
|
|
Hij is een geweldenaar.
Ik hoop, dat hij voorzichtig blijft al neemt hij risico.
Volgens mij kan hij de beste van de wereld worden. |
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 14:38 |
|
|
|
Nog 5 ronden... hij zit in zijn 35 ronde met banden die eigenlijk maar 25 ronden meegaan... als dat maar goed gaat!! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 14:41 |
|
|
|
Nog 3 ronden... hier wordt geschiedenis geschreven! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 14:46 |
|
|
|
JAAAHHHH hij heeft het gehaald! Record na record gebroken!
Mooi werk! Eerste Nederlandse overwinning in Formule 1 ooit! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 14:50 |
|
|
|
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 15:01 |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 15:15 |
|
|
|
Ik vind dit toch wel erg knap hoor, de vorige week stapte hij over, moest een stoeltje passen voor z'n nieuwe auto en dan gelijk winnen! |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 17:39 |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 22:11 |
|
|
|
Hij kan nog veel beter, daar ben ik van overtuigd.
Als er niets raars gebeurt hebben wij hier voor een periode een wereldkampioen aan. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 16, 2016 7:55 |
|
|
|
Ik heb niets met F1 maar Max is natuurlijk wel bijzonder én Nederlander.  |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 16, 2016 9:12 |
|
|
|
Ik heb niet zoveel met Formule1 maar wel leuk dat deze Limburger gewonnen heeft.
Ik stel vast dat 'we' goed bezig zijn hier in het zuiden: Tom Dumoulin een week in het roze in de Ronde van Italië, en Max Verstappen die als eerste ooit een race wint in de F1. Daar kan de rest van Nederland bitter weinig tegenover stellen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 16, 2016 9:52 |
|
|
|
Wie snel oos Limburg is.............  |
|
_________________ Atheïsme is een hogere vorm van beschaving |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 16, 2016 11:34 |
|
|
|
...begrip toch nemes es allein de Zuderling dae Limburg leef is.
Douwe Bob Amsterdam, Slow Down: 11e plaats.
Max Verstappen Montfort, Gewuün gaas geave: 1e plaats.
 |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2016 15:31 |
|
|
|
Max weer tweede vandaag... gaat lekker! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2016 15:45 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 09, 2016 15:30 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 09, 2016 21:16 |
|
|
|
Tsja, ik ben nou eenmaal een race-freak.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 10, 2016 10:12 |
|
|
|
Mercedes is gewoon een klasse apart (en ik kan het weten) dus daar kan Verstappen nu even niet aan tippen. Maar Max begint wel in hoog tempo 'best of the rest' te worden. Het is eigenlijk al bijzonde rknap dat hij Ferrari regelmatig achter zich laat. Ik denk dat Kimi Raikkonen de achterkant van de Red Bull inmiddels al uren heeft bestudeerd.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 10, 2016 16:13 |
|
|
|
Ik reed tussen 1998 en 2000 in een Mercedes 200. Die reed prima maar racen lukte niet echt hoor.  |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Weerwoord forum index » Sport