Geplaatst: Zo Jan 09, 2022 13:58 |
|
|
|
Mijn leven hangt er niet vanaf, hoor. Maar ik ben blij terug te zijn. Mijn straf zit erop. Of komen er ook nog tribunalen ? |
|
_________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 10, 2022 8:00 |
|
|
|
Uitstekend, dank u.
En hoe is het met u, als ik zo vrij mag zijn ? |
|
_________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 17, 2022 13:53 |
|
|
|
En bij dit oordeel sluit ik me aan. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 20, 2022 14:44 |
|
|
|
Bijna de gelegenheid creëren om de dief te maken. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 09, 2022 11:04 |
|
|
|
Een interessant gegeven: Wie bepaalt of een levenslanggestrafte vrij komt? De minister of de rechter?
Voorzitter van die raad, Hans Moraal, licht het advies toe.
Hans Moraal, what's in a name....
Graag bij de minister laten, rechters in dit land zijn niet te vertrouwen. Het zijn slappe lafaards. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 01, 2022 18:27 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jun 04, 2022 9:02 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2022 10:34 |
|
|
|
En dan kom je over enkele jaren de moordenaar van Fortuin naast de moordenaar van dat jongentje uit Limburg tegen in de winkelstraten van Harderwijk, Of je ziet hen zitten op een terrasje met hun vriendin.
Dan vraag ik me af. Zou zo,n vriendin s,nachts lekker slapen naast die kerel. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 07, 2022 10:11 |
|
|
|
De pers is dit 11 jarige jongetje gisteren alweer vergeten...
Wat opvallend is, het justitieel cynisme, typisch voor deze neo liberale tijd:
1 De dader had eerder jongetjes mishandeld, gekneveld en sexueel misbruikt
2 Conclusie was dat de dader ''ongevoelig was voor de behandeling''
3 Wetende dat de dader zijn daad dus waarschijnlijk zou herhalen (zie punt 2) werd er wegens
de bezuinigingen van Mark Rutte en Sygrid Kaag op het Justititieel strafsysteem ed. toch
vrij vlot het absurde etiquette ''laag risico'' op geplakt zodat ze hem eruit konden zetten.
Het meest cynische punt:
4 De gevaarlijke pedofiel werd een huurwoning toegekend in een arbeiderswijk met veel spelende kinderen waar
uiteraard geen VVD'ers of D66'ers wonen...
Met name dat laatste punt maakt dat van deze partijen (vaak dure advocaten en falende rechters in hun stemvolk)
van deze kindslachtoffers van pedofolie (toch niet in hun wijken geplaatst) geen doortastend beleid zullen voeren
noch daar geld aan willen besteden...
De misdaad boeit hen totaal niks.
Hieronder lees ik vandaag dat MArk Rutte en Sychrid Kaag ook een andere prominente pedofiel niks in de weg gelegd heeft
om ongezien naar Mexico af te reizen en zijn slag te slaan...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5313548/nelson-m-pedofielenclub-martijn-opgepakt-mexico |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2022 11:06 |
|
|
|
Maar dat gaan ze wel goedmaken hoor. Wedden dat Rutte en Kaag zich nu hard gaan maken dat hij zijn straf in Nederland kan uitzitten om humanitaire redenen? Dus komt hij uiteindelijk toch nog in de Nederlandse cel terecht. Want het is toch inhumaan dat de arme Nelson Maatman 50 jaar in een Mexicaanse cel moet doorbrengen tussen medegevangenen die hem trappen en slaan, misschien wel eens douwen of hem zomaar een onverklaarbaar ongelukje kunnen laten overkomen waarbij niemand iets heeft gezien of gehoord..? |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 01, 2022 23:15 |
|
|
|
Heel vreemd dat de moordenaar van Pim Fortuyn, allang los loopt.
Terwijl de moordenaar van Theo van Gogh, levenslang heeft gekregen. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Di Aug 02, 2022 7:49 |
|
|
|
Dat is ook vreemd en krom. Ze horen allebei levenslang achter de tralies. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 18, 2022 9:09 |
|
|
|
De Eerste Kamer stemt vandaag over uitbreiding van het taakstrafverbod bij geweld tegen hulpverleners. Veel politieke partijen vinden de zwaarte van een geweldsdelict tegen een hulpverlener zo ernstig dat een taakstraf niet voldoet.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik stel het volgende voor: een gevangenisstraf met daarbij een werkstraf, dus iedere dag werken voor de samenleving en daarna iedere avond weer terug in de cel. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 18, 2022 10:38 |
|
|
|
Oh, veel politieke partijen zijn plots weer goed dus - voor het goedkeuren van import Chinese toestanden .
China.
Als een luxe kledingketen tijdelijk meer personeel nodig heeft .
De politie arresteert links en rechts het nodige aantal china slaven en beschuldigt hen van verkrachten, jatten of verzinnen iets anders .
Tijdens het politie onderzoek moeten aangeklaagden verplicht werken in fabrieken voor de partij top leden Xi Jinping .
na een maandje 'gedegen onderzoek onschulig verklaard mogen zij dan met een spreekvrbod weer vrij . .
En denk niet dat Hollandse bestuurders geen corrupte kapitaal dienende slippendragers zijn - zie VVD/ D66 etc.. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 18, 2022 11:14 |
|
|
|
Het gaat om het uitbreiden van het verbod op taakstraffen. Dus dat je per definitie altijd een celstraf krijgt en geen taakstraf meer.
Ik stel een combinatie van taak- en celstraf voor en daarbij bedoel ik niet het door de overheid verhuren van gedetineerden aan fabrieken. Maar je brengt me wel op een idee...  |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 02, 2022 11:48 |
|
|
|
Een man van 25 uit Papendrecht die een verkeersongeval veroorzaakte waarbij twee jonge vrouwen om het leven kwamen, moet vijf jaar de gevangenis in. Daarnaast krijgt hij een rijontzegging van tien jaar, die ingaat zodra hij de gevangenis verlaat.
https://nos.nl/artikel/2450534-vijf-jaar-cel-voor-veroorzaken-dodelijk-ongeluk-alblasserdam
In 2014 begon dit draadje met een soortgelijk dodelijk ongeluk waarbij de veroorzaker 120 uur werkstraf kreeg wat tot grote verontwaardiging leidde (3 jaar later werd hij alsnog veroordeeld tot 15 maanden).
We zijn inmiddels 8 jaar verder en er is toch wel het e.e.a. veranderd. Dat geeft de burger moed! |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Binnenland