Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » ''Minder Marokkanen'' in Opsporing Verzocht... Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 20, 2016 16:05 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ach, een Mocro pooier en domme Nederlandse wijven, niks nieuws onder de zon dus.

MINDER! MINDER! MINDER! Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2016 13:45 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

kiekiek schreef:
Wat mij betreft gaat Wilders voor lange tijd achter de tralies, kost vast een stuk minder dan al die beveiliging. Ik was een van die 6400 Nederlanders die de moed hebben genomen om aangifte tegen hem te doen vanwege zijn ┤minder Marokkanen┤ oproep.

Maar je was zeker te laf om ook aangifte te doen tegen Samson, ie beweerde dat marokanen het monopolie op geweld hebben, of Hans Spekman toen hij zei dat Marokanen vernederd moeten worden, of die andere PvdA-er die het had over kutmarokanen? Of denk je dat er enig verschil is? Het enige verschil is dat Wilders niet bij de Elite hoort en gedemoniseerd wordt omdat hij de waarheid vertelt.

Ik ben ook voor een stuk minder marokanen als dat betekent dat er ook veel minder Islam komt in ons land, precies zoals Wilders. De Islam is namelijk een satanische, fascistische, intolerante ideologie die ook nog eens niks op heeft met niet-moslims, en waarvan het Sharia-recht jou als westerse, Nederlandse man ook sterk zou discrimineren. Zelfs de Islamitische mensenrechten zijn totaal strijdig met hoe wij hier in Nederland denken over mensenrechten.

En dat soort denken wil ik niet in mijn land, of in mijn straat, of zien toegepast op mijn leven. Wat die barbaren achter hun eigen voordeur doen, moeten zij weten.

Pak je fiets maar, zou ik zeggen, en doe ook aangifte tegen mij. Je zal het nog druk krijgen.

Maar het zijn mensen zoals jij die er in de kern voor gezorgd hebben dat zulke kritiek op de waarheid altijd is gedemoniseerd, waardoor er nu alleen maar meer en meer polarisatie binnen onze maatschappij plaatsvindt, en ik denk ongetwijfeld nog veel meer als volgend jaar de PVV de grootste wordt en ook DENK in het parlement komt. Als mensen zoals jij de deuren wagenwijd openzetten voor een achterlijke ideologie als de Islam en dat zelfs willen bevorderen, terwijl het islamitische denken over bv. mensenrechten totaal strijdig is met onze manier van denken, dan kan ik jou met recht een landverrader noemen, want dat ben je, zo simpel is het gewoon.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2016 13:55 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Guus schreef:

Dus je moet 'trots zijn' om tot 'ons verachtelijk domme volk' te behoren.

Raar hoor. Confused

Ja, ik ben er wel trots op dat ik nederlander ben. Maar jij dus niet? Ben jij dan zelf zo'n vreselijk mispunt dat je dat gaat generaliseren naar alle nederlanders of vind je dat er in de kern iets mis is met Nederlanders? En wat dan?
BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2016 15:37 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Gerard R. schreef:
Quote:
Wie minder misdaad wenst in zijn stad en dus minder Marokannen hoeft zich nergens voor te schamen.

Misdaad is niet iets exclusiefs van Marokkanen, hoewel ze door hun sociale
status wel degelijk oververtegenwoordigd zijn.

Niet alleen hun sociale status, of eigenlijk voornamelijk niet als je daarmee bedoeld dat ze gemiddeld gezien wat minder geld omhanden hebben. De oorzaak zit voor een groot deel ook in het feit dat ze een afkeer met de islamitische paplepel krijgen ingeprent tegen blank, westers, en europees. De ongelovige hond mag wel bestolen worden, blijkt uit meerdere passage uit de Heilige Koran, en dat blijkt ook keer op keer weer, want het zijn nooit getinte ouderen die worden beroofd door dat marokaanse tuig, maar wel in 100 procent van de gevallen autochtone ouderen. Het is dus een combinatie van frustatie en haat tegen de autochtoon mede door hun islamitische groepsdenken, maar daar hoor je nooit iemand over. Het is altijd weer het standaard-riedeltje hoe zielig en hoe sneu die lieve marokaantjes wel niet zijn en hoe ernstig het is dat ze in nederland zo gediscrimineerd worden.

Kijk maar eens naar dit filmpje: de vreselijke landverraderlijke mentaliteit van die vreselijke onnozele moslim-knuffelaars.....

https://www.youtube.com/watch?v=LaMCFBCAXXI

Dat is ook onze toekomst als we zo "ignorant" blijven en de toename van de Islam toestaan, waardoor ze steeds meer op politieke wijze de macht grijpen en uiteindelijk moeten wij onze verworven vrijheden en rechten opgeven en is de islamisering van het westen compleet. Onderwerping of we krijgen "straf", is gewoon de boodschap. Dat is typisch het denkpatroon van de echte moslim. Dat is gewoon intimidatie en afpersen van de westerse maatschappij.

Btw, Brigitte Gabriel is een briljante ervaringsdeskundige anti-Islamitische strijdster. Er zouden miljarden meer van dit soort vrouwen moeten zijn, want de Islam wil strijd dus moeten we terugvechten.

Het is altijd zo jammer dat mensen die het niet met me eens zijn, ook nooit de moeite nemen om mij om de oren te slaan met goede argumenten voor de Islam (trouwens, als ze wel wat onzin-argumenten ophoesten die ik daarna natuurlijk van tafel veeg, hoor je ze nooit meer. Zo wilde men Wilders ook altijd het liefst negeren, want de waarheid is te confronterend) en ze bekijken bovenstaande video waarschijnlijk niet eens, want het past niet in hun straatje.
BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2016 18:30 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Legal blond,
Geert Wilders heeft een dubbele agenda, maar nog geen strafblad. Die wil zeer zeker nooit de criminele Marokkanen uit Nederland weghebben. Zijn namelijk voor Geert Wilders een welkome inkomstenbron, waardoor Geert Wilders nooit zelf meer hoeft te werken voor zijn inkomsten.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2016 19:36 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

torentje schreef:
@ Legal blond,
Geert Wilders heeft een dubbele agenda, maar nog geen strafblad. Die wil zeer zeker nooit de criminele Marokkanen uit Nederland weghebben. Zijn namelijk voor Geert Wilders een welkome inkomstenbron, waardoor Geert Wilders nooit zelf meer hoeft te werken voor zijn inkomsten.

Dat zou best kunnen, maar ik heb daarvoor geen aanwijzingen. Jij wel? En wat zijn die dan? Een gevoel, of is het iets concreters? Trouwens, Geert was al niet echt arm voordat hij in 2004 de VVD verliet, en sindsdien is hij echt niet veel rijker geworden, maar is zijn leven wel ernstig beperkt. Ik vraag me af wie dat zou willen. Er zijn echt veel makkelijker manieren om inkomsten te genereren, hoor.

En wat mij betreft hoeven criminele marokanen niet het land uit, zolang dat weinig met de Islam heeft te maken. Er zijn overigens ook genoeg serieuzere mensen die behoorlijk wat kritiek op de Islam hebben. Behalve Wilders is de enige in de politiek die nog een beetje kritisch is Cees van de Staaij van de SGP. Ik heb ook weinig met andere godsdiensten (voor zover je Islam een godsdienst kunt noemen), dus ik zal ook niet zomaar op de SGP stemmen, maar heb er wel eens aan gedacht.
BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2016 20:04 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Legalblond,
Is een gevoel. Maar het onderzoeken de moeite waard. Toch.? Alhoewel dat gevoel onderzoeken weer slechts weggelegd is voor de goedbedeelden. Want ik geloof zomaar niet dat Geert Wilders de goedheiligman is. Jij wel.?
BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2016 21:23 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

torentje schreef:
@ Legalblond,
Is een gevoel. Maar het onderzoeken de moeite waard. Toch.? Alhoewel dat gevoel onderzoeken weer slechts weggelegd is voor de goedbedeelden. Want ik geloof zomaar niet dat Geert Wilders de goedheiligman is. Jij wel.?

Ik geloof dat over niemand. Ik zou zelf niet eens de goedheiligman zijn als ik de oppermacht in Europa zou hebben, want je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, en de middelen zijn altijd beperkt. Ik geloof ook veel dingen niet zo die Wilders beweert. Ik ben het alleen roerend eens met zijn kritiek op de Islam. Kijk nu maar eens naar Zembla op twee. Dan leren we wel weer wat meer over de werkelijkheid van de Islam.
BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2016 22:08 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Er zullen wel weer vrij weinig Islam-knuffelaars Zembla hebben gekeken die net op NPO2 was (23/11/2016), maar daarin werd perfect aangetoond wat ik altijd al beweer over de Islam. En dat is hier in Nederland niet anders. Voor de buhne, de tv en de ongelovige onnozele westerse honden wordt een mooi verhaaltje opgehangen dat de Islam liefde en vrede is en dat er gelijkheid is tussen mannen en vrouwen, en nog meer van die onzin. Maar de werkelijkheid is heel anders.
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 3:22 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

@ Legalblond

"onnozele westerse honden".... Jouw woorden!

BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 6:20 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Legalblond,
Ongelovigen als onnozelen wegzetten is niet erg netjes. Want ongelovigen moeten zich staande zien te houden tegen vele langere krachtige laffe groepen gelovigen.
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 8:56 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, ik zag het een en ander op TV, en het is duidelijk dat de boodschap totaal niet bij Wilders aangekomen is.
Sinds Fortuyn rollebolt Nederland vechtend over straat, en is het schelden en vloeken tot hogere kunst verheven.
Als je dan ook nog eens daarmee aan de gang gaat krijg je beveiliging.
Maar als je als burger dan heel subtiel antwoord op dat wat het geacht Kamerlid zegt, zit je even later op het politiebureau.

Wat ik niet mag zeggen...

Aanleiding...Wilders zei het al eens.. Minder, dat kan geregeld worden...

Boomerang... Aan het einde van zijn bombastische toespraak voor de rechtbank zei hij ook nog iets wat als een provocatie opgevat kan worden..
Je mag dan NOOIT of te NIMMER als burger zeggen, dat zo iets geregeld kan worden.. Twisted Evil

Waarmee maar al te duidelijk is, hoe de Nederlandse justitie in een enorm spagaat gaat vanwege dit soort lieden. Als je maar genoeg geld hebt voor een advocaat, mag je blijkbaar jarenlang gaan staan tieren en schelden.

Voor miljoenen Nederlanders geldt die vrijheid van meningsuiting dus niet, en dat is een zware tegenstelling van datgene wat Wilders te berde brengt!

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 9:54 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Ryan schreef:
@ Legalblond

"onnozele westerse honden".... Jouw woorden!

Dat zijn de woorden die moslims over ons gebruiken als ze volledig eerlijk zijn. Jij moet dood als je geen moslim wilt worden, bijv. Maar je zult natuurlijk wel de docu niet gezien hebben, en echt antwoorden doe je toch nooit, dus hou je dan ook liever stil.
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

torentje schreef:
@ Legalblond,
Ongelovigen als onnozelen wegzetten is niet erg netjes. Want ongelovigen moeten zich staande zien te houden tegen vele langere krachtige laffe groepen gelovigen.

Ik vind ongelovigen ook absoluut niet onnozel, integendeel. Maar ik gebruik in die zinssnede de bewoording die de echte moslim over ons gebruiken. Als ze ons trouwens alleen onnozel vinden, is dat nog vrij mild, want we worden door veel moslims gezien als apen, dhimmies en brandstof voor de hel, en we moeten ook dood als we ons niet bekeren, en zelfs als we ons niet aan alle geboden van de Islam houden. Dan ben ik toch liever alleen maar onnozel.
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Ryan schreef:

Sinds Fortuyn rollebolt Nederland vechtend over straat, en is het schelden en vloeken tot hogere kunst verheven.

Tsja, als mensen zo hun agressie en emotie moeten afreageren, heb ik dat liever dan dat ze elkaar meteen in elkaar trimmen, zoals het eerder bij moslims gebeurt.

Ryan schreef:

Maar als je als burger dan heel subtiel antwoord op dat wat het geacht Kamerlid zegt, zit je even later op het politiebureau.

Da is te begrijpen omdat een kamerlid alles moet kunnen zeggen, en een gewone burger niet. Hoewel ik wel vindt dat ook hier de vrijheid van meningsuiting volledig moet zijn.

Ryan schreef:

Je mag dan NOOIT of te NIMMER als burger zeggen, dat zo iets geregeld kan worden.. Twisted Evil

Dat kan natuurlijk ook prima geregeld worden. Alles kan geregels worden, zolang de noodzaak maar groot genoeg is. Als Moslims hier de overhand krijgen is het Sharia-recht ook "snel geregeld", en zal het vermoorden van ongelovigen en bv. homo's ook wel "snel geregeld" zijn, want op ELKE andere plek ter wereld waar de Islam de meerderheid heeft, zie je eenzelfde maatschappij ontstaan.

[quote= "Ryan"]Waarmee maar al te duidelijk is, hoe de Nederlandse justitie in een enorm spagaat gaat vanwege dit soort lieden. Als je maar genoeg geld hebt voor een advocaat, mag je blijkbaar jarenlang gaan staan tieren en schelden.[/quote]

Blijkbaar vindt het OM het "opportuun" om Wilders te vervolgen (zo heet dat in het strafrecht), anders hadden ze zich dit op hun hals gehaald. Ze hebben hem zelf heel bewust een nieuw podium gegeven en hij zal ze ongetwijfeld heel dankbaar zijn. Eigenlijk zal hij gisteravond wel heel blij geweest zijn, want vlak voor Nieuwsuur werd dor de VARA notabene Zembla uitgezonden waarin werd aangetoond hoe expliciet moslims ons altijd maar weer voorliegen en hoe tegengesteld de werkelijke Islam aan de westerse normen en regels is. En daarna kwam meteen het nieuws over Wilders. Ongetwijfeld hebben weer vele duizenden mensen daardoor gisteren beslist dat ze maar op de PVV gaan stemmen volgend jaar.

Is 1 zetel niet zo ongeveer 60.000 stemmen? Nou, dan kan het best zo zijn dat gisteren de PVV weer een zeteltje meer heeft gekregen met Dank aan de VARA en Nieuwsuur
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Ryan schreef:

Aanleiding...Wilders zei het al eens.. Minder, dat kan geregeld worden...

Dat klopt! Ware het niet dat onze Regering jaar op jaar op jaar heeft bezuinigd op justitie. Met als gevolg dat er hopeloos te weinig opsoringscapaciteit is voor het oplossen van misdrijven door Marokkanen in het algemeen en criminelen in het bijzonder. Luister goed! Ik heb het hier over criminele Marokkanen, want daar wil ik er graag minder van. Dus regel dat dan maar!

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 13:40 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

legalblond schreef:
Kijk maar eens naar dit filmpje: de vreselijke landverraderlijke mentaliteit van die vreselijke onnozele moslim-knuffelaars.....

https://www.youtube.com/watch?v=LaMCFBCAXXI

Dat is ook onze toekomst als we zo "ignorant" blijven en de toename van de Islam toestaan, waardoor ze steeds meer op politieke wijze de macht grijpen en uiteindelijk moeten wij onze verworven vrijheden en rechten opgeven en is de islamisering van het westen compleet. Onderwerping of we krijgen "straf", is gewoon de boodschap. Dat is typisch het denkpatroon van de echte moslim. Dat is gewoon intimidatie en afpersen van de westerse maatschappij.

Lees eens het artikel De Islam als veroveringsideologie en zie hoe met het toenemende percentage Moslims reeds geïnfiltreerd een samenleving op de schaal van gekkigheid verder naar beneden glijdt. Islamitische dramdwang is helaas niet iets vrijblijvends.
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

legalblond schreef:
Er zullen wel weer vrij weinig Islam-knuffelaars Zembla hebben gekeken die net op NPO2 was (23/11/2016), maar daarin werd perfect aangetoond wat ik altijd al beweer over de Islam. En dat is hier in Nederland niet anders. Voor de buhne, de tv en de ongelovige onnozele westerse honden wordt een mooi verhaaltje opgehangen dat de Islam liefde en vrede is en dat er gelijkheid is tussen mannen en vrouwen, en nog meer van die onzin. Maar de werkelijkheid is heel anders.

Wel eens gehoord van het verschijnsel taqiyya? Dat is de Islamitische legitimatie om als Moslim niet-Moslims voor te mogen liegen.
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 14:20 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Loetje schreef:
legalblond schreef:

Wel eens gehoord van het verschijnsel taqiyya? Dat is de Islamitische legitimatie om als Moslim niet-Moslims voor te mogen liegen.

Ja, dat ken ik wel, daarom beschreef ik de definitie van die islamitische opdracht aan de moslims ook. Het is echter jammer dat zelfs in de tweede kamer veel kamerleden totaal niks van de werkelijke Islam weten. Toen Bosman ooit Taqiyya eens beschreef, werd hij aangevallen door Groen-Slinkse Femke die hem "ideoloogje" noemde en beweerde dat hij allerlei onzin aan het verkondigen was. Bosman noemde later de vindplaat waar je dat letterlijk kon vinden, maar dat leest mevrouw Halsema toch nooit na, natuurlijk. Dat soort mensen zijn zo overtuigd van hun gelijk en alle waarheid die daarin niet past lijkt voor hen bijna bedreigend, iets dat ze ver van zich willen houden. Een tegengesteld geluid wordt zelfs vaak opgevat als beledigend, godslastering, zelfs al is het de waarheid......Heel triest...

Opvallend was echter ook dat even later een afkeurend geluid en vele afkeurende gezichten op de camera verschenen toen Juffer Halsema door een andere PVV-er ook vrij denigrerend werd betiteld....Blijkbaar begrijpen ze ook al niet eens waarom anderen dan denken dat ze met twee maten meten.

Net als gisteren bij dat vreselijke linkse tenenkrommende programma Pauw, waar natuurlijk de werkelijke demagoog Spong weer was opgetrommeld die beweerde dat Wilders zich schuldig had gemaakt aan een misdrijf, en daarbij natuurlijk heel handig even de onschuldpresumptie, een leidend beginsel in het strafrecht, "vergat". Bovendien was zijn reactie ook al tekenend toen Haye van der Heyden beweerde dat er een rechter was geweest die een sollicitant niet wilde aannemen omdat hij PVV stemde. Pure discriminatie, natuurlijk. Als ik een moslim niet wil aannemen, en daarbij ook nog expliciet zou vermelden dat ik hem niet wil omdat hij moslim is, zijn de rapen gaar. Ik zie werkelijk het verschil niet. Maar Spong reageerde: "EEn rechter mag toch een eigen mening hebben?" Blijkbaar mag je PVV-ers dus discrimineren, want dat zijn toch maar untermenschen in de ogen van dat soort nazi's, maar ben je een vreselijke racist als je hetzelfde zou zeggen over moslims.

Door zijn vreselijke eenzijdige optredens in Pauw en zijn verwrongen uitleg van het recht, ben ik me heel goed gaan beseffen wat voor achterbakse slang die Spong is.
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 17:02 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

legalblond schreef:
torentje schreef:
@ Legalblond,

Ik vind ongelovigen ook absoluut niet onnozel, integendeel. Maar ik gebruik in die zinssnede de bewoording die de echte moslim over ons gebruiken. Als ze ons trouwens alleen onnozel vinden, is dat nog vrij mild, want we worden door veel moslims gezien als apen, dhimmies en brandstof voor de hel, en we moeten ook dood als we ons niet bekeren, en zelfs als we ons niet aan alle geboden van de Islam houden. Dan ben ik toch liever alleen maar onnozel.
De meest langere krachtige oudere gelovigen zijn voornamelijk ook nog eens brillendragers, want ze willen wel goed zien waar de kleine fijne ongelovige mensen blijven. Iedereen moest die lange krachtige oudere brillendragers de brillen van hun neus slaan, zodat ze toch weer slecht zouden zien. Toch.?
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 17:12 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Toch.?

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 17:42 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

torentje schreef:
De meest langere krachtige oudere gelovigen zijn voornamelijk ook nog eens brillendragers, want ze willen wel goed zien waar de kleine fijne ongelovige mensen blijven. Iedereen moest die lange krachtige oudere brillendragers de brillen van hun neus slaan, zodat ze toch weer slecht zouden zien. Toch.?

Jij roept dus iedereen op om oudere brildragende moslims die bril van hun neus te slaan? Tsja, ik zal je wel niet kunnen tegenhouden, dus doe wat je graag wilt doen. Laat mij daar verder maar buiten. Ik ben, in tegenstelling tot jou en veel moslims, alleen bereid om de Islam te bestrijden met argumenen in plaats van agressie, geweld en moord.
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 21:22 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Dan leer eerst maar eens goed Nederlands te schrijven.
Ik bedoel je totale gebrek aan interpunctie.
Ik heb al een hint gegeven, maar het zegt je niks.
Je trekt het meteen in de persoonlijke sfeer.

Kijk er is verschil tussen onnozelen en "onnozelen".

Lastig h├Ę, dat Nederlands.

BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 21:42 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Ryan schreef:
Dan leer eerst maar eens goed Nederlands te schrijven.
Ik bedoel je totale gebrek aan interpunctie.
Ik heb al een hint gegeven, maar het zegt je niks.
Je trekt het meteen in de persoonlijke sfeer.

Kijk er is verschil tussen onnozelen en "onnozelen".

Lastig h├Ę, dat Nederlands.

En jij trekt het niet in de persoonlijke sfeer? Dan snap je niet eens wat je zelf impliceert. Bovendien antwoord jij gewoon niet op mijn vragen (blijkbaar omdat je dat niet kunt, anders zou je dat heus niet nalaten), maak je niet duidelijk tegen wie je het hebt in bovenstaand berichtje (hoewel ik slim genoeg ben om door te hebben dat je mij wel zult bedoelen), en ga je er maar domweg vanuit dat het hier een vereiste is om in perfect grammaticaal nederlands hier te posten. Dat doe ik ongetwijfeld niet, want ik typ mijn antwoorden uit de losse pols en ik lees ze echt niet nog eens na om ze te controleren op spelling e.d. En ik zal ook ongetwijfeld wel eens een toets missen.

Edit Weerwoord Beheer: Reactie op de persoon verwijderd
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 22:31 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Loetje schreef:

Lees eens het artikel De Islam als veroveringsideologie en zie hoe met het toenemende percentage Moslims reeds geïnfiltreerd een samenleving op de schaal van gekkigheid verder naar beneden glijdt. Islamitische dramdwang is helaas niet iets vrijblijvends.

Klopt helemaal. Datzelfde schema van islamisering van het westen komt ook duidelijk naar voren uit de lezingen van Clare Lopez die wel op youtube zijn te vinden. Een goed voorbeeld is onderstaand (maar er zijn meer, bv. over de threat matrix en waarom Trump daarin helemaal gelijk heeft, terwijl Obama en Hillary dat totaal afwijzen)

''Minder Marokkanen'' in Opsporing Verzocht...
  Weerwoord forum index » Binnenland