Geplaatst: Do Okt 16, 2014 13:09 |
|
|
|
Men moet zaken nuchter (kunnen) blijven scheiden.
IS b.v. zijn gewone misdadige moordenaars. Veroveraars, piraten.
Soms onder het mom van een gedachte of een religie of eer enzo.
Lees eens wat over de Middeleeuwen. Ouwe koek. Uitgekouwd. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 16, 2014 13:29 |
|
|
|
Joost Bakker schreef: | Nonsens, het heeft alles met cultuur en achtergrond te maken. De ISIS-terreur is een verschijnsel dat al bij het ontstaan van de Islam de toon zette. |
Dat klopt helemaal. De cultuur maakt de religie.
Quote: | Er is geen enkel reden dat de Islamieten zich verongelijkter (als sinds hun aankomst) kunnen gedragen dan welke andere bevolkingsgroep dan ook, ook niet hun 'vermeende'' armoede.
Alleen een superieur wanende verongelijkte terreur-cultuur brengt zulke mensen voort. |
Dat zie ik ook zo. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 16, 2014 15:54 |
|
|
|
Je vraagt je hier toch af wie er zich eigenlijk superieur waant?
En wat terreur betreft is het 'westen' nog altijd veruit de grootste. Maakt verder niet uit want tenslotte gaat het eigenlijk alleen maar om macht. En het is fijn voor ons dat het westen op die wijze de macht in de wereld in handen heeft.
Maar ga dan niet moraliserend zitten zaniken over anderen. |
|
_________________ Waar gesjoemeld kan worden zal dat ook zeker gebeuren. |
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 16, 2014 17:45 |
|
|
|
Ik acht mij superieur aan de (import)medelanders die per definitie monocultureel zijn, vrouwen onderdrukken, kinderen misvormen, homofoob zijn, enz., maar van mening zijn dat ze, uit hoofde van hun god, beter zijn dan mij en daarbij ook nog valselijk beweren dat ik niet multicultureel ben en dat ik discrimineer. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Okt 18, 2014 12:57 |
|
|
|
Of het nou de vernederende onderdrukking van vrouwen betreft, het ideologische bepaalde
totalitaire geweld jegens minderheden, de genocides voorkomend uit de Koran...
Alleen links liberale nihilistische politiek correcte denkers vinden hun eigen cultuur gelijk aan
aan ieder ander gedrocht.
Dat zegt veel over het failliet en tevens het gevaar van de politiek correcte ideologie.
Met drogredenen, valse uitvergrootte historische vergelijkingen of onbewezen Christen-cliche's
probeert deze ideologie zich staande te houden...
Terwijl Saoedie Arabie jaarlijks rond 100 mensen onthoofd om vage redenen, zonder rechtpraak wegens
vaagheden als blasfemie, geloofsafval e.d.
Terwijl in Joranie jaarlijk vele meisjes levend verbrand worden door hun familie bij een vaag vermoeden
van onreinheid, en daarvoor ongestraft blijven.
Terwijl in Pakistan de een roddel voldoende is om een Christelijke vrouw tot de doodstraf te oordelen.
Terwijl in Turkije na vele genocides een handvol Christenen aanziet hoe hun nog niet gesloopte
kerkgebouwen niet meer voor de dienst gebruikt mogen worden, hoogstens als ''museum''...
Terwijl geloofsverandering in Marokko wettelijk strafbaar is...
Herhaalt de Politiek Correcte propagandist bij zijn broeders Pauw en DWDD op ons belastinggeld
betaald, nog steeds zijn verder ongenuanceerde onzuivere vereglijkingen dat we ''hier'' ook een
"Staphorst'' hebben.
Enige duiding van wat de Staphorsters dan allemaal aan gelijke misdaden en gewelddadige
terugkomende terreur door de hele geschiedenis heen, allemaal zouden uitrichten in ons land,
het wordt niet gegeven.
Het wordt zelfs bij lang na niet gepoogd of enigszins waargemaakt, waar hun uiterst beledigende
vergelijking (in wezen daardoor al een ultieme vorm van discriminatie) op stoelt.
Had men in Staphorst een kleurtje gehad, dan had men hen 'uiterst gematigd' genoemd....
Zo gaan idealisten om met de waarheid.
http://www.rkk.nl/nieuws/pakistan_christen_ook_in_hoger_beroep_veroordeeld_tot_doodstraf_wegens_blasfemie
In dit linkje een voorbeeldje van waar men bij DWDD en Pauw ''Staphorst'' placht te vergelijken,
om vervolgens de conclusie te trekken dat de Nederlandse Christelijke en Seculiere cultuur
''gelijkwaardig'' is aan de Islamitische cultuur.
Zoals men op openbare scholen de leerlingen al op vroege leeftijd verward en misleidt met deze
leugenachtige ons-is-slecht-propaganda. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 18, 2014 16:42 |
|
|
|
Gerard R. schreef: | Quote: | Wie minder misdaad wenst in zijn stad en dus minder Marokannen hoeft zich nergens voor te schamen. |
Misdaad is niet iets exclusiefs van Marokkanen, hoewel ze door hun sociale
status wel degelijk oververtegenwoordigd zijn. |
Had Diederik Samson het niet ooit over een etnisch monopolie op criminaliteit? Het is hun eigen oververtegenwoordigde aanwezigheid in schooluitval, jeugdcriminaliteit en zo waarop reeds vroegtijdig hun eigen maatschappelijke diskwalificatie begint. En die begint eigenlijk al met de opvoeding van met de rug naar de Nederlandse samenleving toe staan die ze met de paplepel meegegoten krijgen. |
|
|
|
|
 | Ik ben GEEN Marokkaan en daar ben ik trots op. |  |
Geplaatst: Za Okt 18, 2014 16:52 |
|
|
|
|
Laatst aangepast door King George op Za Okt 18, 2014 17:01, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 | In de geest van Adolf Hitler en Amin al-Husseini |  |
Geplaatst: Za Okt 18, 2014 16:58 |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 18, 2014 18:38 |
|
|
|
Ah, weer dat plaatje
Herháaaling:
Wat zouden ze bespreken en hoe 'lief' zouden ze elkaar vinden? |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 20, 2014 2:29 |
|
|
|
Ach daar hebben we Gerard weer....
Dat plaatje zegt meer dan 50 pro-Islam stukjes van Gerard. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 20, 2014 11:15 |
|
|
|
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 24, 2014 22:34 |
|
|
|
Nee, de vraag was gericht aan Joost Bakker.
Ik blijf er even buiten.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 24, 2014 23:20 |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 24, 2014 23:54 |
|
|
|
Ik luister met genoegen.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2015 12:03 |
|
|
|
Blensk schreef: | Gerard R. schreef: |
Misdaad is niet iets exclusiefs van Marokkanen... |
Vandaar dat het Marokkanenprobleem in de Tweede Kamer geen Marokkanenprobleem mag heten. Vreemd want er is wel degelijk een probleem met Marokkanen.
Minder overvallen op bejaarden, minder gesis en gescheld tegen jonge meiden, minder "dood aan de joden", minder doodgeschoten juweliers, minder IS en Hamas sympathisanten, minder in elkaar geslagen homo's, minder "fuck the talmud", minder doodgeschopte scheidsrechters...
Als je dat wilt, word je in Nederland aangemerkt als verdachte. |
Dan volgt er meningsjuridisering. Politieke inquisitie dus. Vierhonder jaar nadat Gallileo Gallileï voor het hekje moest staan, omdat hij de waarheid sprak. |
|
_________________ Het morele gelijk ligt bij het volk |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Do Dec 03, 2015 14:46 |
|
|
|
http://www.telegraaf.nl/binnenland/24825191/__AIVD_deelde_niet_alle_info__.html
Het valt steeds weer op dat de AIVD (welke linkse ex-Maoisten bemannen die organisatie inmiddels
wel niet), zich ongelooflijk inspant om Islamistische samenspanning tegen onze rechtsstaat
onder de pet te houden.
We mogen er vooral niet, of veel en veel te laat, van weten.
Naar alle waarschijnlijkheid lopen er in Nederland als meer dan 10 jaar vier handlangers van de moord
op Theo van Gogh vrij rond te dartelen.
Destijds verzekerde de regering, de AIVD ' en natuurlijk Cohen daags na de moord
dat er ''geen aanwijzingen waren dat Mohammed B handlangers had...''.
De Nederlandse overheid en aanverwanten lijken (de nieuwe norm) geen cent te geven aan de
waarde 'betrouwbaarheid''.
Benieuwd hoe lang ze dat kunnen volhouden, die imaginaire werkelijkheid promoten en de waarheid
negeren.
Een Roemeens dictator lukte het ook heel lang, doch hing plots aan een galg... |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 03, 2015 14:54 |
|
|
|
|
_________________ Het morele gelijk ligt bij het volk |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 03, 2015 15:08 |
|
|
|
Ik ben niet pro-Islam.
Ik houd niet van dat soort instituties. Ga de bullshit maar ergens anders dumpen.
Wel heb ik bezwaar tegen het proberen zwartmaken van normale mensen
waar niemand last van heeft.
Het derde rijk is ook niet mijn favoriet.
En waarom die vent daar was is oneindig op fora en soc. media geplaatst,
al jaaaren tot vervelens toe, maar het is maar heel matig duidelijk.
Tot zover loket 'ouwe koek'. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Binnenland