Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » ''Minder Marokkanen'' in Opsporing Verzocht... Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2014 12:59 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Guus schreef:
Mannelijke pubers van achterstandsgroepen zijn vaak gewelddadig en neigen naar (straat)criminaliteit. Dat heeft weinig met paspoort, huidskleur, kroeshaar of een terugwijkende kin te maken. Wel veel met testosteron.

Nonsens, het heeft alles met cultuur en achtergrond te maken. De ISIS-terreur is een verschijnsel dat
al bij het ontstaan van de Islam de toon zette.

Lees wat Erasmus al eeuwen terug over de Turken schreef, het zou vandaag geschreven kunnen zijn.

Dat sinds hun komst Chinese en Hindoestanen en zelfs midden Africanen zich niet als tirannen
en gewelddadige intolerante verongelijkte on-mensen gedragen zegt alles over hun cultuur.

Ook is er geen enkele emigratieland van arme Nederlanders uit de jaren '50 te vinden,
waarbij hun achterstandpositie (boerenknecht, behanger of schilder) automatisch tot
terreur leiden.

Er is geen enkel reden dat de Islamieten zich verongelijkter (als sinds hun aankomst) kunnen gedragen
dan welke andere bevolkingsgroep dan ook, ook niet hun 'vermeende'' armoede.
Alleen een superieur wanende verongelijkte terreur-cultuur brengt zulke mensen voort.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2014 13:09 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Men moet zaken nuchter (kunnen) blijven scheiden.
IS b.v. zijn gewone misdadige moordenaars. Veroveraars, piraten.
Soms onder het mom van een gedachte of een religie of eer enzo.
Lees eens wat over de Middeleeuwen. Ouwe koek. Uitgekouwd.
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2014 13:29 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Joost Bakker schreef:
Nonsens, het heeft alles met cultuur en achtergrond te maken. De ISIS-terreur is een verschijnsel dat al bij het ontstaan van de Islam de toon zette.

Dat klopt helemaal. De cultuur maakt de religie.

Quote:
Er is geen enkel reden dat de Islamieten zich verongelijkter (als sinds hun aankomst) kunnen gedragen dan welke andere bevolkingsgroep dan ook, ook niet hun 'vermeende'' armoede.
Alleen een superieur wanende verongelijkte terreur-cultuur brengt zulke mensen voort.

Dat zie ik ook zo.
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2014 13:35 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Quote:
Dat klopt helemaal. De cultuur maakt de religie.

Religie is er ook zonder cultuur.

Dan de quote:
'Alleen een superieur wanende verongelijkte terreur-cultuur brengt zulke mensen voort.'
Quote:
Dat zie ik ook zo.

Very Happy Very Happy

Ja.
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2014 15:54 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Je vraagt je hier toch af wie er zich eigenlijk superieur waant?

En wat terreur betreft is het 'westen' nog altijd veruit de grootste. Maakt verder niet uit want tenslotte gaat het eigenlijk alleen maar om macht. En het is fijn voor ons dat het westen op die wijze de macht in de wereld in handen heeft.

Maar ga dan niet moraliserend zitten zaniken over anderen.

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2014 17:45 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik acht mij superieur aan de (import)medelanders die per definitie monocultureel zijn, vrouwen onderdrukken, kinderen misvormen, homofoob zijn, enz., maar van mening zijn dat ze, uit hoofde van hun god, beter zijn dan mij en daarbij ook nog valselijk beweren dat ik niet multicultureel ben en dat ik discrimineer.
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 12:57 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Of het nou de vernederende onderdrukking van vrouwen betreft, het ideologische bepaalde
totalitaire geweld jegens minderheden, de genocides voorkomend uit de Koran...

Alleen links liberale nihilistische politiek correcte denkers vinden hun eigen cultuur gelijk aan
aan ieder ander gedrocht.

Dat zegt veel over het failliet en tevens het gevaar van de politiek correcte ideologie.

Met drogredenen, valse uitvergrootte historische vergelijkingen of onbewezen Christen-cliche's
probeert deze ideologie zich staande te houden...

Terwijl Saoedie Arabie jaarlijks rond 100 mensen onthoofd om vage redenen, zonder rechtpraak wegens
vaagheden als blasfemie, geloofsafval e.d.

Terwijl in Joranie jaarlijk vele meisjes levend verbrand worden door hun familie bij een vaag vermoeden
van onreinheid, en daarvoor ongestraft blijven.

Terwijl in Pakistan de een roddel voldoende is om een Christelijke vrouw tot de doodstraf te oordelen.

Terwijl in Turkije na vele genocides een handvol Christenen aanziet hoe hun nog niet gesloopte
kerkgebouwen niet meer voor de dienst gebruikt mogen worden, hoogstens als ''museum''...

Terwijl geloofsverandering in Marokko wettelijk strafbaar is...

Herhaalt de Politiek Correcte propagandist bij zijn broeders Pauw en DWDD op ons belastinggeld
betaald, nog steeds zijn verder ongenuanceerde onzuivere vereglijkingen dat we ''hier'' ook een
"Staphorst'' hebben.

Enige duiding van wat de Staphorsters dan allemaal aan gelijke misdaden en gewelddadige
terugkomende terreur door de hele geschiedenis heen, allemaal zouden uitrichten in ons land,
het wordt niet gegeven.

Het wordt zelfs bij lang na niet gepoogd of enigszins waargemaakt, waar hun uiterst beledigende
vergelijking (in wezen daardoor al een ultieme vorm van discriminatie) op stoelt.

Had men in Staphorst een kleurtje gehad, dan had men hen 'uiterst gematigd' genoemd....

Zo gaan idealisten om met de waarheid.

http://www.rkk.nl/nieuws/pakistan_christen_ook_in_hoger_beroep_veroordeeld_tot_doodstraf_wegens_blasfemie

In dit linkje een voorbeeldje van waar men bij DWDD en Pauw ''Staphorst'' placht te vergelijken,
om vervolgens de conclusie te trekken dat de Nederlandse Christelijke en Seculiere cultuur
''gelijkwaardig'' is aan de Islamitische cultuur.

Zoals men op openbare scholen de leerlingen al op vroege leeftijd verward en misleidt met deze
leugenachtige ons-is-slecht-propaganda.
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 16:39 Plaats reactie Reageer met quote
King George

kiekiek schreef:
Wat mij betreft gaat Wilders voor lange tijd achter de tralies, kost vast een stuk minder dan al die beveiliging. Ik was een van die 6400 Nederlanders die de moed hebben genomen om aangifte tegen hem te doen vanwege zijn ┤minder Marokkanen┤ oproep.

De Kiekieksclan gaat voor meningsjuridisering. We zijn terug bij de tijden dat Nocolae Copernicus en Gallileo Gallileï de mond gesnoerd moesten worden. Omdat ze gelijk hadden.
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 16:42 Plaats reactie Reageer met quote
King George

Gerard R. schreef:
Quote:
Wie minder misdaad wenst in zijn stad en dus minder Marokannen hoeft zich nergens voor te schamen.

Misdaad is niet iets exclusiefs van Marokkanen, hoewel ze door hun sociale
status wel degelijk oververtegenwoordigd zijn.

Had Diederik Samson het niet ooit over een etnisch monopolie op criminaliteit? Het is hun eigen oververtegenwoordigde aanwezigheid in schooluitval, jeugdcriminaliteit en zo waarop reeds vroegtijdig hun eigen maatschappelijke diskwalificatie begint. En die begint eigenlijk al met de opvoeding van met de rug naar de Nederlandse samenleving toe staan die ze met de paplepel meegegoten krijgen.
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 16:47 Plaats reactie Reageer met quote
King George

Blensk schreef:

Voorbedrukt neem ik aan?

Sinds wanneer hebben wij voorbedrukte aangifteformulieren? En sinds wanneer worden daarvoor zelfs de openingstijden van politiebureaus verruimd, alsmede extra agenten aangesteld? In een land waar de roverheid ten koste van de veiligheid van de burgers enkel politiebureaus sluit en politieagenten werkloos op straat zet omdat andere geldverslindende linkse hobbies immers meer prioriteit hebben?
Ik ben GEEN Marokkaan en daar ben ik trots op.
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 16:52 Plaats reactie Reageer met quote
King George

Kosten noch moeite werden gespaard. Voorgedrukte aangifteformulieren; Nog nooit vertoond. Zelfs extra politieagenten op een bureau voor het op kunnen nemen van deze aangiften. Normaal gesproken sluiten er alleen maar bureaus en wordt er op personeel bezuinigd. Natuurlijk wel jammer voor een jongetje van 15 die aangifte wilde doen van met geweld te zijn beroofd door een groepje van vier (Willen wij meer of minder?) M********n. Zo'n zaak had natuurlijk geen prioriteit en hij moest het maar vele dagen later proberen.

Quote:
Slachtoffer misdrijf dupe van aangifte tegen Wilders

Vrijdag 28 maart 2014

Door alle aangiftes tegen Geert Wilders, moeten slachtoffers van misdrijven langer wachten tot ze aangifte kunnen doen. Die ervaring hebben een zus en haar broertje uit Bos en Lommer.

Een 15-jarige jongen die gisteren in Bos en Lommer aangifte wilde doen omdat hij van zijn telefoon was beroofd, werd door de politie weggestuurd met de mededeling dat hij na het weekend terug moest komen.

Als reden kreeg hij te horen dat de politie geen tijd had vanwege de grote stroom aangiftes tegen Geert Wilders die de politie dit weekend verwacht. 'Ik kan gewoon niet begrijpen dat de aangiftes tegen Wilders op dit moment belangrijker zijn dan een bedreiging en een beroving van een kind van 15', zegt Guldane, de zus van het slachtoffer.

http://www.at5.nl/artikelen/124558/slachtoffer-misdrijf-dupe-van-aangiftes-tegen-wilders

Zomaar een greep uit de alledaagse realiteit als het om berovingen gaat... En prioriteiten...

En een dag later kwam Deurne in het nieuws...
Daar werden in ieder geval twee met pistolen gewapende recidiverende gewapende, gewelddadige overvallers minder prettig geregeld...

En na Deurne wilde het niet meer zo vlotten met de verkoop van voorbedrukte t-shirts uit de Groen Links winkel...

Laatst aangepast door King George op Za Okt 18, 2014 17:01, in totaal 1 keer bewerkt
In de geest van Adolf Hitler en Amin al-Husseini
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 16:58 Plaats reactie Reageer met quote
King George

Cliff schreef:
Willen jullie meer of minder Joden in Nederland? Minder? Okee, dan gaan we dat regelen...

Was jij het die deze schreeuwende Islamitische Marokkanen in Den Haag hiervoor had gecharterd?
Islamitische Marokkanen in Den Haag schreeuwen massaal luidkeels "Dood aan de Joden"
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 18:38 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Ah, weer dat plaatje Idea
Herháaaling:
Wat zouden ze bespreken en hoe 'lief' zouden ze elkaar vinden?
BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 2:29 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ach daar hebben we Gerard weer....

Dat plaatje zegt meer dan 50 pro-Islam stukjes van Gerard.
BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Ik heb de indruk dat het onderwerp van dit artikel al actief is.

Twee voorbeelden van hetzelfde nieuwsitem.

NHD - Man in lies geschoten

AT5 - Man in lies geschoten

Op de ene site vermeld men geen etniciteit en op de andere wel.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 15:24 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Joost Bakker schreef:

Wat dan?
Laat me raden: jij was erbij.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2014 22:22 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Gerard R. schreef:
Joost Bakker schreef:

Wat dan?
Laat me raden: jij was erbij.

Tja, dat jij Marokanen, Turken en alle andere Islamisten het land over zal laten nemen...
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2014 22:34 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Nee, de vraag was gericht aan Joost Bakker.
Ik blijf er even buiten. Laughing
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2014 23:20 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Tang op een varken.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2014 23:54 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Question

Ik luister met genoegen. Smile
BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2015 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
King George

Blensk schreef:
Gerard R. schreef:

Misdaad is niet iets exclusiefs van Marokkanen...

Vandaar dat het Marokkanenprobleem in de Tweede Kamer geen Marokkanenprobleem mag heten. Vreemd want er is wel degelijk een probleem met Marokkanen.

Minder overvallen op bejaarden, minder gesis en gescheld tegen jonge meiden, minder "dood aan de joden", minder doodgeschoten juweliers, minder IS en Hamas sympathisanten, minder in elkaar geslagen homo's, minder "fuck the talmud", minder doodgeschopte scheidsrechters...

Als je dat wilt, word je in Nederland aangemerkt als verdachte.

Dan volgt er meningsjuridisering. Politieke inquisitie dus. Vierhonder jaar nadat Gallileo Gallileï voor het hekje moest staan, omdat hij de waarheid sprak.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2015 12:10 Plaats reactie Reageer met quote
King George

kiekiek schreef:
Wat mij betreft gaat Wilders voor lange tijd achter de tralies, kost vast een stuk minder dan al die beveiliging. Ik was een van die 6400 Nederlanders die de moed hebben genomen om aangifte tegen hem te doen vanwege zijn ┤minder Marokkanen┤ oproep.

Voorbedrukte aangifteformulieren. Extra openingstijden en extra personeel bij de politiebureaus. Waar normaal gesproken alleen maar politiebureaus gesloten worden en personeel bij de politie wordt wegbezuinigd. Mij wel duidelijk dat georganiseerde meningsjuridisering prioriteit heeft boven criminaliteitsbestrijding. En dat in een land dat wat betreft pakkans en strafmaat toch al de Gekke Henkie is. Je zal als jongetje van 15 maar gewelddadig van je mobieltje worden beroofd door een groep van vier Marokkanen...

Quote:
'Slachtoffer misdrijf dupe van aangiftes tegen Wilders'

Door alle aangiftes tegen Geert Wilders, moeten slachtoffers van misdrijven langer wachten tot ze aangifte kunnen doen. Die ervaring hebben een zus en haar broertje uit Bos en Lommer.
Een 15-jarige jongen die gisteren in Bos en Lommer aangifte wilde doen omdat hij van zijn telefoon was beroofd, werd door de politie weggestuurd met de mededeling dat hij na het weekend terug moest komen.
Als reden kreeg hij te horen dat de politie geen tijd had vanwege de grote stroom aangiftes tegen Geert Wilders die de politie dit weekend verwacht. 'Ik kan gewoon niet begrijpen dat de aangiftes tegen Wilders op dit moment belangrijker zijn dan een bedreiging en een beroving van een kind van 15', zegt Guldane, de zus van het slachtoffer.

http://www.at5.nl/artikelen/124558/slachtoffer-misdrijf-dupe-van-aangiftes-tegen-wilders

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2015 14:46 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24825191/__AIVD_deelde_niet_alle_info__.html

Het valt steeds weer op dat de AIVD (welke linkse ex-Maoisten bemannen die organisatie inmiddels
wel niet), zich ongelooflijk inspant om Islamistische samenspanning tegen onze rechtsstaat
onder de pet te houden.

We mogen er vooral niet, of veel en veel te laat, van weten.

Naar alle waarschijnlijkheid lopen er in Nederland als meer dan 10 jaar vier handlangers van de moord
op Theo van Gogh vrij rond te dartelen.

Destijds verzekerde de regering, de AIVD ' en natuurlijk Cohen daags na de moord
dat er ''geen aanwijzingen waren dat Mohammed B handlangers had...''.

De Nederlandse overheid en aanverwanten lijken (de nieuwe norm) geen cent te geven aan de
waarde 'betrouwbaarheid''.

Benieuwd hoe lang ze dat kunnen volhouden, die imaginaire werkelijkheid promoten en de waarheid
negeren.

Een Roemeens dictator lukte het ook heel lang, doch hing plots aan een galg...

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2015 14:54 Plaats reactie Reageer met quote
King George

Joost Bakker schreef:

Islam en Derde Rijk: Vuist- en vuistdik in elkaars hol.

https://www.google.nl/search?q=amin+al+husseini+%2B+adolf+hitler&rlz=1C1CHVZ_nlNL589NL589&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjp4uK067_JAhVBwQ4KHQS1COkQsAQIIw&biw=914&bih=443

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2015 15:08 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Ik ben niet pro-Islam.
Ik houd niet van dat soort instituties. Ga de bullshit maar ergens anders dumpen.

Wel heb ik bezwaar tegen het proberen zwartmaken van normale mensen
waar niemand last van heeft.

Het derde rijk is ook niet mijn favoriet.

En waarom die vent daar was is oneindig op fora en soc. media geplaatst,
al jaaaren tot vervelens toe, maar het is maar heel matig duidelijk.

Tot zover loket 'ouwe koek'.
''Minder Marokkanen'' in Opsporing Verzocht...
  Weerwoord forum index » Binnenland