Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Oost Oekraine ''veilig'' voor vliegtuigen??? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 99, 100, 101  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Jul 11, 2019 19:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Royy schreef:
De Krim is Oekrains.

Amerika is van de Indianen, en IJsland is groen terwijl Groenland onder een dikke laag ijs bedekt ligt.

Mooi volkslied hé Royy? Very Happy Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 6:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Die mensen voelen zich nu pas bevrijd, na bijna 30 jaar in de Oekraïne gedwongen te zijn. Ze realiseren zich waarschijnlijk dondersgoed dat als Rusland ze niet geholpen had, ze hetzelfde lot als Oost-Oekraïne zouden hebben doorlopen. Bombardementen op burgers vanuit Kiev, duizenden doden en vele vluchtelingen.

Dat is ze allemaal bespaard gebleven.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 16:32 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Jij noemt het 'jarenlang treiteren'... dat is gewoonweg belachelijk.

Rusland gebruikt gaslevering als politiek instrument. Eigenlijk is het zonde dat Moskou niet de gaskraan dicht heeft gezet waardoor half West-Europa zonder gas zou hebben gezeten. Dan was t meteen duidelijk geworden.

Quote:

En ook hier weer... uit e eigen bron: However, some experts held doubts that the attacks were carried out by the Russian government itself.[10]

Ach ja, het Kremlin kan zich makkelijk verschuilen achter Russische hackers.

Quote:

Kosovo is een met terrorisme afgescheiden provincie van Servië. Vraag het dus aan de Servische regering, of vraag het ook aan de regering van Oost-Oekraïne. Anders klopt het vergelijk niet.

Tjezus, in wat voor wereld leef jij?

Quote:

Niets Oekraïens aan. Er is ooit een Oekraïense Sovjet-dictator geweest die wat geroepen heeft. En ineens vindt Royy dat de Sovjet dictator gelijk had... de Krim was en is Russisch. Vraag het desnoods de mensen ter plaatse, ze willen niet bij Oekraïne horen... dat hebben ze inmiddels in 3 referenda over 20 jaar aangegeven.

Ik neem aan dat je dan ook vindt dat Silezie Duits was en is? En Danzig was en is een Duitse stad toch? De Elzas was en is Duits!

Laatst aangepast door Royy op Vr Jul 12, 2019 16:58, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 16:32 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:

Mooi volkslied hé Royy? Very Happy Very Happy

Niet echt. Maar dat jij voor de propaganda van het Kremlin valt, was me al duidelijk.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 16:38 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Als er een songfestival zou worden gehouden tussen alle volksliederen ter wereld zou het Russische volkslied denk ik hoge ogen gooien om de meeste punten in de wacht te slepen Royy. Maar jij vindt het uiteraard geen mooi volkslied omdat je nu eenmaal zo afgericht bent dat alles wat uit Rusland komt per definitie niet deugt.. Eigenlijk heb ik best medelijden met je.

Gelukkig kun je nog in therapie bij Cliff, die eindeloos geduldig blijft inpraten op jou, ook al heeft dat geen enkele zin.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 16:53 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ehh ik vind t een wat slepend en melodramatisch lied...

Vind to be honest de Star Sprangled Banner veel leuker.

Daarnaast: Canada, Zuid-Afrika, Italie, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland (wel Ireland's Call dan) en natuurlijk: NEDERLAND!

En ach, ik denk dat Cliff en ik onze meningen aan elkaar scherp slijpen Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 17:00 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Duitsland en Nederland hebben afschuwelijke volksliederen naar mijn mening. Very Happy

Royy schreef:
En ach, ik denk dat Cliff en ik onze meningen aan elkaar scherp slijpen

Cliff die stelt zijn mening wel eens wat bij hier en daar, bij jou heb ik dat nog nooit gezien Royy. Geen millimeter. En wanneer je ongelijk wordt aangetoond dan ga je je in hele vreemde bochten wringen om je eigen ongelijk of inconsistenties maar niet toe te hoeven geven.

Erg jammer hoor..

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 17:08 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:

Cliff die stelt zijn mening wel eens wat bij hier en daar, bij jou heb ik dat nog nooit gezien Royy. Geen millimeter. En wanneer je ongelijk wordt aangetoond dan ga je je in hele vreemde bochten wringen om je eigen ongelijk of inconsistenties maar niet toe te hoeven geven.

Erg jammer hoor..

Ik heb tot nu toe nog geen reden gezien om te twijfelen aan mn eigen gelijk, carlos.

En Nederland heeft een prachtig, ingetogen volkslied. Past perfect bij dit land: het niet uitspreken, maar stiekem toch heel erg veel van dit land houden.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 18:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Rusland gebruikt gaslevering als politiek instrument.

De hypocrisie druipt er weer vanaf Royy: ieder land gebruikt zijn handel mede als politiek instrument. Wij ook.

Daarbij: zelfs in de hoogtijdagen van de koude oorlog leverde de SovjetUnie ons gewoon gas. Het is een uitermate betrouwbare partner gebleken voor bijna een eeuw lang.

De arabieren hebben eerder wél de oliekraan dichtgedraaid: https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis_van_1973

Quote:

Ja, en achter 18 jarige jongetjes die een DOS aanval inkoopt op Nederlandse banken toch?

Geloof je het zelf eigenlijk allemaal nog wel?

Quote:
Tjezus, in wat voor wereld leef jij?

Uitgeluld begrijp ik? Ik geef toch exact weer hoe het zit.

Overigens verbaas ik me ook behoorlijk over jouw denkwereld hoor... een denkwereld waarin jij boos wordt over allerlei zaken die je zelf net zo goed doet. Raar.

Quote:
Ik neem aan dat je dan ook vindt dat Silezie Duits was en is? En Danzig was en is een Duitse stad toch? De Elzas was en is Duits!

Kun je best discussie over hebben Royy... maar dat de Krim ook maar iets met Oekraïne te maken heeft? Nee, niet echt. Ze spreken er geen Oekraïens, ze willen niet Oekraïens zijn, ze hoorden nooit bij Oekraïne de afgelopen honderden jaren - met uitzondering van een periode waarin een gekke dictator een administratief kadootje bedacht...

Waarom hecht je eigenlijk zoveel waarde aan wat Chroetsjov deed Royy? Over het algemeen heb je niet zoveel op met Sovjet dictators, maar dit vond je wel een heel belangrijke beslissing blijkbaar.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2019 21:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
En ach, ik denk dat Cliff en ik onze meningen aan elkaar scherp slijpen Very Happy

't Is een soort sadomasochisme van beide zijden vrees ik Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Jul 16, 2019 17:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit vind ik trouwens ook heel, heel, HEEEL triest en kan het toch niet laten het hier effe te posten.

MSM link Italy neo-Nazi weapon haul to ‘pro-Russian separatists’ despite police saying the OPPOSITE

https://www.rt.com/news/464251-italy-missile-fake-news/

Ik hoorde gisteren op het 8 uur journaal dat de enorme wapenvondst in Italië bezit was van nazi's die "aan de kant van de Russische rebellen vochten".

Ik dacht WAAATT? Dat kan nooit kloppen, dus ben ik maar even gaan checken hoe dat zat. En wat blijkt? Niet alleen de NOS, maar ook de BBC en CNN meldden dat de nazis aan de kant van de separatisten meevochten, terwijl de Italiaanse politie duidelijk stelde dat ze TEGEN de separatisten vochten, aan de kant van de Oekraïnse fascistische paramilities (die door het westen gesteund worden).

Fake news op z'n best..

Maar vandaag heeft de Italiaanse politie haar eigen statement 'aangepast', waarschijnlijk in opdracht van iemand..

https://www.rt.com/news/464308-italy-police-edit-website-donbass/

Zo was het:

Zo is het nu, met de verwijzing naar de strijd tegen de separatisten niet langer in de tekst;

Ik vind dit wel heel ver gaan hoor, George Orwell is er niets bij.

Intussen is er wel maar mooi de leugen geplant dat de separatisten in Oost-Oekraïne hulp krijgen van criminele neonazi's uit Europa. Schandalige leugen. Ze schamen zich werkelijk nergens meer voor.

BerichtGeplaatst: Di Jul 16, 2019 20:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ook teletekst...

Zie tweede alinea.

Het is dus precies andersom: ze vochten aan de zijde van Kiev TEGEN pro-Russische opstandelingen.

Vandaar dus, de wet van 180 graden: als de media iets beweren kun je 't best maar meteen aannemen dat het tegenovergestelde waar is, dan zit je meestal wel goed.

BerichtGeplaatst: Di Jul 16, 2019 21:53 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Mooi raketje trouwens..

Gekocht van Qatar naar verluid.

Hmm, een raket in handen van neo-nazis die aan de zijde van Kiev vechten tegen de Russen. En dat in de week waarin ze vol op de MH17 oprakelen. Nee dat moet natuurlijk niet kunnen.

Ik begrijp nu helemaal waarom ze hier over gelogen hebben, het is voor ons eigen bestwil! Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Di Jul 16, 2019 22:07 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Royy schreef:
Cliff schreef:

Jij noemt het 'jarenlang treiteren'... dat is gewoonweg belachelijk.

Rusland gebruikt gaslevering als politiek instrument. Eigenlijk is het zonde dat Moskou niet de gaskraan dicht heeft gezet waardoor half West-Europa zonder gas zou hebben gezeten. Dan was t meteen duidelijk geworden.

Tja, en daarom moeten wij nu aan het Amerikaanse gas?
Dan zijn we ook afhankelijk van de Yanks.

Beter een goede buur, dan een verre vriend, zegt het spreekwoord.
En ik vertrouw Putin meer dan die Trump.

Als er een nagewezen kan worden dat die economische middelen inzetten, om de basis van hun macht uit te breiden, zijn het wel de Verenigde Staten.

Het is ronduit belachelijk wat je hier te berde brengt.

BerichtGeplaatst: Di Jul 16, 2019 22:12 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Royy schreef:
carlos schreef:

Erg jammer hoor..

Ik heb tot nu toe nog geen reden gezien om te twijfelen aan mn eigen gelijk, carlos.

En Nederland heeft een prachtig, ingetogen volkslied. Past perfect bij dit land: het niet uitspreken, maar stiekem toch heel erg veel van dit land houden.

Snetverderrie!

Een ramp. Het Wilhelmus is een lofzang op een oorlogsmisdadiger.
Een huichelaar, een crimineel.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 17, 2019 10:00 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Ook teletekst...

Zie tweede alinea.

Het is dus precies andersom: ze vochten aan de zijde van Kiev TEGEN pro-Russische opstandelingen.

Vandaar dus, de wet van 180 graden: als de media iets beweren kun je 't best maar meteen aannemen dat het tegenovergestelde waar is, dan zit je meestal wel goed.

Inderdaad, het stond zo ook in de krant.
We krijgen het verdraaide nieuws voorgeschoteld.
En de massa slikt het.

Dat zo'n raket via Qatar aan neonazi's wordt geleverd, om tegen de Russen te gebruiken,
past precies in de strategie van de NAVO en de Amerikanen.
In in het westen van de Oekraïne stikt het van de neo-nazi's.
Het is dan ook een gotspe dat neo-nazi's voor de Russen zouden vechten.

Daar in Italië doet het me trouwens wel weer denken aan de Gladio opzet.

Loge P2
De bomaanslag in Bologna 1980

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bomaanslag_in_Bologna_op_2_augustus_1980

Vergelijkbaar met de Bende van Nijvel in België.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 17, 2019 12:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Ik begrijp nu helemaal waarom ze hier over gelogen hebben, het is voor ons eigen bestwil! Rolling Eyes

Ik vond het ook een raar verhaal, dus ben er iets verder in gedoken. Na wat zoekopdrachten in het Italiaans kwam ik dit bericht tegen uit zomer 2014:
https://latanadellorso.livejournal.com/38871.html

Italiaanse vrijwilligers sluiten zich aan bij de populaire militie van Donbass

Vertegenwoordigers van de Italiaanse vereniging "Millennium" kwamen naar Donesk om het volksverzet tegen de Kiev junta op het grondgebied van Novorossija te helpen organiseren.

Volgens de akkoorden tussen de Italiaanse antifascisten en het hoofd van de Volksmilitie van Donbass Pavel Gubarev zullen de vrijwilligers de orders van Igor' Ivanovitsj Strelkov, commandant van het leger van de Volksrepubliek Donesk, opvolgen. De Italianen zijn ook van plan deel te nemen aan de inzameling van humanitaire hulp voor de inwoners van Donbass.

Vrijwilligers uit Rusland en Polen vechten al in verschillende militaire eenheden van de populaire militie. Het is nu het moment om internationale teams op te richten met de deelname van Italiaanse, Spaanse, Franse en Canadese burgers.

De vlag die ze omhoog houden is de vlag van de Italiaanse communistische partij.

Nu, 5 jaar later zijn deze antifa-types (extreem links anti-facistisch/communistisch) ineens veranderd in nazi's? Jammer dan half Nederland dit ook gelooft.... want de NOS zei het.

Ik hou deze pagina in de gaten, maar vaak komt er niets: https://nos.nl/herstel/

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 17:52 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Royy schreef:

Wat een flauwekul weer. Ddos sofware kan iedereen downloaden en gebruiken:

https://lmgtfy.com/?q=ddos+software+download&s=g

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 19:01 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

De (((usual suspects))) zitten in hun maag met Salvini.

Salvini werkt hen op alle fronten tegen: goede banden met Rusland, deelname aan de Chinese Zijderoute en het terugdringen van immigratie uit niet Europese landen. Als klap op de vuurpijl: de Italianen hebben een alternatief geldsysteem geintroduceerd, de minibots, dat naast het "balletje-balletje-systeem", de Euro, functioneert.
Die minibots zijn een grote bedreiging voor de dollar en Euro van de balletje-balletje artiesten.

Tja, als het eenmaal doorhebt.....

Ik ga er vanuit dat dit een poging tot moord op Salvini is, georkestreerd vanuit de (((Amerikaanse))) ambassade in Kiev. Oekraïne wordt bestuurd vanuit diezelfde ambassade en het land is inmiddels een 'failed state', het armste land van Europa met een wanhopige bevolking.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 19:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

't Is een makkelijke beschuldiging Real. Veel mensen hebben de ballen verstand van computers en hacken, dus hard roepen dat het een Russische hackaanval is werkt. Omdat mensen niet kunnen controleren of dat klopt, niet weten of het moeilijk is of dat het überhaupt kan.

En het bericht van de MSM blijft voldoende hangen, zie ook Royy... maar ook de buurvrouw van de uiteindelijke dader:

Eigenlijk denk ik dat het niet waar is dat hij in zijn eentje sites van banken en de belastingdienst schade kan toebrengen”, zegt een buurvrouw van het gezin. Ze vervolgt: „Dit was toch het werk van hackers uit Iran of Rusland, als ik het me goed kan herinneren?”

Ja mevrouw, dat kunt u heel goed herinneren. Dat was FakeNews van onze mainstream media, die dat ook nooit toegeven. En als ze het al toegeven, dan in kleine achteraf rubriekjes die niemand leest.

De Mainstream Media weet immers dat FakeNews loont: gewoon heel hard roepen dat Rusland of Iran er achter zit, en 80% van de mensen gelooft het. Zelfs nadat ze te horen hebben gekregen dat het initiële bericht niet klopt, dan nóg blijft men de FakeNews geloven.

Dadertje Jelle (1Cool, wonend bij zijn ouders, MBO ICT studentje, begreep het ook dondersgoed:

„Al die complottheorieën dat het de Russen zijn. Te grappig”, giebelt Jelle.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1638591/hoogmoed-nekt-hacker

Dit mannetje sloeg er in zijn eentje in om ABN Amro, ING, DigiD, Rabobank, de Belastingdienst, Tweakers en vele andere bedrijven plat te leggen. Kun je hard roepen dat 'de Russen' aan het werk zijn, maar als één 18 jarige jongetje uit het ouderlijk huis dit al voor elkaar krijgt.... hoe serieus moeten we beschuldigingen richting een buitenlandse overheid dan nog nemen?

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 19:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Fake news op z'n best..

Maar vandaag heeft de Italiaanse politie haar eigen statement 'aangepast', waarschijnlijk in opdracht van iemand..

Ik ontdekte ook nog een prachtiger misser op HLN.be (laatste nieuws vanuit België Smile )

Italiaanse politie vindt raket bij rechtsextremisten die meevochten in Oekraïne

De tekst: Het onderzoek begon een jaar geleden en spitste zich toen toe op enkele Italianen die in Oekraïne vochten voor het pro-Russische verzet.

Salvini zegt dat hij politie hielp bij vondst van oorlogswapens bij rechts-extremisten

De tekst: Nog volgens de politie ontdekten ze de neo-nazi, Fabio Del Bergiolo, omdat hij betrokken was bij mislukte onderhandelingen om de raket te verkopen aan een Italiaan die vocht tegen de pro-Russische separatisten in het oosten van Oekraïne.

WTF is het nou?

Ja, we vonden een raket bij Italianen die vochten VOOR de separatisten... oh nee, we vonden de raket bij een Italiaan die de raket wilde verkopen aan de TEGENstanders van de separatisten....

Zou het werkelijke verhaal niet zo moeten zijn in de Nederlandstalige media:

Raket gevonden bij extreem-rechtse milities die vechten TEGEN de separatisten

Want dat lijkt toch echt wat er werkelijk gebeurd is.... en de NOS maar blaten dat er nazi's meevechten aan de kanten van de separatisten.

Beschamend FakeNews.

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 19:56 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:
't Is een makkelijke beschuldiging Real. Veel mensen hebben de ballen verstand van computers en hacken, dus hard roepen dat het een Russische hackaanval is werkt. Omdat mensen niet kunnen controleren of dat klopt, niet weten of het moeilijk is of dat het überhaupt kan.

Een ddos aanval is zo simpel: bezoek een website en ga in hoog tempo op je F5 toets rammen. Alleen jou vingertje is binnen de kortste keren lam en je bent niet snel genoeg om de site te overbelasten, Daar zijn dus die tooltjes voor te downloaden, die snel genoeg zijn om een site plat te krijgen en kan je langdurig het klusje laten klaren. Een dergelijk tooltje bedient dus jou F5 toetsje Idea

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 21:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Kan nog efficiënter Smile

Studenten hebben uitgevonden dat je een website er sneller uit krijgt door naar de login pagina te gaan en continu fout in te loggen. Wanneer een man of 10 dit vanaf een telefoon of internetcafé doet (schoolcomputers werken uiteraard prima, maar een openbare wifi zoals bij LaPlace of McDonalds maakt je moeilijker traceerbaar) dan ligt een website er vrij snel uit.

Iedere website heeft een inlogpagina, ook de websites waarvan je denkt dat ze die niet hebben. Ze hebben vaak een inlogpagina om de website bij te houden, bv. https://www.bforbloggers.com/wp-login.php (Wordpress is zo'n beetje het meest gebruikte CMS)

BerichtGeplaatst: Vr Jul 19, 2019 19:04 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Jammer dan.
Er zijn al diverse sites die eerst kijken welke browser je gebruikt.
Gewoon om tijd te rekken, en zo DDOS aanvallen tegen te gaan.. Smile

Ze melden dat ook netjes.
Niks mis mee..

BerichtGeplaatst: Vr Jul 19, 2019 19:13 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Kijk, hier valt niet over te twijfelen.
Die vechten nooit aan de kant van de maffiosi in het westen van de Oekraïne..

Weerwoord forum index » Buitenland