Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling » Mark Paalman
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Mark Paalman
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2014 8:35 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
kiekiek

Geschrokken kwam ik vanmorgen dit lange draadje tegen over Mark Paalman:

http://uitmedelijden.50.forumer.com/mark-paalman-t1288697.html

Gezien de strekking en inhoud, gaat het om dezelfde persoon.

Wel belangrijk om te weten met wie we te maken hebben Exclamation

(Dit is geen persoonlijke aanval, maar het constateren van feiten).
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2014 15:51 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Gerard R.

Weg.

BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2014 16:10 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
kiekiek

En weer trug:

http://uitmedelijden.forumer.com/topic/1288697/Mark-Paalman?page=1#.U3I1sNcYoxA

Nieuwe forumsoftware, dus een andere URL Cool
BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2014 16:23 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Gerard R.

Raar spul... Ik heb daar ook een paar keren wat geschreven, beetje tegengas,
maar nu (na die update) mag ik niet meer, lijkt het. Very Happy Laughing
Uitingsvrij 2.0 heette het even. Smile Leve het vrije woord... Cool

BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2014 19:56 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Boosoog

Niet te snel oordelen: ga naaar wachtwoord vergeten, vul je emailadres in en je krijgt a la minute een mailtje met een nieuw wachtwoord.

Check voor de zekerheid je mail.
Ik heb me op dezelfde dag als jij geregistreerd.
Volgens mij is er naar ieder forumlid een mail gestuurd met daar in het nieuwe webadres.

Het kostte mij wel enige moeite om in te loggen, wachtwoord werkte niet meer, maar een nieuw wachtwoord
kan je ophalen bij wachtwoord vergeten

Code:
Hi Boosoog,
You've requested to reset your Forumer password.
Click on this link to change your password:
http://www.forumer.com/login/updatepassword/xxxxxxxxxxxxxx
If you do not need to reset your password, please disregard this email.
Regards,
Staff at Forumer    

Copyright Forumer.com - All Rights Reserved.
team@forumer.com

Laatst aangepast door Boosoog op Di Mei 13, 2014 20:05, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2014 20:03 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Gerard R.

Nou, ik zal er eens mee spelen. Dank je! Wink

BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2014 20:06 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Boosoog

.
Niet te snel oordelen: ga naar wachtwoord vergeten, vul je emailadres in en je krijgt a la minute een mailtje met een nieuw wachtwoord
BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2014 20:16 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Gerard R.

Heb ik een paar keer gezien, pasw. veranderd, maar noppes voorlopig. Smile
Wel email, geen inlog.

BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2014 22:19 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
George Bush

Mark Paalman heeft zich, naar mijn mening, in de klimaat-discussie volkomen belachelijk gemaakt.
Verder heb ik hem niet gevolgd.....
Mark Paalman
  Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling