Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Minstens 80% BLM trammelant komt via vaderloosheid zwarten. Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Minstens 80% BLM trammelant komt via vaderloosheid zwarten.
BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2020 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Statistieken.
63% van de jongeren die zelfmoord plegen komen uit gezinnen zonder vader;
90% van alle dakloze en weggelopen kinderen komen uit gezinnen zonder vader;
85% van alle kinderen met gedragsproblemen komen uit gezinnen zonder vader;
80% van verkrachters gedreven door misplaatste woede, komt uit gezinnen zonder vader;
71% van alle schoolverlaters komen uit vaderloze gezinnen;
75% van alle adolescente patiënten in klinieken voor misbruik van chemicaliën komt uit vaderloze gezinnen;
70% van jeugdigen in door de staat gecontroleerde instituten komt uit vaderloze gezinnen;
85% van alle jongeren in gevangenissen zijn opgegroeid in vaderloze gezinnen.
We moeten stoppen met idiote jacht op Zwarte Piet, maar de jacht openen op ouders die hun verantwoordelijkheid niet willen nemen.

In mijn schuinsmarcheerders tijd mocht je met het andere geslacht rotzooien, maar als daarvan een kindje kwam was trouwen en een solide gezin stichten verplicht. Dat werd ook door de gemiddelde Nederlander geaccepteerd.
Men nam nog de verantwoordelijkheid voor zijn daden. Op elk gebied.

Een groot deel van het rotzooi schoppend BLM tuig in de VS komt uit vaderloze gezinnen. Mama probeert daar hun kinderen op te voeden, maar dat lukt niet zonder verantwoordelijke vaders als voorbeeld. Ook de buurman als rolpersoon werkt niet, want ook dat figuur is in zijn pubertijd blijven steken.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2020 14:21 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Waar komen die cijfers vandaan?

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2020 15:44 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Uit het boek "De Dikke Duim" van de vermaarde Professor Poendert.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2020 16:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

https://www.eindtijd.eu/2011/01/schokkende-cijfers-over-vaderloze-kinderen/

Poendert, doe eens aan bronvermelding man als je knipt en plakt.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2020 16:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Geweldig betrouwbare bron dit. De familie Fantast heeft met Poendert in de gelederen een profeet.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2020 21:40 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:

Beste Tedje. Ik heb dit uit een programma van zoals het lijkt een religieuze beweging. Dit soort clubs kan het zich niet veroorloven om leugens te vertellen, want dan zitten onze linkse vrienden meteen boven in de gordijnen en zullen zeker elke regel uitpluizen tot op het bot.
Hieruit haalde ik deze cijfers.
31 JANUARI 2011 DOOR EINDTIJD_EU
Schokkende cijfers over vaderloze kinderen/
Ik zou Lampman of Cliff aanraden een echte fout in bovenstaand lijstje te bewijzen. Bij voorbaat schreeuwen helpt niet.
Als dit al bekend was in 2011 moet ons bestuur, en dat van de VS zich doodschamen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, zoals we zagen tijdens de recente plunderingen van supermarkten van Zuid-Koreaanse eigenaren. Is een Koreaan minder waard dan een Creool?

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 5:43 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Toch altijd weer bijzonder hoe de meest dubieuze bronnen als waarheid worden binnengehaald, terwijl gevestigde journaistiek wordt weggezet als leugens en nepnieuws.
En als antwoord op Poendert:: ik hoef niets te bewijzen. Zo werkt het niet : eerst iets neerkwakken en dan een ander vragen met bewijzen te komen die het ontkrachten.
Maakt u uw schrijfsels maar eens hard met feiten. Maar u zal wel weer weglopen.

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 8:25 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Poendert schreef:

Schokkende cijfers over vaderloze kinderen

Ik zie het. De bron lijkt mij gekleurd, maar het is natuurlijk wel zo dat gezinnen die, vanwege de genoemde omstandigheden, niet compleet zijn, vaak probleemgezinnen worden.
Ik verwijs hier graag even naar de link die Cliff hier onlangs plaatste -maar die ik niet meer vinden kan- over de plebs die eindeloos door blijft fokken. De appel valt nooit ver van de boom en dat zie je ook in de ontwikkeling van ons land; we worden samen steeds dommer en asocialer.

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 8:47 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:
Poendert schreef:

Schokkende cijfers over vaderloze kinderen

Ik zie het. De bron lijkt mij gekleurd, maar het is natuurlijk wel zo dat gezinnen die, vanwege de genoemde omstandigheden, niet compleet zijn, vaak probleemgezinnen worden.
Ik verwijs hier graag even naar de link die Cliff hier onlangs plaatste -maar die ik niet meer vinden kan- over de plebs die eindeloos door blijft fokken. De appel valt nooit ver van de boom en dat zie je ook in de ontwikkeling van ons land; we worden samen steeds dommer en asocialer.

Ook statistieken kunnen op feiten of fouten berusten. Maar site,s als bv een Geenstijl, of anderen met een voor links afwijkende mening, kunnen zich geen fouten of leugens veroorloven, want hun berichten zullen tot de laatste komma worden gecontroleerd door zich links noemenden. Het kleinste foutje in hun berichtgeving zal op site,s als bv Joop of in het geniep, eindeloos worden uitvergroot en uitgeplozen. Zelfs een eventueel slavernij verleden uit oude tijden zal er worden bijgesleept.

Laatst aangepast door Poendert op Do Aug 13, 2020 8:53, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 8:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Poendert schreef:
Ik zou Lampman of Cliff aanraden een echte fout in bovenstaand lijstje te bewijzen. Bij voorbaat schreeuwen helpt niet.

Ja daag. Ik ga alles wat jij bij elkaar Googled onderzoeken op feitelijkheid zeker Very Happy

Ik reken daar minstens 150 euro per uur voor, en dan heb je een koopje.

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 8:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:

De rest van de film is maar matig, maar de openingsscène is legendarisch.

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 8:58 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ja! Die bedoel ik! Geweldig! Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 18:09 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
Poendert schreef:

Ja daag. Ik ga alles wat jij bij elkaar Googled onderzoeken op feitelijkheid zeker Very Happy

Ik reken daar minstens 150 euro per uur voor, en dan heb je een koopje.

Nou, Ik reken daar niks voor. Ik doe het uit liefde voor mijn landgenoten ongeacht kleur.
U bent trouwens niet echt duur. Ik had verplicht onderricht jaren geleden van een cursusleider die rekende 270 euro per uur.

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 18:40 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Poendert schreef:
Statis
In mijn schuinsmarcheerders tijd mocht je met het andere geslacht rotzooien, maar als daarvan een kindje kwam was trouwen en een solide gezin stichten verplicht. Dat werd ook door de gemiddelde Nederlander geaccepteerd.

De schone schijn ophouden heeft niks te maken met 'een solide gezin stichten'. Beide overtreders van de maatschappelijke mores kregen gewoon levenslang. Heeft niks met verantwoordelijkheidsgevoel te maken en nog minder met liefde. De moraalpolitie uit die tijd kon weer rustig gaan slapen.

Quote:
Een groot deel van het rotzooi schoppend BLM tuig in de VS komt uit vaderloze gezinnen. Mama probeert daar hun kinderen op te voeden, maar dat lukt niet zonder verantwoordelijke vaders als voorbeeld. Ook de buurman als rolpersoon werkt niet, want ook dat figuur is in zijn pubertijd blijven steken.

Dus alle oorlogs- en andere oorzaak-weduwen hebben hun kroost ook voor de kat zijn viool opgevoed?
Hoe zit het trouwens met moederloze gezinnen? Die kwamen ook vaak voor. Vooral omdat de moeder na het baren van baby nummer zoveel de moed opgaf en gewoon doodging.
Deden die alleenstaande vaders het wel beter? Misten die kinderen geen moederfiguur? Zelfs als de buurvrouw optrad als fopspeen? Waar zijn de cijfers van jouw geliefde clubje in deze?

Quote:
We moeten stoppen met idiote jacht op Zwarte Piet, maar de jacht openen op ouders die hun verantwoordelijkheid niet willen nemen.

O jee. Wat versta jij dan onder je verantwoordelijkheid nemen? Jij hebt ons allemaal rode oortjes bezorgd met je spannende verhaaltjes over je jonge jaren toen je de hele wereld verkende en dan hier en dan weer daar werkte als entertainer, als machinist, als boekhouder, als (tuin)bouwkundige, orgelman, ijsjesverkoper en weet ik veel wat nog meer. Kortom, in elk stadje een ander schatje. Weet jij zelf eigenlijk wel hoeveel onwettig gebroed jij hebt rondgestrooid in je 'wilde' jaren?
Prins Bernard is ook zo'n mooi voorbeeld. De laffe flapdrol zorgde er voor dat zijn rondneukpartijtjes pas na zijn dood openbaar werden gemaakt.
Wat een held. Wat een man. Ja, echt iemand die zijn verantwoordelijkheid nam.

Nee Poendert, wees nou eens een keer een echte vent en zeg gewoon dat het jou niet aanstaat dat ouders van nu er andere normen en waarden op na houden.
Dan kunnen we verder praten. Niet als jij je lafhartig blijft verstoppen achter cijfertjes van een of andere vage religieuze beweging.

N.B. Religieuze bewegingen zijn dus niet gestikt in hun eerste leugentje, dus jouw bewering:
Quote:
Dit soort clubs kan het zich niet veroorloven om leugens te vertellen
slaat dus nergens op.

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 21:20 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Jip: +1

Re: Minstens 80% BLM trammelant komt via vaderloosheid zwart
BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 8:15 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
Poendert schreef:
Statis

De schone schijn ophouden heeft niks te maken met 'een solide gezin stichten'. Beide overtreders van de maatschappelijke mores kregen gewoon levenslang. Heeft niks met verantwoordelijkheidsgevoel te maken en nog minder met liefde. De moraalpolitie uit die tijd kon weer rustig gaan slapen.

Quote:

Dus alle oorlogs- en andere oorzaak-weduwen hebben hun kroost ook voor de kat zijn viool opgevoed?
Hoe zit het trouwens met moederloze gezinnen? Die kwamen ook vaak voor. Vooral omdat de moeder na het baren van baby nummer zoveel de moed opgaf en gewoon doodging.
Deden die alleenstaande vaders het wel beter? Misten die kinderen geen moederfiguur? Zelfs als de buurvrouw optrad als fopspeen? Waar zijn de cijfers van jouw geliefde clubje in deze?

Quote:

O jee. Wat versta jij dan onder je verantwoordelijkheid nemen? Jij hebt ons allemaal rode oortjes bezorgd met je spannende verhaaltjes over je jonge jaren toen je de hele wereld verkende en dan hier en dan weer daar werkte als entertainer, als machinist, als boekhouder, als (tuin)bouwkundige, orgelman, ijsjesverkoper en weet ik veel wat nog meer. Kortom, in elk stadje een ander schatje. Weet jij zelf eigenlijk wel hoeveel onwettig gebroed jij hebt rondgestrooid in je 'wilde' jaren?
Prins Bernard is ook zo'n mooi voorbeeld. De laffe flapdrol zorgde er voor dat zijn rondneukpartijtjes pas na zijn dood openbaar werden gemaakt.
Wat een held. Wat een man. Ja, echt iemand die zijn verantwoordelijkheid nam.

Nee Poendert, wees nou eens een keer een echte vent en zeg gewoon dat het jou niet aanstaat dat ouders van nu er andere normen en waarden op na houden.
Dan kunnen we verder praten. Niet als jij je lafhartig blijft verstoppen achter cijfertjes van een of andere vage religieuze beweging.

N.B. Religieuze bewegingen zijn dus niet gestikt in hun eerste leugentje, dus jouw bewering:
Quote:
Dit soort clubs kan het zich niet veroorloven om leugens te vertellen
slaat dus nergens op.

Dan schrijven we wat Trouw ervan vind, op13 nov 2008.
De afwezigheid van vaders wordt aangewezen als een van de belangrijkste oorzaken van (jeugd)criminaliteit en ontsporing. Wanneer jongens (en meisjes) niet met ’mannelijkheid’ weten om te gaan, omdat ze daarvoor vanaf prille leeftijd het goede voorbeeld hebben gemist. En wanneer vaderloos opgegroeide kinderen zo wanhopig op zoek gaan naar hun verwekkers dat daarvoor zelfs de anonimiteit van donorsperma is opgeheven.

Kennelijk vervult de vader een onmisbare rol in de vorming van kinderen tot evenwichtige volwassenen.

Ik schrijf nergens dat religieuze bewegingen niet in hun eerste leugentjes zijn gestikt. Maar op het punt van statistieken kunnen ze zich geen leugens of verdraaiingen veroorloven.
Zelfs u durft niet te beweren dat de criminaliteit onder jongeren geen schrikbarende vormen begint aan te nemen. Nog nooit na de oorlog werden zoveel personen op straat door jeugdigen neergeschoten, aan het mes geregen, of doodgeslagen.
Dit is geen uit mijn duim gezogen verhaaltje, maar tot ons aller spijt de bittere waarheid.
Persoonlijk ben ik door een stel zeer verstandige mensen opgevoed. Mijn moeder was als huisvrouw de baas over de centen, het huis en de dagenlijkse gang van zaken in ons gezin, en mijn vader werd erbij gehaald als het grut weigerde naar mama te luisteren. Pa verdiende de centen en regelde in overleg met ma, de zaken buitenshuis. Wij waren een economische eenheid.
Daarnaast viel het mij al een tijd op dat moeders van veel kinderen, zeker niet het sloofje waren waar u ze voor verslijt. Deze moederlijke vrouwen bereikten vaak een aanzienlijke leeftijd, zeer geliefd bij hun kinderen man en vrienden. Veel kinderen krijgen lijkt voor een vrouw een pluspunt dat hun leven verlengt en aangenamer maakt.
Als je een vrouwtjeshond als huisgenoot krijgt wordt door mensen die verstand van dieren hebben, aangeraden het dier een nestje jongen groot te laten brengen. Daar wordt het teefje gelukkiger van.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 8:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:

Ik denk dat het niet om dit soort mensen gaat, maar meer om de vrijblijvendheid waarmee tegenwoordig relaties aangegaan worden en kinderen op de wereld gezet worden.
Maar dat neemt niet weg dat kinderen van oorlogsweduwen het zwaarder hadden dan de kinderen uit een compleet gezin.
Een mooi kunstzinnig voorbeeld hiervan is "The Wall' van Pink Floyd waarin het verhaal wordt verteld van een jongetje van een gesneuvelde Britse soldaat dat opgevoed wordt door de alleenstaande moeder die haar kind met veel liefde denkt te beschermen maar het eigenlijk verstikt.

https://www.youtube.com/watch?v=3niNeToNjtg&list=PL5241CC096CB969F8

https://www.youtube.com/watch?v=VPtBz5QP9NM

https://www.youtube.com/watch?v=QN56YUIOuKo

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 11:53 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het blijkt dus uit statistieken dat kinderen met een verstandige vader/ouders die tevreden samenleven, minder vaak in de criminaliteit belanden.
Maar ik weet ook wel dat de gemiddelde puber minder mogelijkheden heeft dan dezelfde soort puber in mijn jongensjaren.
Ik kon gaan varen, houthakker worden, of met een vrachtwagen heipalen gaan halen in verre buitenlanden. De bouw stond nog open voor vaklui, en als er even weinig leuk werk voorhanden was kon je altijd als overbrugging naar een fabriek of scheepswerf.
Nu wordt voor verpleegster minstens HBO verplicht, en een cassiere moet Havo hebben.
Onze kinderen worden steeds hoger theoretisch opgeleid, en voor een timmerman moeten we naar Polen.
Als we rekenen dat ons IQ nog steeds op 100 wordt gerekend(is volgens mij dramatisch gezakt de laatste 20 jaar), zit zeker nu de helft onder die 100. Wat denkt onze regering dat straks met die miljoenen dan onrendabelen moet gebeuren. De godganse dag gamen?
In de gouden eeuw haalden we de slimste Europeanen naar ons land, nu halen we wereldwijd het minst intelligente deel van de mensheid bewust naar Europa. Leve ons uitkeringsstelsel.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 14:06 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Poendert schreef:
Het blijkt dus uit statistieken dat kinderen met een verstandige vader/ouders die tevreden samenleven, minder vaak in de criminaliteit belanden.

Klopt.

Quote:
In de gouden eeuw haalden we de slimste Europeanen naar ons land, nu halen we wereldwijd het minst intelligente deel van de mensheid bewust naar Europa. Leve ons uitkeringsstelsel.

Klopt ook.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 19:21 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Er is niks mis mee als de helft van onze bevolking onder de honderd IQ punten scoort. Maar we moeten hen wel aan nuttig en voor hen prettig werk helpen zodat iedereen zich ook geldelijk kan bedruipen.
We hebben onderhand genoeg hoog opgeleiden. We moeten ook voor de andere helft van de bevolking geschikt werk vinden.
Als voorbeeld...Alle verpleegsters hoeven bv geen HBO te hebben. Het moeten wel lieve mensen zijn die van hun medemensen houden. Dat zorgt voorde helft van het herstel, enz, enz.
Zo gaat het in veel beroepen.

BerichtGeplaatst: Za Aug 15, 2020 9:30 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik heb eigenlijk nog steeds geen solide tegenargument gelezen richting door mij getoonde statistieken.
Als men de opsteller van die statistieken niet mag telt niet. Dat heeft verder weinig met d waarheid te maken. Waarschijnlijk komt het CBS tot dezelfde uitslag, na lang puzzelen.
En wat moeten we aan die waarheid doen. Gedogen helpt in ieder geval niet zoals de geschiedenis leert.

Statistieken.
63% van de jongeren die zelfmoord plegen komen uit gezinnen zonder vader;
90% van alle dakloze en weggelopen kinderen komen uit gezinnen zonder vader;
85% van alle kinderen met gedragsproblemen komen uit gezinnen zonder vader;
80% van verkrachters gedreven door misplaatste woede, komt uit gezinnen zonder vader;
71% van alle schoolverlaters komen uit vaderloze gezinnen;
75% van alle adolescente patiënten in klinieken voor misbruik van chemicaliën komt uit vaderloze gezinnen;
70% van jeugdigen in door de staat gecontroleerde instituten komt uit vaderloze gezinnen;
85% van alle jongeren in gevangenissen zijn opgegroeid in vaderloze gezinnen.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 16, 2020 9:45 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen solide tegenargument gelezen richting door mij getoonde statistieken.
Als men de opsteller van die statistieken niet mag telt niet. Dat heeft verder weinig met d waarheid te maken. Waarschijnlijk komt het CBS tot dezelfde uitslag, na lang puzzelen.

Welk "tegenargument" wilt u eigenlijk hebben ? U heeft bij het één of andere obscure fundamenteel-christelijke clubje cijfers gevonden die in uw kraam van pas komen en die hier triomfantelijk worden neergeplempt. En dan moet een ander dat gaan zitten ontkennen met tegenargumenten ? Wat een onzin.
Ik geloof trouwens best dat kinderen in vaderloze gezinnen meer problemen hebben, dus ik heb helemaal geen behoefte om wat dan ook te ontkennen noch te bevestigen..
Maar mijn punt naar u is een andere en wel deze: als het CBS met andere cijfers zou komen, zou u hier staan tieren dat het CBS een door de deugdmens gestuurd links instituut is die nepberichten verspreidt.
Veel plezier met uw "Eindtijd" clubje. Corona is volgens hen ook een teken van de eindtijd, en wie het krijgt is zondig en wordt door God gestraft. Dus pas maar op: u heeft immers corona gehad en uw vrouw ook. Wat hebben jullie uitgespookt dat God zo boos is ? Illegaal schoffeltanden verkocht ?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 16, 2020 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De Linskche NSB variant kent twee manieren jegens waarheidsvinding:

1: De waarheid is taboe en moet zoveel mogelijk buiten de media worden gehouden.

2. Onderzoek wordt niet betaald en vermeden en de waarheid die men in de allochtone gevangenissen ziet
mag niet naar buiten komen.

Het evidente getinte racisme zich al 30 jaar uitend in voortdurende gewelddadige aanvallen op de witte
populatie zou dagelijks voorpaginanieuws zijn in dien het omgekeerde het geval zou zijn.

We leven nu in een van de zwartse scenario's ooit en de binnengehaalde zwarte en getinte Hitlers
worden op hun wenken bediend...

In de steden is de witte mens al een bange minderheid alleen in staat zich terug te trekken,
weg te trekken of of zich in zinloze ''stille optochten'' te bewegen.
En vorm van het witte zelf-muilkorven waar de politiek dol op is.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2086985059/voetbalsupporters-komen-helpen-tegen-overlast-allochtonen

Ook mag de witte bevolking - die niet beschermd wordt- door de slinks Liberale elite zichzelf beschermen...

BerichtGeplaatst: Ma Aug 17, 2020 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Poendert schreef:

Welk "tegenargument" wilt u eigenlijk hebben ? U heeft bij het één of andere obscure fundamenteel-christelijke clubje cijfers gevonden die in uw kraam van pas komen en die hier triomfantelijk worden neergeplempt. En dan moet een ander dat gaan zitten ontkennen met tegenargumenten ? Wat een onzin.
Ik geloof trouwens best dat kinderen in vaderloze gezinnen meer problemen hebben, dus ik heb helemaal geen behoefte om wat dan ook te ontkennen noch te bevestigen..
Maar mijn punt naar u is een andere en wel deze: als het CBS met andere cijfers zou komen, zou u hier staan tieren dat het CBS een door de deugdmens gestuurd links instituut is die nepberichten verspreidt.
Veel plezier met uw "Eindtijd" clubje. Corona is volgens hen ook een teken van de eindtijd, en wie het krijgt is zondig en wordt door God gestraft. Dus pas maar op: u heeft immers corona gehad en uw vrouw ook. Wat hebben jullie uitgespookt dat God zo boos is ? Illegaal schoffeltanden verkocht ?

Ik heb geen obscure christelijke clubjes in mijn kennissenkring. Van uw clubje had ik nog nooit gehoord, maar het was de eerste site die bij "Vaderloze gezinnen" kwam bovendrijven in een lange reeks. Blijkbaar is daar veel onderzoek naar gedaan, en de uitkomst is voor vaderloosheid onveranderlijk zeer negatief.
---Mannen zijn blijkbaar niet overbodig zoals veel feministen en hun lakeien beweren---
Beste Lamp. U hebt weer kans gezien om zonder eigen mening over een onderwerp, dit onderwerp een zeker niet bedoelde kant op te sturen. Wees eens een vent en geef uw meningen over de punten die ik hierboven opnoem. Maar u verdwaald blijkbaar liever in uw eigen linkse waan denkbeelden.
Laten we bovenstaande weetjes eerst eens op hun waarheidsgehalte testen.
Gelooft u het volgende. ---90% van alle dakloze en weggelopen kinderen komen uit gezinnen zonder vader---
En het volgende.---85% van alle kinderen met gedragsproblemen komen uit gezinnen zonder vader---
En dit.---80% van verkrachters gedreven door misplaatste woede, komt uit gezinnen zonder vader---
Nog een dan.---71% van alle schoolverlaters komen uit vaderloze gezinnen---

Laat maar eens horen. De rest komt later wel.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 17, 2020 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Joost Bakker schreef:

1: De waarheid is taboe en moet zoveel mogelijk buiten de media worden gehouden.

2. Onderzoek wordt niet betaald en vermeden en de waarheid die men in de allochtone gevangenissen ziet
mag niet naar buiten komen.

Tegenwoordig hou je niks meer buiten de media. Dat kan alleen als de media dat zelf willen. En dat willen de media wel, de waarheid past namelijk niet bij de politieke overtuiging van de meeste journalisten.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie