Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Terreursstaten Saoedie Arabie, Qatar, Turkije... en wij. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 12:08 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Inderdaad laat al die racistische revanchsitische zwarte en Witte Miljonairs maar eens hun eigen gedrag kijken!

IK raad alle voetbalfans in Nederlandse stadions aan om zich om te draaien als deze miljonairs het veld betreden
met het cijfer 6500 op de rug naar ze toegekeerd...

Feestjes vieren op de hoofden van 6500 (en meer) lijken is een smet op de mensheid.

BLM is overigens geen anti racistische maar een zwarte racistische ideologie.

Lees net dat kroonprins en massamoordenaar en jarenlang ISIS steunpunt Prinse Mohammed Salman nu toch echt
beval een journalist van de WP uit te nodigen en vervolgens in stukken te snijden...

Dat Nederland en al die ''nurmen en waerden'' VVD. D66, CDa, Groen NIks BeaNIX en Willempie etc. al
50 jaar onbelemmerd zaken met Saoedi Arabie doen is een totale cynische kijk op
het eigen volk...

Immers de 30 terreuraanslagen in Europa en de voortdurende angstcultuur die de Arabische Islam idelogie
in Europa gebracht heeft is de prijs die gewetenloze GEO's, afgezonderde Oligarchen en politieke kruiperige onmens
het Europese volk laten betalen.

Hier een bericht uit het milieu waar Willem en Beatrix zich door laten feteren:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/101363866/gegijzelde prinses latifa vertelt over meedogenloze martelingen

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 12:31 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Joost Bakker schreef:
Alweer geen inhoud...

Als er morgen een terreuraanslag in Nederland plaatvindt zullen Lampje en
SSlinksch Liberale wegduikers zich storen aan de ''toon'' van het debat...

Het zijn de bekende dooddoeners... van onmachtige dadeloze wegkijkers,
vijanden van wit Europa en vijanden van wit Nederland...

Hun enige verontwaardiging wordt met de mond beleden... en is morgen alweer vergeten.

Zou het niet verstandig zijn om voordat er morgen een terreuraanslag plaatsvindt de situatie serieus te bespreken door het debat aan te gaan?

Je lekker uitleven door eindeloze stroom verwijten en tirades en NSB en SS verwijzingen zijn hardnekkige pogingen om het debat uit de weg te gaan.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 14:22 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Tereur ideologieen moet je tegenhouden, verbieden en verdrijven.... en van hun geldbronnen afsnijden.
Alleen NSB achtigen werpen zich op als onderhandelaars... en verbinders.

Dat hebben we eerder gezien.

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 15:15 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Corwin schreef:
Ik legde uit dat het niet echt om huidskleur gaat maar om afkomst, en jij concludeerde daaruit dat het juist alleen om huidskleur gaat. Dat kan jij er niet uit begrepen hebben.

Dat kun jij wel vinden, maar lichtdonkere mensen doen er ook toe. Daar dient BLM ook over te gaan.

Quote:
Mensen die terecht of onterecht zich slecht behandeld voelen hebben dus problemen. Waarom zou het de taak zijn van een groep mensen die proberen iets aan hun eigen problemen te doen om dan ook maar de problemen van een andere groep mensen op zich te nemen?
Laat ze naar hun eigen problemen kijken! Laat ze naar hun eigen gedrag kijken!

Dus BLM doet wat aan de eigen problemen? Laat me iet lachen! BLM trapt alleen maar rotzooi en verkondigen haat tegen de witten. En een stel witte Gutmenschen trappen daar in.

Joost Bakker schreef:
BLM is overigens geen anti racistische maar een zwarte racistische ideologie.

Juist!

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 16:06 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Joost Bakker schreef:
Ieder ''knielende zwarte '' en ''knielende witte'' BLM voetbalmiljonair die daar op basis van zijn eigen individuele
beslissing heengaat is een ongeloofwaardige huichelaar, een hypocriet en vertoeft daar een paar weken in luxe
op de lichamen van 6500 lijken. Hij is gewetenloos...

Maar dat snap je toch wel Joost? Doden die niet te wijten zijn aan racisme tellen niet mee. Voor een zwaar gedrogeerde zwarte crimineel die de dood vindt gaat heel de wereld op z'n knieën, omdat die moord wel eens een racistisch motief zou kunnen hebben. Wat niets eens aangetoond is, maar alleen het vermoeden is al voldoende.

Johan Derksen, die een onschuldig grapje maakt over Akwasi wordt door de Nederlandse voetbalwereld geboycot, maar we gaan wel met z'n allen gezellig naar Qatar.

6500 doden, waar hebben we het over. Maar stel dat iemand van de stadionbouwers een werknemer een 'kutneger' zou hebben genoemd zou de wereld op z'n kop staan en zou iedereen het WK voetbal boycotten.

'Woke' noemt men dat tegenwoordig.

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 17:40 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Tedje van Es schreef:

Dus BLM doet wat aan de eigen problemen?

Dat zei ik dus niet.
BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 17:45 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Tedje van Es schreef:
Corwin schreef:
Ik legde uit dat het niet echt om huidskleur gaat maar om afkomst, en jij concludeerde daaruit dat het juist alleen om huidskleur gaat. Dat kan jij er niet uit begrepen hebben.

Dat kun jij wel vinden, maar lichtdonkere mensen doen er ook toe.
Hoe is het mogelijk dat jij zin voor zin het tegendeel leest van wat ik schrijf?
BerichtGeplaatst: Zo Feb 28, 2021 13:07 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Alleen NSB achtigen werpen zich op als zogenaamde ruimdenkende idioten... en natuurlijk ''verbinders.''...
Dat hebben we eerder gezien.

De terreur verbinders en de naieve Islamdebat professoren van nu waren de NSb'ers van destijds.

Als de Islamisering over 30 jaar (het buitenlands gefinancieerde voorwerk vind nu al op grote schaal plaats) in Nederland
versneld en definitief de boel via de buik zal overnemen hebben we dat te danken aan de NSb'ers van nu.

De Islam ziet deze huidige NSB'es evenals de Duitsers destijds met minachting gade... en wacht rustig af tot hun tijd gekomen is.

De angstcultuur van nu is niet minder dan de zorgvuldige voorbereide pre Islamitische periode voor
wie de geschiedenis en de Islam kent...

Terreur en onderwerpende ''eeuwige vrede'' zijn de 2 taktische peilers die beiden tegelijkertijd worden
ingezet...

De eerste maakt mensen geen mondelinge weerstand durven te bieden,
de tweede strooit naievelingen zand in de ogen.

De uitkomst is hetzelfde.
De vermeende ''goeie vrede handhavers'' kennen een hoge kostprijs:
Eeuwige onderwerping, onderdrukking en uitstoting, vervolging....

BerichtGeplaatst: Zo Feb 28, 2021 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Corwin schreef:
Tedje van Es schreef:
Corwin schreef:

Dat kun jij wel vinden, maar lichtdonkere mensen doen er ook toe.
Hoe is het mogelijk dat jij zin voor zin het tegendeel leest van wat ik schrijf?

Misschien moet je je dan eens beter uitdrukken.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 28, 2021 16:27 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Tedje van Es schreef:

Misschien moet je je dan eens beter uitdrukken.

Best mogelijk dat ik me niet altijd optimaal uitdruk.

Evengoed als ik schrijf dat BLM naar hun eigen gedrag zouden moeten kijken, dan concludeer jij daaruit dat ik zou hebben bedoeld dat ze effectief voor hun belangen opkomen. Nee dan bedoel ik juist dat winkels plunderen helemaal haaks staat op het voor belangen opkomen.

Als ik schrijf dat iets niet een BLM cultuur ding is maar een Amerikaanse cultuur ding is, dan concludeer jij dat ik bedoel dat het juist speciaal iets van BLM is.

Als ik schrijf dat zelfs iemand met blond haar en blauwe ogen in Amerika als zwart kan gelden, en dus een lichtgetinte huidskleur al helemaal, dan reageer jij met zeggen dat licht bruin ook mee zou moeten tellen.

En als ik jou dan daarop aanspreek, dan blijkt uit jouw reactie geen greintje zelfreflectie, en ook geen enkele interesse in wat ik dan wel bedoelde.
BerichtGeplaatst: Zo Feb 28, 2021 16:35 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Je praat overal omheen...

Je bedoelt dat die BLM kniel miljonairs misdadig hypocriet zijn als op de lijken
van 6500 doden
een voetbalfeestje omwille van het geld gaan zitten vieren?

Overigens is BLM geen anti maar een pro racistische ideologie, ik heb dat al vele malen aangetoond.

Overigens was Qatar een van de hoofdfinanciers van ISIS.

Ieder voetballer die naar Qatar gaat is een na oorlogse foute NSB'er.... die zich niet meer kan beroepen
op ''wie haben es nicht gewusst''.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Corwin schreef:
Best mogelijk dat ik me niet altijd optimaal uitdruk....

....En als ik jou dan daarop aanspreek, dan blijkt uit jouw reactie geen greintje zelfreflectie, en ook geen enkele interesse in wat ik dan wel bedoelde.

Ik denk dat we langs elkaar heen praten.
Waar het mij om gaat is de wijze waarop wij in Nederland hiermee omgaan.
Wij knielden braaf samen met BLM maar trekken ons vervolgens geen donder aan van de bouwvakkers in Qatar, die ook een donkere huidskleur hebben, ook gediscrimineerd worden en waarvan er ondertussen meer gesneuveld zijn dan van de zwarten waar wij, in het kader van de politieke correctheid, braaf voor geknield hebben.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 13:29 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Tja, we zijn in Nederland nou eenmaal sterk op de VS georiënteerd.
Dat onze tweede taal Engels is komt zeker niet omdat we naar de BBC kijken. Nee, we kijken Amerikaanse series en Amerikaanse films. Onze computers en telefoons "praten" Amerikaans Engels.
We eten New York pizza, Mcdonald's patat en hamburgers.
Zo zou ik wel een lange lijst kunnen maken waarin wij opkijken tegen of mee gaan met Amerika.

Er is onnoemelijk veel ellende in Afrika, in het Midden Oosten en verder oostelijk. Mij zal je niet zien knielen voor één enkele moord in de VS. Echter ik begrijp wel waar de ophef en het gevoel van solidariteit vandaan komt.

Echte versgebakken Italiaanse steenoven pizza is onvergelijkbaar veel lekkerder dan New York pizza.
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 14:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

En precies dat maakt ons zo hypocriet.

Overigens eet ik die Amerikaanse rotzooi niet. Bij ons komt er geen New York of Domino's in. Wij maken onze pizza's altijd helemaal zelf.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2021 16:00 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De EU moet uit de NATO, het instrument van afpersing en provocatie van de Amerikaanse handels keizer
is zich tegen ons gaan keren.

Na de mislukte Amerikaanse aanwezigheid in Afghanistan is de EU (inmiddels 80 % manschappen geleverd door de EU)
met de kosten, zowel materieel en menselijk, opgezadeld... De Amerikaanse keizer lacht in zijn vuistje.

De is tevens sinds die Amerikaanse invasie (evenals uit Irak. Iran, PAkistan en Syrie) het afvoerputje van de miljoenen
doorlopende rij vluchtelingen geworden.

Verder:
Heeft iemand na het in stukken zagen van die Journalist van de Washington Post,
waarbij de Saoedisch kroonprins direct betrokken was, de EU, de EU commissie of het EU parlement
voor harde sancties horen pleiten of uberhaupt ''sancties'' van de totaal mentaal
corrupte linksch Libereale kliek?

Helemaal NIKS... al die nurmen en wearden Russiofobe en Chinofobe partijen zwijgen weer
als het graf...

De enige waarde die ze kennen is hebzucht en de norm is elkaars beurzen vullen en hypocriete apenkreten uitslaan.
Rutte, Wobke en Kaag voorop...

Weerwoord forum index » Buitenland