Geplaatst: Vr Okt 30, 2020 16:36 |
|
|
|
Real schreef: | Cliff, Cliff, Cliff toch
Ik moet nu echt keihard lachen, jij denkt alleen maar buiten de kaders als het jou uitkomt.
In de corona draad zien we jou namelijk totaal niet buiten de kaders denken.
Checkmate  |
Waardeloos niveau Real. Kom je nu hier je gelijk halen terwijl je in het Corona-raadje allerlei complottheorieën aanhangt en alle kanten op zwerft?
Wat moet ik met zo'n inhoudsloze alleen op de persoon gerichte bijdrage... |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 31, 2020 11:23 |
|
|
|
Trump supporters zijn idd meer van 'grab em by the pussy' dus die hebben idd geen problemen met de methode van qatar  |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 31, 2020 11:50 |
|
|
|
Zowel Biden als Trump zijn door de deepstate (het vaste clubje corrupte miljoenen donateurs) goedgekeurde
types die voldoen aan profiel:
Dat betekend overal kunstmatige internationale conflicten opwekken.
Een continue stroom aan bizarre complotten produceren om oorlogssferen t.a.v. rivaliserende economieen te creeeren
in een achterlijk land dat psychotisch van aard en sterk manipuleerbaar is.
De (Islamitische) wereld nog meer volplempen met wapens.
Nog meer hongerdoden en massamoorden toestaan met Westerse wapens.
Nog meer Islam terreur stimuleren in andere landen.
Europa moet zijn handen terugtrekken van deze smerige walgelijke club, waar Rutte
en de VVD directe vazallen van zijn...
Vazallen zonder geweten die wegkijken ongeacht de ellende die het ons brengt.. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 31, 2020 11:57 |
|
|
|
Nou dan is er ook markt voor bewapening burgers in Europa.
De CIA en Stratfor voorspellen/lobbyen immers al sinds jaren voor burgeroorlogen in Europa, met name Duitsland. |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Okt 31, 2020 14:16 |
|
|
|
Die markt voor wapens in Europa is allang door de vS gecreeerd door
totaal ongefundeerde angstverhalen over Rusland en China.
Door vazalpartijen als VVD/CDA/D66/Groen Links (en de NOS/BTR/VARA/VPRO etc ) worden deze zonder
enige Kritische houding gereproduceerd...
Ondanks dat Europa een wapenbudget heeft (en steeds verhoogt) van maar liefst 281 miljard (en
de VS zelfs 649 miljard jaarlijks) terwijl Europa de laatste 50 jaar nooit aangevallen is, maar daarentegen
zelf oorlog op oorlog op oorlog heeft ontketend...
Onze bull shit minister van defensie wil zelfs nog meer geld uit onze zakken kloppen
het budget de komende 10 jaar zelfs verdubbelen...
Ze heeft immers een kwaad geweten leidend tot angst....
Dat alles zal leiden tot grotere spanningen in de wereld, meer aanslagen en massamoorden
en niet tot meer veiligheid in Europa...
Oppokende gifspuwers en vijanden als Erdogan ziet de nikszeggende blaaskaak-acteur Rutte en
zijn knechtje Stef Blok als een ''bondgenoot...''.
Veiligheid is allang geen kwestie meer van defensie uitgaven,
maar van mentale lafheid en een historisch woestijnlandschap ten gevolge van de verkeerde keuzes. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 03, 2020 11:55 |
|
|
|
Je bepaalt je eigen mening, maar niet waar de discussie over gaat. Daarmee probeer je iedere keer de mening van een ander weg te zetten als irrelevant, terwijl dat niet zo is.
Valt me gewoon op.
Verder vind ik dit onderwerp niet zo interessant... ik las het krantenartikel en vond het een vrij serieus probleem waarbij ik dacht: hoe zou je het wel moeten oplossen. Dat heb ik hier proberen te bespreken, maar werd nogal onmogelijk gemaakt doordat men maar in de veroordeling bleef hangen op de manier waarop Qatar dit opgelost heeft.
Er was weinig interesse om echt over het probleem na te denken, meer interesse om Qatar te veroordelen.
Is gewoon een constatering. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 03, 2020 12:04 |
|
|
|
Cliff schreef: | Je bepaalt je eigen mening, maar niet waar de discussie over gaat. Daarmee probeer je iedere keer de mening van een ander weg te zetten als irrelevant, terwijl dat niet zo is. |
Huh? Ik heb een mening over wat Qatar heeft gedaan. Daar reageer jij op door wat er in Qatar is gebeurd op Schiphol te projecteren. Dus wie heeft het hier over dingen waar de discussie niet over gaat?
Waar gaat de discussie dan wel over?
Quote: | Verder vind ik dit onderwerp niet zo interessant... |
Je besteedt er anders wel heel erg veel tijd aan.
Quote: | Er was weinig interesse om echt over het probleem na te denken, meer interesse om Qatar te veroordelen. |
Laat me niet lachen! Ik veroordeel Qatar omdat Qatar zich misdraagt. Als Qatar zich fatsoenlijk zou gedragen zou ik Qatar niet veroordelen. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 03, 2020 12:41 |
|
|
|
Met die laatste zin bewijs je precies wat ik bedoel... |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Di Nov 03, 2020 13:43 |
|
|
|
Het is een lelijk land vol fantasieloze flatblokken zoals je die overal ziet.
Die zijn gebouwd over de lijken van rechteloze arbeiders uit 3e wereld landen wiens
paspoort door de baas in beslag genomen wordt.
Naast arbeiders is het volk goed in het zwaar uitbuiten, mishandelen , folteren, verkrachten
en in gaten de woestijn dumpen van dienstmeisjes uit 3e wereldlanden in Azie ...
Ook heeft het een zender Al JAzeera die nooit zal vertellen welke grote rol
Qatar speelt in de financiering van terreur-oganisaties als ISIS.
Wel geeft die propganda-zender na iedere Islamistische onthoofding in de EU ruim podium
aan Islamistische immigranten die keihard liegen dat ze zo ''vreselijk onderdrukt'' worden..
Samengavt Qatar is een van onze grootste continu activitische en vuur oppokende
Islamistische vijanden.
https://marketupdate.nl/nieuws/geopolitiek/wikileaks-saudi-arabie-en-qatar-steunen-isis/ |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 03, 2020 15:56 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 04, 2020 12:57 |
|
|
|
Jaja, 'verdraaien van zaken' en 'dat is niet de discussie' zijn jouw standaardantwoorden als je het niet meer weet. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 04, 2020 13:12 |
|
|
|
Heb je eigenlijk ook een inhoudelijke reactie?
Wat vind je van wat er in Qatar gebeurd is?
Hoe kwalificeer je wat daar met die vrouwen is gebeurd?
Of vind je dat niet interessant? |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 04, 2020 15:19 |
|
|
|
Dat is naar mijn mening niet de discussie
Maar goed, ik zal je tevreden stellen. Qatar is kut. Qatar is een apenland. Zo goed? |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland