Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Terreur aanval in Boston? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Mei 07, 2013 14:46 Plaats reactie Reageer met quote
Je Moeder

Racer schreef:
Libië was vrijwel geen bedreiging voor Israel,

Yeah, right! En als Assad, met vrouw en kinderen straks ook aan het mes zijn geregen door je vrienden, was Assad eigenlijk ook niet zo'n bedreiging. Maar Iran wél.
En als Iran met de grond gelijk is gemaakt, is Rusland aan de beurt.....

BerichtGeplaatst: Di Mei 07, 2013 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

Rusland is in elk geval geen vriend in de strijd tegen terrorisme.
Nog maar een week na de aanslag in Boston had minister Mikhail Bogdanov een ontmoeting met Hezbollah officials in Beiroet, waarbij hij toezegde om "samen te werken" met deze organisatie, die op de terreurlijst van de VS staat.

Quote:
Yeah, right! En als Assad, met vrouw en kinderen straks ook aan het mes zijn geregen door je vrienden, was Assad eigenlijk ook niet zo'n bedreiging.

Libië en Israel zijn geen buurlanden, hebben nooit een militaire confrontatie gekend, Syrië en Israel hebben talloze militaire conflicten uitgevoerd. Je vergelijkt echt appels et peren.

BerichtGeplaatst: Di Mei 07, 2013 15:27 Plaats reactie Reageer met quote
Je Moeder

Racer schreef:
Rusland is in elk geval geen vriend in de strijd tegen terrorisme.
Nog maar een week na de aanslag in Boston had minister Mikhail Bogdanov een ontmoeting met Hezbollah officials in Beiroet, waarbij hij toezegde om "samen te werken" met deze organisatie, die op de terreurlijst van de VS staat.

Maar niet op de terreurlijst in Europa, bijvoorbeeld. De enigen die Hezbollah een terroristische organisatie noemen, zijn Israël en haar satelietstaten. Canada, Frankrijk, Israel, Nederland, als Israëlische voetveeg onder minister Rosenthal, en de VS. O, dan vergeet ik Bahrein nog, de thuishaven van het grootste deel van de Amerikaanse vloot, tegenwoordig.

Voor jou en je vrienden is elke politieke organisatie die jullie expansieplannen in de weg staat, een 'terreurorganisatie'. Maar wel bitter om dat hier nog eens zo vol in de schijnwerpers te zetten, gezien de tweevoudige waarschuwing die Rusland aan Amerika gaf, omdat haar 'eigen kweek' mogelijk een bedreiging vormde in Boston. Wat jouw vrienden dus niet serieus namen, met drie doden, en vele gewonden tot gevolg.

BerichtGeplaatst: Di Mei 07, 2013 16:10 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

"In bezet Palestina is er geen verschil tussen een soldaat en een burger, het zijn allemaal indringers, bezetters en landdieven"

- Hassan Nasrallah, leider van Hezb'Allah

Een organisatie die geen onderscheid maakt tussen militairen en burgers is in mijn ogen per definitie terroristisch, maar wie ben ik.
Elk land dat samenwerkt met deze door Iran bewapende roversbende die Libanon in een wurggreep houdt, maakt zichzelf te schande.

BerichtGeplaatst: Di Mei 07, 2013 16:44 Plaats reactie Reageer met quote
Je Moeder

Racer schreef:
"In bezet Palestina is er geen verschil tussen een soldaat en een burger, het zijn allemaal indringers, bezetters en landdieven"

- Hassan Nasrallah, leider van Hezb'Allah

Een organisatie die geen onderscheid maakt tussen militairen en burgers is in mijn ogen per definitie terroristisch, maar wie ben ik.

Goede toevoeging. Want inderdaad: Wie ben jij? Adam Shatz, destijds literair redacteur bij 'The Nation' gaf ons dat citaat, waarvan de herkomst, en context (mij) verder niet bekend zijn. Dat de stichters van de Staat Israël, in de ogen van Nasrallah, 'indringers, bezetters en landdieven' zijn, schokt mij totaal niet, eerlijk gezegd. Geestverwanten van Shatz zeiden, en zeggen hetzelfde. Dus ook die Shatz is een terrorist, begrijp ik?

BerichtGeplaatst: Di Mei 07, 2013 17:02 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Racer schreef:
Elk land dat samenwerkt met deze door Iran bewapende roversbende die Libanon in een wurggreep houdt, maakt zichzelf te schande.

Dat is jouw oordeel, maar van iemand die de zionistenstaat een warm hart toedraagt verwacht ik niets anders.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Mei 07, 2013 17:09 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Racer schreef:

Zoals het Nederlandse verzet met hun aanslagen op NSB-ers? Wink
BerichtGeplaatst: Wo Mei 08, 2013 10:06 Plaats reactie Reageer met quote
markos

Je Moeder schreef:
markos schreef:

Syrië is een ander geval dan Libië aangezien dit land wel over een chemisch wapenarsenaal beschikt. Syrië had ooit nucleaire ambities maar die installaties werden toen ook door Israël plat gebombardeerd. Terecht, want je moet je als buurland beschermen.

Je lult er maar lekker op los, hè Markos? Libië had wel degelijk chemische wapens. En als het terecht is dat een land de nucleaire installaties van buurlanden plat bombardeert, dan wordt het nog knap interessant in de wereld. (Gekke Henkie). Rolling Eyes

Tot nu toe is er niets aangetoond in Libië die deze stelling ondersteund.

Dat terwijl in Syrië zowel het regeringsleger als de militante extremistische moslimgroeperingen chemische wapens op elkaar hebben ingezet. Dan dreigt er een reel gevaar voor Israël indien Assad's bondgenoten Hezbollah gaarne wat van die chemische wapens wil weg smokkelen voor hun eigen strijd tegen Israël. Hamas heeft al aangetoond dat het raketten kan afvuren op grotere Israëlisch steden. Dan is zo'n preventieve aanval logisch te noemen. Maak daar vooral geen complotsprookje van.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 08, 2013 11:05 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

De Lybische wapens zijn toch allemaal in handen van Al Qaeda volgens JeMoeder? Waarom zijn de Fransen dan niet bestookt met mosterdgas?

BerichtGeplaatst: Wo Mei 08, 2013 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Je Moeder

Racer schreef:
De Lybische wapens zijn toch allemaal in handen van Al Qaeda volgens JeMoeder? Waarom zijn de Fransen dan niet bestookt met mosterdgas?

De chemische wapens werden al meteen door NAVO-eenheden uit de vergelijking gehaald.

Ander wapentuig belandde in handen van Al Qaida in Mal. De Fransen vonden in opslagplaatsen liefst zeven ton, achtergelaten door hun Salafistische vrienden, toen die de benen namen.

Maar de VS zorgde er ook voor dat Al Qaida in Syrië Libische wapens kreeg. Waaronder manpads.

Eerst hield Bange Ki Moon zijn oogjes stijf gesloten. Maar sinds Mal is het onmogelijk nog te ontkennen. Zij het dat de rol van de VS uiteraard 'onderbelicht' blijft, om het maar bescheiden uit te drukken.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 08, 2013 14:57 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

Je Moeder schreef:
Racer schreef:

De chemische wapens werden al meteen door NAVO-eenheden uit de vergelijking gehaald.

Niet de NAVO, maar de Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons.

Gadaffi had de munitie om mosterdgas af te schieten allang vernietigd. Hij was dus geen bedreiging voor Israel of wie dan ook.
Strijdgroepen konden er dus ook weinig mee beginnen. Geen vergelijking dus met Syrie, wat je suggereerde.

Quote:

Lees jij je eigen linkjes wel. Over de herkomst van die "liefst zeven ton" staat er dit:
French military sources said most of the equipment handed over on Saturday consists of ammunition, mortar shells, grenades and rockets looted from Malian army bases.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 08, 2013 20:12 Plaats reactie Reageer met quote
Je Moeder

Racer schreef:

Niet de NAVO, maar de Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons.

En die OPWC heeft geen eigen militairen. En verder klets je weer uit je nek over de aanwezigheid van 'weaponized' materiaal. Uit de link:

Quote:
What remains now to be destroyed are about 2.45 MT of polymerised sulphur mustard and 1.6 MT of sulphur mustard loaded in projectiles, bombs and bomb cartridges, as well as 846 MT of precursor chemicals (Category 2).

Lees jij je eigen quotes wel?

Quote:
French military sources said MOST of the equipment handed over on Saturday consists of ammunition, mortar shells, grenades and rockets looted from Malian army bases.

En quote je BEWUST selectief?

Quote:
The demise of Libya's Moamer Kadhafi in late 2011 had also scattered his considerable arsenal across the restive Sahel region.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 08, 2013 21:47 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

JeMOeder schreef:
En die OPWC heeft geen eigen militairen.

Die hadden ze ook niet nodig, wapen-inspecteurs waren voldoende.
"NAVO-eenheden" zijn gewoon een figment van je verbeelding, en al helemaal dat die "meteen" de chemische wapens opdoekten.

JeMOeder schreef:
Lees jij je eigen quotes wel?

Dat is niet uit mijn quote, en ik ging uit van oudere bekende gegevens.
Ghadaffi had dus nog 1 chemisch wapendepot verstopt voor inspecteurs, die door de rebellen-regering keurig werden aangegeven bij het OPCW. Zie je nou wel dat niet alle rebellen die vechten tegen schurkenregeringen "Al Qaeda" of "terroristen" zijn?

JeMOeder schreef:
En quote je BEWUST selectief?

Ik heb nooit beweerd dat er geen wapens zijn gestolen en verspreid door onfrisse milities.
Jij suggereert echter duidelijk dat de Fransen 7 ton van Ghadaffi's wapentuig terugvonden.

BerichtGeplaatst: Do Mei 09, 2013 8:39 Plaats reactie Reageer met quote
markos

Je Moeder schreef:
Racer schreef:

Ander wapentuig belandde in handen van Al Qaida in Mal. De Fransen vonden in opslagplaatsen liefst zeven ton, achtergelaten door hun Salafistische vrienden, toen die de benen namen.

Maar de VS zorgde er ook voor dat Al Qaida in Syrië Libische wapens kreeg. Waaronder manpads.

Eerst hield Bange Ki Moon zijn oogjes stijf gesloten. Maar sinds Mal is het onmogelijk nog te ontkennen. Zij het dat de rol van de VS uiteraard 'onderbelicht' blijft, om het maar bescheiden uit te drukken.

Bovenstaande is toch volkomen nonsens te noemen?

Een irrationele reactie van een complotdenker die er nog heilig in gelooft ook. Laughing

BerichtGeplaatst: Za Mei 11, 2013 19:11 Plaats reactie Reageer met quote
Je Moeder

markos schreef:

Een irrationele reactie van een complotdenker die er nog heilig in gelooft ook. Laughing

Als je links zou openen, en je zo zou informeren buiten je PVV-briefingpaper, zou je weten dat het volstrekt rationeel en realistisch is.

Daarnaast worden de broertjes inmiddels ook verdacht van een drievoudige moord.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 13, 2013 9:56 Plaats reactie Reageer met quote
markos

Een link naar een internetcomplot is toch geen aantoonbaar bewijs?

Ik vind dat zo'n naïef denken. Zoeken naar een artikel dat aansluit op het eigen gedachtegoed om vervolgens te claimen dat dit bewijs of waarheid is.

Zal ik jouw een link geven naar de Jehova-getuigen? Die claimen eenzelfde waarheid waar ik idem niet in geloof. Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Mei 13, 2013 17:00 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Héé Markos, afzeiken is niet moeilijk maar wel lelijk.

Waarom weerleg je de argumenten van Moeder niet gewoon i.p.v. ze dood te doen
met reacties ad hominem? Doe eens volwassen en ga fatsoenlijk meediscussiëren.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Di Mei 14, 2013 13:49 Plaats reactie Reageer met quote
markos

Er valt weinig te weerleggen voor iets wat niet aantoonbaar is aangetoond.

Ik zie geen aantoonbaar bewijs dat het Amerikaanse leger en Al-Qaida gebroederlijk samenwerken om van Syrië een Kalifaat te maken.

Verder is jouw sneer naar mijn persoontje juist onvolwassen te noemen en niet relevant voor de kern van deze discussie. Ik noem het zelfs erg onchristelijk. Wie de eerste steen werpe..... Wink

BerichtGeplaatst: Di Mei 14, 2013 16:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

markos schreef:
Er valt weinig te weerleggen voor iets wat niet aantoonbaar is aangetoond.

Confused

Maar laat ook maar.

BerichtGeplaatst: Di Mei 14, 2013 17:33 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

markos schreef:

Verder is jouw sneer naar mijn persoontje juist onvolwassen te noemen en niet relevant voor de kern van deze discussie. Ik noem het zelfs erg onchristelijk. Wie de eerste steen werpe..... Wink

Ik liet mij even gaan, sorry. Kusje.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Di Mei 14, 2013 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
Je Moeder

markos schreef:
Een link naar een internetcomplot is toch geen aantoonbaar bewijs?

Wat is nou weer een 'internetcomplot?

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 8:55 Plaats reactie Reageer met quote
markos

Blensk schreef:
markos schreef:

Ik liet mij even gaan, sorry. Kusje.

Doe maar tien Wees Gegroetjes. Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 8:56 Plaats reactie Reageer met quote
markos

Je Moeder schreef:

Wat is nou weer een 'internetcomplot?

Lijkt me toch niet zo moeilijk. Complotten die via het internet worden bedacht en verspreid, zoals het 09/11 complot.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 18:41 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

markos schreef:

Doe maar tien Wees Gegroetjes. Very Happy

Ander loket.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 17, 2013 13:48 Plaats reactie Reageer met quote
Je Moeder

markos schreef:

Lijkt me toch niet zo moeilijk. Complotten die via het internet worden bedacht en verspreid, zoals het 09/11 complot.

Oh? Dus dat Al Qaida dat complot bedacht is een fabeltje?

Weerwoord forum index » Actualiteiten