Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Marokkaanse voetballers schoppen lijnrechter dood Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2016 8:28 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Zijn ze van nature al zelfontbranders.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2016 15:47 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

waar het hart vol van is......
BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2016 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

VIDEO – Mark Rutte over Marokkanenkritiek Johan Derksen: ‘Te bizar dat zo iemand zendtijd krijgt op TV’

Plus: de premier over Toppers en tokkies

21-05-2016, 13:57 Tags: asielbeleid, de toppers, johan derksen, mark rutte, vluchtelingen, vvd

De VVD congresseert dit weekeinde in Leeuwarden. Vrijdagavond sprak partijleider Mark Rutte – uit het hoofd – voor de verzamelde liberalen in de Friese hoofdstad. Hij sprak over zijn bezoek aan de Toppers, uitte zijn afkeer van ‘tokkies’ die demonstreren tegen het vreemdelingenbeleid en hij haalde hard uit naar voetbal-commentator – zonder hem bij naam te noemen – Johan Derksen. Die bekritiseerde vorige maand Marokkaanse jongens in het amateurvoetbal (en kon pikant genoeg op instemming rekenen van Rutte’s collega Edith Schippers). Voor u geknipt.

Klik hier voor Mark Rutte's meehuilen met de Marokkanen
BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2016 17:41 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Onze premier moet politiek correct zijn, ook als dat betekent dat hij de waarheid moet verloochenen. Wat Johan gezegd heeft klopt gewoon.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 9:28 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik verwacht wel weer wat gezellige verslagen als het amateurvoetbalseizoen weer gaat beginnen.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 07, 2016 9:22 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Het amateurvoetbal is weer begonnen.
BerichtGeplaatst: Ma Jan 02, 2017 15:15 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Mag ik er een teiltje bij?

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2017 11:09 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dude29 schreef:
markos schreef:
Correctie: het zijn nederlanders én marokkanen. Marokkanen krijgen automatisch een marokkaanse nationaliteit waarmee het dus marokkanen zijn.

Het zijn jongeren die in Nederland zijn geboren en getogen. Dat ze toevallig de Marokkaanse nationaliteit verkrijgen, iets waar ze zelf nooit om hebben gevraagd, maakt ze niets minder Nederlander dan de mensen met uitsluitend een Nederlandse nationaliteit.

Dat ze toevallig de Nederlandse nationaliteit verkrijgen, iets waar ze zelf nooit om hebben gevraagd, maakt ze niets minder Marokkaans dan de mensen met uitsluitend een Marokkaanse nationaliteit.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2017 11:11 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

In Nederland geboren en getogen, maar het kuiltje moet in Marokko liggen. Is de Nederlandse bodem te onrein voor een kuiltje of zo?

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2017 11:21 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Te idioot voor woorden. Geef maar aan de wetenschap. Misschien kunnen die er nog wat mee. En anders maar naar de lijmfabriek. Er is nog steeds vraag naar beenderlijm...

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2017 11:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik vermoed dat begraven in Marokko veel goedkoper is dan begraven in Nederland... daarbij stel ik ook een inzamelingsactie voor deze prijs:

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2017 11:32 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Zweverige scholen en Amsterdam. Verder commentaar overbodig.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2019 14:16 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Zes jaar na doodschoppen grensrechter: ruim acht jaar cel voor Yassine Dardak voor neersteken advocaat

Zes jaar na het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen moet Yassine Dardak opnieuw de gevangenis in. De rechter in Den Haag veroordeelde hem vandaag tot acht jaar en drie maanden cel voor medeplegen van poging moord op een advocaat. Een andere verdachte, Marwan I., kreeg acht jaar cel.

Lees verder

BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2019 14:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Je Moeder schreef:
Nederlanders. Het waren jongens uit jouw geliefde Nederland, Markos. Net als in Haren, Hoek van Holland, bij de rellen rond het kantoor van Feijenoord, en elke week rond de stadions. Althans, ze mogen dan 'Mohammed' heten, maar jij heet ook 'Markos'....

Vraag het henzelf of ze zich zien als Nederlander of als Marokkaan en het antwoord zal zijn dat ze niets met ons land op hebben en zichzelf als Marokkaan zien.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2019 18:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wat is dat toch voor gruwelijks om proberen vrouwen te verminken?

De vrouwelijke advocaat (toen 38) werd in september 2017 op haar kantoor in Zoetermeer neergestoken. Ze had een afspraak met een jongen die over een scheiding kwam praten. Die begon ineens op haar in te steken.

[knip]

Volgens justitie hebben de mannen in opdracht haar geprobeerd te verwonden. Het zou niet de bedoeling zijn geweest haar te doden, maar de verdachten hebben met de messteken in onder meer haar gezicht bewust het risico genomen dat ze kon overlijden.

Ik heb dit helaas eerder gezien. Het gaat vaak om fout gelopen relaties met een Marokkaanse jongen. Die zit dan zo vol wraak, dat hij de vrouw in kwestie zo probeert te verminken dat niemand haar meer wil hebben. Messteken in het gezicht dus, of zelfs het gebruik van bijtend zuur.

Afschuwelijk dat dit soort mensen gewoon nog vrij komen.

Weerwoord forum index » Actualiteiten