Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Zweede politicus bezorgd over Chemtrails
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Zweede politicus bezorgd over Chemtrails
BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2012 19:07 Plaats reactie Reageer met quote
SRS

Heb je ooit bepaalde stoffen in de vorm van wolkachtige strepen in de lucht zien hangen? Zijn deze verschijnselen je ooit opgevallen?

Als vliegtuigen door de lucht vliegen laten ze bepaalde stoffen vrij. Deze stoffen noemt men "contrails". Het kenmerk van contrails is dat ze ongeveer 15 a 20 seconden in de lucht blijven hangen en vervolgens verdwijnen. Het zijn uitlaatgassen van vliegtuigen en ze bestaan uit waterdamp. De substantie van deze is niet gevaarlijk voor het milieu.

Aan de andere kant heb je ook "chemtrails". Men verwart deze term vaak met contrails die zojuist aan de orde kwamen. Beide zijn afkomstig van vliegtuigen en blijven als witte strepen in de atmosfeer hangen. Het verschil tussen deze twee is dat contrails uit waterdamp bestaan en maar 15 seconden in de lucht blijven hangen, terwijl chemtrails uren lang in de lucht blijven hangen en volgens een Zweedse politicus uit giftige stoffen: chemicaliën, virussen en zware metalen zoals aluminium bestaan.

Zweedse politicus Roy Hagberg wees op een akkoord tussen de CIA, VS en de Zweedse regering over het besproeien van de Zweedse lucht met chemtrails. Eveneens wees deze politicus op de gevaarlijke substanties die chamtrais bevatten.

De adviseur van Obama, John Holdren, bevestigde een jaar geleden dat vliegtuigen de atmosfeer met bepaalde giftige stoffen besproeien. Deze zaken werden voorheen ontkend en getypeerd als complottheorieën. Echter, het blijkt dat chemtrails daadwerkelijk bestaan en zelfs politici bevestigen dit. De officiële instituties verklaarden dat dit gedaan wordt in het kader van bio-engineering, klimaatbeheersing en de volksveiligheid. Het zou ons beschermen tegen klimaatveranderingen. Het blijft echter een feit dat chemitrails zeer giftige stoffen bevatten. Het is ook opmerkelijk dat niemand exact weet waar deze vliegtuigen vandaan komen, noch zijn deze vliegtuigen voorzien van registraties, kentekens. Jaren lang werd er gesproken over deze schrikbarende zaak. Eindelijk komt deze in de media aan het licht.

Stelling: De gevestigde overheden zijn niet altijd te vertrouwen en misbruiken allerlei trends en experimenten om bepaalde activiteiten te verrichten waarvan het effect schadelijk is voor de volksgezondheid. Ik durf zelfs te stellen dat degenen die verantwoordelijk zijn voor het ten uitvoer brengen van chemtrails zekere misdaden ten aanzien van de volksgezondheid op hun geweten hebben. De Nederlandse grondwet verplicht het Nederlandse leger de veiligheid van de bevolking op Nederlandse territoria te handhaven. Om te voorkomen dat deze giftige stoffen in de Nederlandse atmosfeer terecht komen en zodoende de gezondheid van de Nederlandse bevolking aantasten, zou het Nederlandse leger chemtrails sproeiende vliegtuigen moeten neerhalen indien ze in de Nederlandse atmosfeer actief zouden zijn.

Quote:
Citaat:
After 16 years of denial, the White House Science Czar John P Holdren now admits that they have been testing the manipulation of Earths atmosphere with Barium salts, Aluminum Dioxide and other toxic compounds.

A Swedish green party politician named Roy Hagberg has recently expressed concern about aerosol pollution that has been littering the skies at a growing rate over the past several years.

Last week she told the Swedish publication Katrineholms Courier that the CIA and the U.S. Security Authority NSA are working together with the Swedish government to cover the skies with aerosol emissions which she called Chemtrails.

She also told the reporter that these streams contain a dangerous mix of chemicals, viruses, and heavy metals such as aluminum that affect weather.

Due to the total lack of information or available research on the backgrounds and plans of these spraying initiatives it has been difficult to really pin down a motive for the establishment to be doing this
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Mei 03, 2019 22:35 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Zelf onderzoeken of onderzoeken laten. Net als brandonderzoek Notre Dame, heeft nu misschien iemand d.m.v. spectroscoop gewoon de bewuste wolken 's nachts geanalyseerd?
Dit experiment klinkt interessant, dus laten wij, de soevereine burgers het zelf herhalen. Wij willen de waarheid weten. Door overheid en msm in NL en D worden wij immers naar believe belogen en gemanipuleerd.
Overheid en mainstreammedia, geloofwaardigheid 0 --- Wij moeten zelf onderoeken, zelf onderzoeken laten, in dit globale mainstream theater -> The Truman Show.

https://der-vegane-germane.de/main.html#ref=VideoSection&action=blur&watch=Kondensstreifen-enthalten-Aluminium

https://nl.wikipedia.org/wiki/Spectroscoop

BerichtGeplaatst: Za Mei 04, 2019 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, in de krant stond dat er ook een vrouw ziek werd van de straling die veroorzaakt wordt door de masten van GSM telefoons.

Het zal allemaal wel.
Die straling zit in een spectrum, dat normaal gesproken helemaal niet van invloed is op het menselijk lichaam.
Maar als je allerlei sjamanen gelooft, zit er natuurlijk altijd wel een bij, die onwetenschappelijk gezwam verkondigd.
Straling van aliens misschien? Tijd om een hoedje van aluminiumfolie te maken.
De z.g. Alu hoedjes. Woehaaaa...

Ik geloof ook helemaal niks van chemtrails.
Het zouden chemicaliën zijn om het volk te laten bedaren..
Mind control.
Jammer, maar bij mij werkt het in ieder geval niet.
Maar, vroeger was ik ook niet bevattelijk voor hypnose.
Toch zijn er genoeg mensen, die daar een rotsvast vertrouwen in hebben.

Ik had een leraar, die er als hypnotiseur in Australië wat bij geschnabbeld had.
Hij legde ons ook uit hoe de truc werkt.
Het is een vorm van autosuggestie.
Wat de goochelaar doet, kan eigenlijk alleen maar in een groep mensen.
Daar test hij wie gevoelig is, en er zijn er altijd wel bij, die daar in mee gaan.
De rest laat hij vallen. Je gaat dus door met mensen die graag iets geloven.
Als in een soort van droom.
Dagdromers dus.. Smile

En altijd zijn er weer mensen, en bedrijven die er een slaatje uit slaan.
Wees eens eerlijk, wie van jullie heeft er allemaal zo'n pasjes etui met een afscherming om stiekeme transacties met GSM's en kassa's tegen te gaan?
Al eens geprobeerd om een verbinding via NFC te maken?
Je moet zo'n pasje echt pal tegen zo'n apparaat of GSM aan houden, anders werkt het niet.
Dus is het allemaal flauwekul.

Ik heb ook NFC op mijn camera, en soms lukt het wel eens..
Op zich gebruik ik die techniek nauwelijks, maar het zat er nu eenmaal op.. Sad
Je bent wat ouder, en dan kan je de camera op een klein statiefje tussen de grassprieten zetten, en dan via je GSM de foto bekijken en maken.
Ja.. Gaap... Handig hè... DUH.

NFC.. Wat wel grappig is, is dat je ReadID (NFC passport reader) als app kan downloaden op je GSM.
Kan je een Nederlands paspoort of identiteitsbewijs scannen en controleren of het echt is Smile
Ook rijbewijzen, met een QR code. Niet die met een BAR code!

Kan je nagaan, als je zoiets vind.. Smile
Leve de privacy!

BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2019 18:01 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Hallo Ryan,

je reageert wel, maar gaat er inhoudelijk dus totaal niet op - het experiment- de spectraalanalyse- in.
Wanneer dit experiment aan wetenschappelijke voorwaarden voldoet, dan is het resultaat, herhaalbaar
en geeft de spectraalanalyse, objektieve meetresultaten over de chemische structuur geobserveerde wolken.
Het is dan GEEN geloofs- of ongeloofs- kwestie meer.
Dan liggen er bewijzen op tafel. So what ?

Probeert met je reaktie, het chemtrails-thema op zijspoor te zetten, zo is mijn indruk.
Op het spoor van belachelijkheid, pseudoscience, newage en ongeloofwaardigheid.
Zowel de boodschap alsook de boodschapper het zwijgen opleggen?
Waarom ?
Niet geinteresseerd zijn in argumenten, onderzoek of wetenschap,
immers het dogma de leer is alles en mag niet in frage gestellt worden.

Dit gedrag doet mij denken aan kerk vs. wetenschappers in de middeleeuwen.
Dogmatisme vs. menselijkheid, waarheid, realiteit.

Communisten of fascisten die andere meningen, andersdenkenden niet tolereren.
Laatst nog gesprek in kroeg in Duitsland met KPD-er gevoerd,
die vond dat mensen met andere, de verkeerde mening, maar uitgeroeid dienen te worden.

Ten koste van een geloof of ideologie, iemand het zwijgen opleggen.
Hier gaat dan niet om waarheid/argumenten/menselijkheid.
Typisch voor echte nazis, echte communisten, echte religieuze terroristen, echte barbaarse mensenvijanden ?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2019 19:27 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, weet jij eigenlijk wel hoe een spectroscoop werkt?
Tja, het wordt gebruikt in de astronomie.
Het is in staat om lichtspectrum te onderzoeken.

Je bedoelt waarschijnlijk een gas chromatograaf.
Het ding bevestigt hooguit, wat je al lang weet.

Want dat is het probleem.
Het gas uit vliegtuigen, wat je in een monster opneemt geeft normaal gesproken geen licht.
Dus heeft men daar een truc op gevonden.
Men verhit het.

Maar, daar komt wat bij kijken.
Je moet het apparaat instellen op de chemische stof die je verwacht te vinden.
Dat maakt het wat lastig, om onbekende inhoud te onderzoeken.

Vooral ook nog, omdat het monster wat je hebt niet rechtstreeks uit de uitlaatklep
van het vliegtuig komt, maar uit je directe omgeving.
Dat maakt het lastig, om dan nog naar chemtrails te wijzen.

Kijk, ik heb in de industrie gewerkt.
In de tijd dat men nog kwikdamplampen gebruikte.
Zo'n lamp gaf een enorme stoot licht, maar spatte af en toe uit elkaar.
En dan werd het kwikdamp zo rechtstreeks de lucht in geblazen.
Ik dus de ARBO ingeschakeld..
Wat denk je? Nee hoor, niks aan de hand.
Het kwik zou meteen tot een aanvaardbaar niveau dalen, door vermenging met de lucht.
Nou vraag ik je... Wie is hier gek?

Het probleem wat ik er mee heb, is dat zo'n kwikdamplamp in je directe omgeving uit elkaar knalt,
en chemtrails vanaf grote hoogte zouden nederdalen, en dus nog meer verdund worden!

Overigens zijn de kwikdamplampen nog steeds op de markt, maar ze hebben een extra glazen ballon er om heen.
Voor de veiligheid. En op de verpakking staat.. Metaaldamplamp.. !!!!!
Zo doen ze dat dus. Zo worden we dus belazerd!
Met medeweten van de overheden.

Met chemtrails ben je dus nog verder van huis.

Ik wens je veel succes in je zoektocht.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2019 19:38 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Icesurfer schreef:
Zelf onderzoeken of onderzoeken laten. Net als brandonderzoek Notre Dame, heeft nu misschien iemand d.m.v. spectroscoop gewoon de bewuste wolken 's nachts geanalyseerd?
Dit experiment klinkt interessant, dus laten wij, de soevereine burgers het zelf herhalen. Wij willen de waarheid weten. Door overheid en msm in NL en D worden wij immers naar believe belogen en gemanipuleerd.
Overheid en mainstreammedia, geloofwaardigheid 0 --- Wij moeten zelf onderoeken, zelf onderzoeken laten, in dit globale mainstream theater -> The Truman Show.

https://der-vegane-germane.de/main.html#ref=VideoSection&action=blur&watch=Kondensstreifen-enthalten-Aluminium

https://nl.wikipedia.org/wiki/Spectroscoop

Kijk, dat bedoel ik..
Als je naar het filmpje kijkt, gaat het er over dat er aluminium in de chemtrails zit.
Ja duh!

Onze HR kachel laat ook prut achter in de water afvoer.
Dat ontstaat bij het verbrandingsproces.
Die witte zooi, is aluminiumoxide wat je een keer per jaar uit die afvoer moet (laten) verwijderen omdat anders je vloer nog eens blank komt te staan.
En wat denk je wat er in motoren van vliegtuigen zit?
Aluminium.. Juist ja..

Verder is de spectroscoop in Wiki een tamelijk aftands ding.

Er wordt gesteld, dat straling ontstaat als gas verhit wordt. Ja, dat wisten we.
Maar in die tijd ging het alleen maar door het licht van de zon te interpreteren.

Pas later kreeg men de techniek in de vingers om gas te verhitten, zonder de inhoud te veranderen.
Vacuum bol maken, daar gas inlaten.
Vervolgens wordt het verhit.
Met een laser bij voorbeeld.

Je krijgt dus een korte flits.
En als je dat dan op een afbeelding krijgt, is het zoeken als naar een speld in een hooiberg!

BerichtGeplaatst: Ma Mei 06, 2019 10:29 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Take a rain sample, take a snow sample.... and let it analyse in a lab.
Ook zij roept ons souvereine burgers op, het zelf te controleren, het zelf laten te analyseren.
De enigste mogelijkheid om er achter te komen, want regering en mainstreammedia zijn korrupt, onbetrouwbaar, involved?

https://youtu.be/VcYi_YpEEd8

Quote:
Kirsten Meghan is a brave woman. Her insider story as ex-military exposes the dangers of geo-engineering and how rules regarding health and safety do NOT always get followed.....

Een van de comments :

Quote:

Marieke vd bos
10 months ago
Great respect for Kirsten! It is picked up in Holland, as far as I know. Can I also send samples from outside the US?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 06, 2019 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Ryan schreef:

Het gas uit vliegtuigen, wat je in een monster opneemt geeft normaal gesproken geen licht.
Dus heeft men daar een truc op gevonden.
Men verhit het.

Wolken zijn overdag zichtbaar, maar misschien s'nachts beter van achtergrond te separeren,
zoals in video gesuggereerd word. Wolken lijken in eerste instantie een witachtig licht uit te stralen.
Wolken bestaan uit grotendeels waterdamp, maar met verontreinigingen.
Nu is de vraag, wat zijn deze verontreinigingen ?
Hebben zij "normale" oorzaak door mileuvervuiling, uitlaatgassen, vulkaanerupties etc.
Of zijn er kunstmatige, opzettelijke verontreinigingen, geoenginering aantoonbaar?
Heeft de wolkenformatie dan in zijn geheel een ander specifiek spectrum ?
Waarin elementen Al, As en Ba opduiken ?

Quote:

Maar, daar komt wat bij kijken.
Je moet het apparaat instellen op de chemische stof die je verwacht te vinden.
Dat maakt het wat lastig, om onbekende inhoud te onderzoeken.

Apparaat dus instellen op Al, As en Ba.

Quote:

Vooral ook nog, omdat het monster wat je hebt niet rechtstreeks uit de uitlaatklep
van het vliegtuig komt, maar uit je directe omgeving.
Dat maakt het lastig, om dan nog naar chemtrails te wijzen.

Neem specifiek die wolkenformatie die zich net geformeerd heeft door
intensief "gesproei?" vliegtuig(en).

Quote:

Kijk, ik heb in de industrie gewerkt.
In de tijd dat men nog kwikdamplampen gebruikte.
Zo'n lamp gaf een enorme stoot licht, maar spatte af en toe uit elkaar.
En dan werd het kwikdamp zo rechtstreeks de lucht in geblazen.
Ik dus de ARBO ingeschakeld..
Wat denk je? Nee hoor, niks aan de hand.
Het kwik zou meteen tot een aanvaardbaar niveau dalen, door vermenging met de lucht.
Nou vraag ik je... Wie is hier gek?

Ken die hoge druk kwiklampen ook nog.
Heb ze gemonteerd toendertijd in metaalgiet bedrijf Globon in Hoensbroek geloof ik.

Quote:

Het probleem wat ik er mee heb, is dat zo'n kwikdamplamp in je directe omgeving uit elkaar knalt,
en chemtrails vanaf grote hoogte zouden nederdalen, en dus nog meer verdund worden!

Ja, van de andere kant hebben ze tegenwoordig heel gevoelige meetapparaten.
Is zelfs sprake van nanoparticles.

Wanneer ze nu daadwerkelijk gaan meten en de bewuste stoffen vinden, dan
komt de vraag op : " Welke referentiewaarden zijn er ? "

Ik herinner mij nog toen individuele mensen en burgerorganisaties zelf
allerlei metingen gingen doen i.v.m. Tschernobyl.

Ineens wist je hoeveel straling paddestoelen in bos Wiesbaden bevatten.
Hoeveel straling toendertijd in geimporteerde thee etc.
Probleem, men had GEEN referentiewaarden, want voor Tschernobyl was niks
zo specifiek gemeten.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 06, 2019 13:50 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Ik zei al, dat het weinig nut heeft op Al te testen, want het is gewoon logisch dat aluminium in de uitstoot van vliegtuigmotoren zit.
Niet dat het door mij toe gejuicht wordt, integendeel!
Voor mijn part mogen ze de hele luchtvaart alleen al vanwege de milieuverontreiniging op een laag pitje zetten.
Laat die firma's maar eens belasting gaan betalen voor brandstof!

Een idiote regeling, die sinds veel te lang in stand wordt gehouden!
Regelrechte concurrentievervalsing van de scheepvaart!

Verder had je het over Arseen..

As

Quote:
Milieueffecten van arseen
Arseen wordt van nature in kleine concentraties op aarde gevonden. Het komt voor in de bodem en in mineralen, en het kan via stof en wateroverschotten in de lucht, bodem en het land terecht komen.
Arseen is een stof die zeer moeilijk is om te zetten in een in wateroplosbaar of vluchtig product. Dat arseen van nature een behoorlijk mobiele stof is, betekent dat er doorgaans niet op een plek grote concentraties arseen te vinden zijn. Aan de ene kant is dit goed, maar aan de andere kant kan arseenvervuiling zich hierdoor wel over een groter gebied verspreiden. Wanneer arseen immobiel is, kan het niet gemobiliseerd worden. Vooral vanwege menselijke activiteiten, zoals mijnbouw en smelten van metalen, is ook van nature immobiel arseen gemobiliseerd, zodat op veel meer plaatsen arseen gevonden kan worden dan waar het van nature voorkomt.
De arseencyclus is als gevolg van menselijke activiteiten verbreedt en hierdoor komen er grote hoeveelheden arseen in het milieu en in levende organismen. Arseen wordt voornamelijk uitgestoten door de koperproducerende industrie, maar komt ook vrij bij de productie van lood en zink en in de landbouw. Wanneer het zich eenmaal in het milieu bevindt kan het niet meer afgebroken worden, waardoor de hoeveelheden arseen die aan het milieu toegevoegd worden zich kunnen verspreiden over de aardbol en schade aan de gezondheid van mensen en dieren kunnen toebrengen.

Planten absorberen arseen behoorlijk gemakkelijk, zodat er hoge concentraties in het voedsel aanwezig kunnen zijn. De concentraties gevaarlijk anorganisch arseen die momenteel in het oppervlaktewater aanwezig zijn, bevorderen de kans op veranderingen in het genetisch materiaal van vissen. Dit wordt vooral veroorzaakt door de accumulatie van arseen in de lichamen van plantenetende zoetwater organismen. Vogels eten vis die reeds aanzienlijke hoeveelheden arseen bevat en sterven dan als gevolg van arseenvergiftiging wanneer de vis verteerd wordt.

Read more: https://www.lenntech.nl/periodiek/elementen/as.htm#ixzz5n9HBGX1C

En Ba Barium

Quote:
Milieueffecten van Barium
Barium is een zilverachtig wit metaal dat in het milieu gevonden kan worden, waar het van nature voorkomt. Het komt voor in combinatie met andere chemicaliën, zoals zwavel, koolstof of zuurstof.
Bariummengsels worden in de olie- en gasindustrie gebruikt om boormodder te maken. Deze modder zorgt ervoor dat het boren door rotsen vergemakkelijkt wordt, doordat de drilboor gesmeerd wordt.
Bariummengsels worden ook gebruikt om verf, bakstenen, tegels, glas en rubber te produceren.

Vanwege het intensieve gebruik van barium in de industrie, wordt er door menselijke activiteiten veel barium aan het milieu toegevoegd. Hierdoor kan de concentratie barium in de lucht, het water en de bodem hoger zijn dan de concentraties die van nature in het milieu voorkomen.
Barium komt in de lucht terecht tijdens mijnbouwprocessen, raffinageprocessen en gedurende de productie van bariummengsels. Het komt ook in de lucht terecht tijdens de verbranding van kool en olie.
Sommige bariummengsels die tijdens industriële processen vrijkomen, lossen makkelijk in water op en worden teruggevonden in meren, rivieren en beken. Vanwege hun wateroplosbaarheid kunnen deze mengsels zich over grote afstanden verspreiden. Wanneer vissen en andere waterorganismen bariummengsels absorberen, accumuleert barium in hun lichaam. Bariummengsels die persistent zijn, blijven vaak in het grondoppervlak of in het sediment van het water. Barium wordt in de meeste landbodems in zeer lage concentraties gevonden. Bij afvalstortplaatsen van gevaarlijk afval kunnen deze concentraties hoger zijn.

Klik hier om terug te keren naar het periodiek systeem der elementen

Read more: https://www.lenntech.nl/periodiek/elementen/ba.htm#ixzz5n9HuNilt

Kortom.. Niet echt iets wat je uit de uitlaatpijp van een vliegtuig verwacht.

Weerwoord forum index » Buitenland