Hoe zie jij de toekomst voor Europa? |
Vooruitgang |
|
27% |
[ 13 ] |
Achteruitgang |
|
64% |
[ 31 ] |
Anders, nl ... |
|
8% |
[ 4 ] |
| |
|
Totaal aantal stemmen : 48 |
|
|
Geplaatst: Vr Jun 01, 2018 23:02 |
|
|
|
Wie is deze topper, van welke partij is hij?
Het gaat om Marcel de Graaff
|
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Jun 02, 2018 11:16 |
|
|
|
Er nog honderden miljarden van aankopen? Een probleem van niet kredietwaardig oplossen door middel van nog meer krediet te blijven verstrekken? Dit zullen de gevolgen zijn van staand beleid voortzetten. Zoals het nu gaat, kan het niet langer zo doorgaan. Op een gegeven moment zal de stekker eruit getrokken moeten worden. Waarom zouden wij ons geroepen moeten voelen structureel de betalende partij te zijn in een transfer unie. De Visegrad landen hebben nauwelijks schulden en tekorten. Vreemd genoeg worden deze zichzelf respecterende landen (Ik zou willen dat Nederland het goede voorbeeld van deze gidslanden zou gaan volgen, in meerdere opzichten.) als paria's verketterd door figuren als Neutje Juncker, Franske Timmermans, Guy Verhofstadt, Hans van Baalen, Linkse Loesje van der Laan, Judith (Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie) Sargentini, Frederica Morgerini, Cecilia Malmström. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Za Jun 02, 2018 11:56 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|