Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Oorlog in Irak is over Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2014 13:24 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

kiekiek schreef:

Nou ik heb anders behoorlijk wat filmpjes voorbij zien komen waarin die smerige demonen heel wat afsnijden!
Alleen een blinde kan dat niet zien en ontkennen.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2014 20:14 Plaats reactie Reageer met quote
kiekiek

Laat dan maar zien.
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2014 20:22 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Nee dat doe ik niet. De filmpjes zijn volop te vinden op internet, de filmers smullen en smikkelen bij de etalering van hun satanische daden.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2014 21:30 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Ik dacht al ,wat is het rustig op straat ,kwam omdat de joden genoten van het afslachten vanachter hun TV .
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2014 21:33 Plaats reactie Reageer met quote
Xeno

Weer iemand die z'n ware aard laat zien. Sad

BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2014 21:52 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 0:29 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

ISIS is een israelisch project, daarom trekken ze ook niet op tegen israel. Dat is logisch.

Verder wil ik graag bewijs zien van de schade die de raketten van Hamas hebben aangericht, ook wil ik slachtoffers zien.

Die "iron dome" is een lachertje, dus laat de schade zien die Hamas heeft aangericht.
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 0:42 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

10 miljoenste schreef:
Ik dacht al ,wat is het rustig op straat ,kwam omdat de joden genoten van het afslachten vanachter hun TV .

Ja, ze gaan er echt voor zitten, die joden. Wat een volk.

Hier een link met foto's

http://timesofindia.indiatimes.com/world/middle-east/Israelis-watch-Gaza-pounding-from-front-row-seats-munching-popcorn/articleshow/38426376.cms

Shock Shock
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 0:48 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Hey Boosoog, dit is het echte werk.

An honest Israeli Jew tells the Real Truth about Israel
https://www.youtube.com/watch?v=etXAm-OylQQ
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 5:46 Plaats reactie Reageer met quote
kiekiek

Blensk schreef:
Nee dat doe ik niet. De filmpjes zijn volop te vinden op internet, de filmers smullen en smikkelen bij de etalering van hun satanische daden.

Je laat ze niet zien? Dan is het dus een verzinsel.
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 14:54 Plaats reactie Reageer met quote
Xeno

Obama mag nog wel wat meer bommen gaan droppen, dit gaat niet goed zo.

Quote:
De problemen voor de yezidi's in Noord-Irak lijken steeds groter te worden. De groep van 40.000 Irakezen lijdt honger en heeft nu ook nog te maken met gewelddadigheden van de Islamistische Staat (IS).

Volgens ooggetuigen zouden er duizenden lijken van yezidi's langs wegen liggen. Ook zijn er steeds meer meldingen van verkrachtingen, soms van meisjes van 12 of 13 jaar oud. Ook kinderen worden gedood en soms ook onthoofd. Meerdere ooggetuigen hebben gemeld dat hoofden van vermoorde kinderen op houten palen zijn gespietst, zo schrijft het ANP.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/08/duizenden_dode_yezidis_op_stra.html

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 15:00 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Oo, hij heeft er genoeg.

Ook wel boeiend:
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3716730/2014/08/11/Osama-Bin-Laden-was-bang-voor-strijders-IS.dhtml
Beesten in het nieuws.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 15:47 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

kiekiek schreef:

Je laat ze niet zien? Dan is het dus een verzinsel.

Jij noemt de slachtpartijen van de IS verzinsels? Al dat zo is kan ik jou onmogelijk als serieuze gesprekspartner accepteren.
Ik had de indruk dat je intelligent genoeg zou zijn om zelf even op onderzoek uit te gaan. Ik ben namelijk niet van plan om de is-horror hier te herhalen.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 17:18 Plaats reactie Reageer met quote
kiekiek

Blensk schreef:

Jij noemt de slachtpartijen van de IS verzinsels? Al dat zo is kan ik jou onmogelijk als serieuze gesprekspartner accepteren.

Daar zit ik niet mee, maar je ondergraaft je eigen geloofwaardigheid door geen bewijzen te laten zien.

Jij poneert een stelling, dan zal jij dat zelf moeten bewijzen.

{Er is inderdaad een filmpje, maar of het authentiek is, is onduidelijk vanwege de onbekende plaats van opname.)
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 18:43 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Ik bewijs niets, de filmopnames, gemaakt door de barbaren zelf, bewijzen zichzelf.
Zoiets te ontkennen of af te zwakken is niet serieus te nemen. Ik haak daarom af in deze discussie.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 19:14 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

kiekiek schreef:
Blensk schreef:

Daar zit ik niet mee, maar je ondergraaft je eigen geloofwaardigheid door geen bewijzen te laten zien.

Jij poneert een stelling, dan zal jij dat zelf moeten bewijzen.

{Er is inderdaad een filmpje, maar of het authentiek is, is onduidelijk vanwege de onbekende plaats van opname.)

>

Als zelfs de Pravda over de massamoord op de Yazidi schrijft moet jij dat toch zeker geloven.

Today we are speaking about the humanitarian situations in Donetsk, Lugansk, after the Fascist massacres in numerous cities in Eastern Ukraine earlier this year. Today we are speaking about the massacre of the Yazidi by ISIL, today we are speaking about Syria... and yesterday? And tomorrow? Humankind, a failed species.

http://english.pravda.ru/opinion/columnists/11-08-2014/128246-hotspots_flashpoints-0/

.
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2014 7:30 Plaats reactie Reageer met quote
kiekiek

Onder het mom van een humanitaire missie blijken de Amerikanen over te zijn gegaan op bombardementen om eigen oliebelangen veilig te stellen:

http://www.newyorker.com/news/daily-comment/oil-erbil

In de stad Erbil werken duizenden westerlingen in de olieindustrie en is zelfs een Amerikaans consulaat gevestigd. De omgeving is goed voor ongeveer 10 procent van de totale olieproduktie van het land, in cijfers uitgedrukt 360.000 vaten per dag.
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2014 22:13 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Gerard R. schreef:
Nóg nauwkeuriger:

RD.nl
Quote:
05-07-2014 15:41 | Redactie buitenland

Het zondag uitgeroepen islamitische kalifaat in delen van Syrië en Irak richt de pijlen nadrukkelijk op de inname van Jeruzalem.

Dat blijkt onder meer uit videoboodschappen van de Islamitische Staat (IS), zoals het kalifaat zich noemt.

In een recente video kondigen strijders van IS, het voormalige ISIS, de „bevrijding” van Palestina aan en het einde van de grenzen tussen de landen in het Midden-Oosten. [..]

Zouden ze dát nou wel doen..? Razz

http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/kalifaat_wil_oprukken_naar_jeruzalem_1_839794?localLinksEnabled=false

http://www.refdag.nl/nieuws/anp/buitenland/duitse_oppositie_eist_verbod_op_is_1_847714?localLinksEnabled=false
Quote:
BERLIJN (ANP/DPA). De grootste Duitse oppositiepartij, Die Linke, wil dat de terreurgroep Islamitische Staat (IS) in Duitsland wordt verboden. De linkse partij vindt het „monsterachtig” dat dat nog niet is gebeurd, aldus een woensdag uitgegeven verklaring [..]

Ik ben het met ze eens. Embarassed Razz

BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2014 14:42 Plaats reactie Reageer met quote
King George

Xeno schreef:
Weer iemand die z'n ware aard laat zien. Sad

Het klaarkomen op leeglopen op de Joden neemt verslavende vormen aan.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2014 15:02 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Als Joden maar niet meer zielig gaan doen.
Die jas past ze niet in deze tijd.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2014 15:20 Plaats reactie Reageer met quote
King George

Dan ontgaat het jou kennelijk dat de Pallezwijnen het uitverkoren volk voor gesubsidieerde zieligheid zijn. De Pallezwijnen liggen bij ons, het Westen, aan de subsidietiet. Wat we ervoor terugkrijgen zijn juichorgies in Oost Jeruzalem op de Elfde September, toen er door de Moslims ook Nederlanders werden vermoord.

De Joden gebruiken hun gezond verstand en steken hun handen uit de mouwen en houden hun handje niet op. Is het je wel eens opgevallen dat de Joden ook vaak Nobelprijzen voor chemie, geneeskunde en natuurkunde in de wacht weten te slepen? Hiermee bedoel ik dus prijzen voor echt baanbrekend werk in wetenschap en technologie, echt baanbrekend werk in contribueren aan het intellectuele kapitaal van de wereld, waar redelijkerwijs heel de mensheid van mee kan profiteren.

Kwestie van hearts and minds. Van verslaafd zijn en blijven aan de ziekelijke Islamitische zucht naar oorlog, haat en vernietiging blijf je achterlijk. Van denken en doen kom je verder vooruit.

Ik denk overigens ook dat Joden, net als de blanken en de Oost Aziaten gewoon intelligenter zijn Arabieren en zo.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2014 15:30 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Israël heeft de middelen, de opleidingen, de welstand, de groeiende nederzettingen
en nog steeds de steun van het Westen.
Ik gun ze dat allemaal van harte (behalve de nederzettingen), zoals ik dat elk volk gun. Maar...
Jammer is, dat ze zó bang zijn, dat ze militair als beesten tekeer gaan op een manier,
die ook de burger Arabier, die er niets mee te maken heeft, het leven kan kosten en niet zo
weinig daarvan, hele wijken plat enz.. Ja, zo kunnen we het allemaal.

Ik heb b.v. Blensk een paar keren geschreven, dat ik er geen enkel bezwaar tegen heb
als ze de raketschieters van Hamas aanpakken, maar daar moet het wel bij blijven.
O, maar dat kan niet met militaire operaties."
Nee, dat zou kunnen, dan verzorgen ze het maar anders.

Maar ga vooral niet elke keer zielig doen. Dat is iets voor de overkant, wat mij betreft.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2014 15:34 Plaats reactie Reageer met quote
King George

En welk alternatief biedt jij dan voor het uitschakelen van raketlanceerinstallaties als het van jou met militaire middelen niet mag?

Zonder iron dome en schuilkelders hadden al deze raketten vanuit Gaza afgevuurd zo'n 33 000 burgerslachtoffers gemaakt. Nou ja, dan had je wel het groot Islamitisch feest. Want voor de Moslims is het groot feest als er veel andermans bloed vloeit.

Laatst aangepast door King George op Ma Aug 18, 2014 15:35, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2014 15:34 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

King George:
Quote:
Ik denk overigens ook dat Joden, net als de blanken en de Oost Aziaten gewoon intelligenter zijn Arabieren en zo.

Wie weet? Maar het doet me denken aan racisme, zoals je dat stelt.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2014 15:36 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

King George schreef:
En welk alternatief biedt jij dan voor het uitschakelen van raketlanceerinstallaties als het van jou met militaire middelen niet mag?

Je hebt mij zien wijzen opdat je de burger met rust dient te laten.
Verder zoeken ze het best uit, ze zijn slim genoeg.
Zaken hoeven niet persé met grof militair geweld te worden uitgevoerd namelijk.
Dat deden ze de afgelopen jaren na de vorige Gaza-campagne ook niet.
Maar als er drie tieners worden vermoord, dan zullen we wel eens.....

Weerwoord forum index » Buitenland