Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Wilders wint het altijd in een discussie.. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Film van Wilders
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 14:29 Plaats reactie Reageer met quote
Liz

Ik vind het jammer dat er weer zoveel tumult is rond de komende film van Wilders.

Door alle door Moslim-fundamentalisten geuitte dreigementen en aangekondigde ongeregeldheden, om van aanslagen nog maar te zwijgen, toont Wilders tegelijkertijd wel aan hoe bedreigend die fundamentalisten voor onze samenleving zijn.

Het probleem is dat er door hem geen onderscheid gemaakt wordt tussen 'Moslims' en 'Moslimfundamentlisten'. Hij zal zeggen (en heel soms is dat ook zo) dat de gematigde Moslim van nu een Moslim-fundamentalist van morgen is, daarbij wijzend op de moordenaar van Theo van Gogh.

Zolang de overgrote meerderheid gematigde Moslims zwijgend blijft toekijken hoe dit nu weer gaat aflopen, wordt het gebrek aan onderscheid wel in de hand gewerkt. Dat is jammer.

Want menig gematigde Moslim zal zich net zo verbijten over deze situatie als niet-Moslims.

Aan de andere kant toont Wilders op deze manier wel aan, dat door dergelijke fundamentalisten een heel land (of zelfs alle landen van de wereld) een spreekverbod opgelegd krijgen op straffe van aanslagen.

En dat is waarschijnlijk juist het punt dat Wilders wil maken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 15:03 Plaats reactie Reageer met quote
Hyves

Quote:
Of je het met GW eens bent, mag iedereen gelukkig voor zich weten. Als ik dan toch moet kiezen voor de Pinkeltjes-politiek van Pinokkio Balkenende, of voor vernieuwing, dan doe mij GW maar.
De rest steekt toch alleen maar de kop in het zand, en loopt 40 jaar achter. Wie zit er nog te wachten op een "samen"-praatje van Balkenende

Hier kan ik mij wel in vinden. Very Happy

Snijden in het overheidsapparaat is ook in belangrijk punt. Er worden miljarden over de balk gegooid. Dat is ook een punt waar Wilders aan wil gaan werken net zoals het rechtssysteem. Dat laatste is natuurlijk ook al jaren de weg kwijt. Peter R. de Vries kan in z'n ééntje meer dan een hele batterij aan ambtenaren. Misschien worden de ambtenaren teveel aan banden gelegd.

De gezondheidszorg en de bejaarden krijgen ook meer geld als het aan Wilders ligt, daar hoor je nooit iemand over. Dat is overigens echt Nederlands - alleen het nagatieve benoemen.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 21:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Hyves schreef:
Peter R. de Vries kan in z'n ééntje meer dan een hele batterij aan ambtenaren.

Da's waar, meestal zijn er veel meer mensen voor nodig om een rechtszaak volledig om zeep te helpen Laughing

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 0:16 Plaats reactie Reageer met quote
Alfatrion

Het is een slimme vogel. In de media uitspraken doen dat hij het prima vind dat de film vooraf wordt bekeken, mits de film niet wordt vertoont. Nu reageerd OM / kabinet / wie dan ook dat dit niet mogelijk is omdat ambtenaren verplicht aangifte moeten doen als zij het vermoeden hebben dat er strafbare feiten worden begaan. Dat wist Wilders natuurlijk allang. Is ie weer eens in het nieuws met zijn film.

Peter R. de Vries kan meer omdat hij zich niet aan de wet hoeft te houden.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wilders geeft nu ook Balkenende de schuld van de heisa rond zijn film... Balkenende had het geheim moeten houden. Ja daaag... wie loopt er nu al maanden te bleren dat hij een film gaat maken, niet Balkenende volgens mij. Wilders is inderdaad doelbewust en niet op een nette manier de regering aan het aanvallen.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 9:16 Plaats reactie Reageer met quote
Hyves

Tjonge, jonge, wat een ophef over de film van Geert Wilders die nog niemand kent (en er misschien wel niet is of niet komt).
Ook al komt de film er wel; dat met kunnen! Je hoeft het niet te bekijken en je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Alleen al het feit dat vele Islamieten nu al zo bizar reageren, zegt genoeg. Zij zijn een gevaar voor onze samenleving! Zij willen de wereld regeren, zij willen hun godsdienst opdringen, zij gaan voor onderdrukking en dreigementen. Dit mogen we nit toestaan!
Voordat überhaupt bekend is wat er in de film (van ca. 15 minuten) getoond wordt, komen er uit de hoek van Islamieten en de Taliban zeer extreme ideeën. Zware rellen, hevige protestbewegingen, met aanslagen dreigen, het uiten van doodsbedreigingen aan Geert Wilders, etc.
Wij kennen vrijheid van godsdienst, vrijheid van meningsuiting en laat dat alsjeblieft zo blijven.
En dan zeggen dat Wilders een kwade boodschap heeft? Is vrijheid van meningsuiting een kwaad of zijn geweld en doodsbedreigingen het kwade?
Wie is hier nu kortzichtig? Ze moeten nog een boel leren.
Indien wij in een Islamitisch land komen, dienen wij ons aan te passen. Laat dat andersom ook zo zijn.
Regering, jullie zijn erg laat met ingrijpen, maar kom niet té laat! Bangeriken!
Geweld en dreigementen mogen nimmer een reden zijn om de vrijheid van godsdienst en de vrijheid van meningsuiting in het geding te laten komen!

Geef nit toe!

BerichtGeplaatst: Za Mrt 08, 2008 1:39 Plaats reactie Reageer met quote
chroestjov

Hyves schreef:
Tjonge, jonge, wat een ophef over de film van Geert Wilders die nog niemand kent (en er misschien wel niet is of niet komt).
Ook al komt de film er wel; dat met kunnen! Je hoeft het niet te bekijken en je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Alleen al het feit dat vele Islamieten nu al zo bizar reageren, zegt genoeg. Zij zijn een gevaar voor onze samenleving! Zij willen de wereld regeren, zij willen hun godsdienst opdringen, zij gaan voor onderdrukking en dreigementen. Dit mogen we nit toestaan!
Voordat überhaupt bekend is wat er in de film (van ca. 15 minuten) getoond wordt, komen er uit de hoek van Islamieten en de Taliban zeer extreme ideeën. Zware rellen, hevige protestbewegingen, met aanslagen dreigen, het uiten van doodsbedreigingen aan Geert Wilders, etc.
Wij kennen vrijheid van godsdienst, vrijheid van meningsuiting en laat dat alsjeblieft zo blijven.
En dan zeggen dat Wilders een kwade boodschap heeft? Is vrijheid van meningsuiting een kwaad of zijn geweld en doodsbedreigingen het kwade?
Wie is hier nu kortzichtig? Ze moeten nog een boel leren.
Indien wij in een Islamitisch land komen, dienen wij ons aan te passen. Laat dat andersom ook zo zijn.
Regering, jullie zijn erg laat met ingrijpen, maar kom niet té laat! Bangeriken!
Geweld en dreigementen mogen nimmer een reden zijn om de vrijheid van godsdienst en de vrijheid van meningsuiting in het geding te laten komen!

Geef nit toe!

Absoluut mee eens! Smile
Wilders wint het altijd in de discussie
BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 15:47 Plaats reactie Reageer met quote
likolen

Dat Wilders het altijd wint komt omdat men geen antwoord heeft op wat hij zegt.
Het is anders een teken van deze tijd.
Over de helewereld zijn er gevechten om de macht.
Zie Rusland.. een man die zich druk maakt (in een democratie )?
Zie China De Falangong ?---Servie ?Onze buurman belgie ? Winters
Daar wordt de warheid ook verdonkeremaand.
Ik vergeet er vast nog een paar. Maar hoe je het ook noemt
De machthebbers willen die niet afstaan (democratie Very Happy )
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 17:12 Plaats reactie Reageer met quote
hendrik

Ik heb de berichten van Mark Paalman met interesse gelezen.

Daarin past ook het verhaal van Wouter Bos. Die nu eindelijk het lef heeft om te zeggen dat links Nederland zich eens wat minder druk moet maken over de toon en zichzelf daardoor wat meer ruimte moet geven om inhoudelijk te reageren.

Het getuigd wel van lef. Want inderdaad, Wilders heeft het voordeel van de aanval en van het populisme. Hij hoeft geen oplossingen te hebben en kan constant blijven hameren op negatieve kanten van de moslimgemeenschap. (raar woord is dat want islamieten zouden zich uit zichzelf niet zo snel als een gemeenschap zien)

Ik ben het dan ook wel met Bos eens. Negeer gewoon eens het afbreuk risico van het in discussie gaan met een felle populist. Je kunt zelf proberen netjes te blijven en argumenten te gebruiken. Er zijn nog genoeg mensen over die wél waardering kunnen opbrengen voor een genuanceerde opvatting en een wat minder 'rechtdoorzee' aanpak.

Trouwens, elke keer reageren lijkt me ook weer overbodig. Daarvoor zijn dat soort discussies te vermoeiend en frustrerend.
Woordkunstenaar
BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2008 12:18 Plaats reactie Reageer met quote
koekoeksjong

Ik heb mij tot nu toe bewust niet gemengd in deze discussie omdat ik Wilders tot op de dag van vandaag nog nooit één keer met iemand of meerderen heb horen of zien discussiëren of debatteren.

Of de man dus 'altijd zou winnen in een discussie', zoals de topictitel suggereert, is mij dus voltrekt onbekend; dat neemt uiteraard niet weg dat ook ik graag kennis zou willen nemen van dit fenomeen.

Kan iemand mij a.u.b. een link geven naar een plek ergens op het 'world-wide-web' waar ik de kunsten van deze geweldig goeie debatter kan aanschouwen...?
Wilders wint altijd in de discussie
BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2008 16:16 Plaats reactie Reageer met quote
likolen

Goede debatters zijn zij, die weinig woorden gebruiken; dat maakt hun standpunt duidelijk.
Sommigen hebben 5 minuten nodig,,om hun standpunt te verduidelijken'
dan heb ik al afgehaakt.
Wil je toch over Wilders praten,,,heb het da over de essentie.
De essentie van wat hij zei .
BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2008 21:30 Plaats reactie Reageer met quote
Melisz

Waarschijnlijk stelt de film van Wilders waarover zoveel ophef is ontstaan niet veel voor. Wilders zegt binnen de grenzen van de wet te blijven. De vraag is of hij zelf in staat is om dat te bepalen. Aannemend dat dit inderdaad het geval is dan nog is er al veel kwaad gechiedt. De belangen van ons land en de veiligheid van sommige landgenoten komen in het geding wanneer de film wordt uitgebracht. Ook als die uiteindelijk heel braaf en ingetogen zou zijn dan nog is de kwestie door alle publiciteit zo aangeblazen dat alleen het feit van het openbaar maken islamisten over de rooie laat gaan.

Wilders zal het een zorg wezen, hoe meer heibel hoe meer vreugd. Tenslotte gaat het om de vrijheid van meningsuiting en, laat ik wat dat betreft heel duidelijk zijn, dat is een groot goed. Wilders is echter erg hypocriet bezig wanneer hij de verantwoordelijkheid voor alle publiciteit elders legt, terwijl hij sedert zijn solistisch optreden na het verlaten van de VVD met kennelijk genoegen niets anders heeft gedaan dan de trom roeren en de aandacht op zichzelf concentreren.

Kennelijk slaagt hij er niet goed in om het verband tussen oorzaak en gevolg te (h-)erkennen. Nu eenmaal Wilders zelf het probleem van zichzelf dreigt te worden probeert hij de gevolgen van de wettigheid van zijn mogelijk niet zo wettelijk verantwoorde rolprent af te schuiven opanderen. Want niet hij, Wilders, maar alle anderen zijn verantwoordelijk voor zijn mediageile strapatzen.

Wie al eens met Wilders in discussie wil gaan en hem daartoe uitdaagt vangt bot, want daarin heeft Geertgeen trek.
Zijn tactiek is overigens bijna voorspelbaar eenvoudig wat Wilders doet. In de politiek wemelt het van allerlei zaken, die niet zo eenvoudig liggen, als ze op het eerste gezicht lijken. Dan reageert hij telkens opportuun op omstandigheden die in zijn kraam te pas komen. Het is niet zo moeilijk om dan iets te roepen, wanneer men de simpele publieke mening goed kan peilen. En dat moet hem worden nagegeven hij kan de essentie van ingewikkelde problematiek snerend knap samenvatten. Dat is een voortreffelijke eigenschap voor een politicus, maar daarbij vlijft het zijn enige bijdrage aan problematiek. Voor oplossingen is hij niet ingehuurd een dus moeten anderen daarvoor maar zorgen.

En als niet iedereen daar tussen de elkaar in grote regelmaat elkaar opvolgende oprispingen van Geert binnen de kortste keren slaagt zijn het allemaal minkukels.
Slecht onderwijs, softdrugs, criminaliteit, gezondheidszorg, files, vreemdelingenbeleid, onveiligheid, belastingen, islam? Roept u maar! Problemen, jawel; uitspraken ook, maar daar houdt het dan ook mee op.
Het is slechts wachten tot het grote licht dooft. Nog een keer verkiezingen? Ik denk dat het politiek net zon snelle stijger is als indertijd boer Koekoek. Veel kabaal en weinig inhoud en na verloop van tijd gaat met Wilders de PVV als een nachtkaars uit. Gewoon vanzelf door de mand gevallen.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 1:00 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Het 2e Belgische TV net" Canvas"heeft 2 zondagsavondse documentaires 1,5 uur durend uitgezonden.
In deze documentaire werd onomwonden de minderwaardigheid van het middenoosten vrouwenvee geëtaleerd.
Meisjes werden op 8 jarige leeftijd toegewezen aan veehandelaren die na schappelijke bruidsprijs bedongen ,meisjes opkochten om in een harem te parkeren.
Meisjes vanaf 12 jaar, die meestal eerder kraamde dan ze voor de 1e keerongesteld werden namen mannen nog niet de moeite om thuis te blijven om te vragen of het een waardevolle jongen of een verkoopbare afvalslet was.
Met 25 jaar -na al 8 babys uitgepoept te hebben- voor de islamitische mensenhouderij werd ze meestal als waardeloos afgeschreven versleten slet ergens gedumpt.om als gratis dekpopje voor straatschooiers zwervers of dronkelappen zich nog nuttig te zijn.
Onwillige vrouwenvlees werd gelijk als waar aan de vleeshaken bij A.H behandeld.(het verdween simpelweg).
Mannen gaven ruiterlijk toe dat een doosje zoete dadels meer waarde vertegenwoordigde dan overspelige af geragde slettenhoeren, waaronder- volgens eigen leer- 90 % van vrouwenwezens toe behoorde.

Merkwaardig genoeg heb ik zowel in België als in Holland niet 1 onvertogen woord horen vallen over de gruwelijke openhartige film die de mensonterende absurde onderdrukkende inteeltclan,aan de kaak stelde- door Europa China en het meest door Amerika hooggewaardeerde hen heftig omarmde oliebaronnen.
(ook daar moeten schoorstenen eenmaal stinkend blijven roken).

Zou men vooraf net als een domme balkenende ezel de film rondgebazuind hebben.als gevaarlijk zou België minimaal al 2 weken in de fik behoren te staan.
Zou Wilders documentaire een ingekorte versie van deze al 2 vertoonde films zijn, zal Nederland volgens - ons fluwelen middenpatertje Balkende -helemaal in puin komen komen liggen.

Jammer genoeg gebeurde er -zonder zijn bezoedelende opruipolitiek- nergens niets.

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Zo Mrt 16, 2008 0:52, in totaal 2 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 12:36 Plaats reactie Reageer met quote
hendrik

Sommige mensen zijn enkel geinteresseerd in spectacel. Anderen willen ook kennis nemen van een genuanceerder (ingewikkelder) beeld van een situatie.
Heeft het hier zin om te proberen een genuanceerder beeld over de islamitische wereld te schetsen?
Wilders wint altijd in de discussie
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 15:50 Plaats reactie Reageer met quote
likolen

( Ik denk ) Dat de film er als volgt zal uit zien.

Een strofe uit de ko-ran; en bijvoorbeeld "Beelden uit het journaal ?Van zich stenigende gelovigen?
Of bijvoorbeeld"Die vrouw ingegraven om gestenigt te worden ?
Ook volgens de Kor-an.
Als je zoekt,,;of er oplet, zullen er vele foto`s in omloop zijn.
Lijkt me goedkoop en waarheids getrouw.
Wat heeft hij dan fout gedaan.

Hij wou bewijzen,,dat de Kor-an een gruwelijk boek is ?

Ben net zo nieuwsgierig als de rest ?
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 17:48 Plaats reactie Reageer met quote
GerardM

Melisz schreef:
Waarschijnlijk stelt de film van Wilders waarover zoveel ophef is ontstaan niet veel voor. Wilders zegt binnen de grenzen van de wet te blijven. De vraag is of hij zelf in staat is om dat te bepalen. Aannemend dat dit inderdaad het geval is dan nog is er al veel kwaad gechiedt. De belangen van ons land en de veiligheid van sommige landgenoten komen in het geding wanneer de film wordt uitgebracht. Ook als die uiteindelijk heel braaf en ingetogen zou zijn dan nog is de kwestie door alle publiciteit zo aangeblazen dat alleen het feit van het openbaar maken islamisten over de rooie laat gaan.

Dus eigenlijk schrijf jij dat als er rotzooi komt na het uitzenden van de film van Wilders, dat daar dan de mensen voor verantwoordelijk zijn die elke die film ter sprake brachten. Oftewel niet Wilders zelf, want die heeft alleen gezegd dat hij een film aan het maken is en de rest heeft het elke keer over de vreselijke gevolgen. Duidelijk.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Wilderas wint het altijd in een discussie
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 20:01 Plaats reactie Reageer met quote
likolen

gerard M

Als het is wat ik denk??? Wat is daar dan verboden aan ?
In ons nog in het buiten land ?

Journaal,,zou hij samen hebben gesteld uit het bestaande ?
En De Kor an. exact wat er staat.

Hoe kan iemand een film maken in zo`n korte tijd ?
Waar haalt hij de acteurs vandaan en het geld?

Dat zou pas een luchtballon zijn Very Happy
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 20:07 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Wilders valt onder een categorale politieker, die voor geld en carrière alle standpunten verdedigd of omarmd naverwant de macht van het aantal- ofwel totaal ongevaarlijk.
Ik zie het als de voor 50er jaren door de roomse katholieke bende die met precies dezelfde vrouwonterende methodes een roomse bulk grijpvoorraad voor kerk en industrie opfokte( wat nu de naam grijze pest draagt).
Vanaf de 60er jaren hebben de katholieken zich geleidelijk aan onder het juk van de christelijke onderdrukking weten te bevrijden.
Men gaat soms voor het oog en sier soms nog naar een kerkje-maar met hun gedicteerde regels veegt men het gat af- en handelt naar eigen inzicht draagkracht economie en geweten.

Zo zal het zonder cabaretière gezelschap Wilders in de loop der jaren ook met de islamieten en koran gaan.,,denk ik- omdat ik het niet zeker weet.
Wat bij katholieken 25 a 50 jaren duurde zal eveneens de tijd zijn voor islamieten.die hun gat afvegen met de koranteksten maar voor het oog en sier ,n 1 uurtje / week geloven.
De tijd -als hij nog leeft- Wilders met pensioen gaat.
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 20:28 Plaats reactie Reageer met quote
Melisz

hendrik schreef:
Sommige mensen zijn enkel geinteresseerd in spectacel. Anderen willen ook kennis nemen van een genuanceerder (ingewikkelder) beeld van een situatie.
Heeft het hier zin om te proberen een genuanceerder beeld over de islamitische wereld te schetsen?

Het is wellicht boter aan de galg gesmeerd, maar redelijkheid is -zij het niet bij iedereen hier- nog steeds welkom.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 20:37 Plaats reactie Reageer met quote
Melisz

Het braaksel van 10-miljoenste is een voortreffelijk voorbeeld van westerse beschaving. Het toont aan tot welk een verachtelijk laag peil onze moderne cultuur is afgedaald.

In gedachten houdend hoevaak ik heb mogen lezen dat moslims er een achterlijke cultuur op na houden, vraag ik me in gemoede af waarom westerse cultuur zich alleen vermag uit te drukken in goor taalgebruik, nog smeriger dan ongezuiverd rioolwater.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 20:45 Plaats reactie Reageer met quote
Melisz

[quote="GerardM"]
Melisz schreef:
Ook als die uiteindelijk heel braaf en ingetogen zou zijn dan nog is de kwestie door alle publiciteit zo aangeblazen dat alleen het feit van het openbaar maken islamisten over de rooie laat gaan.

GerardM schreef:
Dus eigenlijk schrijf jij dat als er rotzooi komt na het uitzenden van de film van Wilders, dat daar dan de mensen voor verantwoordelijk zijn die elke die film ter sprake brachten. Oftewel niet Wilders zelf, want die heeft alleen gezegd dat hij een film aan het maken is en de rest heeft het elke keer over de vreselijke gevolgen. Duidelijk.

In aanmerking nemend dat Wilders al heeft geroepen dat kwalijke gevolgen van het verschijnen van zijn film uitsluitend het gevolg zulleen , zijn van de heisa die anderen -tot zijn nauwelijks verholen genoegen- daarover hebben gemaakt, zou het inderdaad zo kunnen zijn dat islamisten, mocht de film niet uitkomen, die eerdere publiciteit alsnog aangrijpen om stennis te maken. Misschien een beetje vergezocht,maar met heethoofden weet je het maar nooit.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 1:26 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Melisz schreef:
Het braaksel van 10-miljoenste is een voortreffelijk voorbeeld van westerse beschaving. Het toont aan tot welk een verachtelijk laag peil onze moderne cultuur is afgedaald.
In gedachten houdend hoevaak ik heb mogen lezen dat moslims er een achterlijke cultuur op na houden, vraag ik me in gemoede af waarom westerse cultuur zich alleen vermag uit te drukken in goor taalgebruik, nog smeriger dan ongezuiverd rioolwater.

Niet iedereen wordt geboren en opgevoed in een studeerkamer.
Om 1- 10 miljoenste als voorbeeld te stellen voor de westerse beschaving is een voortreffelijk voorbeeld van peseudo intellectuele westerse generalisatie.( ik-als geleerde zal het de onbenul wel eens uitleggen).
Een handig bedacht foefje gewaarmerkt als- goor smerig ongezuiverd rioolwater- zie ik als afleidingsmanoeuvre van het oorspronkelijke onderwerp ,de islamitische gebruiken die op Belgische T.V. met 2 documentaires ongeveer in dezelfde omfloerste wollige verhullende steil verwoorde als de reageerder.
Mij interesseert zowel Wilders ,alsmede de islamitische gebruiken en wie dit wel/niet leuk vindt nagenoeg niets .

Het enige positieve van Wilders is dat hij Balkenende heeft ontmaskert als de meest incompetente banghazige slapjanuspolitieke zwampastoor van na de oorlog .
Het grootste gevaar voor Nederland, dat niet meer van Balkenende af te komen is .

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Za Mrt 15, 2008 17:48, in totaal 2 keer bewerkt
Re: Wilderas wint het altijd in een discussie
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 11:19 Plaats reactie Reageer met quote
GerardM

likolen schreef:
gerard M

Als het is wat ik denk??? Wat is daar dan verboden aan ?
In ons nog in het buiten land ?

Journaal,,zou hij samen hebben gesteld uit het bestaande ?
En De Kor an. exact wat er staat.

Hoe kan iemand een film maken in zo`n korte tijd ?
Waar haalt hij de acteurs vandaan en het geld?

Dat zou pas een luchtballon zijn Very Happy

Zoals gewoonlijk geen touw aan vast te knopen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 12:08 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Melisz schreef:
Quote:
In gedachten houdend hoevaak ik heb mogen lezen dat moslims er een achterlijke cultuur op na houden, vraag ik me in gemoede af waarom westerse cultuur zich alleen vermag uit te drukken in goor taalgebruik, nog smeriger dan ongezuiverd rioolwater

Daar ben ik het heel erg mee eens. Wat dat betreft erodeert onze cultuur zeer snel qua beschavingniveau. Beleefdheidsvormen en rituelen verdwijnen onder het mom van de z.g. aanspreekcultuur en de z.g. eerlijkheid. Dit wordt nog eens versterkt door gedragingen van sommige politici die daarmee een zeer slecht signaal afgeven.
Daarmee creëren we overigens een onleefbare samenleving..... maar dat moet kennelijk eerst aan den lijfe worden ondervonden.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 12:28 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

hendrik schreef:
Quote:

Dat heeft altijd zin, al voel je je dan soms een roepende in de woestijn.
Het punt is natuurlijk dat de meeste mensen in zwart en wit denken..... goed en slecht.
De nuance is kennelijk te ingewikkeld en wordt ook niet meer erg op prijs gesteld... het moet snel en dus weg met elke nuance. Je ziet het ook en vooral aan de Amerikaanse TV-shit; praatprogramma's waarin binnen 5 seconden het publiek al door moet hebben dat iemand the 'bad or the good guy' is, waardoor een genuanceerdere discussie al op voorhand is weggevaagd. Nederland volgt hierin overigens snel....
Het is kennelijk onvermijdelijk in onze 'westerse cultuur' ....dat stereotypedenken.

De nuance krijgt geen enkele kans meer, we verworden tot volgelingen van simpele one-liners van one-issue bewegingen.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie