| Hoera!, een nieuw moslimblad in Nederland! | |
Geplaatst: Za Nov 24, 2001 8:48 |
|
|
|
Tijdens het surfen kwam ik een interessante bericht tegen op de website van de
Stichting Alwaqf Moslim Jongeren Nederland.(http://www.samjh.com) Deze stichting is een nieuw maanndblad aan het opzetten voor moslims door moslims.
Lees mee met het concept en huiver:
Titel: Wij moslims!
subtitel: Werk mee aan iets moois: de ISLAM in Nederland.
citaten:
Een ander doel dat wij nastrevend, is het verspreiden van de Islam in Nederland. Via Momtazah zal er 'dâwa' gecoördineerd worden. Door middel van huis aan huis verspreiding van informatie over de Islam, opendagen in moskeeën, landelijke acties en bijeenkomsten: we overspoelen Nederland met informatie. Werk mee, geef uw bijdrage, wees actief, streef naar het 'moehsien' zijn.
En bestrijd hen, totdat er geen Fitnah[1] meer is en de godsdienst alleen aan Allah toebehoort…(Soerat Al-Baqarah, vers 193)
[1] Fitnah: In dit vers betekend het 'Sjirk' = afgoderij.
Advertenties zakelijk:
Elke gulden die we uitgeven aan een ongelovige, is een verloren gulden. Laten we daarom zoveel mogelijk het geld wat moslims hebben, onder de moslims houden. Moslims met een eigen bedrijf kunnen in dit blad een advertentie plaatsen. Dat kan zijn om hun producten en/of diensten aan te bieden, of om Islamitisch personeel te werven. Voor de advertenties moet wel worden betaald. De kosten zullen in overleg besproken worden. “Allah heeft de handel toegestaan en de rente verboden” (Soerat Al-Baqarah, vers 275).
Het lijkt me nu wel duidelijk, weg met de islam in Nederland. Bovenstaand verhaal bevestigt de onderstaande regels:
----------------------------------------------------
Islamic pressure groups, Their activities to gain influence in Free World Societies
!
Spreading Mosques in FreeWorld Countries -(often with money support from
those countries)
starting of Islamic schools.
starting of Islamic bookstores.
Influence policy of Educational Bodies - (Schools, Universities, and the
likes)
Infiltration in political parties that run the country. (to influence policy)
Pushing to include Islamic 'holidays'.
Conversion of native citizens of free world societies to islam.
Setting up Islamic Broadcast programs. (Radio & Telivision)
Publishing of Islamic magazines and other publications.
Internet sites - publishing
Attacks on internet sites with opposing views to islam. - (pressure ISP's
to remove sites)
Sabotage internet discussion groups which discuss the absurdities of Islam.
All these activities already take place in any modern free world society like
in Europe and is the greatest threat to our rights to freedom of speach. Islamic
pressure groups threaten free world living environments and when they become
a major force our freedom will be limited. When that happens it is time to retaliate
and restore freedom.
Ik ben tegen zinloos geweld! |
|
|
|
|
| Hoera!, een nieuw moslimblad in Nederland! | |
Geplaatst: Zo Nov 25, 2001 22:02 |
|
|
|
Gossie, na de Bagwan, Jehova's en Scientology verschijnt er nu dan een moslimsekte. Ach ja, ik ben er intussen wel aan gewend om die gasten af te poeieren.
Huis aan huis vind ik op zijn tijd trouwens wel leuk, kan je lekker in discussie, en proberen om een gelovige van het atheïsme te overtuigen.
Citaat: Als het echt waar is wat Guus geschreven heeft toen hij de discussie startte ..
Nou ja, Guus is Mohammed niet, hoor Gerard. We kunnen precies nagaan wat hij heeft geschreven, laten we geen mythische figuur van hem maken.
Zo gaat dat nou! |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Binnenland