Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Amsterdam Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Welke associaties heb je bij Amsterdam?
Allemaal hufters, op enkelingen uitgezonderd
36%
 36%  [ 13 ]
Leuk voor Amsterdammers, maar ze kunnen niet voetballen.
5%
 5%  [ 2 ]
Gezellig voor een avondje uit.
13%
 13%  [ 5 ]
Leuke stad.
44%
 44%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 36

BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2020 14:53 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ach, wat moet daar nog over gezegd worden? De Gay Pride in Amsterdam heeft niks met normale homofielen te maken.

Overigens, bij 10 sec. zie ik een gaper aan de muur van de kroeg hangen. Heeft die rappende Halbaffe uit Amsterdam deze nog niet gezien en van de muur getrapt? Zullen we hem even tippen? Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2020 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wat intens droevig zo met zijn tweetjes in een bootje met een regenboogvlag.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2020 15:52 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:
Dat is de derde keer vandaag dat u zegt dat u het opgeeft.
U heeft overduidelijk geen weerwoord, en gooit het daarom maar op de context waarin ik uw opmerkingen zou moeten zien.
Dit is vaker uw manier van discussieren valt mij op: wanneer u duidelijk ongelijk heeft of vastgeluld bent, gooit u het ineens ergens anders op: dan was het ironisch, of de bedoeling was anders dan door u geformuleerd of in dit geval is het de context.Waarbij de ander dan de grote stommeling is omdat hij u niet begrijpt.
Nee, meneer Van Es: hier trappen we dus niet in.

Hou toch op! U voert hier permanent discussie met een ruzieachtige ondertoon en probeert steeds elders op dit forum mij tot een ruzie met u te verleiden door het maken van valse opmerkingen. Daar doe ik niet aan mee.
En ik hoef u niet te vragen wie van ons twee hier al verschillend keren geschorst is vanwege onbehoorlijk gedrag, hè?
Dus kijk eerst even naar u zelf.
Op dat gebied bent u dus ook gezien, net als dat u gezien bent in deze lopende discussie, waar u steeds probeert de context te omzeilen.
En nu u het toch over vast lullen heeft: u zwijgt in alle toonaarden over mijn voorbeelden die ik hier steeds aandraag en waarmee ik aantoon dat de media door Amsterdam, met de nodige Amsterdamse arrogantie, wordt aangestuurd.

Maar ik val in herhaling. Ik verspil geen energie meer aan u. Ik hou het met u voor gezien. U gaat bij mij in de negeer-modus.

Geen inhoudelijke reactie dus. Kunt u boos worden en de zaak proberen af te leiden, blijft het feit dat u zei dat er in Urk niemand vermoord werd. Terwijl dit wel zo was.
Geef nou gewoon eens uw ongelijk toe in plaats van om u heen te gaan slaan.
En ik zoek geen ruzie, ik constateer alleen een nuchter feit. Dat u daar niet tegen kunt zegt iets over u, niet over mij.

BerichtGeplaatst: Do Aug 06, 2020 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Tedje van Es schreef:
Ach, wat moet daar nog over gezegd worden? De Gay Pride in Amsterdam heeft niks met normale homofielen te maken.

Overigens, bij 10 sec. zie ik een gaper aan de muur van de kroeg hangen. Heeft die rappende Halbaffe uit Amsterdam deze nog niet gezien en van de muur getrapt? Zullen we hem even tippen? Laughing

De Gay Pride zo eerder Gay Shame moeten heten....

Het is eigenlijk de mars van de anti-emancipatie van homo's... waarbij ze hun best doen om een minderwaardige indruk
achter te laten.

Bij mijn weten werden homo's al toen Albert Mol op de buis verscheen en Wim Sonneveld een ster was
voor 99% met rust gelaten...

Wellicht draagt de immer drammende Gay grachten-scene zoals Paul de Leeuw en andere Linksche omroep zeikerds
juist bij aan de toename van geweld in A'dam tegen homo's.. Het zou een onderzoek waard zijn.

Dat is zuur voor homo's die niks met deze geld- en sensatiebeluste ''kijk-mij-eens-homo-zijn'' TV-nichten te
maken willen hebben.... Heel zuur.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1810059569/antihomogeweld-in-azc-vrouw-overgoten-met-kokend-water

Ook de door diezelfde types (uit de VARA/VPRO stal) verwelkomde asiel-hordes hebben een cultureel
en religieus bepaalde diepe haat en gewelddadige kijk op hoe met Homo's om te gaan.

Ook hier dragen de Linksche aandachtszieke homo's bij aan de continu verdere verslechtering van de positie van
andere homo's in het algemeen...

Het schijnt ze niks te deren.

BerichtGeplaatst: Do Aug 06, 2020 21:04 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Vandaag in Aken stonden demonstranten te flyeren tegen opslag atoombommen in de buurt van Aken.

Een vrouw drukte mij flyer in de hand.

Ik vroeg of het linkse- of rechtse- vredesbeweging was ?
De vrouw was lichtelijk geirriteerd.
Toen vroeg ik haar : " Is de vrede links of rechts ? "
Ze keek verward, wist direct geen antwoord op mijn onverwachte vraag.
Toen zei ik, iemand heeft eens gezegd : " Der Frieden ist nicht links oder rechts, der Frieden ist vern√ľnftig ! "
Dat vond ze een ware uitspraak en ze glimlachte.
Toen vertelde ik haar dat J√ľrgen Els√§sser dit gezegd had.
Ze glimlachte niet meer, maar keek bits.
Ik liep verder en hoorde nog hoe zij iets riep van ... maar J√ľrgen Els√§sser .....

Ik dacht totaal zinloos met deze " linkse ", " nieuw-linkse " vrouw te discuseren,
ze lijkt mij niet meer voor rede vatbaar, gewoon gestoord, agressief, psyschisch ziek. Sad

BerichtGeplaatst: Za Aug 08, 2020 17:29 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2343360-schietpartij-op-drukbezocht-strand-in-amsterdam.html

Ja hoor. Het ie weer raak. Er gaat geen dag voorbij of onze waardeloze hoofdstad is weer eens negatief in het nieuws.
Ik ben benieuwd wat de meest waardeloze burgemeester van ons land weer te zeggen zal hebben...

BerichtGeplaatst: Za Aug 08, 2020 21:43 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Vreselijk dit.
En altijd weer in Amsterdam. In andere grote steden gebeurt zoiets nooit.

BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2020 10:41 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2343493-man-werd-bij-amsterdams-strandje-doodgeschoten-toen-hij-dief-aansprak.html

Uhhh.... het zal wel aan mij liggen dat ik het niet snap, maar wie gaat er naar een stadsstrandje met een Rolex om z'n pols?

En kan die burgemeester zich niet een ander accent aanleren? Dat kinderen voor kinderen geluid dat uit haar nek komt is echt zum Kotzen..

BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2020 20:28 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
https://nos.nl/artikel/2343493-man-werd-bij-amsterdams-strandje-doodgeschoten-toen-hij-dief-aansprak.html

Uhhh.... het zal wel aan mij liggen dat ik het niet snap, maar wie gaat er naar een stadsstrandje met een Rolex om z'n pols?

Zeer juist, meneer Van Es. Ik vroeg mij dat ook al af. Laat onverlet dat het natuurlijk geen pas geeft om het te stelen en degene die dat tracht te verhinderen, te doden.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2020 21:55 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

Maar sinds de homo's ermee aan de haal zijn gegaan doet 't altijd even aan die perversiteit denken.
-

Wat is er nou weer pervers aan homoseksualiteit. Volkomen natuurlijk, pinquin-mannetjes hokken ook met elkaar.

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 3:50 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Tja, verlies van leefgebied en voedselschaarste leiden daar bij dieren wel vaker toe.

Er zijn dan geen mogelijkheden genoeg meer voor onbeperkte natuurlijke voortplanting en dat voelen ze heel goed aan.

Wp Pingu√Įns:

Ook de mens vormt een grote bedreiging door o.a. olievervuiling, overbevissing, jacht omwille van eieren en guano (vogelmest), invoer van andere dieren en zelfs toerisme.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 8:42 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Natubico schreef:
Maar sinds de homo's ermee aan de haal zijn gegaan doet 't altijd even aan die perversiteit denken.-

Wat is er pervers aan homofilie? Dat een stel idiote homofielen in Amsterdam zich gedurende een week pervers gedraagt is niet de maatstaf voor de gewone homofiel.

Royy schreef:
Wat is er nou weer pervers aan homoseksualiteit. Volkomen natuurlijk, pinquin-mannetjes hokken ook met elkaar.

Homofilie is niet natuurlijk, het is een afwijking van het normale (de norm). Natuurlijk vind je dat in de hele dierenwereld en niet alleen bij het (zoog)dier dat mens heet.
Die mannetjes pingu√Įns vertonen dat gedrag omdat ze (net als alle dieren) de instinctieve drang hebben om zich voort te planeten, maar geen partner hebben kunnen vinden. Waarschijnlijk is dat een soort van natuurlijk selectie waarbij de beste/sterkste soortgenoten overleven zich voortplanten.
Om daar, zoals Artis dat momenteel doet, een hele verhandeling aan vast te knopen en te roepen dat homofilie normaal is en men maar eens naar de homofiele dieren moet komen kijken, is natuurlijk van de zotte. Het is niets meer dan doorgeslagen politieke correctheid.

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 8:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Homoseksualiteit is een natuurlijk verschijnsel Natubico, tal van diersoorten vertonen dit gedrag (ook apen).

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 8:57 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De begrippen niet normaal en niet natuurlijk dienen wel van hun pejoratieve connotatie ontdaan te worden.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Vr Aug 14, 2020 7:56, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
miet normaal

Grappige typfout Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 16:53 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:
Tja, verlies van leefgebied en voedselschaarste leiden daar bij dieren wel vaker toe.

Er zijn dan geen mogelijkheden genoeg meer voor onbeperkte natuurlijke voortplanting en dat voelen ze heel goed aan.

Voila, dat lijkt me ook wel enigszins van toepassing op de mens, maar dan in andere vorm. Dus volkomen natuurlijk gedrag Very Happy

Tedje schreef:
Homofilie is niet natuurlijk, het is een afwijking van het normale (de norm).

Als dieren het doen kan het niet anders dan natuurlijk zijn. Normaal is wat anders, de norm zal het nooit zijn (en zou ook niet goed zijn voor het voortbestaan van de soort).

Quote:
Om daar, zoals Artis dat momenteel doet, een hele verhandeling aan vast te knopen en te roepen dat homofilie normaal is en men maar eens naar de homofiele dieren moet komen kijken, is natuurlijk van de zotte. Het is niets meer dan doorgeslagen politieke correctheid.

Oh dat hele gedram inclusief homo-zijn als je belangrijkste identiteit en uitgebreid met gender-discussies enzo hoeft van mij ook niet. Gewoon normaal doen en elkaar respecteren. En misschien heeft het ook wel een functie. Ik heb extra tijd voor mijn moeder en voor mn neefje en nichtje, zijn ze alledrie erg blij mee Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 21:18 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
De begrippen miet normaal en niet natuurlijk dienen wel van hun pejoratieve connotatie ontdaan te worden.

Exact ! Goed gezien, meneer Van Es.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 7:57 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Tedje van Es schreef:
miet normaal
Cliff schreef:
Grappige typfout Very Happy

Oeps! Ik heb het aangepast! Very Happy

Royy schreef:
Als dieren het doen kan het niet anders dan natuurlijk zijn. Normaal is wat anders, de norm zal het nooit zijn (en zou ook niet goed zijn voor het voortbestaan van de soort).

Wij zijn ook dieren, Royy.
En wat ik eerder al zei: de begrippen niet normaal en niet natuurlijk dienen wel van hun pejoratieve connotatie ontdaan te worden.

Quote:
Oh dat hele gedram inclusief homo-zijn als je belangrijkste identiteit en uitgebreid met gender-discussies enzo hoeft van mij ook niet. Gewoon normaal doen en elkaar respecteren.

Precies!

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 8:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik las eens een verhandeling over overbevolking, ik meen van prof Lorenz.
Deze wetenschapper had een aantal ratten in een afgesloten ruimte geplaatst. De ratten vermeerderden zich ongebreideld tot een bepaalde grens van overbevolking.
Daarna begonnen de ratten crimineel gedrag te vertonen. Ze werden homosexueel, moeders stopten met het verzorgen van d jongen, stelen werd een normaal verschijnsel en er braken gevechten tussen de ratten uit tot de dood er op volgde.
Ik vraag me af of ook bij ons in sommige steden of regio,s die grens is bereikt.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 9:56 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De rat is een zeer sociaal dier. Als er echter te veel komen dan worden ze asociaal en vreten ze elkaar op.
Het zijn dus net mensen, alleen verklaren we dit verschijnsel bij ratten en veroordelen we het bij mensen.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 14:50 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

En wat ik eerder al zei: de begrippen niet normaal en niet natuurlijk dienen wel van hun pejoratieve connotatie ontdaan te worden.

Limburgers zijn ook niet normaal, maar wel natuurlijk verschijnsel.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 15:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Veganisten zijn echter én niet normaal én geen natuurlijk verschijnsel. Anders zou het gebit en de spijsvertering van de mens er wel anders uitzien. De mens zou dan geplooide kiezen hebben en een ander darmstelstel:

https://www.npostart.nl/WO_NTR_426097

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 16:50 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
De rat is een zeer sociaal dier. Als er echter te veel komen dan worden ze asociaal en vreten ze elkaar op.
Het zijn dus net mensen, alleen verklaren we dit verschijnsel bij ratten en veroordelen we het bij mensen.

Exact !

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 18:47 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Royy schreef:
Tedje van Es schreef:

Limburgers zijn ook niet normaal, maar wel natuurlijk verschijnsel.

Ooit een normaal mens ontmoet?
En ... Hoe was het? Saai hè Smile

Gelukkig zijn Brabanders al helemaal niet normaal. Smile

Wat betekent normaal ook eigenlijk alweer?

Normaal.. Volgens de norm.

Kortom, er zijn geen Normale Nederlanders.

Doe Normaal Man!
Is dus gewoon een hele domme uitspraak!

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 18:49 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Lampje schreef:
Tedje van Es schreef:

Exact !

Wat is het verschil tussen een rat en een Amsterdammer?
Een rat heeft hersens.

Weerwoord forum index » Binnenland