Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Amsterdam Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Welke associaties heb je bij Amsterdam?
Allemaal hufters, op enkelingen uitgezonderd
31%
 31%  [ 13 ]
Leuk voor Amsterdammers, maar ze kunnen niet voetballen.
4%
 4%  [ 2 ]
Gezellig voor een avondje uit.
14%
 14%  [ 6 ]
Leuke stad.
48%
 48%  [ 20 ]
Totaal aantal stemmen : 41

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2022 0:32 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Tedje van Es schreef:
Amsterdam is een arrogant open riool.

Als dat inderdaad zo is dan zijn ze er misschien wel te tolerant voor homo's.

Meen toch vernomen te hebben dat 't hier de "mondiale hoofdstad van de homoseksualiteit" betreft.

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2022 9:19 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Ligt kennelijk nog steeds gevoelig hè, dat vagevuur. Katholieke opvoeding hè? Bepaalde dogma's blijven vaak onbewust hangen in je geest bij de afdeling "angsten". Je ziet dan niet zelden dat deze mensen zich met veel misbaar keren tegen de katholieke kerk.
Maar toch.....stiekem vaak, gaan ze voor regelmatige boetedoening waaronder zelfkastijding.

Ah, je bent helemaal vast geluld.

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2022 9:23 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:
Ligt kennelijk nog steeds gevoelig hè, dat vagevuur. Katholieke opvoeding hè? Bepaalde dogma's blijven vaak onbewust hangen in je geest bij de afdeling "angsten". Je ziet dan niet zelden dat deze mensen zich met veel misbaar keren tegen de katholieke kerk.
Maar toch.....stiekem vaak, gaan ze voor regelmatige boetedoening waaronder zelfkastijding.

Ah, je bent helemaal vast geluld.

Laughing voorspelbare algoritmische reactie.

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2022 9:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Natubico schreef:
Tedje van Es schreef:
Amsterdam is een arrogant open riool.

Als dat inderdaad zo is dan zijn ze er misschien wel te tolerant voor homo's.

Meen toch vernomen te hebben dat 't hier de "mondiale hoofdstad van de homoseksualiteit" betreft.

Je moet de idioten, die daar met een reetveter in de parade rondrennen (varen), niet vergelijken met normale homofiel. Deze idioten als de norm zien is precies wat er mis is met Amsterdam.

En Amsterdam is helemaal niet tolerant voor homo's. Meer dan de helft van het geweld tegen homo's gebeurt in dat fantastische Amsterdam. En dat is voor een groot deel toe te schijven aan de multiculturele samenleving die daar welig tiert. Veel van die multiculturelen zijn laag ontwikkelde plattelanders uit Verweggistan en omgeving waar vrouwenonderdrukking, discriminatie en homohaat bij de cultuur horen en wat zij hier vrijelijk voort menen te kunnen zetten.

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2022 9:38 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Laughing voorspelbare algoritmische reactie.

Aangezien je wederom geen inhoudelijke reactie geeft, denk ik dat ik het bij het juiste eind heb.

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2022 10:33 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:

Je moet de idioten, die daar met een reetveter in de parade rondrennen (varen), niet vergelijken met normale homofiel. Deze idioten als de norm zien is precies wat er mis is met Amsterdam.

Erg grappig weer.

Maar jij komt er kennelijk erg vaak en zoveel musea die passen bij "jouw wereldbeeld" zijn er nu ook weer niet. Wat doe je daar dan? Abnormale homofielen spotten in het geniep??

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2022 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik kwam vroeger vaak in Amsterdam, toen het Amsterdam nog was.
Eens ging ik met mijn maat een enorme matroos, naar de woning van zijn moeder in de Jordaan.
Deze zeer stevige dame kwam aan de kost als kolenboer. (toen moesten de meeste mensen nog werken voor de kost.)
Ze sjouwde moeiteloos met de volle kolenzakken naar de bovenwoningen in de buurt.
We aten pannenkoeken met veel spek en uitjes, staat me nog bij.
Volgens mij was er buiten een grote bek, weinig mis met echte Amsterdammers in die tijd.
Maar de meesten zijn nu verhuisd en wonen in Purmerend en omstreken of zijn dood. Nu wonen daar, het schijnt meest Arabieren achter de Yuppen.

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2022 12:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Maar jij komt er kennelijk erg vaak en zoveel musea die passen bij "jouw wereldbeeld" zijn er nu ook weer niet. Wat doe je daar dan? Abnormale homofielen spotten in het geniep??

Wederom geen inhoudelijke reactie. Een jaar of 5 geleden heb ik het per toeval live aanschouwd. Maar men hoeft niet naar de Gay Pride rte gaan om dergelijke opgeschroefde figuren te zien. Men krijgt ze uitgebreid via de media te zien en kan dan in volle teugen genieten van het feit dat Amsterdam een oord voor doorgedraaide idioten en achterlijke importprovincialen is, iets dat ze daar zelf als vooruitstrevend beschouwen.

Poendert schreef:
Volgens mij was er buiten een grote bek, weinig mis met echte Amsterdammers in die tijd.
Maar de meesten zijn nu verhuisd en wonen in Purmerend en omstreken of zijn dood. Nu wonen daar, het schijnt meest Arabieren achter de Yuppen.

Daar is ook niets mis mee maar, zoals je zelf al schrijft, wonen die er niet meer en is hun plaats ingenomen door yuppen en Arabieren.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2022 4:14 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Tedje van Es schreef:
Daar is ook niets mis mee maar, zoals je zelf al schrijft, wonen die er niet meer en is hun plaats ingenomen door yuppen en Arabieren.

En die werken allemaal voor de Joden. Razz Wink

Waar wonen de meeste Joden in Amsterdam?
De meerderheid van hen woont in Amsterdam en in Amstelveen. Een aanzienlijk deel van hen, waaronder vrijwel alle traditioneel-religieuze joden, woont in de Amsterdamse wijken Rivierenbuurt, Oud-Zuid en Buitenveldert. In deze wijken zijn veel synagogen te vinden, alsmede alle joodse scholen en koosjere winkels.

https://webwoordenboek.nl/weetjes/hoe-heet-de-joodse-wijk-in-amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2022 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Loetje schreef:
Maar een generatie eerder konden Willem Alexander en zijn broers nog wel bijna net zo (vrij) leven als hun leeftijdgenoten. Willem Alexander kon in Leiden nog een huis bewonen. En bij de marine in Den Helder de dienstplicht vervuld. Beveiliging was er toen overigens ook al (nodig), want je moet overal en altijd helaas zien te voorkomen dat er een gek gaat voor zijn "moment of fame". Maar wat Amalia op haar achttiende nu meemaakt gebeurde één generatie geleden nog niet.

Mogelijk speelt hierbij 'n rol dat zij 'n afstammelinge is van iemand die nauw betrokken is geweest bij de zogenaamde vuile oorlog in Argentinie.
Kan goed zijn dat (afstammelingen van) de Montoneros niet lijdelijk willen toezien dat zo iemand ergens in Europa de troon kan bestijgen.

BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2022 9:34 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
Estudiant: maar jij komt er kennelijk erg vaak en zoveel musea die passen bij "jouw wereldbeeld" zijn er nu ook weer niet. Wat doe je daar dan? Abnormale homofielen spotten in het geniep??
van Es: Wederom geen inhoudelijke reactie. Een jaar of 5 geleden heb ik het per toeval live aanschouwd.

Op zich al weer opmerkelijk dat jij reageert op een "geen inhoudelijke reactie" Laughing
Maar goed, ik maak hier verder uit op dat je vijf jaar geleden een "toevallige" ontmoeting had met een extravagante homoseksueel.
Twee dingen kunnen we in ieder geval hierover zeggen:
1. Het is vijf jaar geleden dus je baseert je opvattingen op één geval van vijf jaar geleden;
2. Wat trekt je zo aan in de gayzone van Amsterdam?

Quote:
Maar men hoeft niet naar de Gay Pride rte gaan om dergelijke opgeschroefde figuren te zien. Men krijgt ze uitgebreid via de media te zien en kan dan in volle teugen genieten van het feit dat Amsterdam een oord voor doorgedraaide idioten en achterlijke importprovincialen is, iets dat ze daar zelf als vooruitstrevend beschouwen.

Ja dat is het mooie van deze tijd hè. Je kunt het allemaal in je eigen huis via de moderne media op de voet volgen. En anonimiteit verzekerd
Wink

BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2022 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Op zich al weer opmerkelijk dat jij reageert op een "geen inhoudelijke reactie" Laughing
Maar goed, ik maak hier verder uit op dat je vijf jaar geleden een "toevallige" ontmoeting had met een extravagante homoseksueel.
Twee dingen kunnen we in ieder geval hierover zeggen:
1. Het is vijf jaar geleden dus je baseert je opvattingen op één geval van vijf jaar geleden;
2. Wat trekt je zo aan in de gayzone van Amsterdam?

Naarmate je verder vast geluld wordt, zakt jouw niveau.
Hou je l*lverhalen en jouw denigrerende toontje maar voor je. Ik ken mijn hele leven al homofielen en zij behoren nu nog tot mijn vriendenkring, Dat zijn echter heel normale mensen die niets van doen willen hebben met de idioterie die in onze hoofdstad tentoongespreid wordt en die moet bijdragen tot de emancipatie van de homo.

Quote:
Ja dat is het mooie van deze tijd hè. Je kunt het allemaal in je eigen huis via de moderne media op de voet volgen. En anonimiteit verzekerd
Wink

Weer een holle opmerking.

Je bent gezien!