Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling » Het matriarchaat dat Polinco heet! Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Het matriarchaat dat Polinco heet!
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 18:47 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Cliff, ik ben blij dat je zo reageert en dat je deze topic heropend hebt.

Dat is een teken van kracht.

Ik onderschrijf veel van wat je zegt. Misschien is dat 'door de strot duwen' van de multiculturele samenleving inderdaad niet de goede omschrijving, maar dat veel politici zich willens en wetens stokdoof en stekeblind hebben gehouden voor de problemen die het samenwonen van al die culturen met zich meebrengt, staat voor mij als een paal boven water.

Dat maakt me nog niet cynisch over de toekomst; ik vind alleen dat de politiek dringend de regie over de gebeurtenissen moet trachten te herwinnen.

Tevens realiseer ik me dat een bezoeker van een site anders tegen bijdragen aankijkt dan een beheerder. Ik kan me permitteren om soms in de lach te schieten van enigszins 'grof' taalgebruik, terwijl de cafébaas natuurlijk geneigd is om zijn café netjes te houden. Een cafébaas als Jennifer is op dit punt zeer ruimdenkend, te ruimdenkend vind ik soms, maar goed, zij heeft om - overigens zeer respectabele redenen vind ik - ervoor gekozen om mensen als het maar enigszins kan vrij te laten in wat ze willen zeggen. Wat je ook van Jennifer mag vinden, ze straalt een groot doorzettingsvermogen uit en ze doet op z'n minst één zeer honorabel ding: het waarborgen van de vrijheid van meningsuiting. Die is erg onder druk komen te staan door de jarenlange onbespreekbaarheid van de multiculturele samenleving.

Punt is natuurlijk dat ook de vrijheid van meningsuiting zijn beperkingen kent: niemand mag aanzetten tot geweld, je kunt geen valse beschuldigen rondstrooien en er is ook een kwestie van goede smaak.

Wat al die lasterpraatjes in de discussie betreft - ik zie er eerder ironie in dan laster, maar ik sluit niet uit dat ik me vergis.

En dan goede smaak - dat is een heel verraderlijk begrip. Misschien draait het conflict tussen Weerwoord en Polinco
eerder hierom dan om de vrijheid van meningsuiting, waarvan ik meteen geloof dat ook jij die voor honderd procent onderschrijft. Ik zie hier op Weerwoord ook genoeg topics over de multiculturele samenleving.

Op Polinco mag - en ten dele moet, wil je 'erbij' horen - je het anders zeggen dan op Weerwoord.

Liefst blijf ik echter op beide sites zoveel mogelijk mezelf, zowel qua taalgebruik als in de keuze van de topics die ik wil aansnijden.

Polinco heeft dus andere mores. Uiteraard heeft Weerwoord het recht om voor eigen mores te kiezen. Zolang dit verschil in goede smaak het enige is tussen beide sites, zie ik niet in waarom ik niet gewoon op beide sites zou kunnen blijven posten.

Derde Weg

[Dit weerwoord is 2 keer gewijzigd door Kees Versteeg op 26 Juni 2001 om 19:52 uur]
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 19:01 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Kees,

Ik heb even weinig tijd, maar korte reactie: ik ben op Weerwoord voor de vrijheid van meningsuiting zover die geen recht op beledigingen inhoudt.

Ik hou mij inderdaad verantwoordelijk voor de sfeer op Weerwoord en wil daarom een goede constructieve discussie zoals wij die ook persoonlijk zouden hebben met elkaar in een café, vereniging of in de politiek. Dat sluit dus ook direct het gebruik van meerdere aliassen uit omdat het dan niet duidelijk is met hoeveel personen de discussie aangegaan wordt.

Het blijft inderdaad 'mijn café' en ik wil me niet hoeven schamen voor de manier waarop hier gediscussieerd wordt. Wat er ook beweerd wordt, ik ben er trots op hoe het op Weerwoord gaat en ik merk langzamerhand ook dat de politieke belangstelling toeneemt om deze reden.
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 19:27 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Kees,

het enige wat ik doe is kritiek leveren op de manier waarop mensen met elkaar omgaan op de discussiesites.
Ik vind het een slechte zaak dat (beheerders van) verschillende sites op een dergelijke ruzie-achtige toon kritiek op elkaar leveren. Door daar bekendheid aan te geven wakker jij dat vuurtje nog eens aan, en ook dat betreur ik.
Het is niet voor niets dat ik hier een discussie gestart ben over 'de grenzen van de discussie'!

Jouw hele reactie gaat eigenlijk alleen maar over de meningsvorming rondom de 'multiculturele samenleving', en de positie van Weerwoord en Polinco in die discussie. Dat onderwerp heb ik dus helemaal niet aangeroerd. Maar omdat jij er over begint zal ik toch maar wat woorden aan het onderwerp vuil maken.

Die hele multicul-discussie kan me gestolen worden!!!

Ik wissel graag van gedachten met mensen over allerlei politieke onderwerpen. Maar de discussies over allochtonen zijn mij veel te overheersend op Weerwoord, te meer daar de discussies vaak heel weinig inhoud hebben, en al helemaal geen nieuw inzicht in de zaak bieden. Daar heb ik al eens een opmerking over gemaakt.

Ik neem aan dat dit soort discussies bij Polinco een nog veel overheersendere plaats innemen. Ik heb Polinco één keer bezocht, hier en daar een bijdrage gelezen, en heb prompt besloten om daar NOOIT terug te komen. Om bovenstaande reden, en omdat de bijdragen een zodanige teneur hadden dat ik bijna spontaan over mijn nek ging (ja, Polincoërtjes, die mag je citeren. Vergeet vooral niet mijn naam te noemen!).

Ik ben het dus niet eens met jouw inschatting van 'een cultuuromslag', het onderscheid tussen politiek 'correct' en politiek 'incorrect' vind ik volkomen onzinnig, en kreten als 'if you can't beat them, join them' horen wat mij betreft bij machtspolitiek thuis, niet bij politiek-inhoudelijke discussie.
Gun gewoon iedereen zijn/haar mening.

Wat mij betreft is er ruimte voor meerdere meningen bij de diverse politieke forums. Laat mensen gewoon maar een forum kiezen waar ze zich prettig bij voelen.
Politieke forums hoeven helemaal niet met elkaar te concurreren om aantallen geregistreerden, aantallen bijdragen of bezoeken (Cliff!), status of wat dan ook. En ze moeten al helmaal niet ruzieën over de vraag wiens mening de juiste/beste/belangrijkste is! Dat haalt alleen maar iedereen naar beneden.

Het zou beter zijn als de diverse forums juist met elkaar samenwerken, bijvoorbeeld door naar elkaar te verwijzen.
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 21:42 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Citaat:
Het zou beter zijn als de diverse forums juist met elkaar samenwerken, bijvoorbeeld door naar elkaar te verwijzen.

Mee eens. Ik heb in het verleden ook een link naar Polinco gehad maar heb die later weer verwijderd toen ik daar persoonlijk werd zwartgemaakt. Dat ging me iets te ver.

Wat het politieke deel betreft heb ik ook regelmatig in discussies aangegeven wanneer die een te religieus karakter kregen om maar op Polinco of Maghreb-Online door te gaan omdat die forums rubrieken hebben die daarvoor bedoeld zijn.

Ik heb nog steeds het plan om een keer een gezamelijke chat te maken, dus Polinco, Weerwoord, Maghreb-Online, Focus-In, Open onderzoeks forum, misschien forums.nl.

Dit is technisch best te realiseren maar ik weet niet of er interesse voor is. Ik ga eens polsen...
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 21:48 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

"Ik heb even weinig tijd, maar korte reactie: ik ben op Weerwoord voor de vrijheid van meningsuiting zover die geen recht op beledigingen inhoudt."

Is dit geen contradictie inteminis????

Zodra je mening als beledigend wordt ervaren wordt hij verwijderd. Dus is er in zo'n geval geen vrijheid van meningsuiting. Aangezien een extreem linkser bepaald of iets al dan niet beledigend is is er dus weinig vrijheid van meningsuiting voor rechts. Dus censuur. Hoewel dit dan natuurlijk weer ontkent wordt.
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 21:56 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Henk,

Ik ben niet de enige die beheert en bovendien ben ik niet extreem links. Ik heb volgens mij nooit linkser dan PvdA gestemd (misschien is dat voor jou extreem links, dat weet ik niet).

En je weet het: als jij (als extreem rechts???) vindt dat iets beledigend is dan kun je me een mailtje sturen en dan kijk ik er naar...

Verder denk ik gewoon dat het normale omgangsvormen zijn in een discussie om niet te beledigen. Die normale omgangsvormen worden soms anoniem over boord gezet op Internet, en dat is dus op Weerwoord NIET de bedoeling.

Heerst er in de tweede kamer ook censuur omdat je elkaar daar niet mag uitschelden?
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 22:14 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Okee, ik heb het volgende verstuurd naar de beheerders van Polinco, Maghreb-Online, Forums.nl, Prikbord Turkije, Open onderzoeksforum Martijn de Koning, prikbord Islam en JOVD forum.

Citaat:
Hallo Beheerders,

Ik wil een voorstel doen tot een gezamelijke chatbox op onze forums. Het idee dat ik hierbij heb is dat ieder van ons een link op zijn website zet naar een zelfde chatbox. Ik moet nog wel even duidelijk zeggen dat ik nog niet precies weet hoe dit te realiseren, maar ik denk dat dit wel mogelijk is.

Op die manier is de kans groter dat er altijd iemand aanwezig is in de chatbox en het is misschien een leuke aanvulling op de website.

Graag hoor ik of hier interesse voor is en dan zal ik kijken of ik iets programmatechnisch in elkaar kan zetten.

Vriendelijke groet,

Cliff Terranuova,
Weerwoord Beheer.

Hopelijk komt er wat reactie op...
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 23:02 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Goed initiatief, Cliff!

Henk, een mening kan niet beledigend zijn (behalve in héél extreme gevallen), maar de manier waarop je die verwoordt kan dat wel zijn. Dat heeft meer te maken met taalgebruik dan met de politieke inhoud.
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 23:04 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ik weet al een naam ook: de Wandelgangen!
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 23:23 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ja, die is goed Theo. Als het zover is zal ik die naam zeker voorstellen.

Op dit moment heb ik in ieder geval een positieve reactie van Xor, de beheerder van Maghreb-Online. Had ik eigenlijk ook wel verwacht gezien onze samenwerking in het verleden.

Hopelijk doen de anderen ook mee.
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 23:38 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Goh, deze discussie is plotseling heropend. Betekent dat dat ik ook even iets kwijt kan zonder dat ik gewist word?

Ik heb nog nooit een woord op het Polincoforum gezet, ik ben nog nooit in discussie geweest met 1 van de beheerders of moderators daar. Maar bij Polinco is het heel gebruikelijk om even iets van andere discussieforums te "plukken". Waardoor men mij bij Polinco dus denkt te kennen.

Nee, ik lees niet graag op Polinco, ik wordt er ook kotsmisselijk. Maar omdat mijn goede oude vriend Bram1 Ibrahim van Tongeren op Polinco over mij roddelde ben ik dus even iets gaan lezen.

Tot mijn stomme verbazing las ik het volgende aan mijn adres:

Citaat:
Who the fuck is Janneke????????????
Dat hersenloze schimmetje achter Cliff?
Dat oerdomme gleufje dat zelfs niet voor voortplanting in aanmerking komt wegens een schrijnend tekort aan hersencellen?
Die breindode Weerwolf Kloon die niets acccepteert dat met haar eigen voze 'brein'uitwerpselen conflicteert?
Die hongerige natte scheur die hoopt dat Baas Cliff haar ooit een fijne beurt geeft wanneer hij op de mams van zijn kindje is uitgekeken, of zij op hem, wat eerder zal gebeuren?
Laat Janneke vooral bij Jip blijven en haar plaatsje kennen. Haar recht is bij het aanrecht.
Janneke..... huh... verder geen aandacht waard, dat blonde wichtje.
.

Van de hand van "mevrouw" Lionheart, a.k.a. "mierenneuker". Moderator op Polinco.

Ik heb daar uiteraard niet op gereageerd. Toch kwam ik een dag of wat geleden opnieuw opmerkingen over mijn persoon tegen. Deze keer op Focus-in. Daar werd ik omschreven als "Janneke-met-de-bruine-armen".

Nou had ik inderdaad het gevoel dat ik in een bak met uitwerpselen terechtkwam als ik bijdragen van mevrouw Lionheart tegenkwam, en heb ik een douche genomen nadat ik haar drek had gelezen, maar mijn vraag is: hoe kon mevrouw Lionheart dit weten?

Het is leuk om te weten dat ik binnenkort wellicht het voorrecht zal hebben om met deze dame te "chatten". Ik kijk er nu al naar uit.

Niet dat ik het enige slachtoffer ben van deze "pluk-technieken" Het laatste onwetende plukkonijn is meneer Richard Schoot. Die weliswaar rechtse opvattingen heeft, maar zover ik hier kan nagaan niet is afgedaald tot Polinco-niveau.

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Janneke op 27 Juni 2001 om 12:45 uur]
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 0:38 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

ehh juist. Misschien toch wel goed dat we allemaal even ons ei kwijt kunnen want ook onderstaande van Janneke speelt inderdaad al een tijdje.

Ik heb Lionheart een mailtje gestuurd vanmiddag met daarin de suggestie tot een telefoongesprek om de zaak uit te praten. Ik heb hierover geen reactie gekregen maar ik begreep wel van een bijdrage van haar op Polinco dat ze de mail gelezen heeft.

Wat betreft de chat, ook Martijn de Koning heeft positief gereageerd. Dat is dus nummer 3 (Weerwoord meegerekend) Misschien komt er uit deze samenwerking nog iets goeds en dan zijn de persoonlijke aanvallen hoop ik ook verleden tijd.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 2:21 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Cliff,

Als je me niet kwalijk neemt, ik heb nog even op Polinco gekeken.

Daar doet een dappere moslim mee aan de "discussies". Onder de naam KomMaar.

En wat is de reactie van mevrouw Lionheart? Lees maar mee:

Citaat:
KomMaar, je roept dit zelf op en zo breng je steeds topicverstoring met je kreten.
We hebben er geen bezwaar tegen dat je hier rondkeutelt, maar gedraag je in godsnaam, of allah's naam (wat maakt het uit, er is maar Een) eens wat beschaafder. Je kunt het ook oneens zijn in behoorlijke bewoordingen.
De Oppertrol houdt je in de gaten, je kunt je hier nog maar weinig permitteren wanneer je niet gewoon als Polincoon needraat.

En dat op een discussiesite waar men prat gaat op de "vrijheid van meningsuiting".

Als je je tenminste gedraagt als een Polincaan. D.w.z. het eens bent met de gangbare Polinco-standpunten.

Citaat:
POLINCO, de Persvrijheid opnieuw uitgevonden

Inderdaad.

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Janneke op 27 Juni 2001 om 03:22 uur]
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 2:37 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Cliff,

Ik heb tot voor kort geen mond opengedaan over Polinco, omdat je me had verzocht niet te reageren. Omdat ik als vrouw ben opgevoed, waarbij andermans eventuele ellende altijd belangrijker is dan die van jezelf,heb ik me tot vanmiddag trouwhartig stil gehouden.

Maar alle opgekropte woede over dit soort mensen, op Polinco, heeft er natuurlijk wel toe geleid dat ik totaal geen zin meer had om nog te reageren op Weerwoord.

Ik heb normaal gesproken interesse in politieke standpunten. Ik wissel er graag over van gedachten. Maar de misselijkheid over Polinco sloeg over naar Weerwoord toen ik muisstil moest zijn. Natuurlijk was ik niet verplicht om daaraan gehoor te geven. Maar ik ben als vrouw zo geindoctrineerd dat ik soms niet meer weet waar mijn gevoelens vandaan komen.

Wat zou het prettig zijn als ik me weer gewoon in politiek kon verdiepen. En erover discussieren.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 3:14 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Pfff, dit luchtte op. Ik had zelfs zin om nieuwe discussies te starten. Al heb ik nog lang niet alle andere discussies beantwoord.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 9:43 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Janneke,

Ik heb er zeker begrip voor dat je even hardop kunt zeggen wat je denkt. Dat is eigenlijk de reden dat ik deze discussie heropend heb. Zelf heb ik soortgelijke gedachten maar ik spreek ze niet uit om 2 redenen: ik voel me inderdaad een soort 'café-baas' hier die verantwoordelijk is voor de sfeer én het zit niet in mijn aard om bewoordingen te gebruiken zoals bijvoorbeeld Lionheart dat wel doet. Ik scheld ook nooit iemand uit.

Waarmee ik ook gelijk even mijn excuses wil aanbieden dat ik je eerdere spontane reactie in deze discussie had verwijderd (een maand geleden ofzo) toen deze zaak al speelde.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 9:50 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Janneke, welkom weer aan boord! Ik snap je frustratie wel, t zou mij ook niet lekker zitten als het mij zou overkomen. Toch hoop ik dat deze discussie over de inhoud van Polinco zo snel mogelijk kan worden afgesloten. Simpelweg omdat het sop de kool niet waard is. Polinco heeft m.i. zeker bestaansrecht, ik lees er regelmatig (en kom af en toe heus stukken tegen die hout snijden), maar het is niet het forum waar ik mij thuis voel en dat heeft alles te maken met (het gebrek aan) omgangsvormen.

Weerwoord heeft die pretentie wel en daar ben ik het mee eens. Eenvoudig omdat ik niet alleen maar mijn ei kwijt wil, maar constructief van gedachten wil wisselen over themas die mij interesseren.

Weerwoord vind ik beslist niet politiek-correct, dus ik begrijp niet goed waarom Kees Weerwoord zo omschrijft. Er heerst op Weerwoord juist een ruime mate van meningsvrijheid, die tot bloei komt omdat iedereen geacht wordt een aantal simpele fatsoensregels te volgen. Beledigingen zijn altijd subsjectief, iemand kan zich natuurlijk altijd beledigd voelen. Het gaat om de intentie waarmee de zogenaamde kwetsende opmerking is gemaakt. Is men er slechts op uit te beledigen, dan heb ik geen moeite met verwijzing naar de prullenbak. Kan iemand zich daar niet in vinden. even goeie vrienden, er zijn fora zat.

Cliff,

Citaat:
Vanaf vandaag zijn alle bans opgeheven en dat is dan ook precies de reden waarom Weerwoord alleen nog maar open is voor geregistreerde gebruikers. Het is f het één f het ander. Als Weerwoord simpelweg een medium was wat alleen uitzond dan had ik niet met een reglement of gebruikers die de regels overtreden te maken.
Geldt dat voor alle topics, Cliff?
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 9:56 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ja Alex, dat geldt voor alle forums. Ik heb hiertoe besloten nadat er toch weer mensen zijn die onder andere namen met gebruik van buitenlandse proxyservers hier bijdragen proberen te doen. Als er iemand wat te zeggen heeft over mij dan heb ik graag dat hij/zij dat doet oner de naam/alias die mij bekend is. Ik heb er een gruwelijke hekel aan als men elke keer probeert anoniem terug te komen om een zegje te doen, zeker als dat 'zegje' de fatsoensnormen op Weerwoord doorbreekt.

Even terug over het chatvoorstel wat ik rond heb gestuurd, zie hier de reactie van Jennifer die ik helaas van Polinco moest halen en niet per E mail mocht ontvangen:

Citaat:
Die Chatbox kan een aardig idee zijn alhoewel het niet echt hand in hand gaat met een forum.... In de eerste plaats, wie gaat zo'n Chatbox beheren? En wat zie ik? Drie allochtonenfora? Daar ben ik helemaal niet kapot van, het is een volledige oververtegenwoordiging van een niet-Nederlandse groep mensen waarbij ook nog eens een religie de boventoon voert. Dat kan gewoon niet in een democratie waar kerk en regering gescheiden zijn terwijl dat bij hen dus precies andersom is. Eén allochtonenforum is wel genoeg hoor, tenslotte zijn volgens onze knuffelminister van Boxtel er "maar" 12% allochtonen in Nederland dus is een 12% vertegenwoordiging in de Chatbox ook redelijk en niet zoals ik in het lijstje van CC's kan opmaken en weerwoord daarbij insluitend een 3:5 verhouding. Dat is teveel niet-Nederlandse vertegenwoordiging en als Polinco niet meedoet dan is het 3:4. Daar klopt natuurlijk geen moer van met 14.4 miljoen Nederlanders en 1.6 miljoen (veel te veel) allochtonen. Zelfs al ware er 5 miljoen allochtonen en 10 miljoen Nederlanders helt de verhouding in dit voorbeeld nog teveel in de richting van Niet-Nederlanders en dat is een No Go!

Waarmee Polinco dus niet meedoet. Jammer.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ik heb net het door mij gekopieerde deel van Polinco ook via E mail ontvangen.

Jennifer had wat vragen over beheer en te veel 'allochtonenforums' die aan dit initiatief meedoen. Ik heb daar de volgende zaken op gezegd:

1. Een chatbox heeft m.i. geen beheer nodig, als die er eenmaal is dan is ie er.
2. Ik ga niemand uitsluiten en heb daarom Jennifer uitgenodigd ook andere (Nederlandstalige) forums te zoeken die ook aan het chat-initiatief willen deelnemen.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 13:33 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ik vind wel dat Jennifer gelijk heeft.
Daarom moet er op gelet worden dat er naar verhouding voldoende Friezen en Groningers in de chatbox aanwezig zijn. Ook de verhouding tussen dikke en dunne deelnemers dient "correct" te zijn. Evenals die tussen dommeriken en slimmeriken.

Het belangrijkste van alles lijkt me echter de evenredige deelname van computer-analfabeten.

En overigens ben ik van mening dat welvaart dom maakt.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 21:33 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Janneke, je moet niet zeuren... over jou praten ze tenminste!

Over RobT geen letter! Dat steekt hoor!

Een bekende Nederlander zij al heel veel jaren geleden: Het maakt niet uit wat ze over je lullen... als ze maar over je lullen!

Ik wacht nu in spanning!!!

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ook al lullen ze over me ik het nooit zal merken. Ik kom daar niet!

Altijd op weg naar een plek waar het leuk lijkt...
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 22:00 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Toch wel hoor Rob. Een zoekopdracht levert 2 discussies op waar jouw naam in voor komt.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 22:33 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

RobT op Polinbi, als het meer dan tien keer voorkomt moet iemand mij toch even waarschuwen!

Altijd op weg naar een plek waar het leuk lijkt...
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 22:47 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Betreffende de gezamelijke chatbox: ook de webmaster van het JOVD forum heeft er wel interesse in maar moet eerst overleggen met het hoofdbestuur.

Dit lijkt toch nog een heel leuk initiatief te worden.
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2001 23:12 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Islam forum heeft ook positief gereageerd. Ik wacht nu nog op mailtjes van forums.nl, JOVD forum en Turkije Prikbord.
  Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling