Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling » Het matriarchaat dat Polinco heet! Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Het matriarchaat dat Polinco heet!
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2001 16:43 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Er is op het internet een tamelijk uniek fenomeen aanwezig: Polinco (Politiek Incorrect) Het unieke zit hem hierin dat die discussiesite geheel door vrouwen wordt gedomineerd, en dat terwijl: 1)gemiddeld genomen het aantal mannen dat zich bezig houdt met internet een stuk groter is dan het aantal vrouwen.
2) gemiddeld genomen het aantal mannen dat interesse heeft in politiek een stuk groter is dan het aantal vrouwen.

Bovendien zijn de vrouwen die daar opereren veel uitgesprokener zijn dan ik elders tegenkom. De meerderheid van de Polincanen bevindt zich overduidelijk aan de rechterkant van het politieke spectrum. Er wordt vrijelijk kritiek geuit over de multi-culturele samenleving en dergelijke, en zelf heb ik verschillende keren een confrontatie aangegaan met Polincanen die mijns inziens onzinnige uitspraken deden ten aanzien van joden.

Desalniettemin is het een fascinerende site, ook omdat men daar geen blad voor de mond neemt. Het kan er wel zeer stevig aan toe gaan, omdat de site buiten de Nederlandse jurisdictie valt. Ik raad iedereen aan om eens een kijkje te nemen aldaar via "Links naar politieke sites". Misschien wil men daarna hier in deze discussie een reactie geven op het fenomeen POLINCO.

[Dit weerwoord is op 18 April 2001 gewijzigd door Edwin.]
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2001 16:55 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Polinco is zeker een interessante site. Ik neem regelmatig een kijkje op Polinco, maar tot nu toe ben ik er nog niet toe gekomen om me ook aan te melden.
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2001 17:04 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Waarom liegen als bijna iedereen de waarheid kent?

Ah ja......
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2001 17:05 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ik heb tot nu toe aan de naam alleen al meer dan genoeg... blijken alle mutsjes nog naar rechts te wijzen ook...

Had je anders verwacht dan met zo'n naam?

[Dit weerwoord is op 18 April 2001 gewijzigd door robT.]
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2001 19:45 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Mensen,

Met de tip van Edwin heb ik geen probleem, maar daar had geen nieuwe discussie voor opgestart moeten worden. Een berichtje in de babbelbox oid had volstaan.

Een discussie over Polinco hoort op Polinco gevoerd te worden. Dat ik terughoudend ben om die discussie hier te voeren heeft te maken met het feit dat ik geen zin heb in een 'forumoorlog'. Ik ben als webmaster en discussiant ondertussen ervaren genoeg om te kunnen inschatten dat het daar met grote zekerheid op uit draait.

Op Polinco zijn zowel Weerwoord als ikzelf regelmatig aangevallen. Ik heb geen zin om me op dat niveau te begeven en ik heb dus ook geen zin om de beheerders van Polinco of Polinco zelf aan te vallen op Weerwoord.

De plaats voor een discussie over Polinco is op Polinco zelf, niet op Weerwoord. De plaats voor een discussie over Weerwoord is hier.

Ik zal deze discussie niet direct op slot doen omdat iedereen nog recht heeft op een reactie op dit betoog. Echter, ik zal deze discussie vanavond laat wel op slot gooien.
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2001 20:06 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Cliff,

Je moet natuurlijk niet gaan overdrijven. Ik zie deze topic echt niet ontaarden in een "forumoorlog", wat dat dan ook mag betekenen. Het enige wat ik me echt bij een "forumoorlog" kan voorstellen, is wat er momenteel gaande is op Polinco. Daar komen nu een aantal gasten die er alleen maar op uit zijn om rotzooi te trappen en niet om te discussieren. Op Polinco heeft niemand moeite met afwijkende meningen, er geldt geen beperking aan de vrijheid van meningsuiting, maar wat sommigen daar nu posten, heeft niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken, omdat het gewoon niet meer om meningen gaat wat ze daar lopen te verkondigen.

Ik vind dat een discussie over Polinco hier best gevoerd kan worden. Ik zie niet in waarom niet. En als een dergelijke discussie onverhoopt toch in een "forumoorlog" ontaardt, dan kun je de discussie als nog sluiten. Dus ik zou zeggen, voorlopig open houden deze topic.
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2001 23:43 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Nee Linda, hoe vreemd je dat van mij wellicht zult vinden, maar ik ben van mening dat Cliff wel gelijk heeft.

Want als hij deze *discussie* laat staan, heb je grote kans dat er op Polinco ook een dergelijke discussie geopend wordt over Weerwoord en dan is inderdaad de kans op zo'n ""forumoorlog"" aanwezig.

Wel ben ik het met je eens v.w.b. je overige opmerkingen, maar ik reageer daar dan op Polinco gewoon niet op.

BerichtGeplaatst: Di Apr 24, 2001 4:13 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Polinco is een uiterst belangwekkende site. Het geeft weer hoe in de schaduwen van het officiële politieke debat onlustgevoelens en frustraties -welke in diezelfde officiële politiek doodgezwegen worden- kunnen groeien tot monsters waarvan we ooit dachten dat die tot het verleden behoorden.

Politiek correct ontbeert realiteitszin, heeft oogkleppen op en is oostindisch doof. Het bestaan van politiek incorrecte sites kan helpen de politiek wakker te schudden.

Of niet?
BerichtGeplaatst: Di Apr 24, 2001 7:21 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

De naam van het forum is wat discutabel. Er bestaat in feite helemaal geen politiek "correct" of "incorrect". Deze (wederom) amerikaanse begrippen zijn ontstaan uit het gedrag van de daar woonachtige hillbillies die niet-blanke samenlevers voor elke misstap willen laten executeren.

Voorzover in Nederland kan worden gesproken over "politiek correct" moeten we kijken naar de norm. De norm is een toenemend graaierig en asociaal gedrag. Men zou dus politiek incorrect zijn als men daar kritiek op levert. Daarvan is op het matriarchale Polinco tot mijn teleurstelling weinig te zien.
Het neemt niet weg dat er toch soms interessante meningen in staan.

[Dit weerwoord is op 24 April 2001 gewijzigd door Guus.]
BerichtGeplaatst: Di Apr 24, 2001 8:07 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Mee eens.
Maar dit ontbreken komt vooral omdat het politiek incorrect met vreemdelingenbeleid te maken heeft. Dit lijkt namelijk op het eerste -oppervlakkige- gezicht het meest bedreigend. Bij nadere beschouwing blijkt echter de dwangvoorstelling van méér en meer aards slijk de grootste en meest indringende bedreiging te zijn. We laten ons een rad voor de ogen draaien. Marx ontwaakt!

[Dit weerwoord is op 24 April 2001 gewijzigd door Willem.]
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Er is nu op Polinco een interessante discussie aan de gang over de verschillen tussen Polinco en Weerwoord: http://www.matriots.com/polinco/Forum18/HTML/000027-3.html bij de afdeling Politiek in de discussie "Lees ik dit goed Groen-links?"

[Dit weerwoord is op 25 April 2001 gewijzigd door Edwin.]
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 12:17 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Rob,

Misschien heb je daar wel gelijk in. Ik heb een bijdrage geplaatst ter verdediging van Weerwoord en mijzelf. Politiek inhoudelijk heb ik daar in ieder geval geen interesse om te discussiëren dus ik denk dat ik het bij die ene bijdrage hou.
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 14:20 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ik kan mij nog heel goed herinneren dat jij in het verleden wel eens onder een alias hebt gereageerd op diverse site's

En waarom zou je niet onder je *eigen* naam op Polinco politiek-inhoudelijke discussie's voeren ?
Ik kom jou op vele ander fora ook tegen, zoals Maghreb, Naffer...enz...

Of ben je soms bang dat je op Polinco het onderspit delft ?
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 14:23 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Bram,

Je bent echt een natuurtalent intrigant

Ik heb ooit in een ver verleden (1998?) wel eens op de VVD site gereageerd onder één alias, verder nooit. Ik gebruik altijd en overal mijn voornaam.

Dit zul je wel niet geloven maar het is wel de waarheid.
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 16:17 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Oké oké....maar mijn vraag waarom je niet inhoudelijk op Polinco wil ingaan op politieke kwestie's, beantwoordt je niet.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 16:39 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Waarschijnlijk dezelfde reden waarom jij niet op een NCPN of GroenLinks forum zou discussiëren.

De standpunten liggen zover uit elkaar dat discussie niet echt interessant is voor mij. Er zal alleen 'gekibbeld' worden (en dan druk ik me nog zacht uit).
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 17:54 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Cliff,

Dat is natuurlijk een leuk antwoord wat je hier aan Bram geeft, en op zich heb je wel gelijk dat het niet zo zinvol is om te discussieren op een forum waarvan de meeste bezoekers een standpunt hebben dat ver van jouw eigen standpunt verwijderd is, maar net als Bram constateer ik ook dat jij wel op Naffer bent geweest en je bent ook al een tijd lang te zien op het forum van Maghreb Online.

Maar dat antwoord dat je aan Bram geeft, geldt dat dan niet voor bijvoorbeeld Maghreb Online? Kun je daar dan wel zo goed met de andere bezoekers discussieren? Sommige gasten van Maghreb Online hebben best wel extreme standpunten en dan heb ik het vooral over de imams van Maghreb Online, maar ook bijvoorbeeld over gasten als Rasheed Mulder.

Op het JOVD forum zie ik je trouwens ook maar heel weinig, terwijl ik er regelmatig kom. Liggen de standpunten van de bezoekers van het JOVD forum ook zo ver van de jouwe?
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 18:17 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Hahaha... Nee hoor Linda, de JOVD standpunten liggen niet te ver van de mijne.

Het is echter voor mij niet mogelijk om actief te zijn op meer dan 2 forums, dan kost het echt te veel tijd. Zo heel af en toe bekijk ik wel eens andere forums.

Eerst was ik actief op het Standpunt en op Weerwoord. Toen Standpunt min of meer doodliep ben ik me eens in Forums.nl en later Maghreb Online gaan verdiepen.

Op Naffer heb ik eigenlijk nooit gediscussieerd, ik heb slechts één discussie gevoerd met Faysal juist omdat hij er nogal extreme meningen op na hield. Verder heb ik aan Naffer niets gevolgd.

De reden dat ik nu op Maghreb Online actief bent heeft ook te maken met de manier waarop het beheerd wordt. Toen Faysal op Naffer zich ging begeven op het 'namecalling'-niveau ben ik daar ook direct gestopt met discussiëren.

Ik denk dat dit het meeste meespeelt bij mij: wordt een forum goed gemodereerd of niet. Toen ik een keer een bijdrage bij de JOVD had geplaatst werd er direct op de man gespeeld door mensen als ACP en Guido/Bart (onder andere namen uiteraard). Dat vind ik nogal een laffe en vervelende manier van discussiëren dus dan hou ik het snel voor gezien.

En als ik eerlijk ben is dat ook de reden waarom ik op Polinco niet ga discussiëren. Er wordt voortdurend op de man gespeeld en ik vind dat het niet rechtvaardig beheerd wordt. Maar goed, dat vinden sommigen ook niet van Weerwoord en dan heb ik er ook alle begrip voor dat je dat forum niet bezoekt.

[Dit weerwoord is op 25 April 2001 gewijzigd door Cliff.]
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 19:00 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Nou Cliff,

Interessant antwoord, maar het roept weer meer vragen op dan dat het antwoorden geeft.
Citaat:
De reden dat ik nu op Maghreb Online actief bent heeft ook te maken met de manier waarop het beheerd wordt.
Vind je dan blijkbaar dat Maghreb Online zo goed beheerd wordt? Er is nogal wat kritiek geweest op het beleid van de moderators. Er heerste daar een tijd lang best wel strenge censuur. Je hoefde maar eventjes een afwijkend standpunt te hebben en je kreeg een waarschuwing of een ban. Vind jij het terecht dat Cogito, Alireza, Aart Tuynman en Abu al-Kafiruna een ban hebben gekregen? Een aantal anderen heeft ook al een waarschuwing gekregen, of misschien ook al een ban. Door de censuur heeft de webmaster daar gewoon een aantal mensen weggejaagd die zich helemaal niet schuldig hebben gemaakt aan grof taalgebruik of zo, maar gewoon een andere mening hadden. Het feit alleen al dat "XOR" oftewel Mohammed Elmakkaoui bij de nieuwe opzet van het Maghreb Online forum een aparte rubriek "Waarschuwingen en Ban's" heeft geopend, zegt eigenlijk al genoeg. Alsof hij er op kickt om deelnemers een waarschuwing of een ban te geven.

Maar nu even over wat je schrijft over wat je hebt meegemaakt op het JOVD forum:
Citaat:
Toen ik een keer een bijdrage bij de JOVD had geplaatst werd er direct op de man gespeeld door mensen als ACP en Guido/Bart (onder andere namen uiteraard).
Mag ik even vragen hoe jij zo goed weet dat het om ACP en Guido/Bart ging? Ik heb wel eens de broncode van het JOVD forum bekeken, en daar zijn geen IP-nummers te zien. Dus ik vraag me echt af waar jij deze informatie vandaan hebt.

En tot slot maak je de volgende opmerking:
Citaat:
En als ik eerlijk ben is dat ook de reden waarom ik op Polinco niet ga discussiëren. Er wordt voortdurend op de man gespeeld en ik vind dat het niet rechtvaardig beheerd wordt.
En dan kom ik weer bij de volgende vragen:
  • 1. Wat vind je onrechtvaardig aan het beheer van Polinco?
  • 2. Wordt het forum van Maghreb Online dan wel zo rechtvaardig beheerd dat je daar wel wenst te discussieren?
Je kunt zeggen wat je wilt over Polinco, maar als je wil kun je daar wel gewoon je mening kwijt. Er wordt daar niemand gecensureerd om zijn mening. Er gelden wel degelijk bepaalde fatsoensregels, maar er geldt wel vrijheid van meningsuiting. En dat kun je van Maghreb Online toch niet zeggen. Een forum is toch bedoeld om te discussieren, en het lijkt er op dat Maghreb Online alleen uit is op bevestiging.
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 19:47 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

[bijdrage verwijderd]

Linda,

Ik heb sterk het idee dat jij mij uitspraken probeert te ontlokken. Deze uitspraken kopieer je naar Polinco om mij daar van het zeggen van negatieve dingen over Polinco te beschuldigen.

Ik heb geen zin in die spelletjes. Deze discussie gaat hierbij op slot.

[Dit weerwoord is op 25 April 2001 gewijzigd door Cliff.]
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 19:51 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Laat een ieder het forum bezoeken en aldaar wel of niet bijdragen leveren naar eigen goeddunken.

Het niveau vind ik hier niet slecht en als mensen soms vriendelijk naar elkaar doen is dat nog geen geslijm.

Wel vind ik het jammer dat je ook hier vaak een vast groepje mensen tegenkomt en regelmatig dezelfde thema's op een voorspelbare manier worden uitgekouwd. Dat die mensen daar zelf niet moe van worden, vraag ik me dan wel eens af.

Toch vind ik dat juist op dit forum toch vaak een poging wordt gedaan om zaken in een breder verband te trekken.

Op Polinco overheerst naar mijn smaak nationalistische verontwaardiging en wel op een vaak schreeuwerige en agressieve wijze. Dat mag. Misstanden en hypocrisie mogen natuurlijk aan de kaak worden gesteld, maar ook daarbij kan je roomser dan de Paus te werk gaan.

Als mensen mij in een kamp van 'linkse rakkers' of 'politiek correcten' of 'minder begaafden'wil stoppen, omdat een discussieforum als Weerwoord mij al met al (met al zijn voors en tegens) aanspreekt, tonen zij zich benepen.
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 23:19 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ik heb het gelezen... Misschien dat ik ook even een reactie geef in de zoveelste discussie over mij, maar dan wel een reactie daar.
BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2001 23:22 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Waarom zou je je laten lokken Cliff???
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 16:56 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Kees,

Ik ben het met je eens dat de kop te ver in het zand gestoken wordt. Misschien is het toch wel goed dat deze discussie eens gevoerd wordt vandaar dat ik deze discussie heropen.

Ik zal zo een Weerwoord geven op je bijdrage. Hopelijk kunnen we deze discussie eens voeren en dan nooit meer.
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2001 17:18 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Kees,

Citaat:
Ik geloof er niets van dat het hier slechts een persoonlijk conflict betreft. Als je dat echt vindt, steek je je kop in het zand.

Voor het niet persoonlijke deel van het conflict sta ik echt open. Waar ik moeite mee heb zijn de aanvallen op mij persoonlijk en de enorme bak aan leugens die daarbij gepaard gaan. Ik kan daar moeilijk mee omgaan, getuige de huidige situatie. Ik heb geprobeerd mij er tegen te verdedigen en eerlijk mijn verhaal te schrijven, ook op Polinco. Maar als dat niet geloofd wordt dan houdt het op.

Citaat:
Je voelt gewoon dat er een omslag aankomt in het denken over de multiculturele samenleving - waarmee ik niet bedoel dat extreem-rechts ineens doorbreekt. Het is eerder zo dat deze samenleving afstevent op een nieuwe consensus, een nieuw poldermodel dat 'rechtser' is dan ons huidige.

Dit ben ik met je eens, als spreek ik liever niet van links/recht of correct/incorrect omdat ik die begrippen te generaliserend vind om duidelijk te maken wat er bedoeld wordt. Zelf is mijn houding ook de afgelopen jaren kritischer geworden en heb ik op Maghreb-Online best uitgehaald wanneer het over zaken gaan als stelen en de Islamitische opvatting van vrijheid van Religie. Ik geloof dat jij die bijdragen ook wel gelezen hebt.

Citaat:
Een multiculturele chaos kun je alleen voorkomen als je wat strenger durft te besturen.

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Zon 2 jaar geleden was het in mijn ogen ondenkbaar om mensen met een buitenlandse nationaliteit een straf uit te laten zitten in het land van herkomst. Nu zou ik er voorstander van zijn bij zwaardere misdrijven. (dus niet hardrijden maar wel overval oid)

Citaat:
Overigens: als je wekenlang 'persoonlijke' ruzies op internet uitvecht, zijn ze op den duur natuurlijk niet persoonlijk meer. Internet is in principe een medium als alle andere; wie niet wil dat er over hem of haar geluld wordt, moet ook niet zelf de media opzoeken.

Internet is GEEN medium als alle andere omdat er direct interactie is. Ik had nimmer verwacht zon lading diarree over me uitgestort te krijgen simpelweg omdat ik vind dat ik het recht heb een discussiesite op te zetten en daar zelf de regels voor te maken. Want daar draait het in mijn ogen allemaal om: ik maak Weerwoord met een bepaalde bedoeling, ik maar daar een technische structuur in, maar ook een discussie structuur waarbij regels horen. Eén van die regels is netjes met elkaar omgaan in een discussie en niet onder verschillende namen deelnemen. Wanneer die regels gebroken worden dan heb ik het recht om tegen iemand te zeggen jij doet niet meer mee. En daarmee is alle ellende begonnen, alle mensen die nu slecht spreken over mij op Polinco accepteren mijn regels op Weerwoord niet. Daar heb ik geen probleem mee als men dan ook de consequentie trekt om gewoon niet mee te doen. Maar dat gebeurt niet.

Wanneer ik de regels meerdere malen overtreden zie en toch wil ik Weerwoord zo open mogelijk houden dan ben ik genoodzaakt om mensen te bannen. Dit klinkt misschien paradoxaal, maar als ik wil dat niet geregistreerde gebruikers de mogelijkheid hebben om op Weerwoord iets te posten dan zal ik iets moeten vinden waardoor ik alleen de wangebruiker de toegang ontzeg en verder niemand.

Vanaf vandaag zijn alle bans opgeheven en dat is dan ook precies de reden waarom Weerwoord alleen nog maar open is voor geregistreerde gebruikers. Het is f het één f het ander. Als Weerwoord simpelweg een medium was wat alleen uitzond dan had ik niet met een reglement of gebruikers die de regels overtreden te maken.

Citaat:
T.a.v. het wezenlijke maatschappelijke conflict dat aan de ruzie ten grondslag ligt, vind ik eigenlijk twee dingen.

Ik ben het dus in zoverre met je eens: er ligt een maatschappelijk conflict aan te grondslag, maar ik vind ook dat men de regels van een website dient te respecteren of anders de website gewoon niet te bezoeken.

Citaat:
De multiculturele samenleving is teveel door de strot van mensen geduwd en de vrijheid van meningsuiting heeft daar zeer onder geleden; die visie van veel Polinconen deel ik.

Die visie deel ik ook! Alleen dat door de strot duwen, dat deel ik niet. Ik denk dat erg veel politici ook niet wisten dat het hierop uit zou draaien. Het is gedeeltelijk ook geheel Nederland, de gehele maatschappij, overkomen mede vanwege het grote verschil in welvaartsniveau. Alle Westerse landen hebben met dit probleem te kampen gekregen en het is echt niet zo dat alle Westerse regeringen dit van te voren inzagen en het de inwoners door de strot duwden.

Citaat:
Ik denk dat het verstandig van Cliff zou zijn als hij zich realiseerde dat de politieke correctheid op dit moment aan het wegsmelten is als sneeuw voor de zon, maar dat in de nieuwe meer 'open' situatie voorkomen moet worden dat een aantal bad characters de toon in het debat zet.

Ik denk dat het reglement al flink versoepeld is op Weerwoord in vergelijking met een jaar geleden. Er is niets mis met kritiek uiten op de multiculturele samenleving of bevolkingsgroepen, maar wat ik wel eis is dat die kritiek onderbouwd is en als het eventueel kan opbouwend. Ik kan niets met uitspraken als die buitenlanders moeten integreren of die Marokkanen zijn crimineel zonder dat er iets volgt. Maar dat zal een ieder duidelijk zijn.

Ik probeer nog steeds geheel vrijblijvend een goede onafhankelijke discussiesite te organiseren. Er zit verder niets achter, geen politieke partij, geen geldschieters zelfs geen politieke ideologie die de bezoekers aangepraat moet worden. Er komt geen politieke partij Weerwoord. Iedereen krijgt van mij de kans zijn zegje te doen zolang het met respect voor het reglement en de medediscussiant gebeurt.

Groet,

Cliff.
  Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling