Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Ongehoord Nederland uit het publieke bestel? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Mei 11, 2023 19:50 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

En voordat iemand nu gaat beweren dat de waarschuwing van Twitter bedoeld is voor het filmpje, nee dus. Het goedpraten van geweld voor klimaat-doeleinden is natuurlijk niet kwetsend.

De tweet bestaat uit twee gedeelten, een filmpje en de kamervragen van Martin Bosma. Heb je 'view' aangeklikt dan start meteen het filmpje, terwijl de kamervragen van Bosma nog steeds achter de kwetsbaarheid-filter zitten. Je moet nog een tweede keer op 'view' klikken om deze klimaat-ontkennende kwetsende tweet te kunnen lezen. Je bent dus dubbel gewaarschuwd!

BerichtGeplaatst: Zo Mei 14, 2023 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:
Je bent niet verder gekomen dan 'zij doen het ook' en 'zij doen het ook' pleit ON! niet vrij.
'Zij doen het ook' is geen vrijbrief voor het schenden van de journalistieke code.

Cliff en ik krijgen steeds dit soort verwijten van jouw kant. Toch kan ik me niet herinneren dat een van ons beiden ON! volledig vrij wil pleiten. We zijn alleen voorstander van gelijke monniken, gelijke kappen. Het schenden van de journalistieke code doet iedereen, niet alleen ON! Die journalistieke code in de huidige vorm wordt misbruikt om onwelgevallige meningen te censureren.

Ongehoord Nieuws presenteert zichzelf als een opinieprogramma, niet als een nieuwsbulletin. 'Omvolking' is een mening die de non-binaire veganistische sneeuwvlokjes niet aanstaat, en dus willen ze die mening censureren. Maar censuur hoort niet thuis in een democratie. Niet de journalistieke code moet hier de leidraad zijn, maar de wet. Als iets je niet bevalt, dan stap je maar naar de rechter.

Nee, daarmee pleit ik ON! niet vrij. Als ON! aantoonbare onjuistheden verspreidt, eis dan rectificatie. Dat gaan ze echt wel doen als ze tonnen boete in het vooruitzicht hebben.

Censuur is struisvogelpolitiek. Als ik de onvrede in de samenleving niet zie, dan is die er ook niet. Hoe naïef kun je zijn.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 14, 2023 15:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Exact dit. Ik heb ook echt al een keer of 3 proberen uit te leggen waarom het argument van Cliox naar mijn mening niet valide is, maar het blijft herhaald worden. Dan geef ik het maar op.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 7:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliox schreef:
Je bent niet verder gekomen dan 'zij doen het ook' en 'zij doen het ook' pleit ON! niet vrij.
'Zij doen het ook' is geen vrijbrief voor het schenden van de journalistieke code.

Cliff en ik krijgen steeds dit soort verwijten van jouw kant. Toch kan ik me niet herinneren dat een van ons beiden ON! volledig vrij wil pleiten. We zijn alleen voorstander van gelijke monniken, gelijke kappen. Het schenden van de journalistieke code doet iedereen, niet alleen ON! Die journalistieke code in de huidige vorm wordt misbruikt om onwelgevallige meningen te censureren.

Dat verandert niets aan het feit of ON! journalistieke code geschonden heeft.
Je blijft vervallen in een ‘zij doen het ook argument’ en ‘zij doen het ook’ is geen argument.
Ik wil nogmaals benadrukken dat ON! bijna een jaar lang gewaarschuwd is maar dat waarschuwen heeft niet geleid tot verbetering. Dan ga je maar een keer met de billen bloot. Ik vind het prima dat de KRO-NCRV heeft doorgepakt.

Wat betreft het gébruiken van de journalistieke code: Zolang geen verantwoordelijkheid wordt genomen voor gevolgen van desinformatie vind ik het prima om desinformatie te bestrijden op alle mogelijke manieren. De aanvoer van desinformatie is zo groot dat je er niet meer tegenop kunt discussiëren en je gedwongen wordt om te toetsen aan journalistieke afspraken om aan te tonen dat ON! onethisch handelt. En strijdig met de voorwaarden van het omroepbestel.

Quote:
Ongehoord Nieuws presenteert zichzelf als een opinieprogramma, niet als een nieuwsbulletin. 'Omvolking' is een mening die de non-binaire veganistische sneeuwvlokjes niet aanstaat, en dus willen ze die mening censureren. Maar censuur hoort niet thuis in een democratie. Niet de journalistieke code moet hier de leidraad zijn, maar de wet. Als iets je niet bevalt, dan stap je maar naar de rechter.

Dat werkt niet wanneer je toetreedt tot het omroepbestel. Het toetreden tot het omroepbestel gaat samen met voorwaarden, wanneer ON! akkoord gaat met deze voorwaarden en verklaart zich aan deze voorwaarden te zullen houden heeft het consequenties wanneer dat zij die voorwaarden structureel met voeten treden. Dat heeft niets met censuur te maken maar het handhaven van voorwaarden.

Quote:
Nee, daarmee pleit ik ON! niet vrij. Als ON! aantoonbare onjuistheden verspreidt, eis dan rectificatie. Dat gaan ze echt wel doen als ze tonnen boete in het vooruitzicht hebben.

Dat stadium zijn we voorbij. We kunnen niet blijven waarschuwen.
En verder snap ik ook dat je niet in een getouwtrek verwikkeld wil raken waar je nooit uitkomt.

Quote:
Censuur is struisvogelpolitiek. Als ik de onvrede in de samenleving niet zie, dan is die er ook niet. Hoe naïef kun je zijn.

De onvrede van mensen wordt kunstmatig gecreëerd, uitvergroot en misbruikt voor financieel gewin. Het delen van desinformatie is in een verdienmodel gestort en zorgt voor een toxisch leefklimaat. Het laat een diepe spoor van vernieling achter. Ik heb er wat minder moeite mee dat af en toe een bommetje wordt teruggegooid.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 8:31 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Moppersmurf schreef:

Cliox schreef:
Dat stadium zijn we voorbij. We kunnen niet blijven waarschuwen.

Nee, dat stadium zijn we NIET voorbij. Er is geen mogelijkheid geweest tot rectificatie alvorens de boete opgelegd werd. Aanzetten tot rectificatie, DAT is waarschuwen. Een boete opleggen zonder de mogelijkheid tot rectificeren heeft maar één doel: ON! de mond te snoeren. Censuur dus.

Quote:

Cliox schreef:
De onvrede van mensen wordt kunstmatig gecreëerd, uitvergroot en misbruikt voor financieel gewin.

Het klimaat doemscenario en de 'noodzaak' van open grenzen wordt kunstmatig gecreëerd, uitvergroot en misbruikt voor financieel gewin. Zo ken ik er nog wel een.

Cliox schreef:
Het delen van desinformatie is in een verdienmodel gestort en zorgt voor een toxisch leefklimaat. Het laat een diep spoor van vernieling achter.

De van boven opgelegde solidariteit met asielzoekers, het weg pesten van boeren en het klimaat doemscenario is in een verdienmodel gestort en zorgt voor een toxisch leefklimaat. Het laat een diep spoor van vernieling achter.

Meten met twee maten, Cliox.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 11:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Nee, dat stadium zijn we NIET voorbij. Er is geen mogelijkheid geweest tot rectificatie alvorens de boete opgelegd werd. Aanzetten tot rectificatie, DAT is waarschuwen.

Het maakt me niet uit hoe je het uitlegt, ON! wordt al twee jaar doorlopend op de vingers getikt wegens het schenden van de journalistieke code. Dat heeft niet geleid tot verbetering waardoor een exit-traject in gang is gezet.

Quote:
Een boete opleggen zonder de mogelijkheid tot rectificeren heeft maar één doel: ON! de mond te snoeren. Censuur dus.

Dat is de grootste nonsens dat bestaat. ON! mag publicieren wat zij willen, willen zij echter gebruik maken van het podium van het omroepbestel zitten daar voorwaarden aan verbonden. Met die voorwaarden zijn zij akkoord gegaan. Indien zij die voorwaarden vervolgens met voeten treden mogen zij nog steeds publiceren wat zij willen maar wordt hen de toegang tot het podium ontzegd. En dat is wat nu gebeurt. Er zijn podia genoeg waar zij hun desinformatie kunnen en mogen etaleren.

Quote:
Het klimaat doemscenario en de 'noodzaak' van open grenzen wordt kunstmatig gecreëerd, uitvergroot en misbruikt voor financieel gewin. Zo ken ik er nog wel een.

Er is genoeg onderzoekresultaat wat dat tegenspreekt. Daar kom je niet mee weg.
Bovendien hebben we het over journalistiek(e vrijheden) niet over politiek.

Quote:
De van boven opgelegde solidariteit met asielzoekers, het weg pesten van boeren en het klimaat doemscenario is in een verdienmodel gestort en zorgt voor een toxisch leefklimaat. Het laat een diep spoor van vernieling achter.

Meten met twee maten, Cliox.

Dit vergelijk raakt kant noch wal.

Voor mij blijft staan dat wanneer je afspraken structureel met voeten treedt dat consequenties kan hebben. Of je je nu naar een verboden demonstratie begeeft, te hard rijd of strijdig handelt met huisregels, het maakt geen verschil. Jij had geen compassie met wappen waar de lange lat overheen ging, dan moesten zij zich maar aan de spelregels houden, maar nu men met de lange lat over ON! heengaat, omdat zij zich niet aan de spelregels houden, is het ineens de handhaver die het boetekleed moet aantrekken - omdat anderen zich ook niet aan spelregels houden...

Meten met twee maten, Mopper!

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 12:38 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:
maar nu men met de lange lat over ON! heengaat, omdat zij zich niet aan de spelregels houden, is het ineens de handhaver die het boetekleed moet aantrekken - omdat anderen zich ook niet aan spelregels houden...

Meten met twee maten, Mopper!

Nee, dat is niet meten met twee maten. Uiteindelijk zal ook ON! zich aan de spelregels moeten houden. Maar censuur is wel het aller-aller-allerlaatste redmiddel dat ingezet kan worden. 'Neger', 'omvolking' en dergelijke, daar kun je met je journalistieke code sowieso niks mee. En de onzin van 'doorvragen en een tegengeluid geven', dan had je het programma 'Nadia' moeten zien, waar links extremisten geweld omwille van het klimaat goed praatten en er niet doorgevraagd werd, geen enkel tegengeluid kwam en zelf applaus.

Het gene wat wel bestreden moet worden is desinformatie. Eis rectificatie, dan geef je ze de gelegenheid om zichzelf te verbeteren. Censuur hoort niet in een open samenleving. Punt uit.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 14:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Nee, dat is niet meten met twee maten. Uiteindelijk zal ook ON! zich aan de spelregels moeten houden.

En dat punt is nu genaderd. Na meer dan een jaar waarschuwen en sanctioneren is het welletjes.

Quote:
Maar censuur is wel het aller-aller-allerlaatste redmiddel dat ingezet kan worden. 'Neger', 'omvolking' en dergelijke, daar kun je met je journalistieke code sowieso niks mee.

Er wordt geen censuur toegepast. ON! is nog steeds vrij om te publiceren wat zij willen. ON! heeft zelf aangegeven toe te willen treden tot het omroepbestel en is daarmee akkoord gegaan met de voorwaarden die gelden. Indien ON! die voorwaarden structureel schendt en sancties negeert dan wordt hen uiteindelijk de toegang tot het omroepbestel ontzegd. Dat is logisch en heeft niets te maken met censuur maar met het handhaven van vigerende voorwaarden waarmee je vrijwillig akkoord bent gegaan.

Quote:
En de onzin van 'doorvragen en een tegengeluid geven', dan had je het programma 'Nadia' moeten zien, waar links extremisten geweld omwille van het klimaat goed praatten en er niet doorgevraagd werd, geen enkel tegengeluid kwam en zelf applaus.

Dat anderen het (volgens jou) ook doen pleit ON! niet vrij.
En het blijkt verder niet uit klachten.

Quote:
Het gene wat wel bestreden moet worden is desinformatie. Eis rectificatie, dan geef je ze de gelegenheid om zichzelf te verbeteren. Censuur hoort niet in een open samenleving. Punt uit.

Er zijn twee waarschuwingsschoten gelost en is daar niet gepast op gereageerd.
De publieke omroep kan zich niet gaan bezighouden met het rectificeren van nepnieuws.
Het is ook de omgedraaide wereld, ON! is tenslotte akkoord gegaan met ‘gij zult geen nepnieuws plaatsen’.
Als ON! dat vervolgens wel doet is het niet aan anderen om dat te bestrijden maar om de voorwaarden te handhaven.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 14:55 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:

De publieke omroep kan zich niet gaan bezighouden met het rectificeren van nepnieuws.

Natuurlijk kunnen ze dat wel. De NPO hoeft immers niet zelf te rectificeren, dat moet ON! zelf doen.

Rectificatie eisen is veel minder omslachtig dan de poging om ON! uit het publieke bestel te krijgen. Dat laatste heeft veel meer voeten in de aarde, maar ondanks dat is er geen aanzet tot rectificatie. Het waarom lijkt me wel duidelijk: in het publieke bestel is geen plaats voor deplorables.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:

Natuurlijk kunnen ze dat wel. De NPO hoeft immers niet zelf te rectificeren, dat moet ON! zelf doen.

Dat gaat niet werken. ON! is niet van mening dat zij nepnieuws verspreiden.

Quote:
Rectificatie eisen is veel minder omslachtig dan de poging om ON! uit het publieke bestel te krijgen. Dat laatste heeft veel meer voeten in de aarde, maar ondanks dat is er geen aanzet tot rectificatie. Het waarom lijkt me wel duidelijk: in het publieke bestel is geen plaats voor deplorables.

Bij het omroepbestel is geen ruimte voor een omroep die de voorwaarden structureel met voeten treedt.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 16:19 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:

Moet jij eens kijken hoe snel ON! gaat rectificeren als ze een ton moeten betalen als ze niet rectificeren. Ik ben ook niet tegen boetes, maar je moet ze wel alle gelegenheid geven om hun leven te beteren. Maar nogmaals: de NPO wil helemaal niet dat ON! z'n leven betert. ON! moet weg.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 17:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Bij het omroepbestel is geen ruimte voor een omroep die de voorwaarden structureel met voeten treedt.

Blijkbaar wel, want dat gebeurde al voor ON! en zal na ON! ook structureel gebeuren.

En verder: alle religieuze omroepen verspreiden structureel nepnieuws.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 18:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliox schreef:

Moet jij eens kijken hoe snel ON! gaat rectificeren als ze een ton moeten betalen als ze niet rectificeren. Ik ben ook niet tegen boetes, maar je moet ze wel alle gelegenheid geven om hun leven te beteren. Maar nogmaals: de NPO wil helemaal niet dat ON! z'n leven betert. ON! moet weg.

Wij gaan niet over de sancties Mopper. En ik ga ervanuit dat ook deze niet ad random zijn.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2023 21:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
de NPO wil helemaal niet dat ON! z'n leven betert. ON! moet weg.

Dat denk ik ook. Dit is niets anders dan de censuurteams die Facebook, Twitter en YouTube aan het schoonpoetsen zijn. Eigenlijk, je zou maar teveel tijd hebben, zou het mooi zijn om met wat civiel gerechtelijke procedures te kijken of die Journalistieke code niet overtreden wordt met kerk-tv en andere religieuze onzin.

Ik vermoed van wel namelijk. Maar tja, mensen die het recht van meningsuiting belangrijk vinden kunnen daar moeilijk iets tegen doen. Dat is in strijd met de principes. Diegenen die censuur prima vinden hebben vaak alle tijd en energie om wel voor censuur te strijden.

Ik heb trouwens ooit zoiets meegemaakt: een overijverige buurman met een rechtsbijstandsverzekering die het verwijderen van bomen ging eisen bij de perceelgrens. In de regel heeft hij natuurlijk gelijk, daar zijn regels voor. Maar we hebben nogal veel grond weet je, dus je kunt je afvragen... na al het gezeik was ik het ook beu en heb ik een contra-claim ingediend tegen de bomen en struiken die aan zijn kant van de perceelgrens stonden. Vervolgens heb ik een hovenier langs laten komen en de leeftijd van de bomen aan mijn kant laten van het perceel laten inschatten.

Die contraclaim neergelegd: aan mijn zijde waren 95% van de bomen ouder dan het verjaringstermijn. Aan de zijde van de buurman nog geen 10%. Ergo, aan mijn kant zouden er een paar bomen gerooid moeten worden, aan zijn kant een aanzienlijk deel.

De claim werd ingetrokken. Uiteraard. Kost je beiden tijd en geld en aangezien ik die liever ergens anders aan besteed is het gewoon zonde dat je soms gedwongen wordt om van je af te bijten. De buurman, een pensionado, heeft toch niets beters te doen vermoed ik. Wel jammer dat je aan het eind van je leven daar je energie nog in moet steken. Van mij mochten de bomen sowieso aan beide zijden blijven staan, dus eigenlijk werd ik gedwongen een claim in te dienen waar ik zelf ook niet achter stond.

Misschien moet er eens flink gecrowdfund worden om een paar jonge juristen aan te stellen die proberen paal en perk aan de woke-gemeenschap te stellen. Terugvechten lijkt de enige oplossing.

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2023 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Dit is niets anders dan de censuurteams die Facebook, Twitter en YouTube aan het schoonpoetsen zijn. Eigenlijk, je zou maar teveel tijd hebben, zou het mooi zijn om met wat civiel gerechtelijke procedures te kijken of die Journalistieke code niet overtreden wordt met kerk-tv en andere religieuze onzin.

Misschien moet er eens flink gecrowdfund worden om een paar jonge juristen aan te stellen die proberen paal en perk aan de woke-gemeenschap te stellen. Terugvechten lijkt de enige oplossing.

+1.

BerichtGeplaatst: Do Mei 25, 2023 12:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ik zag dat Baudet weer een podium heeft gehad om valselijk te claimen dat de pandemiewet ondemocratisch tot stand is gebracht.
Tsja, als je zulk soort flagrante onzin wil verkondigen dan doe je dat maar ergens via een eigen YouTube-kanaal.
De Tweets en beelden die zij plaatsen bewijzen dat het een opruiende omroep betreft die hun bestaansrecht ontlenen aan het polariseren van de samenleving.

De gevolgen van het verspreiden van complottheorieën liegen er niet om. Dat brengt de discussie in de volgende fase, hebben alternatieve nieuwssites bestaansrecht en hoe gaan we om met de gevolgen van desinformatie?

BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2023 7:15 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:
Ik zag dat Baudet weer een podium heeft gehad om valselijk te claimen dat de pandemiewet ondemocratisch tot stand is gebracht.

Voor de zoveelste keer: Ongehoord Nieuws is geen nieuwsbulletin, maar een opinieprogramma. Baudet heeft een afwijkende mening, mag dat ook al niet meer???

Dan kun je ook zeggen dat Greenpeace op Facebook valselijk claimt dat de boeren de stikstofcrisis veroorzaken. Terwijl het bijbehorende kaartje duidelijk laat zien dat de stikstofuitstoot 't hoogst is in grote steden en industriële gebieden: Rotterdam, IJmuiden en het Ruhrgebied. NIET op het boerenland. Wordt Greenpeace nu ook van Facebook verwijderd???
Greenpeace doet op deze manier toch aan polariseren van de samenleving???

All opinions are equal, but left wing opinions are more equal than others.

BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2023 8:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Voor de zoveelste keer: Ongehoord Nieuws is geen nieuwsbulletin, maar een opinieprogramma. Baudet heeft een afwijkende mening, mag dat ook al niet meer???

Hoe een wet tot stand is gebracht is geen mening maar een feit. Prima om het oneens te zijn met die wet maar ga geen beweringen doen die feitelijk onjuist zijn. En als je vindt dat een politicus zulke beweringen mag doen zet er dan een weerwoord tegenover zodat er een dialoog ontstaat. Zoals het nu wordt ingericht biedt je een podium voor het verspreiden van nepnieuws.

Quote:
Dan kun je ook zeggen dat Greenpeace op Facebook valselijk claimt dat de boeren de stikstofcrisis veroorzaken. Terwijl het bijbehorende kaartje duidelijk laat zien dat de stikstofuitstoot 't hoogst is in grote steden en industriële gebieden: Rotterdam, IJmuiden en het Ruhrgebied. NIET op het boerenland. Wordt Greenpeace nu ook van Facebook verwijderd???
Greenpeace doet op deze manier toch aan polariseren van de samenleving???

All opinions are equal, but left wing opinions are more equal than others.

Indien Greenpeace zou zijn toegetreden tot het omroepbestel had je een punt. En dat is nu net de crux en het verschil met ON!

BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2023 0:16 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

De Pandemie wet is er door heen gerost in de Eerste Kamer, terwijl er nieuwe verkiezingen zijn geweest. De Eerste Kamer kan niet deze wet aannemen want ze zijn in remise. Totaal ondemocratisch. ON kaart deze fraude aan en Baudet heeft gelijk. Vrijheid van meningsuiting is verboden in de MSM in Nederland. Daarom moet ON weg?

Trouwens is een verplichte vaccinatie tegen de mensenrechten.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2023 18:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Wat een lariekoek Elisabeth, het is niet meer om aan te gluren.

BerichtGeplaatst: Di Mei 30, 2023 20:42 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:
Hoe een wet tot stand is gebracht is geen mening maar een feit.

Maar hoe die wet tot stand is gebracht is dan wel een bedenkelijk feit.

Normaal vergadert de 1e kamer maar één keer in de week. Afgelopen maand was dat steeds twee keer per week. En waarvoor hebben ze dat gedaan, denk je? Om nog snel de pandemie-wet en de pensioen-wet vóór het reces er doorheen gejast te krijgen. Want vanaf nu heeft de eerste kamer een andere samenstelling, en zouden beide wetsvoorstellen verworpen worden. Of dat grondrechtelijk in orde is of niet, dat doet er effe niet toe. Baudet mag daar iets van vinden. Maar van Cliox mag dat niet. Ik zou zeggen, dien een klacht in bij het commissariaat voor de media.

En wat die andere wet betreft: volgens deskundigen is voor de pensioen-wet twee derde meerderheid nodig. Het schijnt een technisch detail te zijn dat aangepast kan worden, maar in ieder geval mag Ongehoord Nederland daar natuurlijk ook weer niets van vinden. Ze moeten 'tegengeluid geven' en 'doorvragen'.

https://nos.nl/artikel/2477003-brandbrief-hoogleraren-aan-eerste-kamer-nieuwe-pensioenwet-ongrondwettelijk

BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2023 5:35 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Cliff schreef:

En verder: alle religieuze omroepen verspreiden structureel nepnieuws.

En de NPO, niet te vergeten.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Re: Ongehoord Nederland uit het publieke bestel?
BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2023 10:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Moppersmurf schreef:
Krankzinnige onzin dus. Maar dat is het punt niet. Als Greta Thunberg beweert dat de mensheid binnen tien jaar gaat uitsterven door klimaatrampen, en BNN/VARA zendt dit uit, dan volgt er geen boete. Onzin uitkramen mag, als het maar de juiste onzin is. All opinions are equal, but left wing opinions are more equal than others.

Helemaal met je eens.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2023 10:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Blens schreef:
En de NPO, niet te vergeten.

De religieuze omroepen horen bij de NPO. Ze danken hun bestaan aan de omroepwet. Alle omroepen prediken hun eigen gelijk.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 04, 2023 15:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:

Zie je wel dat het je om de inhoud te doen is.