|
Wordt het warmer doordat er meer CO2 in de atmosfeer komt, of werkt het net andersom. Omdat het warmer wordt tussen de IJstijden, loopt de temperatuur op, daardoor groeien planten weeldiger en wordt er door hen meer CO2 geproduceerd. Een zichzelf voedend mechanisme.
Dus meer plantengroei, geeft meer CO2 =, enz ,enz.
En zo ja. Hoe stopt dat.
Ik kan me indenken dat via meer bossen er meer bosbranden met hun rookwolken verschijnen. Hoe heeft de natuur dat eigenlijk al eeuwen geregeld.
Laten we alstublieft ons daar niet mee bemoeien. We hebben namelijk bestuurders die brood willen bakken met 120 graden, Of andere lichten die denken dat we boeren hebben die 160 cent per liter melk beuren. Die laatsten denken dat we zonder boeren nog steeds te eten hebben.
Ik houd mijn hart vast met dat soort figuren. Dus gebruik de volgende keer je eigen verstand bij het stemmen.
Ikzelf zal straks op de PVV, of de BBB stemmen. Anders blijven we nog 10 jaar op hetzelfde IQ liggen prutsen tot we uitsterven. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|