Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » De Islam heeft een doel met Europa. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 10:52 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voor wie nog twijfelt aan dat de Islam een doel heeft met Europa hier een Moslim in Europa zelf aan het woord:

Just a Muslim migrant in Germany

>> Bekijk video <<

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 12:25 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Loetje schreef:
Voor wie nog twijfelt aan dat de Islam een doel heeft met Europa hier een Moslim in Europa zelf aan het woord:

Just a Muslim migrant in Germany

>> Bekijk video <<

Denk dat ze buiten de natuur rekenen.
Ze horen hier nou eenmaal niet thuis in dit klimaat en als de mensen van hier hen niet tegenhouden dan doet de natuur 't zelf wel door middel van 'n virus als corona.
't Is bekend dat nu al tweederde van degenen die in Duitse ziekenhuizen worden behandeld aan Covid migrant is.
Als dat virus zo hardnekkig is als 't zich tot nu toe laat aanzien, dan zal de moed die vreemdelingen wel in de schoenen gaan zinken en zullen ze aan den lijve ondervinden dat Noord Europa voor hen nou eenmaal totaal ongeschikt is als permanente verblijfplaats.
Dat geldt trouwens ook voor de kinderen die ze hier op de wereld willen zetten.
Zelfs als die half Islamitisch zijn en half westers horen ze hier nog maar half thuis en dat is op de lange duur niet genoeg.
De natuur straft dat op een of andere manier onverbiddelijk af.
Verder blijken die gasten (die in hun leven kennelijk niet veel meer lezen dan de Koran) totaal geen rekening te houden met de dreigende ondergang van de mensheid aan overbevolking.
Ze denken zeker dat de westerlingen zich zomaar zonder reden al sinds lang beperken tot "een kind en 'n hond".
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Mei 23, 2021 18:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ooit gehoord van de Nederlandse Vrouwenraad?
Ik dacht dat het wel een of andere feministisch gerichte club zou zijn.
Maar daar ziet het niet naar uit. Of misschien toch wel, want de hedendaagse feministen zijn zeer gecharmeerd van de gehoofddoekte zusters.
Dat is tot daar aan toe, maar om nu zo'n gehoofddoekte (Moslim Zuster?) alle vrouwen van ons land te laten vertegenwoordigen bij een VN orgaan gaat wel erg ver. Wat heeft zo'n achterlijke godsdienstige inzwachtelplicht met emancipatie te maken?

VN Vrouwenvertegenwoordiger 2022: Enaam Ahmed Ali
https://www.nederlandsevrouwenraad.nl/html/index.php?alineaID=1575

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2021 12:24 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Danish church defaced with Arabic graffiti saying “We conquer Denmark”
https://voiceofeurope.com/2020/04/danish-church-defaced-with-arabic-graffiti-saying-we-conquer-denmark/

According to Copenhagen police, the revolting act of vandalism was carried out at approximately 3:30 am on Sunday, April 12, 2020 by an unknown individual who is said to have been wearing dark clothing at the time of the crime.

Unfortunately, the perpetrator cannot be described in further detail.

“We have surveillance pictures in the case, but based on them the gender of the perpetrator cannot even be determined, and therefore it does not make sense to publish the pictures. But the case is still at an early stage and we hope that through this investigation as well as interrogations and other investigations we can arrest the perpetrator,” said Deputy Police Inspector Peter Malmose.

Sadly, this is not the first instance of this church in Ishøj being vandalized. In 2015, vandals smashed eight large windows with stones.

Attacks against churches and symbols against Christianity have become all-too-common in multicultural Western Europe.

Just weeks ago, a man believed to be an immigrant from the Middle East or North Africa was charged with setting fire to Dombås Church and Sel Church in Norway. As Voice of Europe reported, the acts of arson were reportedly vengeance attacks for copies of the Quran being burnt at a demonstration by Stop Islamisation of Norway in Agder late last year.

Last year, France witnessed a torrent of attacks on its historic Catholic churches. Numerous churches were set alight, crosses were torn down, statues were smashed, and tabernacles were knocked down, igniting fears of widespread anti-Christian sentiment across the country.

BerichtGeplaatst: Za Aug 28, 2021 19:44 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

2021: De radicale Islam bloeit met de hulp Qatar en SAudi Arabie en Joe Biden als nooit tevoren.

Buiten Afghanistan is de Islamitische elite stelselmatig bezig alle voorheen Christelijke landen in Afrika met
Islam terreur richting de Islamisering te drijven van Nigeria tot aan Mali...

Als op een school 200 Christelijke meisjes ontvoerd worden dan maalt daar geen enkele scherts-liberale
huilebalk over... het wordt volkomen genegeerd.

Alle valse sentimenten en morele arrogantie dienen alleen om het verkrijgen van macht en geld,
het gevoelsmatige manipuleren van de massa (de linsksch onderbuik) en het belasteren van tegengeluiden.

Dit terwijl de zelfmoord eskaders van D66, Groen Niks en de VVD het woord ''radicale Islam'' nog niet
uit hun mond durven te krijgen, laat staan het enorme inhumane karakter ervan aan te klagen..

Samen met de Islamitische Afrikanen die de valse Black Lives Matter haatideologie tegen het blanke ras in de VS en ook
vooral in Nederland vormgeven zullen deze valse partijen na iedere Islamistische overwinning de omkering van schuld
prediken en de witte mens als de boze Jood etaleren.

Zoals ze al 30 jaar doen wie hen goed aanschouwd.

BerichtGeplaatst: Ma Feb 28, 2022 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:

Ahum? Mag ik even een teiltje? Hiervan ga je toch over je nek? Wij betalen geen zorgpremie om de Islam opgedrongen te krijgen. Ziekenhuizen zijn er voor de gezondheidszorg en niet voor het opdringen van de Islam. Dus optyfen met die Islam uit onze zorg. Genoeg geïslamiseerde landen waar de enige bron van waarheid de koran is. Ga daarheen als je Allah wil in plaats van zorg! En wat ironisch toch dat rijke Moslims uit geïslamiseerde landen juist in het Westen naar particuliere ziekenhuizen gaan om daar zorg in plaats van Allah in te kopen.

BerichtGeplaatst: Di Jun 07, 2022 11:59 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2022 4:36 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Bericht NOS twee dagen geleden:

---------------

"Luid tafeltjesgeroffel bij emotioneel betoog Denk-leider Azarkan

Denk-leider Azarkan heeft met emotie in zijn stem het kabinet en de Tweede Kamer gevraagd solidair te zijn met een miljoen moslims in Nederland. Hij deed dat nadat Geert Wilders opnieuw de islam "geen religie, maar een ideologie van haat en terreur" had genoemd. Azarkans oproep kreeg luide bijval van het kabinet en een groot deel van de Kamer.
Azarkan begon met te zeggen dat het goed is dat het kabinet en de Kamer gisteren een streep hebben getrokken toen FvD-leider Thierry Baudet insinuerende opmerkingen maakte over minister Kaag.
"Maar het valt me ook een beetje tegen", vervolgde hij. "Ik vraag me ook af wanneer we solidair zijn." Vervolgens verwees hij naar de zojuist gedane uitspraak van Wilders over de islam. "Er was niemand die met zijn ogen knipperde. Niemand in vak K die zei: kan dat zomaar. Kun je zomaar over een religie van een miljoen mensen zeggen dat dat haat en terreur is? Er was geen Kamerlid die iets deed. Dat raakte mij. Ik kan er niet tegen dat hier bij elk debat de haat wordt gezaaid door Geert Wilders over moslims, over vluchtelingen, en dat we met z'n allen dat elke keer accepteren. Maar op het moment dat er insinuaties worden gedaan over collega Kaag, staan we met z'n allen op. Dus ik vraag u allen ook solidair te zijn met die miljoen moslims die elke keer bij elk debat zien dat ze verdikkeme kapot worden gemaakt door Geert Wilders."
Daarop volgde luid instemmend geroffel vanuit de Kamer en vak K, tot voorzitter Bergkamp zei dat het genoeg was".

------------

Jammer voor hem dat nog dezelfde avond in het Schilderskwartier (inmiddels bewoond door vrijwel enkel Islamieten) waarschijnlijk naar aanleiding van een of ander stupide voetbalresultaat voor de zoveelste keer rellen uitbraken waarbij de politie met zwaar vuurwerk en glas werd bekogeld.

https://www.nu.nl/295494/video/brandweer-blust-brand-na-rellen-in-haagse-schilderswijk.html

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2022 23:03 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Zeker één persoon is aangehouden. Vergeet lik op stuk dan maar.

BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2022 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Gratis zwemles voor kinderen van asielimmigranten; Nederlandse kinderen kunnen verdrinken.

Quote:
Syrische vluchtelingenkinderen krijgen zwemles in De Diepsteeckel

Quote:
SOMEREN - Het was toch wel een beetje eng, die eerste keer in het water. "Vooral de rugslag." Maar intussen heeft de tienjarige Amina het zwemmen een beetje onder de knie.

Integreren
De Diepsteeckel maakt zich daar dus al enkele maanden hard voor. ,,In de ideale wereld kan ieder kind dat hier komt goed genoeg zwemmen om geen gevaar te lopen. Dat is niet te garanderen, maar dan willen wij in ieder geval zwemlessen als mogelijkheid hebben geboden", legt Van Haandel uit. Volgens hem verbetert het niet alleen de veiligheid, maar kan het ook een stukje helpen bij integreren. ,,Vluchtelingen leren zo ook hoe zich te gedragen in zwembaden, die toch bij de Nederlandse cultuur horen."

https://www.ed.nl/someren/syrische-vluchtelingenkinderen-krijgen-zwemles-in-de-diepsteeckel~a89170b2

Ik lees:

Quote:
Vluchtelingen leren zo ook hoe zich te gedragen in zwembaden, die toch bij de Nederlandse cultuur horen.

Je leert je te gedragen in zwembaden door af te wijken van de kledingvoorschriften? Zelfs de instructeur heeft zich aangepast aan de Islamitische inzwachtelplicht. Dit is geen integreren. Dit is meebuigen met segregeren.

En hoe komt het dan dat de zwembadterreur bijna geheel van de kant van de Islamitische immigranten komt?

BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2022 11:53 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat goed! Die gaan meteen op voor het C diploma (met alle kleren aan). Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2022 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ja, ze integreren supersnel.

BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2022 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Vluchtelingen leren zo ook hoe zich te gedragen in zwembaden, die toch bij de Nederlandse cultuur horen.

En leren ze daarbij ook dat bij hoe zich te gedragen in zwembaden hoort dat een publiek zwembad geen wc-pot is waar je je schijt achterlaat?

Reminder:

Kinderen 'asbesttoeristen' poepen in hotelzwembad