Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Alles over Forum voor Democratie (FvD) Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2022 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

10 miljoenste schreef:
Icesurfer........Service en onderhouds technicus Röntgen en andere medische apparaten, gediscrimineerd op mijn leeftijd, werd nog niet eens voor sollicitatiegesprek uitgenodigd.......

Studeerkamer opgeleiden denken te weinig praktijkgericht.
De werkelijke oorzaak van .t Icesurfer culverhaal heeft niks met leeftijd of discriminatie te maken - maar enkel omdat stralingsgevaarlijke röntgen techniek vervangen werd door stralingvrije (magnetisme velden) MRI scan techniek .

En eerlijk gezegt als ik solicatiebrieven met zijnde dezelfde bijdragen zou krijgen... (knip)

Grappig NMR apparaten bouwde Siemens toendertijd ook al en röntgen onderzoek, röntgen therapie is nog steeds onmisbaar.
10 miljoenste, laat je dat van een ervaren vakman zeggen. Very Happy

Mocht je alsnog verkiezen eigenwijs te zijn,
hier kun je geholpen worden :

https://new.siemens.com/nl/nl.html

BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2022 11:24 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Icesurfer schreef:
Hallo Poendert, mag je uitleggen waarom je in dit geval het niet met Thierry eens bent, als je wilt.
Dan leg ik ook uit waarom ik ook in dit geval het wel met hem eens ben.

Of hij gelijk had of niet. Ik vond het teveel een persoonlijke aanval. De reactie van het kabinet vond ik dan weer erg kinderachtig. Die reactie vond ik erg op kleuterschoolniveau. In een democratie behoren tegenreacties aangehoord te worden of je het begrijpt of niet. Je kunt altijd uitleg vragen.
Nu ben jij aan zet.

Laatst aangepast door Poendert op Za Sep 24, 2022 11:38, in totaal 3 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2022 11:29 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Ik denk net als Putin nog even na over mijn zet. Wink

BerichtGeplaatst: Wo Okt 19, 2022 14:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2448887-grote-meerderheid-tweede-kamer-stemt-voor-week-schorsing-baudet

Zo gaat dat als je niet braaf bent, Thierry. In de hoek!

Laughing

Maar eigenlijk gaat het gewoon om dit:
"Ik geloof dat we geregeerd worden door een wereldwijde samenzwering van kwaadaardige reptielen", zegt Baudet. "Maar ik geloof niet dat nationale politici deel uitmaken van de samenzwering. Zoals een vriend van mij zei: ze zijn zo dom, dat je ze niet eens hoeft om te kopen. Dat geloof ik." Hij voegt daaraan toe dat hij altijd teleurgesteld is in het niveau van "onze tegenstanders". "Waarom zijn het zulke domkoppen?"

Verder herhaalt Baudet dat hij een fan is van Vladimir Poetin, die hij ziet als "de held die wij nodig hebben". De Russische president is volgens hem de enige die het opneemt tegen de kleine elite die alle touwtjes in handen heeft. Hij vindt dat Poetin de oorlog tegen Oekraïne moet winnen en zegt dat "we alles moeten doen om hem te ondersteunen".

https://nos.nl/artikel/2448865-grote-zorgen-in-de-tweede-kamer-over-complottheorieen-baudet

De brave meneer Segers van de CU is in shock.
We zullen het er maar niet over hebben waar meneer Segers en zijn aanhang in geloven en waarvoor ze iedere zondag braaf naar de kerk gaan, alwaar vanaf de kansel met rammelende kettingen hel en verdoemenis over de bezoekers wordt uitgestort. God is groot! Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2022 3:47 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Volgende rel is er ook al weer:

De ene na de andere correcte politicus valt op Twitter over deze actie heen.

Ik heb er minder moeite mee: blijkbaar kunnen journalisten erg veel roepen zonder gecontroleerd te worden. Maar wie controleert de journalisten? Dat mensen journalisten confronteren met hun eigen leugens vind ik wel een goede zaak. Hopelijk gaat er een signaalwerking vanuit en denken journalisten in de toekomst goed na over hun eigen rol in fakenews.

In dit geval ging het over een journaliste van SBS 6 die riep dat 'liquideren' gewoon 'wegsturen' beterekende, dat had ze opgezocht in de Dikke van Dale. Probleem: dat staat niet in de Dikke van Dale. Probleem 2: iemand die oproept tot het liquideren van een volksvertegenwoordiger (in dit geval Derksen) is gewoon strafbaar. Een beter voorbeeld van een oproep tot geweld op een politicus lijkt me niet denkbaar.

Dat journalisten dat met leugens proberen te ontkrachten is eigenlijk erg laag, dus in dit geval: prima actie dat de politicus in kwestie eens even terugslaat naar de journaliste. Zo makkelijk kom je niet weg met dit soort acties!

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2022 9:37 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Dat journalisten dat met leugens proberen te ontkrachten is eigenlijk erg laag, dus in dit geval: prima actie dat de politicus in kwestie eens even terugslaat naar de journaliste. Zo makkelijk kom je niet weg met dit soort acties!

Ik vind die Gideon een ontzettende lul. Hij heeft zelf herhaaldelijk desinformatie verspreid over covid en de vaccins, en valt nu over het woordje 'liquideren'. Typisch geval van 'van een mug een olifant maken'.

Maar in feite heeft hij in dit geval wel gelijk. Ik verheug me al op de volgende afleveringen. Laughing

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2022 15:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
Ik vind die Gideon een ontzettende lul.

Ik vrees dat ik dat ook vind, maar ken hem eigenlijk niet. Op basis van wat ik zie is het een arrogant zuigertje Laughing

Maar toch, journalisten kunnen in dit land wel heel ver gaan. Prima dat ook zij eens gaan voelen dat er consequenties zijn aan hun misdragingen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2022 20:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Volgende rel is er ook al weer:

De ene na de andere correcte politicus valt op Twitter over deze actie heen.

Ik heb er minder moeite mee: blijkbaar kunnen journalisten erg veel roepen zonder gecontroleerd te worden. Maar wie controleert de journalisten? Dat mensen journalisten confronteren met hun eigen leugens vind ik wel een goede zaak. Hopelijk gaat er een signaalwerking vanuit en denken journalisten in de toekomst goed na over hun eigen rol in fakenews.

In dit geval ging het over een journaliste van SBS 6 die riep dat 'liquideren' gewoon 'wegsturen' beterekende, dat had ze opgezocht in de Dikke van Dale. Probleem: dat staat niet in de Dikke van Dale. Probleem 2: iemand die oproept tot het liquideren van een volksvertegenwoordiger (in dit geval Derksen) is gewoon strafbaar. Een beter voorbeeld van een oproep tot geweld op een politicus lijkt me niet denkbaar.

Dus prima als ik vanaf morgen onder het mom van 'Rioolrat Ontmaskerd' reageer op jouw berichten?

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2022 20:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliff schreef:

Ik vind die Gideon een ontzettende lul. Hij heeft zelf herhaaldelijk desinformatie verspreid over covid en de vaccins, en valt nu over het woordje 'liquideren'. Typisch geval van 'van een mug een olifant maken'.

Maar in feite heeft hij in dit geval wel gelijk. Ik verheug me al op de volgende afleveringen. Laughing

Natuurlijk heeft Gideon gelijk. Super onhandig van Merel Ek. Dat gaf zij ook ruiterlijk toe. Daar kan menig één FvD'er een voorbeeld aan nemen.

Waarom dit de strengste mate van afkeur verdient is omdat woorden ertoe doen. Het zet mensen aan tot het beledigen en bedreigen van een journalist. Met deze wetenschap in het achterhoofd zou Gideon zijn woorden en daden zorgvuldiger mogen afwegen en stoppen met het creëren van ophef. Ik kan niet anders dan mij aansluiten bij de critici. Deze activisten zijn vergif voor de politiek.

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2022 22:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Vind deze actie op zich prima, maar heb ook wel enkele bedenkingen wanneer 't juist deze parlementarier is die ze voert.
Zo zou men diens uitspraak dat er tribunalen komen ook min of meer als misleidend kunnen beschouwen omdat hij deze bewering op geen enkele manier hard zal kunnen maken.
Verder is er dan nog 'n uitspraak dat 't juridisch bezien toegestaan is voor veeboeren om geweld te gebruiken wanneer hun bedrijf onteigend wordt.
Voor iemand die is afgestudeerd als jurist wel 'n erg opmerkelijke uitspraak. Klopt echt helemaal niets van en moet dus als desinformatie beschouwd worden.
(Een en ander behoudens de mogelijkheid dat dit niet aldus is gezegd, maar door toedoen van van 'riooljournalistiek' aldus onjuist in het nieuws is verschenen).

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 9:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Dus prima als ik vanaf morgen onder het mom van 'Rioolrat Ontmaskerd' reageer op jouw berichten?

Eigenlijk andersom dan hè: jij bent ook zoiemand die liegt en dat dan nooit toegeeft. Iedere keer dat je ermee geconfronteerd wordt zwijg je erover.

Ik zal die Gideon eens polsen of hij tijd heeft naar Limburg te komen Laughing

Quote:
Natuurlijk heeft Gideon gelijk. Super onhandig van Merel Ek. Dat gaf zij ook ruiterlijk toe.

Waar gaf Merel Ek dat (vooral ruiterlijk) toe? In een één op één gesprek met Gideon toen ze dacht dat de camera uitstond

Quote:
Daar kan menig één FvD'er een voorbeeld aan nemen.

Jij ook dan met je Krim verhalen.

Quote:
Waarom dit de strengste mate van afkeur verdient is omdat woorden ertoe doen. Het zet mensen aan tot het beledigen en bedreigen van een journalist.

Merel Ek deed exact hetzelfde hè: ook haar woorden deden ertoe. Ze loog en marginaliseert een oproep tot liquidatie van een gekozen volksvertegenwoordiger.

Quote:
Met deze wetenschap in het achterhoofd zou Gideon zijn woorden en daden zorgvuldiger mogen afwegen en stoppen met het creëren van ophef. Ik kan niet anders dan mij aansluiten bij de critici. Deze activisten zijn vergif voor de politiek.

Je hebt volgens mij niet eens door dat echt exact hetzelfde geldt voor Merel Ek. Misschien moet je dat eerst eens erkennen voordat je je afkeer uitspreekt over deze actie (als gevolg van).

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 11:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Eigenlijk andersom dan hè: jij bent ook zoiemand die liegt en dat dan nooit toegeeft. Iedere keer dat je ermee geconfronteerd wordt zwijg je erover.

Leugen + geen reactie op mijn punt.

Quote:
Ik zal die Gideon eens polsen of hij tijd heeft naar Limburg te komen Laughing

Niet relevant + geen reactie op mijn punt.

Quote:
Waar gaf Merel Ek dat (vooral ruiterlijk) toe? In een één op één gesprek met Gideon toen ze dacht dat de camera uitstond.

En in een betoog op de sociale media.

Quote:
Jij ook dan met je Krim verhalen.

Quote:
Merel Ek deed exact hetzelfde hè: ook haar woorden deden ertoe. Ze loog en marginaliseert een oproep tot liquidatie van een gekozen volksvertegenwoordiger.

Inmiddels circuleren tientallen filmpjes van diezelfde Johan Derksen die het woord 'liquideren' verkeerd gebruikt. En het was bovendien ook geen oproep om Thierry Baudet te liquideren. Hoe hij het bedoelde riep hij er direct achteraan. In tegenstelling tot Gideon zelf die het prima vond dat zijn achterban politici bedreigde. We praten over 2 compleet verschillende dingen.

Merel Ek heeft getracht context erbij te slepen maar heeft het onhandig aangepakt.

Quote:
Je hebt volgens mij niet eens door dat echt exact hetzelfde geldt voor Merel Ek. Misschien moet je dat eerst eens erkennen voordat je je afkeer uitspreekt over deze actie (als gevolg van).

Zoals gezegd, onhandig aangepakt. Maar een groot verschil met het structureel opruiend gedrag.
Merel Ek had goede bedoelingen, FvD heeft dat niet.

Laatst aangepast door Cliox op Wo Okt 26, 2022 12:25, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het is uiteraard een gegeven dat een journalist een grote invloed heeft op het nieuws en de manier waarop hij het brengt.
Op de Krim begreep ik uit eerdere berichten, dat complete kazernes overliepen naar de Russen.
Dit gebeurde niet omdat die soldaten bij Rusland wilden behoren, maar omdat ze het niet eens waren met het hoge Nazi gehalte van de nieuwe machthebbers in Kiev. (Svoboda met ik meen 4 ministers, 36 kamerleden, en de dragers van de Duitse SS Wolfsangelembleem, naast de oprichter van het "Josep Goebels Research Politic Centre" in Lemberg, het huidige Lviv. Joseph Goebels was de minister voor propaganda van Hitler, voor wie dat vergeten is.
Dan zag ik laatst een programma van de, door mij zeer gewaardeerde Belg, Waes, die net zolang doordramde tegen een aantal personen op de Krim, totdat hij iemand had gevonden, die een negatieve opmerking richting Rusland maakte.
Ik kan bv net als u, binnen enkele minuten via een reportage zien of de journalist pro of Anti zijn onderwerp is.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 15:31 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Maar toch, journalisten kunnen in dit land wel heel ver gaan. Prima dat ook zij eens gaan voelen dat er consequenties zijn aan hun misdragingen.

Ik vind niet dat Merel Ek zich misdragen heeft, het was gewoon een domme fout. Gideon van Meijeren maakt van een mug een olifant.

Gideon van Meijeren is zelf een rioolrat van de ergste soort. Daarom heb ik nu ´abonneren´ aangeklikt op het Youtube kanaal van Forum voor Democratie. Nee hoor, ik ga niet de FvD sponsoren, Youtube abonnementen zijn gratis. Rioolrat Gideon van Meijeren heeft beloofd om met nog véél meer ´schokkende onthullingen´ te komen. Dat wil ik zien!

De ´schokkende onthullingen´ waar rioolrat Gideon van Meijeren vorig jaar mee kwam over covid en de vaccins waren allesbehalve schokkend. Geen enkel feit, alleen maar onderbuikgevoelens.

Wordt vervolgd.

Waar blijven de tribunalen trouwens.

Laatst aangepast door Moppersmurf op Wo Okt 26, 2022 15:37, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 15:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:

Cliox schreef:
Leugen + geen reactie op mijn punt.

Waarheid + reactie op je punt.

Maar wil je er weer over doorgaan dan Cliox? Vertel nog eens, waar bezocht die Belgische reisverslaggever precies het oorlogsgebied van de Krim? Waar is dat oorlogsgebied eigenlijk?

Je loog het bij elkaar en weigert dat toe te geven.

Quote:
En in een betoog op de sociale media.

Link?

Quote:
Inmiddels circuleren tientallen filmpjes van diezelfde Johan Derksen die het woord 'liquideren' verkeerd gebruikt. En het was bovendien ook geen oproep om Thierry Baudet te liquideren. Hoe hij het bedoelde riep hij er direct achteraan. In tegenstelling tot Gideon zelf die het prima vond dat zijn achterban politici bedreigde. We praten over 2 compleet verschillende dingen.

Quote:
Merel Ek heeft getracht context erbij te slepen maar heeft het onhandig aangepakt.

Merel Ek heeft gelogen, als journalist, op nationale TV, met doel om iemand in diskrediet te brengen. Een excuses is op zijn plaats.

Quote:
Zoals gezegd, onhandig aangepakt. Maar een groot verschil met het structureel opruiend gedrag. Merel Ek had goede bedoelingen, FvD heeft dat niet.

Dat is jouw interpretatie. Ik trek die 'goede bedoelingen' van Merel ernstig in twijfel. Politiek correcte media die er totaal niets aan doen om enigszins objectief te werk te gaan. Het is juist die media die een vertekend beeld geeft en opruiend bezig is. Zagen we bij Fortuijn ook.

En we zien het bij berichtgeving over Rusland. Dan gaan mensen zelfs geloven dat er oorlog in de Krim geweest is, en als je ze er op wijst dat dat niet zo is roepen ze dat je een Coronawappie bent. Die mening van jou, die feitelijk totaal onjuist was, komt direct voort uit de media. Ik neem je het dan ook niet kwalijk dat je zo'n mening hebt of zelfs ventileert, maar neem het je meer kwalijk dat als je erop gewezen wordt dat je mening feitelijk onjuist is dat je dat dan weigert toe te geven.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 15:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
Gideon van Meijeren is zelf een rioolrat van de ergste soort.

Ik ken hem verder niet en wil dat vooral zo houden. Maar ik ga lachend een zak popcorn opentrekken als rioolratten elkaar gaan bevechten hoor. Dat is win/win.

En ja, het klopt dat ik totaal niet gediend ben van de Nederlandse media of politiek journalisten. Ik heb teveel gezien hoe ze de zaken verdraaien en zich meer bezig houden met mening sturen dan oprecht voorlichten en anderen een mening laten vormen.

Quote:
Daarom heb ik nu ´abonneren´ aangeklikt op het Youtube kanaal van Forum voor Democratie. Nee hoor, ik ga niet de FvD sponsoren, Youtube abonnementen zijn gratis.

Ik weet niet of dat zo werkt Mopper. Zit er reclame om die filmpjes? Dan krijgen ze betaald voor views. Ook die van jou Smile

Quote:
Rioolrat Gideon van Meijeren heeft beloofd om met nog véél meer ´schokkende onthullingen´ te komen. Dat wil ik zien!

Ik ook, maar ik abonneer me niet op dat soort zooi. Bovendien, gezien hun coronamening, denk ik niet dat er nog veel te verwachten is. Maar als Gideon een kruistocht tegen politiek journalisten wilt houden dan heeft hij mijn zegen.

Quote:
Waar blijven de tribunalen trouwens.

Geen idee, ik wacht er ook op. Ook op die massale doden door bijwerkingen van het vaccin, maar goed - dit is niet het topic.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 15:42 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Ik trek die 'goede bedoelingen' van Merel ernstig in twijfel. Politiek correcte media die er totaal niets aan doen om enigszins objectief te werk te gaan. Het is juist die media die een vertekend beeld geeft en opruiend bezig is. Zagen we bij Fortuijn ook.

Mee eens. Maar dan moet rioolrat Gideon van Meijeren wel met iets beters komen dan dit, want dit voorval stelt niks voor.

Wordt vervolgd.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 15:46 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Ik weet niet of dat zo werkt Mopper. Zit er reclame om die filmpjes? Dan krijgen ze betaald voor views. Ook die van jou Smile

Ik heb een Premium Light abonnement. Voor 7 euro per maand zie je nooit meer reclame op Youtube. De beste 7 euro die ik elke maand uitgeef.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 20:04 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Laat YouTube voor 7 € wel blote tieten zien, of 18+ voor 10 € extra zelfs tepels ?

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Wo Okt 26, 2022 21:04, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 21:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Link?

Je kunt op haar Twitter-account kijken.

Quote:

Het is zeer relevant want het gaat over context en opvatting. En dat was precies het punt van Merel Ek alleen kwam het onhandig haar strot uit. Het doet geen recht aan de commotie.

Quote:
Merel Ek heeft gelogen, als journalist, op nationale TV, met doel om iemand in diskrediet te brengen. Een excuses is op zijn plaats.

Ik denk dat het meer bluf was dan een leugen. Dat heeft ze gerectificeerd dus prima.

Quote:
Dat is jouw interpretatie. Ik trek die 'goede bedoelingen' van Merel ernstig in twijfel. Politiek correcte media die er totaal niets aan doen om enigszins objectief te werk te gaan. Het is juist die media die een vertekend beeld geeft en opruiend bezig is. Zagen we bij Fortuijn ook.

Vind ik niet te vergelijken.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 21:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliff schreef:
Ik trek die 'goede bedoelingen' van Merel ernstig in twijfel. Politiek correcte media die er totaal niets aan doen om enigszins objectief te werk te gaan. Het is juist die media die een vertekend beeld geeft en opruiend bezig is. Zagen we bij Fortuijn ook.

Mee eens. Maar dan moet rioolrat Gideon van Meijeren wel met iets beters komen dan dit, want dit voorval stelt niks voor.

Wordt vervolgd.

Gideon komt niet met wat beters, hij doet niets anders dan opruien. Hoor je hen nog over Forumland? Of over tribunalen? Neen. Baudet heeft het een paar jaren al gezegd, opheffen is het doel, aan ophef zit immers een businessmodel.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2022 22:08 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Het zou natuurlijk buitengewoon interessant zijn als onze Fvd-rioolrat met echt 'schokkende onthullingen' zou komen.

De main stream media zijn bedroevend politiek gekleurd: links liberaal globaliseringsgezind. Onwelgevallige berichten worden weg gelaten of gebagatelliseerd. Onwelgevallige meningen worden eruit gefilterd. Ongehoord Nederland moet van de buis!

En 'het klimaat' is het nieuwe evangelie. De mens is zondig, ons wacht de zondvloed.
Maar keiharde leugens? Laat maar zien dan.......

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2022 7:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Je kunt op haar Twitter-account kijken.

Gezien, maar dat is nog niet het begin van een excuus hoor. Daarom post je het hier zeker niet Laughing

Quote:
Ik denk dat het meer bluf was dan een leugen. Dat heeft ze gerectificeerd dus prima.

Naar mijn mening heeft ze het niet gerectificeerd. Dan had ze die laatste zin niet toe moeten voegen:

Ik had in een eerder interview met Gideon van Meijeren de Dikke van Dale niet moeten noemen, want ‘wegsturen’ stond daar inderdaad niet in. Mijn punt was duidelijk en blijft staan: woorden kunnen op meerdere manieren worden uitgelegd.

Cliff schreef:
Het is juist die media die een vertekend beeld geeft en opruiend bezig is. Zagen we bij Fortuijn ook.

Cliox schreef:
Vind ik niet te vergelijken.

Dat is wel degelijk te vergelijken. Jij denkt echt dat Merel Ek dit bij een linkse politicus ook zo gedaan zou hebben? Daar geloof ik echt niets van. Hier spreekt de mening van de journaliste.

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2022 9:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
    Ik had in een eerder interview met Gideon van Meijeren de Dikke van Dale niet moeten noemen, want ‘wegsturen’ stond daar inderdaad niet in. Mijn punt was duidelijk en blijft staan: woorden kunnen op meerdere manieren worden uitgelegd.

Dan had ik haar punt in ieder geval wel goed begrepen. Gideon grijpt dit aan om te muiten, om ophef te veroorzaken en niet meer dan dat. Dit soort dingen doen het goed bij de achterban.

Quote:
Dat is wel degelijk te vergelijken. Jij denkt echt dat Merel Ek dit bij een linkse politicus ook zo gedaan zou hebben? Daar geloof ik echt niets van. Hier spreekt de mening van de journaliste.

Haar directe collega viel de SP recent toch vrij hard aan in wat een feestdag moest zijn voor de SP. Dus dat denk ik niet, dat weet ik zeker.

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2022 9:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Het zou natuurlijk buitengewoon interessant zijn als onze Fvd-rioolrat met echt 'schokkende onthullingen' zou komen.

Dat gaat niet gebeuren. Doel is om de boel op te ruien en de kiezer bevestigen in hun wantrouwen. Dus moeten ze wel veel geluid maken en zorgen dat politici en MSM op de achterste benen staat.

Quote:
De main stream media zijn bedroevend politiek gekleurd: links liberaal globaliseringsgezind. Onwelgevallige berichten worden weg gelaten of gebagatelliseerd. Onwelgevallige meningen worden eruit gefilterd. Ongehoord Nederland moet van de buis!

En 'het klimaat' is het nieuwe evangelie. De mens is zondig, ons wacht de zondvloed.
Maar keiharde leugens? Laat maar zien dan.......

Bij de toetreding tot het publieke bestel heeft Ongehoord Nederland zich geconformeerd aan de Journalistiek Code van de NPO en deze ondertekend. Doen aan waarheidsvinding en aantonen dat informatie feitelijk juist is, is daar ondergebracht. Ongehoord Nederland heeft die de Journalistieke Code een aantal keren met voeten gereden en zich blijkbaar schuldig gemaakt aan haatzaaien en verspreiden van desinformatie. Daarmee hebben zij de Journalistieke Code geschonden.