Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Economie » Even in Duitsland tanken. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2022 18:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Tedje van Es schreef:
Maar er zijn ook heel veel baasjes die prima met hun honden omgaan. Dat vinden de baasjes en de honden geweldig. Wat is daar mis mee? Niets!

Iemand die onschuldig in het gevang zit zal ook hartstikke blij zijn wanneer de cipier 'n extra lekker hapje voor hem regelt.
Maar dat wil niet zeggen dat er dus niets mis is met onschuldig in het gevang zitten.

Niet vergeten dat zo'n huisdier veelal op zeer jonge leeftijd bij z'n moeder en overige gezinsleden is weggehaald en 't sindsdien moet stellen met het gezelschap van enkel mensen, terwijl 't alleen maar mag gaan en staan waar het baasje dat toestaat.

Dit is pure lijfeigenschap en daar is wel degelijk heel veel mis mee.

Zo'n dier heeft van nature recht op 'n leven in vrijheid en in gezelschap van alle mogelijke soortgenoten.

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2022 23:35 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

@Natibo: huisdieren, zoals honden en katten, kunnen niet overleven in die zogenaamde vrijheid.
Ze verhongeren en als honden verwilderen, dan gaan ze achter schapen aan.
Katten kunnen beter overleven met jacht op muizen of ratten of vogels.
Verder, wat is er verkeerd aan als honden blij zijn in een huis?
Ik heb nu een asielhond en hij is heel blij dat hij een mand heeft en niet in een asiel zit.

Ik weet hoe dieren denken en voelen.
Ik heb een nest kittens, gevonden langs de weg, met de fles opgevoed.
Daarna naar het asiel gebracht, waar ik werkte.
Toen ik een week later terug kwam, sprongen ze op mijn rug.
Ik heb ze terug genomen naar huis en van daaruit geadopteerd.

Ik wil een boek schrijven over onze eerste kater. We hadden een café op de Wallen.
Deze kater zat achter het raam van een hoertje. Hij kwam voor koffie melk.
Ik klopte op het raam en vroeg of ik mijn poes terug kon krijgen. LOL
Hij heeft een show in Casa Rosso gestopt, door op het toneel te springen. LOL
Hij kwam thuis met lipstick op zijn neus en parfum achter zijn oren.
Liep aan een lijntje en reisde in een bus, trein, auto. Alleen in het vliegtuig zat hij in een mandje.

Hij is 17 jaar geworden en ik heb telepathie met hem gehad. Afstand Tilburg - Amsterdam.
Hij zat in de problemen dus meteen terug naar Amsterdam.
Tom Pouf, Mister P, Poufie boy.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2022 0:17 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Jij bent als persoon verslaafd aan dat gevoel geworden. En ja, ik denk zelfs dat je beroep als verpleegster zo tot stand gekomen is, want met gezondheidszorg an sich heb je weinig op. Je verdiept je in ieder geval niet in je vak. Zo heb ik je hier echt hele rare dingen zien verkondigen: vaccins werken nooit tegen virussen, roken maakt de longen niet zwart, etc.

Ik weet alles over mijn VAK. Ik weet ook dat er grote onzin, nu wordt verspreid door de Big Farma.
Hoe durf jij mij te beledigen over mijn beroep!
Ik heb mijn opleiding gedaan op de VU en daarna het Wilhelmina-gasthuis (CCU) en Eerste Hulp.
Toen gewerkt in Rhodesie/Zimbabwe voor 6 jaar.
Later in Portugal gewerkt voor het AWBZ en Nursing home en thuiszorg. https://retirementvillageportugal.co.uk/nursing-home/
Dus ik heb niets met mijn vak????

Wat jij leest over "Gezondheid zorg" in deze tijd, is echt absurd.
En jij gelooft in de Overheid en de Farmaceutische Industrie?
Ik niet en ik heb gewerkt in de gezondheid industrie.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2022 8:45 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Natubico schreef:
Iemand die onschuldig in het gevang zit zal ook hartstikke blij zijn wanneer de cipier 'n extra lekker hapje voor hem regelt.
Maar dat wil niet zeggen dat er dus niets mis is met onschuldig in het gevang zitten.

Je hebt geen verstand van huisdieren, dat blijkt maar weer uit jouw bijdrage.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2022 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Hoe durf jij mij te beledigen over mijn beroep!

Jij kiest ervoor om je beledigd te voelen, dat is wat anders.

Quote:
Wat jij leest over "Gezondheid zorg" in deze tijd, is echt absurd.
En jij gelooft in de Overheid en de Farmaceutische Industrie?
Ik niet en ik heb gewerkt in de gezondheid industrie.

Nogmaals, ik geloof in wetenschap. En als er zaken bewezen worden die jij keihard blijft ontkennen dan ja, vind ik niet dat je goed met je vak bezig bent.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2022 9:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Je hebt geen verstand van huisdieren, dat blijkt maar weer uit jouw bijdrage.

Jaja, 't is weer allemaal flauwekul enzo.

Zal het nog een keer samenvatten: ik vind het niet aan de mens om met dieren genetisch te manipuleren op een manier waarop ze het zo leuk mogelijk vinden om een dier te bezitten. Het dier lijdt daar namelijk vreselijk onder, ook al denk jij van niet. De lijst genetische afwijkingen van gekweekte rashonden is erg lang. De levensverwachting is vaak maar de helft van een 'normale' hond.

Het bezitten van een genetisch gemanipuleerd dier voor eigen vermaak, zeker daar waar het dier aantoonbaar daar onder lijdt, vind ik afkeurenswaardig. Zou op zijn minst ontmoedigd moeten worden en wat mij betreft zouden een hoop hondenrassen moeten verdwijnen omdat aantoonbaar is dat die honden lijden.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2022 13:06 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Waarom verkoopt #ElonMusk steeds meer actien van Tesla ????
Wil hij TIJDIG uit de politiek gepushte lithium accu loser auto business stappen, OMDAT
de technisch- en logistisch- superieure elektrische METHAAN brandstof autos ( #BRICS ) de markt zullen gaan beheersen ?
Werkelijk beter voor het milieu en beter voor de kinderen die nu onder erbarmelijke omstandigheden slavenarbeid verrichten.
Voorspelde ik het niet. Very Happy

https://twitter.com/FalkWegerich/status/1557271501539364865

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2022 20:45 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Icesurfer schreef:
Waarom verkoopt #ElonMusk steeds meer actien van Tesla ????
Wil hij TIJDIG uit de politiek gepushte lithium accu loser auto business stappen, OMDAT
de technisch- en logistisch- superieure elektrische METHAAN brandstof autos ( #BRICS ) de markt zullen gaan beheersen ?

Kom, kom, gewoon alvast 'n voorraad dukaten aanleggen voor het geval de rechstzaak over twitter erop uitdraait dat die 40 mld. toch echt opgehoest zullen moeten worden.

BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2022 8:55 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Elisabeth schreef:
huisdieren, zoals honden en katten, kunnen niet overleven in die zogenaamde vrijheid.

Wanneer ze in verregaande mate gedomesticeerd zijn wellicht niet.
Maar dat is dan juist de schuld van het feit dat de mens hen als lijfeigenen behandelt en niet hun natuurlijke vrijheid laat.
Van nature redden ze zich echt wel. Zeker wanneer er voldoende natuurgebied is en dit niet allemaal vol woningen geplempt wordt om exotische migranten in te huisvesten.
Elisabeth schreef:
..... en als honden verwilderen, dan gaan ze achter schapen aan.

Tja, schapen die ook al weer als lijfeigenen behandeld worden door de veeboeren.
Die beesten moeten net als rundvee hun leven leiden in het gezelschap van alleen maar vrouwtjes, omdat de mannetjes al snel na hun geboorte om zeep gebracht worden.
Van nature hebben deze echter de functie om hun kudde te beschermen tegen aanvallen van onder andere hondachtigen.
Maar in zo'n afgepaald stukje grasland met alleen maar vrouwtjes zijn die dieren kansloos bij zo'n aanval.

Elisabeth schreef:
Katten kunnen beter overleven met jacht op muizen of ratten of vogels.

Honden zijn sowieso aaseters, dus daar vinden ze echt wel wat van in de natuur.
En verder zijn ze in veel gevallen snel genoeg om 'n haas of 'n konijn te verschalken.
Wanneer ze met hun hele roedel zijn kunnen ze trouwens ook grotere dieren gezamenlijk verslaan.

Elisabeth schreef:
Verder, wat is er verkeerd aan als honden blij zijn in een huis?

Zoals gezegd, iemand die onschuldig in het gevang zit is ook blij wanneer hij 'n extra lekker hapje toegeschoven krijgt.
Maar dat neemt net weg dat hij eigenlijk vrij hoort rond te lopen.

Elisabeth schreef:
Ik heb nu een asielhond en hij is heel blij dat hij een mand heeft en niet in een asiel zit.

Jewel. maar de dieren die hij te eten krijgt zijn niet zo blij dat ze daarvoor hun leven verliezen.
Die hadden liever dat die hond ergens in de nog resterende natuur losgelaten zou worden zodat hij zich daar misschien nog zou kunnen redden of anders ten gevolge van al die menselijke fouten die hem al zijn overkomen dan maar heen zou gaan.

BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2022 10:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Zal het nog een keer samenvatten: ik vind het niet aan de mens om met dieren genetisch te manipuleren op een manier waarop ze het zo leuk mogelijk vinden om een dier te bezitten. Het dier lijdt daar namelijk vreselijk onder, ook al denk jij van niet. De lijst genetische afwijkingen van gekweekte rashonden is erg lang. De levensverwachting is vaak maar de helft van een 'normale' hond.

Flauwekul! Je scheert alles over één kam. Praat eens met een dierenarts.

Quote:
Het bezitten van een genetisch gemanipuleerd dier voor eigen vermaak, zeker daar waar het dier aantoonbaar daar onder lijdt, vind ik afkeurenswaardig. Zou op zijn minst ontmoedigd moeten worden en wat mij betreft zouden een hoop hondenrassen moeten verdwijnen omdat aantoonbaar is dat die honden lijden.

Dat ontken ik niet, maar jij doet alsof dat voor ALLE honden geldt en dat is grote flauwekul.

BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2022 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Flauwekul! Je scheert alles over één kam. Praat eens met een dierenarts.

Jaja, 't is weer flauwekul natuurlijk. Maar hier is wat de vereniging van dierenartsen erover zegt Tedje:

Bij veel honden en katten komen erfelijke afwijkingen voor die de gezondheid en het welzijn ernstig aantasten. Het probleem ontstaat veelal door het gericht fokken op uiterlijke raskenmerken of door het onzorgvuldig fokken met individuele dieren met (aanleg voor) erfelijke afwijkingen. Bekende voorbeelden hierbij zijn brachycephale (kortsnuitige) dieren, extreme dwergrassen en kattenrassen met extreme uiterlijke kenmerken (designer breeds), waarbij meerdere erfelijke gebreken bewust worden gecombineerd.

https://www.knmvd.nl/knmvd-standpunt-erfelijke-aandoeningen-bij-gezelschapsdieren/

Hoor je het ook eens van de experts.

Quote:
Dat ontken ik niet, maar jij doet alsof dat voor ALLE honden geldt en dat is grote flauwekul.

Vertel! Voor welke rashonden geldt dit niet?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2022 11:33 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Bij veel honden en katten komen erfelijke afwijkingen voor die de gezondheid en het welzijn ernstig aantasten..

Bij de meester honden en katten is dat niet het geval. Ik noemde eerder al rassen met afwijkelingen. Bij de meeste rassen zijn geen problemen.
Waaruit concludeer jij dat de meeste rassen misbaksels zijn?

Quote:
Hoor je het ook eens van de experts.

Noemen die experts rassen? En wat die experts schrijven weet ik al langer dan 30 jaar en daar ben ik het langer dan 30 jaar mee eens.
Net als dat ik het er langer dan 30 jaar mee eens ben dat broodfokkers aangepakt moeten worden.

Quote:

De meeste rassen hebben dat niet. Ik noemde al een aantal waar dat wel het geval is.

Jij probeert constant alles over één kam te scheren; voor jou zijn alle honden misvormd en deugen alle baasjes niet, maar dat is grote flauwekul.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2022 11:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Bij de meeste rassen zijn geen problemen.

Ik vroeg al: noem er eens één?

Quote:
Waaruit concludeer jij dat de meeste rassen misbaksels zijn?

Uit de enorme lijst erfelijke afwijkingen per ras.

Quote:
Noemen die experts rassen?

Nee, en jij ook niet.

Cliff schreef:

Tedje schreef:
De meeste rassen hebben dat niet. Ik noemde al een aantal waar dat wel het geval is.

Dat heb ik gemist, noem ze nog eens? Ik zie ontwijkgedrag.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2022 7:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Dat is nog eens een interessante wending in een discussie over tanken... Laughing Laughing

Ik zag gisteren dat de benzineprijzen zijn genormaliseerd. En zijn gedaald onder de 2 euro per liter brandstof. Wie dacht dat de brandstofprijs verder zou stijgen heeft het dus mis. Verschil met Duitsland is nog slechts 20 cent. Daarvoor hoef je de grens niet meer over te gaan.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 3:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tja, wat is normaal... de daling zit voornamelijk in accijnsverlaging.

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/08/12/alles-wordt-duurder-dat-vergroot-de-verschillen-verder-a4138849

Hoe lang hou je dat vol? Dit houdt gewoon in dat er minder geld naar de schatkist gaat.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 5:04 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/08/12/alles-wordt-duurder-dat-vergroot-de-verschillen-verder-a4138849

Er staat trouwens iets interessants in dit artikel dat ook degenen die pleiten voor kernenergie wel 'ns mogen lezen:

"Dus ziet de Franse regering zich gedwongen om extra in te zetten op fossiele brandstoffen, omdat er vanwege de (door klimaatverandering aangewakkerde) droogte niet voldoende koelwater is om de kerncentrales op volle kracht te laten draaien. En dus subsidiëren overheden vervuilende energie, zodat hun burgers niet kopje onder gaan".

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 6:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Tja, wat is normaal... de daling zit voornamelijk in accijnsverlaging.

Hoe lang hou je dat vol? Dit houdt gewoon in dat er minder geld naar de schatkist gaat.

Minder. Maar nog steeds veel meer dan in andere landen. Dat geldt overigens ook voor de energiebelasting. De prijsstijgingen begint zorgwekkende vormen aan te nemen. Mensen 400-500 en meer laten afrekenen voor hun energierekening is misdadig.

Pieter Omtzigt heeft nu om opheldering gevraagd, ik durf te wedden dat het kabinet weer met een zwamverhaal komt opdraven.
    Pieter Omtzigt wil dat het kabinet antwoorden geeft over enkele bijzonder belangrijke vragen over de energiesituatie in ons land. Zo is het hem opgevallen dat men in België slechts 1,60 euro betaalt voor een kuub gas. Bij ons is dat 3,00 euro. Maar nu komt het: de Belgen gebruiken uit Nederland geïmporteerd gas.

Bron: https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/pieter-omtzigt-eist-uitleg-van-kabinet-in-belgie-kost-kuub-gas-160-euro-bij-ons-300-euro-hoe-kan-dat

Ik vraag me af hoe houdbaar de situatie is. Gisteren las ik dat het kabinet met stevige koopkrachtpakketten komt maar ik ben bang dat de onderkant van de maatschappij het meeste baat erbij heeft. De roep om loonsverhoging vind ik één voor de bühne, meer loonkosten worden afgewenteld op de consument dus het is een sigaar uit eigen doos. Ben benieuwd hoe het kabinet deze puinzooien gaat oplossen en hoe lang het duurt voordat het echt uit de hand loopt.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Mensen 400-500 en meer laten afrekenen voor hun energierekening is misdadig.

't Zit 'm meer in de 4000 euro meer

https://www.nu.nl/economie/6215635/nieuw-energiecontract-dik-4000-euro-duurder-dan-een-jaar-geleden.html
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5327211/financiele-problemen-gas-energie-maandbedrag-jaarafrekening
https://www.trouw.nl/economie/er-dreigt-een-ramp-door-de-torenhoge-energieprijzen~b3299110/
https://solarmagazine.nl/nieuws-zonne-energie/i27740/47-procent-nederlanders-heeft-moeite-energierekening-te-betalen-bij-stijgende-prijzen

Het tarief voor stroom in een 1-jarig energiecontract steeg gemiddeld met 538 procent, voor een variabel contract is dat 623 procent. De gasprijs in een 1-jarig energiecontract steeg met 249 procent, in een variabel contract komt die stijging neer op 662 procent.

Je weet wat je moet doen overigens en dat is stoppen met die sancties en de handelsrelatie met Rusland normaliseren. Een andere optie is er vooralsnog niet. Alles compenseren met belastingverlaging gaat natuurlijk niet werken: er moet geld naar de staatskas.

Quote:
Ben benieuwd hoe het kabinet deze puinzooien gaat oplossen en hoe lang het duurt voordat het echt uit de hand loopt.

Er is maar één optie: wapenstilstand in Oekraïne, aan tafel voor onderhandelingen, situatie de-escaleren en normaliseren. Zolang je wapens blijft pompen in dat gebied zal de situatie verslechteren. Rusland zal op een gegeven moment, als de huidige koers van de EU niet wijzigt, de gaskraan volledig dichtdraaien. Dat zal overigens ook het einde van de EU zijn: landen als Hongarije gaan direct weer gascontracten afsluiten met Rusland.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 14:56 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Er is maar één optie: wapenstilstand in Oekraïne, aan tafel voor onderhandelingen, situatie de-escaleren en normaliseren..

Er is nog 'n optie.
En die is nog veel beter.
Stilaan beginnen met het omvormen van de maatschappij naar een waarin het gebruik van energie zo sterk mogelijk gereduceerd wordt.

Om maar 'ns iets te noemen: de verlichting van autowegen.
Waarom moet dat nou? Elke auto heeft de bechikking over krachtige koplampen, waarmee hij echt genoeg zicht heeft op de weg.
Zeker zal 't wat meer inspanning kosten dan wanneer die weg baadt in het kunstmatige licht van lantaarns, maar dat moet men er dan voor over gaan hebben.
Bovendien kan 't het rijden wat minder comfortabel maken en dat leidt er dan weer toe dat minder gauw overgegaan wordt tot niet echt noodzakelijke ritten.

Zo zijn er duizend en een dingen die energie vreten en nu nog als vanzelfsprekend gelden, maar heel goed zodanig gewijzigd kunnen worden dat ze veel minder of geen energie meer vergen.

In die zin kan die oorlog en de reactie daarop van het westen 'n zegen worden voor het klimaat, de rest van het milieu en de natuur.
En niet te vergeten voor de mens zelf, want wanneer deze veel minder energie verbruikt, dan maakt hij zich vanzelf veel minder schuldig aan het doden van dieren en microben, wat hem dan in 'n bepaalde visie evenredig minder straf vanwege de natuur oplevert.

Pas nog kwam 'n hoge-snelheidstrein 'n tijd stil te staan doordat hij 'n ree geschept had.
Dat herinnerde dezerzijds aan de tijd toen 't nog 'n politiek item was of de invoering van die hoge snelheidstrein wel wenselijk was.
Was daar toen zelf vrij fel tegen, onder andere juist omdat dieren veel minder kans hebben om zo'n aanstormend snelheidsmonster te ontwijken dan om zich uit te voeten te maken voor 'n trein die met de toen gebruikelijke snelheid naar pakweg Parijs reed.
Ongetwijfeld verbruikt die TGV stukken meer stroom dan 'n trein die rond de 100 km p.u. rijdt.
Bovendien is 't veel natuurlijker om over de afstand naar bijvoorbeeld Parijs 'n uur of 4 a 5 te doen dan 1,5 uur.

Slow down, you move too fast (and use too much energy in that way).

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 16:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Er is nog 'n optie. En die is nog veel beter. Stilaan beginnen met het omvormen van de maatschappij naar een waarin het gebruik van energie zo sterk mogelijk gereduceerd wordt.

Oh, daar vind je me aan je zijde hoor. Maar een groot deel van de Nederlanders is daar helemaal niet aan toe. Kijk maar eens naar de zinloze aversie tegen zonnepanelen of elektrisch rijden... het zijn voornamelijk drogredenen die worden aangevoerd.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 18:02 Plaats reactie Reageer met quote
Pejeka
Gast

Ik heb geen aversie tegen elektrisch rijden, zal mij een zorg zijn, als die auto maar rijdt. Alleen is de logistiek daaromtrent nog lang niet dusdanig op orde dat het grootscheeps kan worden ingevoerd.

Zonnepanelen zijn leuk, maar hoe doe je dat met een appartementencomplex met huurders? Wie plaatst die dingen en vooral: hoe worden de kosten daarvan omgeslagen? Want in appartement A woont een bejaarde AOW-dame alleen, in appartement B een gezin met 3 kinderen. Hoe ga je het dan zo regelen dat iedereen een bijdrage betaalt die overeenkomt met levensstijl en gezinssamenstelling?
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 19:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Volgens mij zijn daar gewoon berekeningen voor. Je schijnt die dingen zelfs te kunnen huren.

Maar weet je, koop gewoon je eigen huis. Ben je van al dat gezeur af. Buren zijn sowieso kut. Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2022 20:42 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Pejeka schreef:

Zonnepanelen zijn leuk, maar hoe doe je dat met een appartementencomplex met huurders? Wie plaatst die dingen en vooral: hoe worden de kosten daarvan omgeslagen? Want in appartement A woont een bejaarde AOW-dame alleen, in appartement B een gezin met 3 kinderen. Hoe ga je het dan zo regelen dat iedereen een bijdrage betaalt die overeenkomt met levensstijl en gezinssamenstelling?

Niet natuurlijk. Kosten en opbrengsten zijn voor de verhuurder Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Aug 19, 2022 9:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Van mijn zonne-energie installatie:

Ik denk dat het werkelijke opgeleverde bedrag trouwens al veel hoger ligt. Ik heb ooit opgegeven dat stroom 0,22 euro kost. Dat was natuurlijk in 2014 zo, maar ligt inmiddels op 0,67. Dan zou ik al boven de 30.000 euro uitkomen.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 19, 2022 17:37 Plaats reactie Reageer met quote
Pejeka
Gast

Royy schreef:
Pejeka schreef:

Niet natuurlijk. Kosten en opbrengsten zijn voor de verhuurder Very Happy

Dat is dan wel weer gaaf. Dus dan hebben alle huurders voortaan gratis elektriciteit?
  Weerwoord forum index » Economie