Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:11 |
|
|
|
Carlos Ghostwriter schreef: | Nee hoor, waarom zou ik dat überhaupt doen? |
Omdat je de overheid en MSM structureel wantrouwt.
Quote: | Je hebt die filmpjes nooit kunnen weerleggen, niet één. Je zuigt het zoals gewoonlijk weer allemaal uit je duim. |
Nee hoor, ik heb de feiten er op nahouden.
Bron: CBS-statistieken.
Bron: Coronadashboard Rijksoverheid.
Bron: RIVM
Bron: Alle cijfers.
Bron: Stichting NICE.
Jij hebt de statistieken niet kunnen weerleggen.
Quote: | Geen idee waar dit over gaat, jouw eigen hersenspinsels wellicht? De enige die hier voortdurend loopt te jokken dat ben je zelf. Over alles zo'n beetje vermoed ik. |
Die eer komt jou toe.
Quote: | PS hoe gaat het toch met je Oekraïnse vluchtelingen? Heb je ze het huis uit gebonjourd inmiddels? |
Dat bedoel ik. Je liegt aan de lopende band.
Quote: | Ho. Stop. Bij "want" slaat je fantasie weer op hol. Jij kunt onmogelijk voor mij bepalen waarom ik iets wel of niet doe. |
Daarmee sloop jij je eigen beschuldiging dat wij bang zouden zijn voor het coronavirus.
Waarom wij ons lieten vaccineren kon je onmogelijk bepalen.
Quote: | For the record: ik heb jouw aanbod nooit serieus genomen. Ik neem jou niet serieus, en ik wil ook überhaupt niks te maken hebben met mensen zoals jij, op geen enkele manier. |
Daar merk ik niets van Carlos, want we zijn nog steeds in gesprek.
Waarom je mijn aanbod niet aannam is geen geheim, je wist dat je met je neus op de onwelgevallige feiten zou worden gedrukt.
Quote: | *wederom een persoonlijke aanval, mag het beheer naar kijken. |
Ook dat zie ik met vertrouwen tegemoet. |
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:20 |
|
|
|
Elisabeth schreef: | Verder Mopper, vele wetenschappers worden bedreigd door de Farmaceutische industrie, die mega rijk is.
Dus houden de meeste hun mond dicht. |
En toen hebben ze jou opgebeld om uit de school te klappen?
Quote: | En alleen diegene die wel hun mond opentrekken, worden gecanceld.
Zie net dat de uitzending, Nieuw Wereld is verwijderd door Youtube, dus zullen ze verhuizen naar Rumble.
Vrijheid van Meningsuiting wordt dus gesnoerd. |
Desinformatie wordt verbannen. En terecht ook. Deze mensen hebben bloed aan hun handen.
Quote: | En ik lees dat in september, de volgende serie prikken gaat komen.
Doe jij weer mee of zeg je, "dit is genoeg"? |
Natuurlijk doen we mee. Ik hoop jij ook dit keer. Je weet immers dat het vaccin veilig is en werkt.
Quote: | Ze zoeken "Prikkers"?
Vroeger moest je een Verpleegkundige zijn, voordat je mag prikken.
Zolang die prikkers, niet eerst de spuit iets terugtrekken om te controleren dat de naald niet in een bloedvat zit, is het levensgevaarlijk. |
Dus leer je dat aan. Prima toch? |
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:51 |
|
|
|
Krijg je trouwens ook deugpunten bij AH en Het Kruidvat ?
Zou toch wel zo netjes zijn.
Hoe zit het met de China weken bij Mc Donalds en Burgerking ? |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:54 |
|
|
|
Ik heb het vaccinatie abonnement na 2x Biontec direct opgezegd. |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:56 |
|
|
|
Karl Lauterbach de 4x gecoronavaccineerde Duitse ziekte minister heeft trouwens nu corona.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:58 |
|
|
|
|
_________________ 24 februari, de dag dat corona verdween |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 19:00 |
|
|
|
Vogelscheuche.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 21:25 |
|
|
|
Carlos Ghostwriter schreef: | |
Waar hij me aan doet denken, zijn van die mensen die vooral héél bewust leven, geen suiker gebruiken, geen alcohol gebruiken, als uitspatting soms een bietensapje, die elke avond in de keuken staan te prutsen met fairtrade-rijst en verlepte groenten, vooral veel zaden en pitten overal in, en tegelijkertijd zien ze er uit als uitgewrongen vaatdoeken. En dan denk ik wel eens: dan klopt er iets niet, want als datgene wat je doet en laat zó enorm gezond is, dan zou je toch verwachten dat ze er blozend en gezond en wel bij lopen? |
|
_________________ Fatsoen moet je doen. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 23:49 |
|
|
|
En nog meer stompzinnig gescheld van Cliox in mijn richting. Wanneer grijpt het beheer nu eindelijk es in? Of mag ik vanaf nu wel terug schelden?
Cliox schreef: | Contact met je krijgen? Ga weg joh! |
Jazeker, jij hebt voorgesteld dat we samen naar de teststraat bij Vd Valk in Urmond gingen kijken, toen je eenmaal door had dat we nagenoeg in hetzelfde dorp woonden. Je liegt zelf dat je barst, dat blijkt maar weer. Je hebt op allerlei manieren geprobeerd om in contact te komen, ongetwijfeld om iets over te weten te komen dat je vervolgens tegen me kon gebruiken. Of, wellicht om me te gaan lopen bedreigen, want dat deed je in het begin van de discussie ook al. Griezel dat je bent.
Verder: ik heb nooit beweerd dat er niemand op de IC in Zuyderland lag, noch de cijfers van de door jou genoemde instanties betwist. Ik was überhaupt niet geïnteresseerd in die cijfers, zag deze als onderdeel van de propaganda namens de regering om de bevolking in de angstmodus te houden.
Je bent zelf een leugenaar. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 06, 2022 8:12 |
|
|
|
Goede morgen Carlos, heb je shitstorm al gezien op twitter vanmorgen ?
De 4x coronagevaccneerde Duitse ziekte minister en pharma lobbyist Karl Lauterbach,
neemt bij zijn lichte corona symptomen toch maar uit voorzorg inetmitine van Phizer
hoewel hij daar helemaal niet voor in aanmerking komt. Hij heeft blijkbaar zelf toch
niet zo vertrouwen in die hele spuiterij.
Zijn immuunsysteem naar de klote ?
Wanneer hij als 59 jarige zou overlijden, is karma wel een erg harde bitch.
#paxlovid |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 06, 2022 9:36 |
|
|
|
De winterplannen van Duitsland al gespot Ice? Ze gebruiken een mooie beeldspraak voor toekomstige 'Corona-Regeln' die vanaf oktober ingaan: in de winter winterbanden (FFP2-maskers, testen, thuiswerken), indien de winterbanden teveel ondersneeuwen (risico's, zorgtekort) ook nog sneeuwkettingen (afstand, beperkingen bijeenkomsten)!
Viel Spaß!
Lees je mee Pejeka, 6x zoveel IC-bedden per 100.000 inwoners, maar voorop in de coronamaatregelen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 06, 2022 9:44 |
|
|
|
Carlos Ghostwriter schreef: | En nog meer stompzinnig gescheld van Cliox in mijn richting. Wanneer grijpt het beheer nu eindelijk es in? Of mag ik vanaf nu wel terug schelden? |
Calimero-gedrag. Trapt niemand in.
Quote: | Jazeker, jij hebt voorgesteld dat we samen naar de teststraat bij Vd Valk in Urmond gingen kijken, toen je eenmaal door had dat we nagenoeg in hetzelfde dorp woonden. Je liegt zelf dat je barst, dat blijkt maar weer. Je hebt op allerlei manieren geprobeerd om in contact te komen, ongetwijfeld om iets over te weten te komen dat je vervolgens tegen me kon gebruiken. Of, wellicht om me te gaan lopen bedreigen, want dat deed je in het begin van de discussie ook al. Griezel dat je bent.
Verder: ik heb nooit beweerd dat er niemand op de IC in Zuyderland lag, noch de cijfers van de door jou genoemde instanties betwist. Ik was überhaupt niet geïnteresseerd in die cijfers, zag deze als onderdeel van de propaganda namens de regering om de bevolking in de angstmodus te houden.
Je bent zelf een leugenaar. |
Ga toch weg Carlos, je had de pech dat ik bij je om de hoek woonde en je niet wegkwam met je flagrante leugens. De IC lag vol, de prikstraat was drukbezet. Ik heb je uitgenodigd om mij het tegendeel te bewijzen maar je hebt het gelaten bij het verkondigen van leugens. Je bent zelf een grote leugenaar. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 06, 2022 10:59 |
|
|
|
Je gaat voorlopig even in de negeerstand trouwens, dikke doei.
Scheldpartijen en persoonlijke aanvallen van jou zal ik echter niet accepteren en melding van maken indien ik daar aanleiding toe zie, wen daar maar aan. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland