Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 330, 331, 332  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Carlos Ghostwriter schreef:
Nee hoor, waarom zou ik dat überhaupt doen?

Omdat je de overheid en MSM structureel wantrouwt.

Quote:
Je hebt die filmpjes nooit kunnen weerleggen, niet één. Je zuigt het zoals gewoonlijk weer allemaal uit je duim.

Nee hoor, ik heb de feiten er op nahouden.

Bron: CBS-statistieken.
Bron: Coronadashboard Rijksoverheid.
Bron: RIVM
Bron: Alle cijfers.
Bron: Stichting NICE.

Jij hebt de statistieken niet kunnen weerleggen.

Quote:
Geen idee waar dit over gaat, jouw eigen hersenspinsels wellicht? De enige die hier voortdurend loopt te jokken dat ben je zelf. Over alles zo'n beetje vermoed ik.

Die eer komt jou toe.

Quote:
PS hoe gaat het toch met je Oekraïnse vluchtelingen? Heb je ze het huis uit gebonjourd inmiddels?

Dat bedoel ik. Je liegt aan de lopende band.

Quote:
Ho. Stop. Bij "want" slaat je fantasie weer op hol. Jij kunt onmogelijk voor mij bepalen waarom ik iets wel of niet doe.

Daarmee sloop jij je eigen beschuldiging dat wij bang zouden zijn voor het coronavirus.
Waarom wij ons lieten vaccineren kon je onmogelijk bepalen.

Quote:
For the record: ik heb jouw aanbod nooit serieus genomen. Ik neem jou niet serieus, en ik wil ook überhaupt niks te maken hebben met mensen zoals jij, op geen enkele manier.

Daar merk ik niets van Carlos, want we zijn nog steeds in gesprek.
Waarom je mijn aanbod niet aannam is geen geheim, je wist dat je met je neus op de onwelgevallige feiten zou worden gedrukt.

Quote:
*wederom een persoonlijke aanval, mag het beheer naar kijken.

Ook dat zie ik met vertrouwen tegemoet.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliox schreef:
Tot op heden ben ik zeer tevreden over het optreden van het beheer dus ik zie het met goed vertrouwen tegemoet.

Ja dat geloof ik graag.

Elke vorm van discussie over het functioneren van het beheer is trouwens niet toegestaan, is mij meerdere keren te verstaan gegeven.

Just saying.. Rolling Eyes

Dat doe ik ook niet. Ik deel enkel en alleen mijn vertrouwen en tevredenheid.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Ik ben immuun, zonder vaccins, dus ben ik beschermd.

Hoe weet je dat je immuun bent?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Verder Mopper, vele wetenschappers worden bedreigd door de Farmaceutische industrie, die mega rijk is.
Dus houden de meeste hun mond dicht.

En toen hebben ze jou opgebeld om uit de school te klappen? Laughing

Quote:
En alleen diegene die wel hun mond opentrekken, worden gecanceld.
Zie net dat de uitzending, Nieuw Wereld is verwijderd door Youtube, dus zullen ze verhuizen naar Rumble.
Vrijheid van Meningsuiting wordt dus gesnoerd.

Desinformatie wordt verbannen. En terecht ook. Deze mensen hebben bloed aan hun handen.

Quote:
En ik lees dat in september, de volgende serie prikken gaat komen.
Doe jij weer mee of zeg je, "dit is genoeg"?

Natuurlijk doen we mee. Ik hoop jij ook dit keer. Je weet immers dat het vaccin veilig is en werkt.

Quote:
Ze zoeken "Prikkers"?
Vroeger moest je een Verpleegkundige zijn, voordat je mag prikken.
Zolang die prikkers, niet eerst de spuit iets terugtrekken om te controleren dat de naald niet in een bloedvat zit, is het levensgevaarlijk.

Dus leer je dat aan. Prima toch?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:28 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Cliox schreef:
Daar merk ik niets van Carlos, want we zijn nog steeds in gesprek.

IN REAL LIFE bedoel ik, snuggermans.

Je hebt trouwens nog es geprobeerd om contact met mij te krijgen, en ook daar ben ik niet op ingegaan. Ik zeg je nu nogmaals dat ik met jou niks te maken wil hebben, dus probeer het ook maar niet meer want ik ga er toch niet op in.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:31 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Cliox schreef:

Oh dus je hele verhaal dat je naar Polen bent gereden om Oekraïense vluchtelingen op te halen en mee te nemen naar Nederland was dus een fabeltje? Weten we dat ook weer. Geen wonder dat je er sindsdien muisstil over bent.

Maar je hebt wel weer mooi je deugpuntjes gescoord, chapeau! Wink

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:01 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Cliox schreef:
Natuurlijk doen we mee. Ik hoop jij ook dit keer. Je weet immers dat het vaccin veilig is en werkt.

Ik doe ook dit keer niet mee, want ik weet dat mijn immuunsysteem prima zijn werk doet wanneer ik de griep krijg (of corona). En dat wou ik graag zo houden.

Cliox schreef:
Jij hebt de statistieken niet kunnen weerleggen.

Dit is er eentje in de categorie: "jij hebt nooit de top van de Kilimanjaro kunnen bereiken."

Dat klopt helemaal, ik ben namelijk nooit geprobeerd om die berg te beklimmen en ben ook nooit in dat deel van Afrika geweest. Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Krijg je trouwens ook deugpunten bij AH en Het Kruidvat ?
Zou toch wel zo netjes zijn.
Hoe zit het met de China weken bij Mc Donalds en Burgerking ?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:54 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Ik heb het vaccinatie abonnement na 2x Biontec direct opgezegd.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:56 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Karl Lauterbach de 4x gecoronavaccineerde Duitse ziekte minister heeft trouwens nu corona. Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 18:58 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Jouw vriend Lauterbach heeft wel een vaccinatie abonnement, Icesurfer. Hij is in het nieuws vandaag.

Quadruple-Vaxxed German Health Minister Tests Positive For COVID

https://www.zerohedge.com/political/quadruple-vaxxed-german-health-minister-tests-positive-covid

Hoe zeg je vogelverschrikker in het Duits? Very Happy

Edit: je was me net voor. Smile

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 19:00 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Vogelscheuche. Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 20:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ik doe ook dit keer niet mee, want ik weet dat mijn immuunsysteem prima zijn werk doet wanneer ik de griep krijg (of corona). En dat wou ik graag zo houden.

Niets meer aan toe te voegen...

Quote:
Dit is er eentje in de categorie: "jij hebt nooit de top van de Kilimanjaro kunnen bereiken."

Dat klopt helemaal, ik ben namelijk nooit geprobeerd om die berg te beklimmen en ben ook nooit in dat deel van Afrika geweest. Laughing

Haha, nee jij hebt dat niet geprobeerd. Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 21:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliox schreef:

Oh dus je hele verhaal dat je naar Polen bent gereden om Oekraïense vluchtelingen op te halen en mee te nemen naar Nederland was dus een fabeltje? Weten we dat ook weer. Geen wonder dat je er sindsdien muisstil over bent.

Maar je hebt wel weer mooi je deugpuntjes gescoord, chapeau! Wink

Je liegt dat je barst.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 21:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

IN REAL LIFE bedoel ik, snuggermans.

Ik heb je niet uitgenodigd om koffie te drinken, Pinokkio, ik heb je uitgenodigd om te bewijzen dat IC's leeg waren.
Je loog dat je barstte dat er niemand op de IC lag maar gaf niet thuis toen je boter bij de vis kon doen.

Quote:
Je hebt trouwens nog es geprobeerd om contact met mij te krijgen, en ook daar ben ik niet op ingegaan. Ik zeg je nu nogmaals dat ik met jou niks te maken wil hebben, dus probeer het ook maar niet meer want ik ga er toch niet op in.

Contact met je krijgen? Ga weg joh! Laughing
Ik distantieer mij van leugenaars, antivaxxers en complotdenkers.

Laatst aangepast door Cliox op Vr Aug 05, 2022 21:25, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 21:25 Plaats reactie Reageer met quote
Pejeka

Jouw vriend Lauterbach heeft wel een vaccinatie abonnement, Icesurfer. Hij is in het nieuws vandaag.

Quadruple-Vaxxed German Health Minister Tests Positive For COVID

https://www.zerohedge.com/political/quadruple-vaxxed-german-health-minister-tests-positive-covid

Hoe zeg je vogelverschrikker in het Duits? Very Happy

Edit: je was me net voor. Smile

Waar hij me aan doet denken, zijn van die mensen die vooral héél bewust leven, geen suiker gebruiken, geen alcohol gebruiken, als uitspatting soms een bietensapje, die elke avond in de keuken staan te prutsen met fairtrade-rijst en verlepte groenten, vooral veel zaden en pitten overal in, en tegelijkertijd zien ze er uit als uitgewrongen vaatdoeken. En dan denk ik wel eens: dan klopt er iets niet, want als datgene wat je doet en laat zó enorm gezond is, dan zou je toch verwachten dat ze er blozend en gezond en wel bij lopen?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 23:49 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

En nog meer stompzinnig gescheld van Cliox in mijn richting. Wanneer grijpt het beheer nu eindelijk es in? Of mag ik vanaf nu wel terug schelden? Rolling Eyes

Cliox schreef:
Contact met je krijgen? Ga weg joh!

Jazeker, jij hebt voorgesteld dat we samen naar de teststraat bij Vd Valk in Urmond gingen kijken, toen je eenmaal door had dat we nagenoeg in hetzelfde dorp woonden. Je liegt zelf dat je barst, dat blijkt maar weer. Je hebt op allerlei manieren geprobeerd om in contact te komen, ongetwijfeld om iets over te weten te komen dat je vervolgens tegen me kon gebruiken. Of, wellicht om me te gaan lopen bedreigen, want dat deed je in het begin van de discussie ook al. Griezel dat je bent.

Verder: ik heb nooit beweerd dat er niemand op de IC in Zuyderland lag, noch de cijfers van de door jou genoemde instanties betwist. Ik was überhaupt niet geïnteresseerd in die cijfers, zag deze als onderdeel van de propaganda namens de regering om de bevolking in de angstmodus te houden.

Je bent zelf een leugenaar.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 23:53 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Cliox schreef:

Je distantieert je van jezelf? Laughing

Zou ik ook doen in jouw geval. Tijd om je account te deleten dan. Zou dit forum enorm ten goede komen overigens.

BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2022 8:12 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Goede morgen Carlos, heb je shitstorm al gezien op twitter vanmorgen ?
De 4x coronagevaccneerde Duitse ziekte minister en pharma lobbyist Karl Lauterbach,
neemt bij zijn lichte corona symptomen toch maar uit voorzorg inetmitine van Phizer
hoewel hij daar helemaal niet voor in aanmerking komt. Hij heeft blijkbaar zelf toch
niet zo vertrouwen in die hele spuiterij.
Zijn immuunsysteem naar de klote ?
Wanneer hij als 59 jarige zou overlijden, is karma wel een erg harde bitch.
#paxlovid

BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2022 9:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

De winterplannen van Duitsland al gespot Ice? Ze gebruiken een mooie beeldspraak voor toekomstige 'Corona-Regeln' die vanaf oktober ingaan: in de winter winterbanden (FFP2-maskers, testen, thuiswerken), indien de winterbanden teveel ondersneeuwen (risico's, zorgtekort) ook nog sneeuwkettingen (afstand, beperkingen bijeenkomsten)!

Viel Spaß!

Lees je mee Pejeka, 6x zoveel IC-bedden per 100.000 inwoners, maar voorop in de coronamaatregelen.

BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2022 9:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

En nog meer stompzinnig gescheld van Cliox in mijn richting. Wanneer grijpt het beheer nu eindelijk es in? Of mag ik vanaf nu wel terug schelden? Rolling Eyes

Calimero-gedrag. Trapt niemand in.

Quote:
Jazeker, jij hebt voorgesteld dat we samen naar de teststraat bij Vd Valk in Urmond gingen kijken, toen je eenmaal door had dat we nagenoeg in hetzelfde dorp woonden. Je liegt zelf dat je barst, dat blijkt maar weer. Je hebt op allerlei manieren geprobeerd om in contact te komen, ongetwijfeld om iets over te weten te komen dat je vervolgens tegen me kon gebruiken. Of, wellicht om me te gaan lopen bedreigen, want dat deed je in het begin van de discussie ook al. Griezel dat je bent.

Verder: ik heb nooit beweerd dat er niemand op de IC in Zuyderland lag, noch de cijfers van de door jou genoemde instanties betwist. Ik was überhaupt niet geïnteresseerd in die cijfers, zag deze als onderdeel van de propaganda namens de regering om de bevolking in de angstmodus te houden.

Je bent zelf een leugenaar.

Ga toch weg Carlos, je had de pech dat ik bij je om de hoek woonde en je niet wegkwam met je flagrante leugens. De IC lag vol, de prikstraat was drukbezet. Ik heb je uitgenodigd om mij het tegendeel te bewijzen maar je hebt het gelaten bij het verkondigen van leugens. Je bent zelf een grote leugenaar.

BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2022 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliox schreef:

Je distantieert je van jezelf? Laughing

Zou ik ook doen in jouw geval. Tijd om je account te deleten dan. Zou dit forum enorm ten goede komen overigens.

Afleidingsmanoeuvre. Toon je nog aan waar ik heb beweerd dat ik een vluchteling in huis heb genomen?

Indien je dat kunt hef ik mijn account op, indien je dat niet kunt vertrek jij. De leugenaar pakt z'n biezen.

Je krijgt 24-uur de tijd om aan te tonen dat ik heb gezegd dat ik een vluchteling in huis heb genomen of je vertrekt en keert niet meer terug.

BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2022 10:55 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Flikker toch een eind op met je dreigementen. Je hebt hier zelf gezegd dat je naar de Poolse grens bent gereden om Oekraïners op te halen. Iedereen heeft dat meegekregen volgens mij. Je hebt niks te willen of te eisen, je bent helemaal niet in een positie om welk ultimatum dan ook aan mij te stellen, dwingelandje.

Cliox schreef:
Ga toch weg Carlos, je had de pech dat ik bij je om de hoek woonde en je niet wegkwam met je flagrante leugens. De IC lag vol, de prikstraat was drukbezet.

1. Je weet niet waar ik woonde/woon en dat wou ik vooral zo laten.
2. De prikstraat was het gros van de tijd helemaal niet drukbezet, kwam er dagelijks langs.

Ben er één keer zelf in geweest, toen was het wel druk. Nou ja druk, paar minuutjes filerijden hooguit.

BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2022 10:59 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Je gaat voorlopig even in de negeerstand trouwens, dikke doei.

Scheldpartijen en persoonlijke aanvallen van jou zal ik echter niet accepteren en melding van maken indien ik daar aanleiding toe zie, wen daar maar aan.

BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2022 11:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Je gaat voorlopig even in de negeerstand trouwens, dikke doei.

Scheldpartijen en persoonlijke aanvallen van jou zal ik echter niet accepteren en melding van maken indien ik daar aanleiding toe zie, wen daar maar aan.

Nee nee nee Carlos, je komt niet weg met wegrollen dit keer; binnen 24 uur bewijs je dat ik lieg over de vluchtelingen die ik volgens jou in huis heb genomen of je pakt je biezen en je vertrekt. Je bezigt al jaren grote woorden dat ik lieg, nooit heb je het aangetoond, nu is het gedaan. Laat het er maar een keer op aankomen.