the great reset |
kwaadaardig plan |
|
60% |
[ 6 ] |
complot theorie |
|
20% |
[ 2 ] |
prima, alles wordt dan beter |
|
20% |
[ 2 ] |
| |
|
Totaal aantal stemmen : 10 |
|
|
Geplaatst: Wo Jun 29, 2022 6:37 |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 02, 2022 14:54 |
|
|
|
Sinds dagen geen woord meer over de dramatische toestanden Nederland in de Duitse staatsmedia.
Wij worden afgewikkeld en merken het niet eens.....citeert vroegere bekende nieuwslezeres Eva Herman, Anthony Robert Lee op Telegram.
https://t.me/EvaHermanOffiziell
‼️ Ansehen und TEILEN ‼️
"Seit Tagen kein Wort in unseren Medien über die dramatischen Zustände in den Niederlanden 🇳🇱.
Wir werden abgewickelt und merken es nicht mal.
Wo sind die Klimaaktivisten und Essensretter?
#fff #bild #NTV #essen #bild #klimaschutz #nachhaltigkeit #landwirtschaft"
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=cUU9isiyUKg)
Seit Tagen kein Wort in unseren Medien über die tausenden Bauern auf der Straße in den Niederlanden.
Zitat Anthony Robert Lee:
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 02, 2022 22:05 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 09, 2022 14:33 |
|
|
|
Weer een nieuw great reset tool bij twitter waarmee wef tuig vrije mening wil saboteren.
Zwarte rechthoeken verschjnen op twiiter, wanneer je veel maar vooral kritische tweets
verstuurd, zoals actueel bij hot item #SriLanka nu gaat het de #WEF #Elite aan de kraag. #BastilleDay
Ik ben blijkbaar level hoger gekomen in het super mario twitter spel.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 17, 2022 8:42 |
|
|
|
Doorgaans ben ik niet van het dumpen van filmpjes, gisteren kwam ik echter onderstaand filmpje tegen van Rudy Bouma over The Great Reseet. Hij ontmaskerd de desinformatie die rondgaan en legt hiermee de ziel van Baudet bloot. Interessant voor mensen die denken dat The Great Reset iets slechts is.
https://www.youtube.com/watch?v=d8ghwAhlopA |
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 17, 2022 8:44 |
|
|
|
Overigens bijzonder dat 6 mensen (een grote meerderheid) daadwerkelijk denken dat het en kwaadaardig plan is. Hoever ben je afgegleden van de werkelijkheid? Jammer dat niet inzichtelijk is, wie daarop hebben gestemd. Zijn het dezelfde mensen die dachten dat vaccineren het hoofddoel was van de plandemie? |
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 17, 2022 10:25 |
|
|
|
De geest is uit de fles.
#KlausSchwab weer op nummer 1 in de twitter charts.
Eens leuke tweet van George Orwell revival eruit pikken.
GeorgeOrwell3 @george_orwell3
GBN 🏴 Mark Steyn über den "Evil Overlord" Klaus Schwab. Brilliant 🤣😂
https://twitter.com/george_orwell3/status/1548595213110755328
Ja, precies zo een megalomaniale maniak aus das Bilder(berg)buch.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 17, 2022 14:16 |
|
|
|
Natuurlijk koempel, video bekeken, gehoord, begrepen en verwerkt.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 17, 2022 14:36 |
|
|
|
Mooi! Dan kun je nu weer rustig slapen, nu blijkt dat er enorm veel bullshit wordt verteld en nepnieuws wordt verspreid. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 01, 2022 16:49 |
|
|
|
Ach ja, GeenStijl over nepnieuws
Wikipedia inzake Vlaardingerbroek:
Na haar studie heeft zij een half jaar gewerkt voor de fractie van Forum voor Democratie in het Europees Parlement, te Brussel. Begin 2020 liet zij Brussel achter zich om in Leiden aan de slag te gaan als docent-onderzoeker.[4] In oktober 2020 legde zij haar functie aan de universiteit en haar proefschrift stil om zich volledig op de politiek te richten.
Vlaardingerbroek was sinds 2016 lid van Forum voor Democratie (FVD).[4] Ze hield in 2019 tijdens het partijcongres van het FVD een toespraak tegen het moderne feminisme.[5] Op 31 oktober 2020 maakte partijleider Thierry Baudet bekend dat Vlaardingerbroek op plaats 5 zou komen te staan van de FVD-kandidatenlijst.[6]
Op 26 november 2020 maakte Vlaardingerbroek bekend in het tv-programma Goedemorgen Nederland dat zij in het conflict tussen het bestuur en Baudet de kant van het bestuur van de FVD had gekozen.[7][8] Later op deze dag maakte ze bekend dat ze zich terugtrok als kandidaat-kamerlid en haar lidmaatschap van de partij beëindigde.
En niet te vergeten:
Begin juli 2022 sprak Vlaardingerbroek zich op de Amerikaanse televisiezender Fox News in gesprek met Tucker Carlson uit over de Nederlandse stikstofcrisis. Hierbij ventileerde zij de complottheorie dat het een verzinsel van de Nederlandse overheid zou zijn, die deze aangrijpt om land van de boeren te stelen teneinde hier huizen op te bouwen voor immigranten. Dit zou volgens haar onderdeel zijn van The Great Reset |
|
_________________ Scribo ergo sum |
|
|
|
Geplaatst: Wo Aug 03, 2022 11:17 |
|
|
|
't Is wel een droomvrouw qua uiterlijk, helemaal mijn smaak:
 |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Wo Aug 03, 2022 15:38 |
|
|
|
Snuutje
Maar, een wolvin in schaapskleren hè. |
|
_________________ Scribo ergo sum |
|
|
|
Geplaatst: Wo Aug 03, 2022 19:55 |
|
|
|
Ik denk dat ik een avondje met haar toch niet discussiërend zou doorbrengen hoor... maar goed, ze loopt hoogstwaarschijnlijk met een grote boog om mij heen. En terecht  |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Wo Aug 10, 2022 9:00 |
|
|
|
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie