Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 310, 311, 312 ... 330, 331, 332  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:04 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Ik ben niet bang voor het vaccin omdat ik het niet ga nemen. Ik ben ook niet bang om een leeuw tegen te komen op straat, omdat het niet gebeurd. Geen angst dus. Niet voor leeuwen of voor vaccins. maar als vaccinatieplicht ingevoerd gaat worden, en mij lichamelijke integriteit komt te vervallen dan keert de angst terug.. Dat zou goed kunnen.
Gelukkig gaat dat niet gebeuren, dus daar ben ik ook niet bang voor.

Hoe graag je mij het stickertje angst ook op wil plakken, ik heb geen angst.
Hoewel, toch wel. Maar niet voor mijn eigen welzijn, dat van mijn kinderen die zo dom waren om het te nemen om hun vrijheid terug te krijgen. Nu ze iets meer weten nemen ze geen boosters. dat gelukkig weer wel.

Blijft de vraag waarom jij een experimenteel vaccin neemt waarvan je angstvallig ontkent dat het experimenteel is. Misschien omdat de resultaten niet bijgehouden worden mag je het geen experiment noemen.. Dat is correct. maar de lange en middellange termijn bijwerkingen zijn `niet onderzocht. Ga je er verder geen onderzoek naar doen dan is het technisch gesproken misschien geen experiment, maar tegenwoordig verandert men definities zonder daar verder ruchtbaarheid aan te geven omdat dat zo uitkomt.. Succes dan maar met de lange termijn bijwerkingen. Ze zijn al bekend volgens jou.. En misschien is dat ook wel zo. Het vaccin werkt zoals het moet. Depopulatie.

Laatst aangepast door jorden op Zo Jun 26, 2022 12:06, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

De Rechtszaken komen er aan. Maar het neemt veel tijd in beslag.
Kijk maar hoelang in Nederland een Rechtszaak duurt en dit is een beetje groter.

De claim was dat er voldoende bewijs is....

Quote:
Hij spreekt ook over Afrika waar maar heel weinig mensen zijn gevaccineerd en waar weinig doden zijn.
En waar Ivermectine wordt gebruikt.

Ik zie je geen feiten weerleggen.

Quote:
PS Cliox, de dochter van mijn vriendin uit Zambia, komt hier heen.
Zij neemt dit medicijn mee. Gebruik: 3 mg per week, dus 1 pilletje is genoeg.
Samen met Zink, vit D3 en vit C.

Hoezo? Corona is een griepje en as je griep hebt ga jij jezelf niet volproppen met medicatie neem ik aan.
Of begint het besef in te dalen dat Covid-19 meer is dan een griepje?

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:09 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:
De praktijk bewijst het succes van vaccinatie. Wat wil je nog meer dan praktijkresultaat als feit? De medische wetenschap had gewoon gelijk.

Over wetenschp gesproken, de onderzoeks data van pfizer die 75 jaar geheim hadden moeten blijven tonen aan dat in de placebogroep minder mensen stierven. dus.. fijn dat je minder kans het om aan corona te overlijden. maar niet zo fijn dat je eerder sterft nu dan een ongevaccineerde. Razz

Dus toch angst voor het vaccin. Je denkt immers dan gevaccineerden jonger sterven. Dus dat het vaccin vergif is.

Ow ow ow Jorden, je valt hier toch wel echt door de mand heur. Laughing Laughing

het zijn de data van Pfizer, heeft niks met angst te maken .Als wetenschapgelovige zou dat jou toch iets moeten zeggen. je hebt grotere kans te sterven volgens die data, weliswaar niet aan corona (op korte termijn) maar aan andere oorzaken.
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:14 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:
jorden schreef:
Moppersmurf schreef:

Ja, leuk ! En ja hoor, daar zijn ze weer: ook 'deskundigen' Theo Schetters en Pierre Capel komen in dit artikel aan het woord. We hebben het in dit artikel dus over drie 'deskundigen'. De honderdduizenden deskundigen die aantonen dat dit alles onzin is komen uiteraard niet aan het woord.

noem één wetenschapper (en geen facktcheckertje) die Burkhardt tegenspreekt en plaats een onderzoek/artikel waaruit zou blijken dat Burkhardt het mis heeft.. Anders lul je weer eens uit je nek met "honderdduizencden wetenschappers"

Er is er naar mijn weten niet één die het onderzoek van Burkhardt heeft overgedaan om te zien of de resultaten kloppen. Dus kom maar op Mopper met dat onderzoek en die wetenschappers van jou.

Ik heb de factchecks bijgesloten. We zijn dus vlot klaar.

als je verder niks hebt wel ja, en blijven Burkhardts bevindingen overeind. Facktchecks bijgesloten? waar dan? Bovendien vroeg ik daar niet om maar om een wetenschappelijk rapport van een wetenschapper die het onderzoek van Burkhardt over gedaan heeft.
ik heb namelijk wel een half jaar terug zijn hele persconferentie bekeken en weet waar ik het over heb.
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Ik ben niet bang voor het vaccin omdat ik het niet ga nemen.

Dus je bent bang. Dat zeg ik.

Quote:
Ik ben ook niet bang om een leeuw tegen te komen op straat, omdat het niet gebeurd. Geen angst dus.

Dus is een leeuw en het vaccin een gevaar en bedreigend in jouw beleving. Je bent bang voor het gevaar en vertoont risicomijdend gedrag. Het feit dat je risicomijdend gedrag vertoont geeft je angst weer.

Quote:
Niet voor leeuwen of voor vaccins. maar als vaccinatieplicht ingevoerd gaat worden, en mij lichamelijke integriteit komt te vervallen dan keert de angst terug.. Dat zou goed kunnen.
Gelukkig gaat dat niet gebeuren, dus daar ben ik ook niet bang voor.

Je draait oorzaak en gevolg om. Als ik hoogtevrees heb en daarom niet een bergwand beklim heb ik nog steeds hoogtevrees. Jij stelt, ik heb geen hoogtevrees want ik beklim de bergwand niet. Haha. Laughing

Quote:
Hoe graag je mij het stickertje angst ook op wil plakken, ik heb geen angst.
Hoewel, toch wel. Maar niet voor mijn eigen welzijn, dat van mijn kinderen die zo dom waren om het te nemen om hun vrijheid terug te krijgen. Nu ze iets meer weten nemen ze geen boosters. dat gelukkig weer wel.

Ik plak dat stickertje niet op, dat doe je zelf. Jij gaf toe dat je meer angst heb voor de bijwerkingen van het vaccin, dan voor corona.

Quote:
Blijft de vraag waarom jij een experimenteel vaccin neemt waarvan je angstvallig ontkent dat het experimenteel is. Misschien omdat de resultaten niet bijgehouden worden mag je het geen experiment noemen.. Dat is correct. maar de lange en middellange termijn bijwerkingen zijn `niet onderzocht. Ga je er verder geen onderzoek naar doen dan is het technisch gesproken misschien geen experiment, maar tegenwoordig verandert men definities zonder daar verder ruchtbaarheid aan te geven omdat dat zo uitkomt.. Succes dan maar met de lange termijn bijwerkingen. Ze zijn al bekend volgens jou.. En misschien is dat ook wel zo. Het vaccin werkt zoals het moet. Depopulatie.

Van mijn part is het vaccin wel experimenteel Jorden, dan nog steeds ben ik niet bang. Prik maar. In september zou een nieuwe komen? Prik maar.
Ik overleef dat prikje wel. Laughing

Laatst aangepast door Cliox op Zo Jun 26, 2022 12:20, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Verder is het vaccin niet experimenteel Jorden:

NUcheckt controleert berichten op hun betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar de bewering dat de vaccins tegen COVID-19 tot eind 2023 experimenteel zouden zijn. Dit is onjuist.

Waarom zijn de goedgekeurde vaccins niet experimenteel?
    De goedgekeurde coronavaccins hebben voor toelating alle onderzoeksfasen doorlopen. Dit verliep bij de coronavaccins wel sneller dan normaal. Dit was mogelijk door bijvoorbeeld verschillende onderzoeksfasen samen te voegen.

Aan de laatste onderzoeksfase - fase 3 - namen tienduizenden mensen deel. In deze onderzoeken kreeg de helft van de deelnemers een coronavaccin en de andere helft een prik zonder werkzame stof, een placebo. Met het fase 3-onderzoek wordt aangetoond of een vaccin effectief is. Ook wordt, net als in eerdere onderzoeksfasen, gecontroleerd of het vaccin niet voor ernstige bijwerkingen zorgt.

Hoelang het fase 3-onderzoek duurt voordat met genoeg zekerheid gesteld kan worden dat een vaccin werkt, hangt af van het aantal COVID-19-gevallen in het onderzoek. Pfizer kon bijvoorbeeld zeggen dat zijn vaccin werkte toen er 170 gevallen van COVID-19 bij de deelnemers waren gemeld: 162 gevallen in de placebogroep en acht in de vaccingroep.

Volgens het EMA hebben de vaccinontwikkelaars in het fase 3-onderzoek en het onderzoek dat daaraan voorafging, bewezen dat de goedgekeurde vaccins werken en veilig zijn. Dit betekent dat de coronavaccins niet meer 'experimenteel' zijn, of in de 'testfase' zitten.

Waarom lopen de onderzoeken wel door?
    De fase 3-onderzoeken zijn niet gelijk stilgelegd, nadat was aangetoond dat de vaccins werken. Het onderzoek naar het vaccin van Pfizer blijft bijvoorbeeld twee jaar lopen, tot in 2023. Dit helpt onder meer met het vaststellen hoelang de coronavaccins bescherming bieden. Doordat nog niemand een van de coronavaccins lang geleden heeft gehad, weten we dat nu niet zeker.

Bron: https://www.nu.nl/nucheckt/6123842/nucheckt-goedgekeurde-coronavaccins-zitten-niet-tot-2023-in-de-testfase.html

Lees ook:

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin AstraZeneca goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

En voordat je weer aankomt met het argument dat vaccins voorwaardelijk goedgekeurd zijn:

Wat houdt een voorwaardelijke vergunning in?
    Alle goedgekeurde coronavaccins hebben een voorwaardelijke vergunning gekregen. Een woordvoerder van het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG), dat namens Nederland deelneemt aan de Europese beoordeling van vaccins en medicijnen, legt uit dat coronavaccins aan dezelfde eisen als ieder ander medicijn of vaccin moeten voldoen. "We hebben geen concessies gedaan aan de veiligheid."

Maar wat is dan een voorwaardelijke vergunning? Het belangrijkste verschil tussen een voorwaardelijke vergunning en een normale vergunning is volgens het CBG dat de vaccinontwikkelaar bij een voorwaardelijke vergunning verplicht is om de komende twee jaar informatie aan te blijven leveren. Dit is bijvoorbeeld informatie uit het lopende fase 3-onderzoek, maar ook informatie uit ander aanvullend onderzoek. Zo moet bijvoorbeeld worden onderzocht of de coronavaccins gebruikt kunnen worden bij mensen die tot nu toe niet in het onderzoek waren meegenomen, zoals zwangere vrouwen.

Ook moet volgens het CBG het officiële dossier met alle onderzoeksrapporten bij een voorwaardelijke toelating nog worden afgerond. Het EMA heeft de onderzoeksgegevens zelf wel al gezien.

Het CBG benadrukt daarnaast dat bij ieder vaccin of medicijn de bijwerkingen na toelating worden bijgehouden. Dit betekent niet dat de mensen die dit medicijn of vaccin krijgen, proefpersonen zijn. Dit bijhouden is bedoeld om bijwerkingen te detecteren, die zo zeldzaam zijn dat ze tijdens onderzoek voorafgaand aan toelating niet kunnen worden opgespoord. Een bijwerking die bijvoorbeeld slechts één op de 50.000 keer voorkomt, is zelfs met een onderzoek waar 50.000 mensen aan deelnemen, niet goed te detecteren.

Bron: www.nu.nl

Ofwel, geen experiment zoals jij beweerd.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:18 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:
jorden schreef:
Moppersmurf schreef:

Ja, leuk ! En ja hoor, daar zijn ze weer: ook 'deskundigen' Theo Schetters en Pierre Capel komen in dit artikel aan het woord. We hebben het in dit artikel dus over drie 'deskundigen'. De honderdduizenden deskundigen die aantonen dat dit alles onzin is komen uiteraard niet aan het woord.

noem één wetenschapper (en geen facktcheckertje) die Burkhardt tegenspreekt en plaats een onderzoek/artikel waaruit zou blijken dat Burkhardt het mis heeft.. Anders lul je weer eens uit je nek met "honderdduizencden wetenschappers"

Er is er naar mijn weten niet één die het onderzoek van Burkhardt heeft overgedaan om te zien of de resultaten kloppen. Dus kom maar op Mopper met dat onderzoek en die wetenschappers van jou.

Ik heb de factchecks bijgesloten. We zijn dus vlot klaar.

als je verder niks hebt wel ja, en blijven Burkhardts bevindingen overeind. Facktchecks bijgesloten? waar dan? Bovendien vroeg ik daar niet om maar om een wetenschappelijk rapport van een wetenschapper die het onderzoek van Burkhardt over gedaan heeft.
ik heb namelijk wel een half jaar terug zijn hele persconferentie bekeken en weet waar ik het over heb.

Dat is nu net het probleem, je doet niet aan waarheidsvinding. Ik presenteer je resultaten van mensen die dat plaatsvervangend doen. De inhoud is door verschillende wetenschappers weerlegd Jorden.

https://dpa-factchecking.com/netherlands/211117-99-31886/

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Overigens, het gezelschap dat aan het woord kwam moet alarmbellen doen rinkelen.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:
De praktijk bewijst het succes van vaccinatie. Wat wil je nog meer dan praktijkresultaat als feit? De medische wetenschap had gewoon gelijk.

Over wetenschp gesproken, de onderzoeks data van pfizer die 75 jaar geheim hadden moeten blijven tonen aan dat in de placebogroep minder mensen stierven. dus.. fijn dat je minder kans het om aan corona te overlijden. maar niet zo fijn dat je eerder sterft nu dan een ongevaccineerde. Razz

Dus toch angst voor het vaccin. Je denkt immers dan gevaccineerden jonger sterven. Dus dat het vaccin vergif is.

Ow ow ow Jorden, je valt hier toch wel echt door de mand heur. Laughing Laughing

het zijn de data van Pfizer, heeft niks met angst te maken .Als wetenschapgelovige zou dat jou toch iets moeten zeggen. je hebt grotere kans te sterven volgens die data, weliswaar niet aan corona (op korte termijn) maar aan andere oorzaken.

Maar Jorden...farmaceuten zijn toch frauduleus? Of verandert dat wanneer informatie welgevallig is? Laughing

Het gevecht wat wij voortdurend voeren is tegen inconsistentie.
Wat je vandaag van tafel veegt want onbetrouwbaar is morgen een argument. Het gaat niet om wie wat zegt maar om wat wordt gezegd. Zodra dit welgevallige feiten betreffen maakt het je niks uit. Of het nu een farmaceut is of Hugo.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:30 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:

Is het onderzoek het onderzoek van Burkhardt ocver gedaan? Nee dus. Er wordt enkel gesteld dat er geen bewijs is dat het door vaccinatie komt. en een hoop gewauwel. is dat het? wat een afgang Laughing
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Overigens werkt dat ook niet zo Jorden, wereldwijd wordt door medische wetenschappers, gezondheidsorganisaties, farmaceutische industrie en onafhankelijke instituten onderzoek gedaan naar de werking van het vaccin. Dat weerleg je niet door een videofilmpje waarop (zelfbenoemde) wetenschappers hun visie geven. Bewijs is nog steeds een brengplicht van mensen die de medische wetenschap, gezondheidsorganisaties, farmaceutische industrie en onafhankelijke instituten wantrouwen. Feiten toont hun gelijk aan.

Zoals vaker gezegd hebben 50 ongevaccineerden vaker en meer verzuimd dat 1.150 gevaccineerden! Dat is geen toeval. Je hoeft het niet zo ver te zoeken dus om te kijken hoe alles zich vertaalt naar de werkelijkheid.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:

Is het onderzoek het onderzoek van Burkhardt ocver gedaan? Nee dus. Er wordt enkel gesteld dat er geen bewijs is dat het door vaccinatie komt. en een hoop gewauwel. is dat het? wat een afgang Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:38 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:

Maar Jorden...farmaceuten zijn toch frauduleus? Of verandert dat wanneer informatie welgevallig is? Laughing

Niet alle, maar pfizer in het bijzonder. Ik meen dat zij de hoogste boetes ooit hebben moeten betalen wegens fraude.
Ze proberen natuurlijk aansprakelijkheid te ontlopen, daarom hebben ze dit keer de eerlijke cijfers gegeven en de verantwoordelijkheid doorgeschoven naar de goedkeurende instantie. De bedoeling was natuurlijk dan ook de data pas na 75 jaar vrij te geven waardoor er niemand meer iets kon claimen..
Wat denk jij, waarom onderzoeksdata pas na 75 jaar vrijgeven? Handelsgeheimen er uit filteren duurt dat zo lang? Gek, bij zoiets belangrijks.. Nu blijkt het allemaal veel sneller te kunnen nu de rechter het bevolen heeft.
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Maar laten we er een feitenduscussie van maken. Hieronder wordt prima aangegeven waarom het vaccin niet experimenteel is. Weerleg maar, in eigen woorden, wat niet klopt:

NUcheckt controleert berichten op hun betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar de bewering dat de vaccins tegen COVID-19 tot eind 2023 experimenteel zouden zijn. Dit is onjuist.

Waarom zijn de goedgekeurde vaccins niet experimenteel?
    De goedgekeurde coronavaccins hebben voor toelating alle onderzoeksfasen doorlopen. Dit verliep bij de coronavaccins wel sneller dan normaal. Dit was mogelijk door bijvoorbeeld verschillende onderzoeksfasen samen te voegen.

Aan de laatste onderzoeksfase - fase 3 - namen tienduizenden mensen deel. In deze onderzoeken kreeg de helft van de deelnemers een coronavaccin en de andere helft een prik zonder werkzame stof, een placebo. Met het fase 3-onderzoek wordt aangetoond of een vaccin effectief is. Ook wordt, net als in eerdere onderzoeksfasen, gecontroleerd of het vaccin niet voor ernstige bijwerkingen zorgt.

Hoelang het fase 3-onderzoek duurt voordat met genoeg zekerheid gesteld kan worden dat een vaccin werkt, hangt af van het aantal COVID-19-gevallen in het onderzoek. Pfizer kon bijvoorbeeld zeggen dat zijn vaccin werkte toen er 170 gevallen van COVID-19 bij de deelnemers waren gemeld: 162 gevallen in de placebogroep en acht in de vaccingroep.

Volgens het EMA hebben de vaccinontwikkelaars in het fase 3-onderzoek en het onderzoek dat daaraan voorafging, bewezen dat de goedgekeurde vaccins werken en veilig zijn. Dit betekent dat de coronavaccins niet meer 'experimenteel' zijn, of in de 'testfase' zitten.

Waarom lopen de onderzoeken wel door?
    De fase 3-onderzoeken zijn niet gelijk stilgelegd, nadat was aangetoond dat de vaccins werken. Het onderzoek naar het vaccin van Pfizer blijft bijvoorbeeld twee jaar lopen, tot in 2023. Dit helpt onder meer met het vaststellen hoelang de coronavaccins bescherming bieden. Doordat nog niemand een van de coronavaccins lang geleden heeft gehad, weten we dat nu niet zeker.

Bron: https://www.nu.nl/nucheckt/6123842/nucheckt-goedgekeurde-coronavaccins-zitten-niet-tot-2023-in-de-testfase.html

Lees ook:

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin AstraZeneca goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

En voordat je weer aankomt met het argument dat vaccins voorwaardelijk goedgekeurd zijn:

Wat houdt een voorwaardelijke vergunning in?
    Alle goedgekeurde coronavaccins hebben een voorwaardelijke vergunning gekregen. Een woordvoerder van het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG), dat namens Nederland deelneemt aan de Europese beoordeling van vaccins en medicijnen, legt uit dat coronavaccins aan dezelfde eisen als ieder ander medicijn of vaccin moeten voldoen. "We hebben geen concessies gedaan aan de veiligheid."

Maar wat is dan een voorwaardelijke vergunning? Het belangrijkste verschil tussen een voorwaardelijke vergunning en een normale vergunning is volgens het CBG dat de vaccinontwikkelaar bij een voorwaardelijke vergunning verplicht is om de komende twee jaar informatie aan te blijven leveren. Dit is bijvoorbeeld informatie uit het lopende fase 3-onderzoek, maar ook informatie uit ander aanvullend onderzoek. Zo moet bijvoorbeeld worden onderzocht of de coronavaccins gebruikt kunnen worden bij mensen die tot nu toe niet in het onderzoek waren meegenomen, zoals zwangere vrouwen.

Ook moet volgens het CBG het officiële dossier met alle onderzoeksrapporten bij een voorwaardelijke toelating nog worden afgerond. Het EMA heeft de onderzoeksgegevens zelf wel al gezien.

Het CBG benadrukt daarnaast dat bij ieder vaccin of medicijn de bijwerkingen na toelating worden bijgehouden. Dit betekent niet dat de mensen die dit medicijn of vaccin krijgen, proefpersonen zijn. Dit bijhouden is bedoeld om bijwerkingen te detecteren, die zo zeldzaam zijn dat ze tijdens onderzoek voorafgaand aan toelating niet kunnen worden opgespoord. Een bijwerking die bijvoorbeeld slechts één op de 50.000 keer voorkomt, is zelfs met een onderzoek waar 50.000 mensen aan deelnemen, niet goed te detecteren.

Bron: www.nu.nl

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:40 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:

Feit is dat jij duidelijk geen benul hebt wat Burkhardt ontdekt heeft.
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:

Niet alle, maar pfizer in het bijzonder. Ik meen dat zij de hoogste boetes ooit hebben moeten betalen wegens fraude.
Ze proberen natuurlijk aansprakelijkheid te ontlopen, daarom hebben ze dit keer de eerlijke cijfers gegeven en de verantwoordelijkheid doorgeschoven naar de goedkeurende instantie. De bedoeling was natuurlijk dan ook de data pas na 75 jaar vrij te geven waardoor er niemand meer iets kon claimen..
Wat denk jij, waarom onderzoeksdata pas na 75 jaar vrijgeven? Handelsgeheimen er uit filteren duurt dat zo lang? Gek, bij zoiets belangrijks.. Nu blijkt het allemaal veel sneller te kunnen nu de rechter het bevolen heeft.

Ik lees veel aannames. Welgevallige aannames welteverstaan.
Kom eens met feiten.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:

Ik heb inmiddels wel gelezen dat het weerlegd is. En ik lees ook in welk gezelschap hij verkeert. Dus het verbaast me niks.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Maar goed, genoeg gekif, nu over naar een feitendiscussie, ik lees graag waarom het vaccin een experimenteel vaccin betreft.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:47 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:
Maar goed, genoeg gekif, nu over naar een feitendiscussie, ik lees graag waarom het vaccin een experimenteel vaccin betreft.

Mag ik eerst jou definitie van experimenteel weten?
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:

Jij noemt het vaccin toch experimenteel!?

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 13:00 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:

Jij noemt het vaccin toch experimenteel!?

ja maar net als bij pandemie, groepsimmuniteit vaccin etc. kan het maar zo zijn dat we verschillende definities hanteren.
Het is officieel wellicht geen experiment omdat er niet gekeken wordt naar lange termijn bijwerkingen.
In mijn mening blijft het een experiment omdat we de lange termijn bijwerkingen nog af moeten wachten.
normale vaccins hebben immers een onderzoeksperiode van 10 tot 15 jaar en dat is niet voor niks.
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 13:03 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:

Ik heb inmiddels wel gelezen dat het weerlegd is. En ik lees ook in welk gezelschap hij verkeert. Dus het verbaast me niks.

Jij leest dus geen onderzoeken, maar fackcheckers. Duidelijk.
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 13:05 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Ook dat is je al honderd keer uitgelegd !!!

De gemiddelde levensverwachting in Afrika is 60 jaar. Er zijn bijna geen 70 plussers in Afrika, en laat corona nou juist dodelijk zijn voor bijna uitsluitend 70 plussers. Weinig doden is dan ook niet het gevolg van het gebruik van ivermectine, maar van het feit dat er nauwelijks 70 plussers zijn.

Stop met complete onzin te verkondigen !!!!

Vertel mij eens Mopper, als corona alleen dodelijk zou zijn voor bijna uitsluitend 70 +, waarom worden kinderen dan gevaccineerd?

Verder, waarom sterven er nu mensen van 40, 50 en 60 jaar, na de vaccinatie?
Alleen al in de VS zijn er 500.000 mensen overleden aan het vaccin.
Als je de link heb gekeken die ik plaatste.
Als je de Andere Krant hebt gelezen, dan lees je dat die spike eiwitten ook door de hersenbarrière kunnen komen.
Dit is gebeurd met de 2de vriend die overleed aan een dubbele aneurysma in zijn hersenen.
De 1ste vriend overleed 3 uur na zijn eerste vaccinatie, trombose in zijn Aorta.

Andere bijwerkingen zijn o.a. Gordelroos (mijn zwager heeft dit en het is pijnlijk)

Verder zijn de onderzoekers gepensioneerd.
Waarom?
Omdat ze anders worden ontslagen door de knettergekke overheid.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 13:17 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Vertel mij eens Mopper, als corona alleen dodelijk zou zijn voor bijna uitsluitend 70 +, waarom worden kinderen dan gevaccineerd?

Om de kans zo klein mogelijk te maken dat ze opa en oma besmetten. Maar ik begrijp dat jij er voorstander van bent om de kleinkinderen bij opa en oma weg te houden.

Elisabeth schreef:
Verder, waarom sterven er nu mensen van 40, 50 en 60 jaar, na de vaccinatie?

Waarom sterven er mensen van 40, 50 en 60 jaar na het eten van aardappelen? De oversterfte is overal ondezocht en verklaard: doden door corona en door uitgestelde zorg, omdat het door corona te druk was in de ziekenhuizen.

Elisabeth schreef:
Alleen al in de VS zijn er 500.000 mensen overleden aan het vaccin.

Ga hulp zoeken.

Elisabeth schreef:
Verder zijn de onderzoekers gepensioneerd.
Waarom?
Omdat ze anders worden ontslagen door de knettergekke overheid.

Nee, omdat ze de pensioengerechtigde leeftijd behaald hebben. Pierre Capel is al 20 jaar gepensioneerd en heeft geen ballen verstand van moderne mRNA techniek. Die bestond niet eens toen hij nog werkte.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 13:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:
jorden schreef:
Cliox schreef:

Jij leest dus geen onderzoeken, maar fackcheckers. Duidelijk.

Ik heb genoeg onderzoeken gelezen en weerlegd. In dit geval is het voor mij gedaan en heeft het weinig toegevoegde waarde om het over te doen.