Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 309, 310, 311 ... 330, 331, 332  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 10:53 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Ieder jaar neemt de wereld bevolking toe met 82 miljoen.
Waarom is er een paniek?

Je kunt onmogelijk zo dom zijn dat je nog steeds niet begrijpt dat het aantal doden niet ter zake doet. Het is je al honderd keer uitgelegd dat het coronabeleid nergens ter wereld ook maar een seconde gebaseerd is op het aantal doden. Dat beleid is gebaseerd op het risico van overvolle ziekenhuizen, de overbelasting van de zorg. Dat weet jij ook, dus je zit te trollen.

Elisabeth schreef:
Ik heb 2 vrienden verloren door dit vaccin.

En alweer zit je te trollen. Je hebt geen enkel bewijs, zelfs geen aanwijzing dat ze overleden zijn door het vaccin. Ik kan ook beweren dat ik al tientallen vrienden verloren ben door het eten van aardappelen. Nee, ik ben tientallen vrienden verloren na het eten van aardappelen.

Elisabeth schreef:
Dit schijnt niet te tellen, maar mijn zusje is 4 x gevaccineerd.
Zij is waarschijnlijk, besmet geraakt op Schiphol, waar het druk was.
Zij heeft 5 dagen bij mei gelogeerd en we hebben samen gelucht en gedineerd.
Een dag na terug komst in Nederland, hoge koorts en positief.
Ik heb me zelf getest en was negatief.
Vaccinaties werken dus 0,0%

En alweer zit je te trolllen. Je kunt onmogelijk zo dom zijn dat je nog steeds niet weet dat geen enkel vaccin met 100% zekerheid beschermt tegen infectie. En je kunt onmogelijk zo dom zijn dat je niet begrijpt dat één uitzonderingsgeval bewijst dat vaccins 0% werken, als daartegenover miljoenen gevallen staan waarbij aangetoond is dat de vaccins WEL voor 65 tot 95% werken, afhankelijk van welk vaccin.

Nee, zo dom kun je niet zijn. Dus geef maar toe dat je zit te trollen.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Ieder jaar neemt de wereld bevolking toe met 82 miljoen.

Het is niet het begin van een reactie op de onderzoeksresultaten. Je hebt je hoofd weer diep in het zand gestopt.

Quote:
Waarom is er een paniek?

Ik heb geen idee Elisabeth, vertel het mij maar; vaccins werken gewoon, bijwerkingen zijn verwaarloosbaar, waarom is er paniek?

Quote:
Ik heb 2 vrienden verloren door dit vaccin.

Of door het eten van aardappelen. Je weet het niet.

Quote:
Dit schijnt niet te tellen, maar mijn zusje is 4 x gevaccineerd.
Zij is waarschijnlijk, besmet geraakt op Schiphol, waar het druk was.
Zij heeft 5 dagen bij mei gelogeerd en we hebben samen gelucht en gedineerd.
Een dag na terug komst in Nederland, hoge koorts en positief.
Ik heb me zelf getest en was negatief.
Vaccinaties werken dus 0,0%

Valselijke conclusie.

Zoals eerder aangegeven (en opnieuw genegeerd) bij mijn vorige werkgever waren ook werknemers die zich niet lieten vaccineren. Daar heb ik het zeer uitgebreid over gehad. Zeker omdat de groep van plusminus 50 ongevaccineerden meer dagen arbeidsongeschikt waren dan 1150 gevaccineerden. Alleen dat is al voldoende bewijs dat vaccinatie werkt. De resultaten bij mijn huidige werkgever verschillen niet enorm. Evenals bij mijn vrouw op het werk.

En verder zie ik nergens terug dat het ziekteverzuim opliep na vaccinatie. Er zijn geen langdurige zieken bijgekomen, mensen zij niet uitgevallen na vaccinatie, de ergste bijwerking was een grieperig gevoel de nacht na vaccinatie.

Quote:
Mijn bewijs dat deze vaccins NIET werken, wordt weggelachen.

Omdat de feiten het tegendeel bewijzen. Kijk alleen al bij mijn vorige werkgever.
Bij mijn huidige werkgever was het niet anders.
Toeval denk je?

Quote:
Groeps immuniteit is het beste.

Met vaccinatie gaat verspreiding gewoon door, de mate waarin het coronavirus verspreidt en het effect zijn echter beheersbaar. Het is dus niet of of maar en en.

Quote:
Verder wordt Ivermectine gebruikt in Japan, India en vele landen in Afrika.
En kom niet weer aanzetten met van het Internet geplukte factchecks, want die kloppen NIET.

Ik heb niet alleen factchecks hiervoor gebruikt, ook onderzoeksresultaten voortkomend uit studies en praktijkbevindingen.
De Zambiaanse overheid het gebruik ervan ten strengste afgeraden omdat velen onomkeerbare leverschade hebben overgehouden aan het gebruik van Ivermectine én zijn gestorven aan de gevolgen van leverschade.

Hieronder nogmaals een schrijven van een Afrikaanse professor, die jij zo hoog hebt zitten:

Dr. Emmanuel Taban – a leading pulmonologist in South Africa, recently wrote that two out of three COVID-19 patients who were admitted to his hospital were taking ivermectin.

Even more worrying – he shared that some “90% of the patients using the drug, presented with liver damage“.

Specifically, his patients were presenting with “deranged liver function tests“, which is a sign of liver damage.

Bron: https://www.techarp.com/science/liver-damage-ivermectin/
Bron: https://www.msn.com/en-za/news/other/ivermectin-liver-warning-expert-says-covid-remedy-can-be-fatal/ar-AAMmkdT

“The studies are of a really poor quality. Looking at the scientific evidence, there’s no compelling case for this. The doctor who did the overall analysis has also said his evidence isn’t ‘sufficiently robust’. It has to be clearly stated that Ivermectin does not kill the virus: The amount of Ivermectin you need to kill the virus, will also kill you – it’s toxic to humans.

At this time, it is irresponsible to tell people to take Ivermectin. People in our industry have a responsibility to protect the public, and ensure that any medication on the market meets the highest standards…”

Bron: Professor Salim Abdool Karim

Daarnaast is de effectiviteit van ivermectine ook onderzocht door wereldgezondheidsorganisaties en onafhankelijke instituten zoals EMA. Dit topic staat vol met onderzoeksresultaten op basis van studies. Studies hebben uitgewezen dat Ivermectine niet werkt. Een onomstotelijk feit.

En verder gun ik iedereen ivermectine Elisabeth. Hoe meer hoe liever. Als jij afziet van recht op zorg bij Covid-19 kun je zoveel ivermectine krijgen als je wilt. Een extra voorwaarde is ook geen ziekenhuisopname indien er sprake is van de opgegeven bijwerkingen. Zoek het maar uit met je ivermectine. Als het écht een wondermiddel is, grijp je het met twee handen aan. Wat mij betreft wordt deze deal gesloten met de samenleving en hoeven wij geen rigoureuze maatregelen te nemen.

Elisabeth schreef:
Terug naar vaccinaties en vaccins.
Hier is de naakte waarheid over deze Farmaceutische Industrie.
Wetenschap? Door dierenmishandeling?
Nou ja, met de corona vaccins, waren er miljoen mensen, de proef dieren.

Dat waren ze niet. En omdat je herhaalt zal ik dat ook doen.

NUcheckt controleert berichten op hun betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar de bewering dat de vaccins tegen COVID-19 tot eind 2023 experimenteel zouden zijn. Dit is onjuist.

Waarom zijn de goedgekeurde vaccins niet experimenteel?
    De goedgekeurde coronavaccins hebben voor toelating alle onderzoeksfasen doorlopen. Dit verliep bij de coronavaccins wel sneller dan normaal. Dit was mogelijk door bijvoorbeeld verschillende onderzoeksfasen samen te voegen.

Aan de laatste onderzoeksfase - fase 3 - namen tienduizenden mensen deel. In deze onderzoeken kreeg de helft van de deelnemers een coronavaccin en de andere helft een prik zonder werkzame stof, een placebo. Met het fase 3-onderzoek wordt aangetoond of een vaccin effectief is. Ook wordt, net als in eerdere onderzoeksfasen, gecontroleerd of het vaccin niet voor ernstige bijwerkingen zorgt.

Hoelang het fase 3-onderzoek duurt voordat met genoeg zekerheid gesteld kan worden dat een vaccin werkt, hangt af van het aantal COVID-19-gevallen in het onderzoek. Pfizer kon bijvoorbeeld zeggen dat zijn vaccin werkte toen er 170 gevallen van COVID-19 bij de deelnemers waren gemeld: 162 gevallen in de placebogroep en acht in de vaccingroep.

Volgens het EMA hebben de vaccinontwikkelaars in het fase 3-onderzoek en het onderzoek dat daaraan voorafging, bewezen dat de goedgekeurde vaccins werken en veilig zijn. Dit betekent dat de coronavaccins niet meer 'experimenteel' zijn, of in de 'testfase' zitten.

Waarom lopen de onderzoeken wel door?
    De fase 3-onderzoeken zijn niet gelijk stilgelegd, nadat was aangetoond dat de vaccins werken. Het onderzoek naar het vaccin van Pfizer blijft bijvoorbeeld twee jaar lopen, tot in 2023. Dit helpt onder meer met het vaststellen hoelang de coronavaccins bescherming bieden. Doordat nog niemand een van de coronavaccins lang geleden heeft gehad, weten we dat nu niet zeker.

Bron: https://www.nu.nl/nucheckt/6123842/nucheckt-goedgekeurde-coronavaccins-zitten-niet-tot-2023-in-de-testfase.html

Lees ook:

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin AstraZeneca goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

En voordat je weer aankomt met het argument dat vaccins voorwaardelijk goedgekeurd zijn:

Wat houdt een voorwaardelijke vergunning in?
    Alle goedgekeurde coronavaccins hebben een voorwaardelijke vergunning gekregen. Een woordvoerder van het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG), dat namens Nederland deelneemt aan de Europese beoordeling van vaccins en medicijnen, legt uit dat coronavaccins aan dezelfde eisen als ieder ander medicijn of vaccin moeten voldoen. "We hebben geen concessies gedaan aan de veiligheid."

Maar wat is dan een voorwaardelijke vergunning? Het belangrijkste verschil tussen een voorwaardelijke vergunning en een normale vergunning is volgens het CBG dat de vaccinontwikkelaar bij een voorwaardelijke vergunning verplicht is om de komende twee jaar informatie aan te blijven leveren. Dit is bijvoorbeeld informatie uit het lopende fase 3-onderzoek, maar ook informatie uit ander aanvullend onderzoek. Zo moet bijvoorbeeld worden onderzocht of de coronavaccins gebruikt kunnen worden bij mensen die tot nu toe niet in het onderzoek waren meegenomen, zoals zwangere vrouwen.

Ook moet volgens het CBG het officiële dossier met alle onderzoeksrapporten bij een voorwaardelijke toelating nog worden afgerond. Het EMA heeft de onderzoeksgegevens zelf wel al gezien.

Het CBG benadrukt daarnaast dat bij ieder vaccin of medicijn de bijwerkingen na toelating worden bijgehouden. Dit betekent niet dat de mensen die dit medicijn of vaccin krijgen, proefpersonen zijn. Dit bijhouden is bedoeld om bijwerkingen te detecteren, die zo zeldzaam zijn dat ze tijdens onderzoek voorafgaand aan toelating niet kunnen worden opgespoord. Een bijwerking die bijvoorbeeld slechts één op de 50.000 keer voorkomt, is zelfs met een onderzoek waar 50.000 mensen aan deelnemen, niet goed te detecteren.

Bron: www.nu.nl

Ofwel, geen experiment zoals jij beweerd.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 11:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
En alweer zit je te trollen. Je hebt geen enkel bewijs, zelfs geen aanwijzing dat ze overleden zijn door het vaccin. Ik kan ook beweren dat ik al tientallen vrienden verloren ben door het eten van aardappelen. Nee, ik ben tientallen vrienden verloren na het eten van aardappelen.

Je zou toch denken dat er een keer een lampje ging branden bij antivaxxers. Alleen zij kennen mensen die zijn gestorven aan de gevolgen van het vaccin, wat op zichzelf al een prestatie is, want eerder riep diezelfde groep collectief dat zij niemand konden die zich liet vaccineren. Gestorven aan schijnvaccinatie dus... Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
mijn zusje is 4 x gevaccineerd.

Jullie zijn dan wel zussen, maar jullie kunnen toch onmogelijk ook vriendinnen zijn? In jouw ogen is jouw zus toch een domme doos die zich vier keer heeft laten inspuiten met een levensgevaarlijk vaccin? En andersom kan jouw zus toch ook niet anders vinden dat jij een domme doos bent die alle wetenschap wantrouwt maar wel alle nepnieuws voor zoete koek slikt?

Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit vrienden krijg die denken zoals jij. Die heb ik ooit nooit gehad, en als ik familieleden zou hebben die zo denken, dan zou ik het contact verbreken.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 12:49 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Cliox schreef:
Je bedoelt dat je niet weet wat ik wel doe en wat niet? Grappig dat je wel conclusies trekt.

Uiteraard weet ik het niet, daarom vraag ik het ook. Loop je nu nog regelmatig met een mondkapje op straat ja of nee? Wat bedoel je anders met 'dat de maatschappij moet reageren'? Of bedoel je dat anderen iets moeten, maar jijzelf niet? Dat was mijn vraag eigenlijk. Blij dat ik dat voor jou heb kunnen ophelderen. Wink

En dan nu het antwoord.....

Cliox schreef:
Niet als iedereen zich laat vaccineren en test voordat je het vliegtuig neemt. En bij klachten thuisblijft.

Dat is natuurlijk onzin, want gevaccineerden verspreiden net zo goed corona als niet-gevaccineerden.

Laat jij je testen alvorens je het vliegtuig stapt? Wat kost dat eigenlijk tegenwoordig, zo'n test?

Cliox schreef:
Ik zou niet weten waarom.

Omdat je zelf klip en klaar stelt dat "je niet meer mee doet." Dat is volgens jouw eigen mantra's hier 'wappietaal.'

Lijkt me dan ook dat je niet meer met goed fatsoen een ander kunt aanspreken, die al veel eerder tot een soortgelijke conclusie was gekomen als jij.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 18:08 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Elisabeth schreef:
mijn zusje is 4 x gevaccineerd.

Jullie zijn dan wel zussen, maar jullie kunnen toch onmogelijk ook vriendinnen zijn? In jouw ogen is jouw zus toch een domme doos die zich vier keer heeft laten inspuiten met een levensgevaarlijk vaccin? En andersom kan jouw zus toch ook niet anders vinden dat jij een domme doos bent die alle wetenschap wantrouwt maar wel alle nepnieuws voor zoete koek slikt?

Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit vrienden krijg die denken zoals jij. Die heb ik ooit nooit gehad, en als ik familieleden zou hebben die zo denken, dan zou ik het contact verbreken.

Wat een vreemde conclusie.
Toen we jong waren, zijn we samen op vakantie geweest.
Met de fiets door Engeland en later door Frankrijk met een tent.
Als je geen vriendinnen bent dan loopt dit verkeerd af.

Mijn zus en zwager zijn geïndoctrineerd door de MSM waar iedere dag, angst verhalen werden verteld.
Net zo als de meeste Nederlanders en Portugezen en Duitsers enz.

In Nederland heb ik 3 vrienden die niet gevaccineerd zijn en hier zeker 8 vrienden(innen) die ook niet gevaccineerd zijn.

Verder loop ik vaak met mijn hond over het strand en wat zie ik?
Een vrouw met een hond en een masker op!!!
Het is buiten, het waait, maar deze vrouw is zo geïndoctrineerd dat ze waarschijnlijk ook mee slaapt.
Of iemand, alleen in zijn auto met een kapje op.
Eigenlijk om te lachen, als het niet zo triest is.

Maar mijn zus is dus 2 x gevaccineerd en 2 x geboosterd en toch is zij op Schiphol besmet geraakt.
Na 5 dagen samen te zijn in mijn huis en auto en samen eten, ben ik niet besmet geraakt en zij werd ZIEK?
Dus werken deze vaccins NIET.
Je kunt besmet zijn zonder ziek te worden.....daarom moest iedereen toch geprikt worden volgens Hugo de Jonge?
Hij dreigde toch dat hij wist waar iedereen woont en langs zou komen met de spuit.
Er zijn meer dan 90.000 aanklachten ingediend, maar dit werd verworpen door het Gerechtshof.

Dus jij verbreekt contact met vrienden en familie als die anders denken? Goh wat zielig.
Zie je niet in hoe indoctrinatie werkt?
Geen wonder dat er zoveel Joden zijn opgepakt, verraden door Nederlanders.
En als er een melding plicht komt om ongevaccineerden te verraden, doen ze het weer.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 19:47 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Hier een van de vele documentaires van Reiner Fullmich.

https://odysee.com/@Corona-Investigative-Committee:5/Session-107-Steve-Kirsch--Odysee:1
Met Steve Kirsch.

De Rechtszaken komen er aan. Maar het neemt veel tijd in beslag.
Kijk maar hoelang in Nederland een Rechtszaak duurt en dit is een beetje groter.

Het lijkt wel of we in een Science Fictie film zitten.

Hij spreekt ook over Afrika waar maar heel weinig mensen zijn gevaccineerd en waar weinig doden zijn.
En waar Ivermectine wordt gebruikt.

PS Cliox, de dochter van mijn vriendin uit Zambia, komt hier heen.
Zij neemt dit medicijn mee. Gebruik: 3 mg per week, dus 1 pilletje is genoeg.
Samen met Zink, vit D3 en vit C.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 19:59 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Mijn zus en zwager zijn geïndoctrineerd door de MSM waar iedere dag, angst verhalen werden verteld.

Zij zijn niet geïndoctrineerd, ze zijn geïnformeerd. De MSM verspreidt geen angstverhalen, want gevaccineerden zijn niet bang voor het vaccin. JIJ bent geïndoctrineerd met angstverhalen, want jij bent bang voor het vaccin. Jouw zus en zwager zijn, net als alle gevaccineerden, nergens bang voor.

Elisabeth schreef:
Verder loop ik vaak met mijn hond over het strand en wat zie ik?
Een vrouw met een hond en een masker op!!!
Het is buiten, het waait, maar deze vrouw is zo geïndoctrineerd dat ze waarschijnlijk ook mee slaapt.

Nonsens. Nog nooit heb ik via de MSM gehoord dat je in je eentje op het strand of op de fiets aangeraden wordt een mondkapje te dragen. Mensen die dat doen zijn niet geïndoctrineerd, die zijn dom.

Elisabeth schreef:
Dus jij verbreekt contact met vrienden en familie als die anders denken? Goh wat zielig.

Dat bepaal ik helemaal zelf, dat is dus niet zielig. En heeft ook weer helemaal niks met indoctrinatie te maken. De geïndoctrineerden zijn diegenen die geloven in Frontnieuws en ninefornews.

Elisabeth schreef:
Geen wonder dat er zoveel Joden zijn opgepakt, verraden door Nederlanders.
En als er een melding plicht komt om ongevaccineerden te verraden, doen ze het weer.

Dit soort onzin verkondigen, DAT is pas zielig.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 20:15 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Hier een van de vele documentaires van Reiner Fullmich.

De Rechtszaken komen er aan. Maar het neemt veel tijd in beslag.

Flauwekul. Een rechtszaak duurt lang, maar een aanklacht formuleren is zo gebeurd. Alleen: dat kunnen ze niet, omdat hun onderbuikgevoelens nergens op gebaseerd zijn.

Elisabeth schreef:
Kijk maar hoelang in Nederland een Rechtszaak duurt en dit is een beetje groter.

Hoe lang een rechtszaak duurt, ja. Maar een aanklacht heb je na een paar dagen al rond, indien je bewijzen hebt. Maar deze 'aanklacht' duurt al anderhalf jaar. Waarom? Omdat ze NIETS hebben. Niks, nada. En dat bewijs gaan ze ook niet vinden, want onderbuikgevoelens zijn geen bewijs en ook geen wetenschap.

Elisabeth schreef:
Het lijkt wel of we in een Science Fictie film zitten.

Het lijkt wel of we in een kleuterklasje zitten.

Elisabeth schreef:
Hij spreekt ook over Afrika waar maar heel weinig mensen zijn gevaccineerd en waar weinig doden zijn.
En waar Ivermectine wordt gebruikt.

Ook dat is je al honderd keer uitgelegd !!!

De gemiddelde levensverwachting in Afrika is 60 jaar. Er zijn bijna geen 70 plussers in Afrika, en laat corona nou juist dodelijk zijn voor bijna uitsluitend 70 plussers. Weinig doden is dan ook niet het gevolg van het gebruik van ivermectine, maar van het feit dat er nauwelijks 70 plussers zijn.

Stop met complete onzin te verkondigen !!!!!

Elisabeth schreef:
PS Cliox, de dochter van mijn vriendin uit Zambia, komt hier heen.
Zij neemt dit medicijn mee. Gebruik: 3 mg per week, dus 1 pilletje is genoeg.
Samen met Zink, vit D3 en vit C.

Waarom ga je dat slikken??? Je bent toch niet geïndoctrineerd?? Je bent toch nergens bang voor???

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 22:34 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Wat mij betreft heb je groot gelijk, Elisabeth.

Mijn beste vrienden hebben zich laten vaccineren, ik niet. Maakt dat wat uit? Nee, natuurlijk niet, want echte vrienden laten elkaar in hun waarde en verbannen elkaar niet omwille van het hebben van een andere mening.

Familie idem dito, die zijn allemaal bang voor corona en gevaccineerd, ik niet, maar dat maakt verder niks uit en zo hoort het ook.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 23:44 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Carlos Ghostwriter schreef:
Wat mij betreft heb je groot gelijk, Elisabeth.

Mijn beste vrienden hebben zich laten vaccineren, ik niet. Maakt dat wat uit? Nee, natuurlijk niet, want echte vrienden laten elkaar in hun waarde en verbannen elkaar niet omwille van het hebben van een andere mening.

Je niet laten vaccineren is geen andere mening. Kanibalisme is ook geen 'kwestie van smaak'.

Er is maar één reden om je niet te laten vaccineren: angst. 'Lichamelijke integriteit' is bullshit. Als je ziek bent en je moet worden geopereerd dan is er ineens niemand die dat niet wil 'omdat de chirurg dan mijn lichamelijke integriteit schendt'.

Jezelf niet laten vaccineren staat voor lafheid. Lafaards zijn mijn vrienden niet.

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2022 23:47 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Familie idem dito, die zijn allemaal bang voor corona en gevaccineerd.

Voor de zoveelste keer: gevaccineerden zijn niet bang voor corona. Ik ken alleen maar gevaccineerden en niemand is bang. Het zijn de ongevaccineerden die bang zijn: doodsbang voor het vaccin.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 7:37 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Voor wie nu nog steeds niet weet wie Burkhardt is.. Degene die via microscopisch onderzoek vaccinatieschade aantoont. https://deanderekrant.nl/nieuws/microscopisch-onderzoek-levert-bewijs-van-ernstige-schade-mrna-campagne-2022-06-23
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 10:00 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

jorden schreef:
Voor wie nu nog steeds niet weet wie Burkhardt is.. Degene die via microscopisch onderzoek vaccinatieschade aantoont. https://deanderekrant.nl/nieuws/microscopisch-onderzoek-levert-bewijs-van-ernstige-schade-mrna-campagne-2022-06-23

Ja, leuk ! En ja hoor, daar zijn ze weer: ook 'deskundigen' Theo Schetters en Pierre Capel komen in dit artikel aan het woord. We hebben het in dit artikel dus over drie 'deskundigen'. De honderdduizenden deskundigen die aantonen dat dit alles onzin is komen uiteraard niet aan het woord.

Maar goed, er is dus nu 'microscopisch bewijs'. Laughing

Dan moet het nu dus een fluitje van een cent zijn om binnen een paar dagen een aanklacht te formuleren en daarmee de farmaceutische industrie voor het gerecht te slepen. Eindelijk, de tribunalen gaan beginnen!

Laughing Laughing Laughing

Ik ga ervan uit, dat Jorden, Icesurfer en Elisabeth ons dagelijks op de hoogte gaan houden van de tribunalen. Dus hoef ik vanaf nu niet meer dagelijks te vragen waar de tribunalen blijven. Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 10:23 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Moppersmurf schreef:
Je niet laten vaccineren is geen andere mening.

Natuurlijk wel.

Moppersmurf schreef:
Kanibalisme is ook geen 'kwestie van smaak'.

Deze kan in het rijtje absurde vergelijkingen op weerwoord. Scoort vrij hoog denk ik.

Moppersmurf schreef:
Er is maar één reden om je niet te laten vaccineren: angst.

Er zijn heel veel redenen om het vaccin niet te nemen, en jij bepaalt sowieso niet voor een ander wat hij/zij in z'n lichaam laat inspuiten, hoe graag je dat ook anders zou zijn.

Moppersmurf schreef:
'Lichamelijke integriteit' is bullshit.

Lichamelijke zelfbeschikking is zeker geen bullshit maar een basaal mensenrecht. Die discussie loopt nu ook weer vol op omtrent abortus.

Moppersmurf schreef:
Als je ziek bent en je moet worden geopereerd dan is er ineens niemand die dat niet wil 'omdat de chirurg dan mijn lichamelijke integriteit schendt'.

Jawel hoor, er zijn genoeg voorbeelden waarbij mensen een medische operatie of behandeling afwijzen, tenzij er sprake is van acuut levensgevaar, dan heb je niet veel te willen over het algemeen. Ik heb zelf ook een medische behandeling geweigerd, bleek achteraf de juiste keuze. En dat was nog voor het corona vaccin.

Moppertsmurf schreef:
Jezelf niet laten vaccineren staat voor lafheid. Lafaards zijn mijn vrienden niet.

Het verbaast mij dat jij überhaupt vrienden hebt met jou intolerante en asociale houding hier. Ga je schamen man.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 10:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Uiteraard weet ik het niet, daarom vraag ik het ook. Loop je nu nog regelmatig met een mondkapje op straat ja of nee? Wat bedoel je anders met 'dat de maatschappij moet reageren'? Of bedoel je dat anderen iets moeten, maar jijzelf niet? Dat was mijn vraag eigenlijk. Blij dat ik dat voor jou heb kunnen ophelderen. Wink

En dan nu het antwoord.....

het kabinet komt met deze boodschap, ik ben dat hartstochtelijk oneens. De politiek neemt geen verantwoordelijkheid, bang voor de publieke opinie. In mijn beleving is er maar één uitweg en dat is een vaccinatieplicht.

Quote:
Dat is natuurlijk onzin, want gevaccineerden verspreiden net zo goed corona als niet-gevaccineerden.

Daarom testen.

Quote:
Laat jij je testen alvorens je het vliegtuig stapt? Wat kost dat eigenlijk tegenwoordig, zo'n test?

Nee. Ik heb geen klachten. En ga niet meer doen dan strikt noodzakelijk. Indien jezelf testen een advies zou zijn, had ik dat wel gedaan natuurlijk.

Quote:
Omdat je zelf klip en klaar stelt dat "je niet meer mee doet." Dat is volgens jouw eigen mantra's hier 'wappietaal.'

Lijkt me dan ook dat je niet meer met goed fatsoen een ander kunt aanspreken, die al veel eerder tot een soortgelijke conclusie was gekomen als jij.

Wat ik daar mee bedoel is dat ik niet langer meer accepteer dat de gevolgen van recalcitrant gedrag wordt uitgesmeerd over de samenleving.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:

https://dpa-factchecking.com/netherlands/211001-99-445120/

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 10:44 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Moppersmurf schreef:

Ja, leuk ! En ja hoor, daar zijn ze weer: ook 'deskundigen' Theo Schetters en Pierre Capel komen in dit artikel aan het woord. We hebben het in dit artikel dus over drie 'deskundigen'. De honderdduizenden deskundigen die aantonen dat dit alles onzin is komen uiteraard niet aan het woord.

noem één wetenschapper (en geen facktcheckertje) die Burkhardt tegenspreekt en plaats een onderzoek/artikel waaruit zou blijken dat Burkhardt het mis heeft.. Anders lul je weer eens uit je nek met "honderdduizencden wetenschappers"

Er is er naar mijn weten niet één die het onderzoek van Burkhardt heeft overgedaan om te zien of de resultaten kloppen. Dus kom maar op Mopper met dat onderzoek en die wetenschappers van jou.

Laatst aangepast door jorden op Zo Jun 26, 2022 11:14, in totaal 2 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Mopprsmurf schreef:
Voor de zoveelste keer: gevaccineerden zijn niet bang voor corona. Ik ken alleen maar gevaccineerden en niemand is bang.

Voor de zoveelste keer, er zijn zoveel redenen om je wel of niet te laten vaccineren. Angst speelt bij mij geen enkele rol. Je kunt het blijven roepen tot je een ons weegt, maar het blijft onzin.

Mijn familie ken je niet, en die zijn weldegelijk doodsbang om corona op te lopen.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 11:09 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Ik geeft toe dat ik meer angst heb voor de bijwerkingen van het vaccin, dan voor corona.
Ik neem aan dat dat bij gevaccineerden andersom is.
Ik heb me laten leiden door angst dus. maar alleen toen ik nog twijfelde over hoe gevaarlijjk corona voor mij zou zijn. Begin 2019 . Nu niet meer. Ik ben niet bang voor een vaccin dat ik niet ga nemen voor een ziekte waar ik niet bang voor ben. ik ben dus totaal van mijn angst verlost.
Maar mensen die het vaccin namen, zijn nog steeds bang voor corona en worden steeds banger voor de bijwerkingen die alsmaar erger worden. er is geen weg terug namelijk. Er zijn nog maar weinig die zich de boosters laten opdringen.
Mensen die continu in angst leven zijn erg vatbaar voor massavorming. Een soort religeuze sekte is er door ontstaan, de angst haasjes, Bang voor azieligheid, bang voor klimaat, rusland corona stiksrtof etc. alles waar main stream media voor "waarschuwt". is men bang voor.
Dan zou ik bang zijn voor een vaccin?
waarom zijn jullie niet bang om een experimenteel vaccin te nemen? Omdat je banger bent voor corona. Met dank aan de media.
Want wees eerlijk, als het WHO corona had aangekondigd als een griepsoort met een mortaliteit van 0,2 % , en niet als pandemie met een mortaliteit van 3,4%. Had je dan nog aan een experiment deelgenomen als je niet tot de risicogroep behoorde?

Laatst aangepast door jorden op Zo Jun 26, 2022 11:16, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 11:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
jorden schreef:

Maar goed, er is dus nu 'microscopisch bewijs'. Laughing

Dan moet het nu dus een fluitje van een cent zijn om binnen een paar dagen een aanklacht te formuleren en daarmee de farmaceutische industrie voor het gerecht te slepen. Eindelijk, de tribunalen gaan beginnen!

Laughing Laughing Laughing

Ik ga ervan uit, dat Jorden, Icesurfer en Elisabeth ons dagelijks op de hoogte gaan houden van de tribunalen. Dus hoef ik vanaf nu niet meer dagelijks te vragen waar de tribunalen blijven. Laughing

Het is huilen met de pet op dat prominenten die aan de lopende band FakeNews spuien op complottheoriesites nog worden geloofd. De praktijk bewijst het succes van vaccinatie. Wat wil je nog meer dan praktijkresultaat als feit? De medische wetenschap had gewoon gelijk.

Wat ik ook opmerkelijk vind is dat geen kwartjes vallen na zoveel feitelijke onjuistheden.
Denk aan de sporters die neervielen, zogezegd na vaccinatie, die niet gevaccineerd bleken te zijn én de honderdduizenden doden die voorspeld werden, waar niets van bleek uit te komen, ook niet na het 3x verleggen van dat termijn. Vervolgens nemen mensen nog steeds informatie blind over wat dit soort sites pretenderen. Waar zit je dan met je gezond verstand? Waarschijnlijk compleet weggeslagen door de complotidioterie.

Datzelfde geldt voor de tribunalen. Het tribunaalbesluit geeft aan aangifte moet worden gedaan; waar blijven die aangiftes van misdaden? Er was tenslotte voldoende bewijs verzameld voor de misdaad tegen de mensheid, gepleegd door de farmaceutische industrie, medische wetenschap en politici. Het antwoord laat zich raden, die zijn er niet en komen er niet. Wij hadden wederom gelijk.

Het dreigen met tribunalen was niets meer dan het ophitsen van het volk. De antivaxxers en complotwappen zijn er met open ogen ingetrapt maar zitten zo diep in de complottheorieën gedraaid dat zij niet vatbaar zijn voor (onwelgevallige) feiten en bewustwording. Maar o wee als de NOS er een keer naast zit, dan is het land te klein en dan zijn zij wakker en zelfnadenkend...

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 11:27 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:
De praktijk bewijst het succes van vaccinatie. Wat wil je nog meer dan praktijkresultaat als feit? De medische wetenschap had gewoon gelijk.

Over wetenschp gesproken, de onderzoeks data van pfizer die 75 jaar geheim hadden moeten blijven tonen aan dat in de placebogroep minder mensen stierven. dus.. fijn dat je minder kans het om aan corona te overlijden. maar niet zo fijn dat je eerder sterft nu dan een ongevaccineerde. Razz
BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Ik geeft toe dat ik meer angst heb voor de bijwerkingen van het vaccin, dan voor corona.

Precies dit is het probleem Jorden; je weerstand tegen vaccinatie is gebaseerd op ingeboezemde angst. Een direct gevolg van desinformatie. Sportief dat jij het toegeeft, dit is waar het vaak op uitdraait als je doorvraagt bij antivaxxers. De slotconclusie is dat het vaccin vergif is.

Hoe dat werkt heb ik van dichtbij meegemaakt bij een vriendin die doodsbang is gemaakt door haar vriendin die claimde dat zij tientallen mensen kon die kort na vaccinatie zijn overleden. Vaccinatie is vergif schreeuwde ze, terwijl zij een pakje sigaretten rookte op een avond.

Ik kwam daar achter toen we een avond samen weggingen en mijn vriendin zei dat ze vaccinatie overwoog. Er is een avond op haar ingehakt om het vooral niet te doen. Het betoog bestond hoofdzakelijk uit desinformatie en leugens, want ze kon geen naam noemen van personen die waren overleden en ze wist ook niet of autopsie is gedaan en wat de doodsoorzaak was... bij doorvragen viel ze direct door de mand wat zij prima wist op te lossen door te gaan schreeuwen.

Maar de angst zat er goed in. Ook zij is doodsbang voor het vaccin.

Quote:
Ik neem aan dat dat bij gevaccineerden andersom is.

Nee. Totaal niet. Natuurlijk krijg ik liever een bos bloemen dan Covid-19, maar dat heb ik ook met verkoudheid en griep.

Quote:
Ik heb me laten leiden door angst dus. maar alleen toen ik nog twijfelde over hoe gevaarlijjk corona voor mij zou zijn. Begin 2019 . Nu niet meer. Ik ben niet bang voor een vaccin dat ik niet ga nemen voor een ziekte waar ik niet bang voor ben. ik ben dus totaal van mijn angst verlost.

Dus een vaccinatieplicht zou je prima vinden? Want je bent immers niet bang voor het vaccin en draagt daarmee bij aan het reduceren van de verspreiding van het virus naar beheersbare proporties. Zo kunnen we voorkomen dat het land opnieuw in een lockdown moet. Win-win.

Quote:
Maar mensen die het vaccin namen, zijn nog steeds bang voor corona en worden steeds banger voor de bijwerkingen die alsmaar erger worden. er is geen weg terug namelijk. Er zijn nog maar weinig die zich de boosters laten opdringen.
Mensen die continu in angst leven zijn erg vatbaar voor massavorming. Een soort religeuze sekte is er door ontstaan, de angst haasjes, Bang voor azieligheid, bang voor klimaat, rusland corona stiksrtof etc. alles waar main stream media voor "waarschuwd". is men bang voor.

Dat heb jij vooral jezelf wijsgemaakt.

Quote:
Dan zou ik bang zijn voor een vaccin?
waarom zijn jullie niet bang om een experimenteel vaccin te nemen? Omdat je banger bent voor corona. Met dank aan de media.
Want wees eerlijk, als het WHO corona had aangekondigd als een griepsoort met een mortaliteit van 0,2 % , en niet als pandemie met een mortaliteit van 3,4%. Had je dan nog aan een experiment deelgenomen als je niet tot de risicogroep behoorde?

Het vaccin experimenteel noemen bewijst dat de angst er goed in zit. Je bent nog steeds bang dat er onvoldoende bekend is over de bijwerkingen en negeert de medische wetenschap.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 11:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:
De praktijk bewijst het succes van vaccinatie. Wat wil je nog meer dan praktijkresultaat als feit? De medische wetenschap had gewoon gelijk.

Over wetenschp gesproken, de onderzoeks data van pfizer die 75 jaar geheim hadden moeten blijven tonen aan dat in de placebogroep minder mensen stierven. dus.. fijn dat je minder kans het om aan corona te overlijden. maar niet zo fijn dat je eerder sterft nu dan een ongevaccineerde. Razz

Dus toch angst voor het vaccin. Je denkt immers dan gevaccineerden jonger sterven. Dus dat het vaccin vergif is.

Ow ow ow Jorden, je valt hier toch wel echt door de mand heur. Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2022 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Moppersmurf schreef:

noem één wetenschapper (en geen facktcheckertje) die Burkhardt tegenspreekt en plaats een onderzoek/artikel waaruit zou blijken dat Burkhardt het mis heeft.. Anders lul je weer eens uit je nek met "honderdduizencden wetenschappers"

Er is er naar mijn weten niet één die het onderzoek van Burkhardt heeft overgedaan om te zien of de resultaten kloppen. Dus kom maar op Mopper met dat onderzoek en die wetenschappers van jou.

Ik heb de factchecks bijgesloten. We zijn dus vlot klaar.