Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 300, 301, 302 ... 314, 315, 316  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 17:56 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Acclaimed vaccinologist, Geert Vanden Bossche, sits down for his second groundbreaking interview with Del to explain why the intense pressure mass vaccination is putting on the Covid-19 virus will likely drive it to become catastrophically deadly.

Tribunalen !! Tribunalen !!

Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 17:58 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Je zus heeft toch drie vaccinaties gehad, Elisabeth? Morsdood, zeker?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 18:05 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Jezus heeft geen enkele vaccinatie gehad en is op de derde dag opgestaan uit de dood.

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2022 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:
Wikipedia is verworden tot poep, Cliff.

Elisabeth schreef:
Iedereen kan Wikipedia veranderen.

Ik had niet als bron Wikipedia, maar Montreal Gazette: https://web.archive.org/web/20140116100429/http://www2.canada.com/montrealgazette/columnists/story.html?id=09b61c39-7287-4c58-a041-86c9c24799af&p=1

Maar goed, dat zal jullie wordt wezen denk ik.

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2022 12:46 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Ja, krant van wef-marionette Trudeau and its all mainstream brainwash shit, folks.

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2022 15:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

OK, maar uit weer een andere bron dan:

I write articles concerning various conservative/Christian issues and play an active role in defending human freedom and God's law.

https://web.archive.org/web/20140317214916/http://www.iwp.edu/news_publications/detail/donor-spotlight-russell-blaylock-neurosurgeon-editor-and-patriot

Volgens mij is't gewoon zo'n Amerikaanse religekkie. Tegen Euthanasie, Abortus en Vaccinatie. Maakt niet uit welke vaccinatie.

Oh, en ik wed dat hij ook gewoon voor de doodstraf is en het recht om wapens te dragen.

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2022 16:55 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Nou Cliff, vandaag geef ik je gewoon gelijk. Smile

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2022 17:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Daar is dit forum niet voor bedoeld hè Laughing

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2022 20:41 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Laughing

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2022 20:06 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:

4 en na 5 dagen Portugal, kreeg ze Covid, 38.8° koorts.
Ik werd niet besmet.
Mijn immuun systeem werkt.

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2022 9:00 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Elisabeth schreef:
Moppersmurf schreef:

4 en na 5 dagen Portugal, kreeg ze Covid, 38.8° koorts.
Ik werd niet besmet.
Mijn immuun systeem werkt.

Ik denk dat het als volk beter was geweest als we op een natuurlijke manier immuun waren geworden.
Maar ook wij zijn als familie allemaal ingeent voor alle zekerheid. Dat was makkelijker met reizen en omdat het min of meer verplicht was geworden, Anders was je een Wappie.
In Elspeet neem ik aan, dat veel mensen niet waren ingeent. Toch geloof ik niet dat daar meer doden vielen dan bv in Brummen, of Tiel.
Wel denk ik dat die Elspeters meer weerstand hebben opgebouwd tegen een volgende virus infectie. Maar dat zullen we nooit weten. Dat wordt nooit bekend gemaakt. Daar heeft men dan geen actieve herinnering aan.

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2022 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

https://igorchudov.substack.com/p/vaccine-skeptics-are-the-true-critical?s=r

This post is the first in my future series, on how governments and shady non-governmental players psychologically manipulated us during the Covid-19 crisis. In this series, I will highlight various dirty tricks and explain why most people fell for them, one per post.

We literally lived through a worldwide Asch experiment. Every newspaper, TV station, every YouTube recommended video, kept telling us how the vaccine was “safe and effective” and how “all experts agree”. We were constantly force fed these “expert opinions” nonstop.

Enormous efforts were spent to silence “misinformation”. Why? Because Solomon Asch found out that any expression of disagreement — lack of consensus — immediately kills compliance:

https://dissident.one/2022/05/26/vaccinatiesceptici-zijn-de-ware-kritische-denkers/

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2022 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

En de volgende pandemie is aangekondigd.

https://dissident.one/2022/05/26/welke-andere-vaccins-heeft-apenpokkenfabrikant-bavarian-nordic-in-de-pijplijn-hint-ebola-marburg-blackrock-vanguard-invesco-zijn-ook-aandeelhouders/

Monkey 🐵 pox of moet ik zeggen Money 💰 pox is de laatste dagen overal in de media geweest. Nauwelijks verrassend als je bedenkt dat de exacte datum al sinds vorig jaar gepland was, meldt Threads Irish.

https://threadsirish.substack.com/p/did-you-know-that-a-2021-report-predicted?utm_source=substack&utm_campaign=post_embed&utm_medium=web&s=r

Did You Know That A 2021 Report Predicted The Monkeypox Outbreak On May 15th 2022 ? Both Companies Involved In The Report Have Received Millions From The Bill & Melinda Gates Foundation.

threadsirish
May 20

In March 2021, the National Threat Initiative (NTI) partnered with the Munich Security Conference to conduct a tabletop exercise on reducing high-consequence biological threats. The report focused specifically on a Monkeypox outbreak.

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2022 13:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Het is feitelijk JUIST.

Dat is het niet. Onderzoek heeft het tegendeel aangetoond.

Quote:
Mijn vrienden in Zambia hebben het gebruikt toen ze Covid kregen.
Het WERKT
3 mg per week.

Mijn vrienden aten pepermunt toen ze Covid kregen en genazen. Dat betekent niet dat pepermunt werkt tegen Covid.

Bovendien heeft de Zambiaanse overheid het gebruik ervan ten strengste afgeraden omdat velen onomkeerbare leverschade hebben overgehouden aan het gebruik van Ivermectine én zijn gestorven aan de gevolgen van leverschade.

Nogmaals, lees de bevindingen van Afrikaanse professors die ervaring hebben met het gebruik van Ivermectine in de strijd tegen Covid en studies hebben verricht naar het effect van Ivermectine:

Dr. Emmanuel Taban – a leading pulmonologist in South Africa, recently wrote that two out of three COVID-19 patients who were admitted to his hospital were taking ivermectin.

Even more worrying – he shared that some “90% of the patients using the drug, presented with liver damage“.

Specifically, his patients were presenting with “deranged liver function tests“, which is a sign of liver damage.

Bron: https://www.techarp.com/science/liver-damage-ivermectin/
Bron: https://www.msn.com/en-za/news/other/ivermectin-liver-warning-expert-says-covid-remedy-can-be-fatal/ar-AAMmkdT

“The studies are of a really poor quality. Looking at the scientific evidence, there’s no compelling case for this. The doctor who did the overall analysis has also said his evidence isn’t ‘sufficiently robust’. It has to be clearly stated that Ivermectin does not kill the virus: The amount of Ivermectin you need to kill the virus, will also kill you – it’s toxic to humans.

At this time, it is irresponsible to tell people to take Ivermectin. People in our industry have a responsibility to protect the public, and ensure that any medication on the market meets the highest standards…”

Bron: Professor Salim Abdool Karim

Onderzoeken hebben uitgewezen dat Ivermectine niet werkt. Een onomstotelijk feit.

Wat wel werkt is het vaccin. Eveneens een onomstotelijk feit.

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2022 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

Jij gelooft nog in een eerlijke wereld?
Zonder omkopen!
Jij hebt geen idee over de macht van de Farmaceutische industrie.

En Ivermectine groeit aan struiken denk je?

Quote:
Verder is Ivermectine alleen te gebruiken als je net klachten krijgt.
Het is geen voorbehoedsmiddel.

Zeker. Wel rekeninghouden met onderstaande mogelijke bijwerkingen:
    - rugpijn,
    - kortademigheid,
    - incontinentie voor urine of ontlasting,
    - moeilijk staan en lopen,
    - verwardheid,
    - slaperigheid,
    - bewustzijnsverlies (coma),
    - jeuk,
    - rode ogen,
    - pijnlijke gewrichten,
    - spierpijn,
    - koorts,
    - misselijkheid,
    - braken,
    - opgezwollen lymfeklieren,
    - diarree,
    - duizeligheid,
    - hartkloppingen,
    - hoofdpijn,
    - zichtverlies,
    - galbulten
    - dikke enkels door vochtophoping.
    - bloed in de urine te vinden.,
    - opgezwollen oogleden en oogontsteking.
    - bloeding van het bindvlies van het oog,
    - gevoel van zwakte,
    - maagdarmklachten,
    - buikpijn,
    - hoesten,
    - last met de ademhaling,
    - keelpijn,
    - duizeligheid bij het opstaan,
    - naar gevoel in de testikels.

Quote:
Het is misdadig dat dit middel verboden werd.

Dat is het niet. Onderstaande Afrikaanse professoren leggen uit waarom niet. En wat uit studies is gebleken:

Dr. Emmanuel Taban – a leading pulmonologist in South Africa, recently wrote that two out of three COVID-19 patients who were admitted to his hospital were taking ivermectin.

Even more worrying – he shared that some “90% of the patients using the drug, presented with liver damage“.

Specifically, his patients were presenting with “deranged liver function tests“, which is a sign of liver damage.

Bron: https://www.msn.com/en-za/news/other/ivermectin-liver-warning-expert-says-covid-remedy-can-be-fatal/ar-AAMmkdT

“The studies are of a really poor quality. Looking at the scientific evidence, there’s no compelling case for this. The doctor who did the overall analysis has also said his evidence isn’t ‘sufficiently robust’. It has to be clearly stated that Ivermectin does not kill the virus: The amount of Ivermectin you need to kill the virus, will also kill you – it’s toxic to humans.

At this time, it is irresponsible to tell people to take Ivermectin. People in our industry have a responsibility to protect the public, and ensure that any medication on the market meets the highest standards…”

Quote:
O ja, Regeringen in Azië, Zuid-Amerika en Afrika hebben dit medicijn niet verboden.

In Amerika zijn wapens niet verboden, dat maakt een wapen niet een onschuldig werktuig.

Quote:
Heb jij het boek gelezen van Orwell, 1984?
Hoe makkelijk de bevolking geïndoctrineerd kan worden.
Kijk maar naar de Tweede Wereldoorlog, waar in Nederland, de meeste Joden, percentgewijs, zijn opgepakt.
En waar de overlevenden, terug in Amsterdam, ontdekten dat hun woning door een ambtenaar in beslag is genomen!
Hoe de VS, met een leugen, Irak binnen viel!
Dit is Off-topic, maar er zijn zoveel voorbeelden, hoe de politiek liegt.

Nog een voorbeeld is hoe complotdenkers mensen om de tuin leiden en aanzetten tot het delen van desinformatie en zelfs geweld.

Quote:
En die tribunalen komen er aan.

Dat riep je anderhalf jaar geleden ook. FVD zou ook politici voor het tribunaal dagen, maar weet je Elisabeth, er is geen eens aangifte gedaan. Het doel was ook niet politici voor het tribunaal dagen maar jouw doen laten geloven dat er tribunalen komen.

Je bent weer in de val van FakeNews getrapt.

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2022 13:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Ik kan er in en ik heb leugens over Rhodesie, recht gezet.
Later verandert iemand anders mijn correcties, weer terug.

Aangezien informatie over Covid, die anders is dan wat de WEF of WHO beweert, wordt het gecanceld op Youtube, Twitter en Facebook.

Daarom zijn Rumble en Odyssa ontstaan, zodat er vrijheid is meningen, zonder een boycot.

BLKBX heeft ook een eigen kanaal, waar je lange interviews kunt kijken.
Ik wacht tot de volgende aflevering van Tegenwind.
Eerst was er een heel lang interview met dr. Robert Malone.
En binnenkort van Geert vanden Bossche.

https://rumble.com/v13sqg1-the-vanden-bossche-warning.html

Acclaimed vaccinologist, Geert Vanden Bossche, sits down for his second groundbreaking interview with Del to explain why the intense pressure mass vaccination is putting on the Covid-19 virus will likely drive it to become catastrophically deadly.

#GeertVandenBossche #MyFinalCall

POSTED: May 6, 2022

Te makkelijk. Iedere bron wat onwelgevallige feiten laat zien wordt feitenvrij afgevoerd. Dat staat gelijk aan 'niet waar' roepen en telt dus niet.

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2022 14:06 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

De Monkeypox Mania is wel uitermate geschikt voor woordgrappen, dus laat maar komen. Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2022 15:50 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Elisabeth schreef:
Ik kan er in en ik heb leugens over Rhodesie, recht gezet.
Later verandert iemand anders mijn correcties, weer terug.

Aangezien informatie over Covid, die anders is dan wat de WEF of WHO beweert, wordt het gecanceld op Youtube, Twitter en Facebook.

Daarom zijn Rumble en Odyssa ontstaan, zodat er vrijheid is meningen, zonder een boycot.

BLKBX heeft ook een eigen kanaal, waar je lange interviews kunt kijken.
Ik wacht tot de volgende aflevering van Tegenwind.
Eerst was er een heel lang interview met dr. Robert Malone.
En binnenkort van Geert vanden Bossche.

https://rumble.com/v13sqg1-the-vanden-bossche-warning.html

#GeertVandenBossche #MyFinalCall

POSTED: May 6, 2022

Te makkelijk. Iedere bron wat onwelgevallige feiten laat zien wordt feitenvrij afgevoerd. Dat staat gelijk aan 'niet waar' roepen en telt dus niet.

Ik heb toch bewezen dat er een boycot bestaat......daarom zijn er andere kanalen ontwikkelt, vrijheid van meningsuiting is vrij laag bij jou.
Dus "niet waar" telt niet maar "onjuist" wel?
En verder kan iedereen Wikepeidia veranderen....als je een account hebt.

Japan en India zijn overgegaan op Ivermectine.
In Zimbabwe, waar ik gewoond heb en ook familie en vrienden heb, wordt dit middel niet verboden.
Dus jij gelooft ieder kranten bericht maar niet harde bewijzen?

@Carlos Ghostwriter, inderdaad, de woordengrappen ben ik al hier en daar, tegen gekomen.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2022 10:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

Ik heb toch bewezen dat er een boycot bestaat......daarom zijn er andere kanalen ontwikkelt

Je hebt vrij weinig bewezen en verder vind ik het prima dat het verspreiden van nepnieuws aan banden wordt gelegd. Het brengt niks goeds. En als ik kijk naar de gemoedstoestand van verschillende complotdenkers vind ik het zorgwekkende vormen aannemen.

Quote:
vrijheid van meningsuiting is vrij laag bij jou.

Ik heb in dit topic hoofdzakelijk een feitendiscussie gevoerd. Ik vind niet dat het vaccin wel werkt of Ivermectine niet, ik vaak op medische wetenschap om dingen te benoemen.

Quote:
En verder kan iedereen Wikepeidia veranderen....als je een account hebt.

En iedereen met een computer kan bijwerkingen invoeren in Lareb. Toen vond je het geen probleem, waarom nu wel?

Quote:
Japan en India zijn overgegaan op Ivermectine.

Ik heb mij er niet in verdiept, een quickcheck levert op dat het anders ligt dan jij meldt:
    The drug is not approved for treatment of COVID-19 in Japan, and the U.S. Food & Drug Administration, the World Health Organization, the EU drug regulator and Merck (MRK.N), which makes the drug, have warned against its use because of a lack of scientific evidence that it has therapeutic effect.

In guidance on its website dated September 2021, the FDA noted growing interest in the drug for preventing or treating COVID-19 in humans but said it had received multiple reports of patients who had required medical attention, including hospitalisation, after self-medicating with it.

Many potential COVID-19 treatments that showed promise in test tubes, including the antimalarial hydroxychloroquine promoted by former U.S. President Donald Trump, ultimately failed to show benefit for COVID-19 patients once studied in clinical trials.

Bron: https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/japans-kowa-says-ivermectin-effective-against-omicron-phase-iii-trial-2022-01-31/

Quote:
In Zimbabwe, waar ik gewoond heb en ook familie en vrienden heb, wordt dit middel niet verboden.
Dus jij gelooft ieder kranten bericht maar niet harde bewijzen?

Zimbabwaanse autoriteiten hebben het gebruik van Ivermectine ten strengste afgeraden op basis van praktijkresultaten. Veel mensen hielden er leverschade aan over en stierven aan de gevolgen daarvan.

Harde bewijzen komen voort uit medische wetenschap, niet uit een niet aantoonbaar verhaaltje van vrienden.

BerichtGeplaatst: Za Mei 28, 2022 13:23 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
En iedereen met een computer kan bijwerkingen invoeren in Lareb. Toen vond je het geen probleem, waarom nu wel?

Nee, mensen kunnen bijwerkingen aanmelden in Lareb.
Ik heb het overlijden van een vriend in juni 2021 gemeld.
Ik kreeg een reactie terug met meer vragen.

Wat je ziet op Lareb is, wat zij denken dat juist is. Niet iedere melding is zichtbaar.
Wikipedia is iets heel anders.
Iedereen kan daar een verhaal opzetten en anderen kunnen dat verhaal wijzigen.

Verder heb jij weer voor de 30ste keer, leugens over Ivermectine herhaald. GAAP
Het werkt wel maar je moet het gericht gebruiken en niet dagelijks een pil nemen.
Een overdosis aspirine is ook dodelijk, net zo als te veel alcohol.

Reuters en de farmaceutica industrie is in handen van Vanguard.
De hele Nederlandse pers, kranten en weekbladen, zijn opgekocht door 2 Belgische bedrijven.

Zimbabwe, Zambia, Zuid-Afrika hebben helemaal niet Ivermectine verboden.
Je kunt het daar, gewoon bij de apotheek kopen.

Oh en ik vertel geen verhaaltjes van vrienden, wat niet bewezen is.
Het is de Waarheid, in die familie waren 6 mensen positief met bijwerkingen van Covid.
Na 5 dagen waren ze genezen en ze hebben een goed immuun systeem natuurlijk, opgebouwd.

Ik denk dat ik ook in 2021 besmet ben geweest en een goed immuun systeem heb.
Anders zou ik nu ook positief zijn, nadat mijn zusje (4 x geprikt) positief werd met hoge koorts.

Wanneer ga je de bijwerkingen van het vaccin opschrijven?

Hart infecties
Neurologische afwijkingen
Bloedklonters in longen, hart en hersenen
Gordelroos
Spontane abortussen
Doodgeboren baby's
Menstruatie problemen

https://thehighwire.com/videos/who-will-help-us/

https://www.sirillp.com/wp-content/uploads/2021/10/Letter-Regarding-Covid-19-Vaccine-Injuries-Dr-Patricia-Lee.pdf
Deze artsen slaan alarm.

https://stevekirsch.substack.com/p/why-cant-anyone-explain-how-these?s=r

https://globalcovidsummit.org/news/live-stream-event-physicians-alerting-parents

Before your child is injected, watch Dr. Robert Malone’s statement on child COVID vaccinations
Before you vaccinate your child, which is irreversible and potentially permanently damaging, find out why 17,000 physicians and medical scientists around the world signed a declaration publicly declaring that healthy children should NOT be vaccinated for COVID-19. On behalf of these MDs and PhDs, Dr. Robert Malone, who has devoted his career to vaccine development, provides parents a clear statement outlining the scientific facts behind this decision

https://openvaers.com/covid-data

https://openvaers.com/covid-data/mortality

https://rumble.com/vrtrf4-autopsy-report-93-of-post-vaccination-deaths-are-caused-by-the-jabs.html

https://doctors4covidethics.org/on-covid-vaccines-why-they-cannot-work-and-irrefutable-evidence-of-their-causative-role-in-deaths-after-vaccination/

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.12.20.21267966v3

https://childrenshealthdefense.org/defender/kids-dying-vaccines-colette-martin-nurse-louisiana/

https://dundasvalley.files.wordpress.com/2021/03/covid19-rna-based-vaccines-and-the-risk-of-prion-disease-1503.pdf

https://www.thinkingfree.net/covid-studies-vaccine-risks/#Myocarditis-Studies

https://www.thinkingfree.net/covid-studies-vaccine-risks/

https://goodsciencing.com/covid/athletes-suffer-cardiac-arrest-die-after-covid-shot/

https://www.thedesertreview.com/news/dr-george-fareed-and-dr-brian-tyson-share-early-treatment-protocol/article_7728815e-3ca2-11eb-8a08-7b4b0156c181.html

https://c19early.com/
COVID-19 early treatment: real-time analysis of 1,825 studies
De medicijnen die werken als men hier vroeg mee begint.
Ivermectine staat er ook bij.

https://igorchudov.substack.com/p/hospitals-full-of-vaccinated-patients?s=r

All of this interest in vaxxed people getting very ill, started with a certain talented young man who I know (“a friend of a friend”). I will call him Ethan. Ethan, a 20 year old, was vaccinated in May. Since then, Ethan had a Covid-like illness that was tested Covid negative four times. He had high fever of 101-102 degrees for 6 days, painful cough, chest pains, and even transient difficulties breathing that ended with a fortunately short ER visit. Luckily, this ended with Ethan recovering fully and not losing his smell.

Oddly enough, the two unvaxxed family members who were in close contact with Ethan throughout his illness and had Covid previously, did not get sick. I was purposely in very close contact, always unmasked, spent time in a car with him etc, just to see if I would get sick, and I did not. I am a not particularly healthy, but unvaxxed, middle aged male

Two months after this, Ethan had an unremarkable minor illness, that ended with him getting bacterial pneumonia and needing antibiotics.

Ever since, I always look out for information about vaxxed people getting ill and anything I could find about pneumonia. This article summarizes what I know.

Ga maar lezen en blijf ver weg van de WHO.

BerichtGeplaatst: Za Mei 28, 2022 16:19 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

BerichtGeplaatst: Zo Mei 29, 2022 10:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Nee, mensen kunnen bijwerkingen aanmelden in Lareb.

Dat zeg ik. Geen verschil met Wikipedia dus.

Quote:
Ik heb het overlijden van een vriend in juni 2021 gemeld.
Ik kreeg een reactie terug met meer vragen.

Zonder dat causaal verband is aangetoond.
Schande om de dood van mensen zo te misbruiken voor je eigen antivaccinatie-propaganda.
Het onderstreept mijn standpunt dat desinformatie aan banden moet worden gelegd.

Quote:
Wat je ziet op Lareb is, wat zij denken dat juist is. Niet iedere melding is zichtbaar.
Wikipedia is iets heel anders.
Iedereen kan daar een verhaal opzetten en anderen kunnen dat verhaal wijzigen.

Lareb staat ook bol met desinformatie. Net als VAERS. Bovendien is VAERS daar ook klip en klaar over en doe jij wat zij zeggen dat je vooral niet moet doen. Cliff heeft dat meerdere keren gemeld, maar je doet er niks mee.

Quote:
Verder heb jij weer voor de 30ste keer, leugens over Ivermectine herhaald.

Het zijn geen leugens. Het betreft wetenschappelijk onderzoek van verschillende gezondheidsorganisaties, laboratoria, universiteiten, ziekenhuizen, professors uit verschillende landen oh en niet vergeten, informatie van de producent zelf. Jij bent niet verder gekomen dan een feitenvrije diskwalificatie van wetenschappelijk onderzoek. Het beste weerwoord is een vriend die Ivermectine nam en spontaan genas.

Quote:
Het werkt wel maar je moet het gericht gebruiken en niet dagelijks een pil nemen.
Een overdosis aspirine is ook dodelijk, net zo als te veel alcohol.

Het is uitgebreid onderzocht en werkt niet.

Quote:
Reuters en de farmaceutica industrie is in handen van Vanguard.

Nogmaals, feitencheckers doen niet meer dan feiten checken. Je weerwoord blijft beperkt tot roepen dat de organisaties eon onderzoekers die onwelgevallige feiten presenteren niet deugen. Nergens ga je inhoudelijk op in. Ik heb je zelfs uitgenodigd om eens in te zoomen op 1 of 2 casussen maar dat laat je pertinent na. Je weet dat je ongelijk wordt aangetoond en rolt daarvan weg.

Quote:
De hele Nederlandse pers, kranten en weekbladen, zijn opgekocht door 2 Belgische bedrijven.

Ik geloof de medische wetenschap. Geen idee waarom je zo krampachtig blijft wijzen naar NOS, terwijl ik al 2 jaar aangeef dat ik feiten en wetenschap volg. Bovendien blijft het beperkt tot een feitenvrije oneliner. Je hebt geen enkel argument aangevoerd waaruit het blijkt dat de NOS nepnieuws verspreidt. Geen één.

Quote:
Zimbabwe, Zambia, Zuid-Afrika hebben helemaal niet Ivermectine verboden.
Je kunt het daar, gewoon bij de apotheek kopen.

Het is niet relevant. Wat relevant is zijn de praktijkbevindingen en studies die verricht zijn naar Ivermectine. Ik heb bovendien een bericht geplaatst waar Zimbabwaanse autoriteiten oproepen om per direct te stoppen met het toedienen van Ivermectine. Onderstaande Afrikaanse professoren leggen uit waarom niet. En wat uit studies is gebleken:

Ik zie graag een reactie op inhoud. Vertel mij maar waar deze professoren het mis hebben.

Quote:
Oh en ik vertel geen verhaaltjes van vrienden, wat niet bewezen is.

Dat doe je wel. Je houdt vooral jezelf hiermee voor de gek.

Quote:
Het is de Waarheid, in die familie waren 6 mensen positief met bijwerkingen van Covid.
Na 5 dagen waren ze genezen en ze hebben een goed immuun systeem natuurlijk, opgebouwd.

En hoe heb je dat gemeten?

Quote:
Wanneer ga je de bijwerkingen van het vaccin opschrijven?

Hart infecties
Neurologische afwijkingen
Bloedklonters in longen, hart en hersenen
Gordelroos
Spontane abortussen
Doodgeboren baby's
Menstruatie problemen

Het is allemaal relatief. Bovendien begrijp ik sowieso niet dat je er zo een punt van maakt gelet op de opgegeven en feitelijke bijwerkingen van Ivermectine. De aanhoudende inconsequentie is waarmee je telkens door de mand valt. En wat je ongelijk aantoont.

Bovendien heb ik je eerder de situatie voorgeschoteld bij mijn ouder werkgever. Ongeveer 1.000 gevaccineerden, nul bijwerkingen. Zelfs geen ziekmelding na vaccinatie. Het verhoudt zich op geen enkele manier tot de gevolgen van een covidbesmetting waarmee zij tot op de dag van vandaag kampen. Bij mijn huidige werkgever is het beeld niet anders. Dat is geen toeval Elisabeth. De massadoden die je hebt voorspeld, die komen niet. Punt.

Quote:
https://thehighwire.com/videos/who-will-help-us/

https://www.sirillp.com/wp-content/uploads/2021/10/Letter-Regarding-Covid-19-Vaccine-Injuries-Dr-Patricia-Lee.pdf
Deze artsen slaan alarm.

https://stevekirsch.substack.com/p/why-cant-anyone-explain-how-these?s=r

https://globalcovidsummit.org/news/live-stream-event-physicians-alerting-parents

Before your child is injected, watch Dr. Robert Malone’s statement on child COVID vaccinations
Before you vaccinate your child, which is irreversible and potentially permanently damaging, find out why 17,000 physicians and medical scientists around the world signed a declaration publicly declaring that healthy children should NOT be vaccinated for COVID-19. On behalf of these MDs and PhDs, Dr. Robert Malone, who has devoted his career to vaccine development, provides parents a clear statement outlining the scientific facts behind this decision

https://openvaers.com/covid-data

https://openvaers.com/covid-data/mortality

https://rumble.com/vrtrf4-autopsy-report-93-of-post-vaccination-deaths-are-caused-by-the-jabs.html

https://doctors4covidethics.org/on-covid-vaccines-why-they-cannot-work-and-irrefutable-evidence-of-their-causative-role-in-deaths-after-vaccination/

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.12.20.21267966v3

https://childrenshealthdefense.org/defender/kids-dying-vaccines-colette-martin-nurse-louisiana/

https://dundasvalley.files.wordpress.com/2021/03/covid19-rna-based-vaccines-and-the-risk-of-prion-disease-1503.pdf

https://www.thinkingfree.net/covid-studies-vaccine-risks/#Myocarditis-Studies

https://www.thinkingfree.net/covid-studies-vaccine-risks/

https://goodsciencing.com/covid/athletes-suffer-cardiac-arrest-die-after-covid-shot/

https://www.thedesertreview.com/news/dr-george-fareed-and-dr-brian-tyson-share-early-treatment-protocol/article_7728815e-3ca2-11eb-8a08-7b4b0156c181.html

https://c19early.com/
COVID-19 early treatment: real-time analysis of 1,825 studies
De medicijnen die werken als men hier vroeg mee begint.
Ivermectine staat er ook bij.

https://igorchudov.substack.com/p/hospitals-full-of-vaccinated-patients?s=r

All of this interest in vaxxed people getting very ill, started with a certain talented young man who I know (“a friend of a friend”). I will call him Ethan. Ethan, a 20 year old, was vaccinated in May. Since then, Ethan had a Covid-like illness that was tested Covid negative four times. He had high fever of 101-102 degrees for 6 days, painful cough, chest pains, and even transient difficulties breathing that ended with a fortunately short ER visit. Luckily, this ended with Ethan recovering fully and not losing his smell.

Oddly enough, the two unvaxxed family members who were in close contact with Ethan throughout his illness and had Covid previously, did not get sick. I was purposely in very close contact, always unmasked, spent time in a car with him etc, just to see if I would get sick, and I did not. I am a not particularly healthy, but unvaxxed, middle aged male

Two months after this, Ethan had an unremarkable minor illness, that ended with him getting bacterial pneumonia and needing antibiotics.

Ever since, I always look out for information about vaxxed people getting ill and anything I could find about pneumonia. This article summarizes what I know.

Ga maar lezen en blijf ver weg van de WHO.

Ik heb een tijd geleden al aangegeven dat ik geen nieuwe informatie ga behandelen zolang je niet hebt gereageerd op bevindingen van eerder geplaatste informatie. De energie die ik heb geïnvesteerd is onbeantwoord gebleven. Je doet niets anders dan busladingen informatie aanvoeren en gaat zo ieder inhoudelijk gesprek uit de weg.

Ik heb een paar suggesties gedaan waar we de diepte in kunnen. Start daar maar eens mee zodat we na jaren tot een inhoudelijk gesprek komen. En zo niet, even goede vrienden, maar dan is er geen draagvlak om met nieuwe informatie aan de slag te gaan. Zodra blijkt dat dit niet berust op feiten of bedrog wordt aangetoond, stopt het gesprek direct.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 29, 2022 10:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

Tsja, weer zo'n nietszeggende kreet. Voor de honderdste keer, er is maar één groep die doodsbang en paranoïde is, dat is de groep antivaxxers. Zij wantrouwen de hele wereld en zien overal complotten in. Zij blijven nepbewijzen verzamelen dat het vaccin vergif is en de pandemie een andere geheime onzichtbare agenda dient. Op zoek naar het gelijk dat er niet is.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 29, 2022 14:16 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Ik las dat alle nog geldende coronaregels in Duitsland mbt. inreizigers komen te vervallen voor de maanden juni, juli en augustus. Ongetwijfeld om het toerisme niet al te zeer te schaden. En ook omdat er in de zomer niks aan de hand is met corona, neem ik aan.

Mooi zo, net op tijd voor mijn vakantie. Cool

BerichtGeplaatst: Zo Mei 29, 2022 15:29 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Lareb is iets heel anders dan Wikipedia.
Ik kan Wikipedia zelf veranderen, dat is niet mogelijk met Lareb.
Wat ik doorgeef aan Lareb kunnen zij gebruiken of niet.
Er is een autopsie verricht op mijn vriend want hij werd 3 dagen later, (na zijn eerste prik) dood gevonden.
Doodsoorzaak was een bloed prop in zijn Aorta.

Verder zijn alle links die ik stuur, van artsen en wetenschappers.
Vreemd dat je die niet gelooft, maar wel de "artsen", die aan een leiband lopen.

Jij moet niet vergeten dat artsen, verantwoordelijk zijn.
Ze kunnen aangeklaagd worden.

Verder als verpleegkundige, ben ik geschrokken, hoe deze prikken gezet worden.
Pats-boem in de spier van de bovenarm en spuiten maar.......
Je moet altijd de spuit iets terug trekken voor controle dat je niet in een ader zit.
Wordt nergens gedaan, terwijl ook antibiotica, die in een ader wordt gespoten, dodelijk kan zijn.
Ik vermoed dat dit is gebeurd met mijn vriend, vaccine in zijn ader.

Verder, nogmaals, als iemand, zonder klachten, dagelijks Ivermectine inneemt, is dat niet gezond.
Het gaat over een pilletje van 3 mg, per week.
Als je een fles jenever, iedere dag drinkt, krijg je ook leverschade.

Ik begrijp niet waarom jij geen argwaan hebt over een vaccine die maar 6 maanden getest is.
Normaal staat daar 10 jaar voor.

Hier de schandalen van Pfizer.

https://corporatewatch.org/pfizer-six-scandals-to-remember/

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_pharmaceutical_settlements

The following is a big list of the 20 largest settlements reached between the United States Department of Justice and pharmaceutical companies from 1991 to 2012, ordered by the size of the total settlement. The settlement amount includes both the civil (False Claims Act) settlement and criminal fine. Glaxo's $3 billion settlement included the largest civil False Claims Act settlement on record,[1] and Pfizer’s $2.3 billion ($3.5 billion in 2022) settlement including a record-breaking $1.3 billion criminal fine.[2] Legal claims against the pharmaceutical industry have varied widely over the past two decades, including Medicare and Medicaid fraud, off-label promotion, and inadequate manufacturing practices.[3][4] With respect to off-label promotion, specifically, a federal court recognized off-label promotion as a violation of the False Claims Act for the first time in Franklin v. Parke-Davis, leading to a $430 million settlement

https://corporatewatch.org/astrazeneca-six-scandals-to-remember/

1961: One of the most infamous of all drugs, Thalidomide is mainly associated with West German pharmaceutical company Chemie Grünenthal GmbH, but AstraZeneca’s predecessor company Astra (which later merged with Zeneca Group to form AstraZeneca) manufactured and sold it in Sweden. When given to pregnant women Thalidomide caused the deaths of many infants and severe disabilities in those who survived. Marketed under the name Neurosedyn, it affected 180 Swedish children during the 1960s. The babies were born with severe disabilities and a third died soon after birth. According to a report on Radio Sweden, Astra settled with victims and their families in 1969 and agreed to pay damages, but never admitted any guilt.

En zo zijn er talrijke Rechtszaken tegen de Big Pharma.
Dit zijn Bedrijven en geen Liefdadigheid instellingen.
Ook op de Beurs zijn er schandalen aan de gang met aandelen.
En het omkopen van artsen, is wel bekend.

2010: Another scandal involving Seroquel saw AstraZeneca fined $520 million for the way it marketed its antipsychotic drug. The acting U.S. attorney for the Eastern District of Pennsylvania said elderly people, veterans and prisoners were treated as “guinea pigs”. According to ABC News, the company paid kickbacks to doctors and promoted the drugs for a variety of illnesses for which it had never been tested, including Alzheimer’s and depression. The drug was also prescribed to children even though it had not been approved for their use.

De Rechtszaken tegen het Covid vaccine, komen er aan.
Vooral in de VS.