Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 299, 300, 301 ... 313, 314, 315  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2022 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Cliox schreef:
Wat je niet leest op Frontnieuws...
    Wie corona heeft gehad, heeft een grotere kans op hart- en vaatziekten. Dat blijkt uit Amerikaans onderzoek onder ruim 150.000 ex-coronapatiënten. "Hoe ernstiger ziek je bent geweest, hoe groter de kans is", zegt arts-onderzoeker Marijke Linschoten.

Uit het onderzoek blijkt dat mensen die een coronainfectie hadden doorgemaakt, 63 procent meer kans hebben op een hartinfarct. Daarnaast zouden ze 84 procent meer kans hebben op een ritmestoornis van de hartkamers en 72 procent meer kans op hartfalen dan mensen die geen corona hebben gehad. Alleen al in de VS zou dit 3 miljoen nieuwe hartpatiënten betekenen. Wereldwijd zou het naar schatting om 15 miljoen patiënten gaan. Toch is er volgens Linschoten van het UMC Utrecht een belangrijke nuance.

De rest lees je hier.

Omdat dit niet waar is......
Dus als je een griep hebt gehad, heb je 63% meer kans op een hartinfarct???
Het is een virus en dat is alles.
De bijwerkingen van die vaccins komt door wat er in zit.
Héé Cliox, ik dacht dat je geen MSM volgde, maar avrotros TV is echt de MSM.

Heb jij de rest wel gelezen? Dit staat er.

Nog geen grote toestroom nieuwe patiënten

"In dit onderzoek is gekeken naar alle groepen mensen die corona hebben gekregen, dus ook de mensen die thuis zijn hersteld. Wanneer mensen thuis zijn hersteld, en ze het ziekenhuis niet van binnen hebben gezien, zijn de risico's op hartfalen een stuk minder groot dan wanneer dat wél het geval is."
In de dagelijkse praktijk ziet Linschoten nog geen grote toestroom van nieuwe patiënten. "Met corona ligt alles onder een vergrootglas. Bij de griep weten we bijvoorbeeld ook niet of de kans op hart- en vaatziekten groter is."

Het succes van het vaccin bewezen dus! Een milder verloop heeft dus ook positieve bijgevolgen lees ik nu.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2022 21:08 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Elisabeth schreef:
Vreemd, omdat mijn zus 4 x is geprikt en ik 0 x, zou ik nu toch besmet moeten zijn!
Jij gelooft dus niet in een natuurlijk immuun systeem?

Jij gelooft dus niet in 'toeval' en 'geluk gehad'?

Nee hoor, ik vertrouw mijn eigen immuun systeem.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2022 21:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ik op mijn eigen ogen, dus de autoverlichting blijft uit.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2022 21:18 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Elisabeth schreef:
Vreemd, omdat mijn zus 4 x is geprikt en ik 0 x, zou ik nu toch besmet moeten zijn!

En hoe zou je jouw besmetting dan vast willen stellen Elisabeth? Jij gelooft namelijk in geen enkele test.

Ik heb 2 x een zelftest gedaan. Beide waren negatief.
Als ik een PCR test krijg, dan krijg ik weer een neusbloeding, zoals in 1980, die niet stopte en ik, na 5 dagen, een bloedtansfusie nodig had.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2022 21:25 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Elisabeth schreef:
En ze gebruiken Ivermectine, die echt helpt als het op tijd gegeven wordt.

Feitelijk onjuist.

Lees de bevindingen van Afrikaanse professors die ervaring hebben met het gebruik van Ivermectine in de strijd tegen Covid en studies hebben verricht naar het effect van Ivermectine:

Dr. Emmanuel Taban – a leading pulmonologist in South Africa, recently wrote that two out of three COVID-19 patients who were admitted to his hospital were taking ivermectin.

Even more worrying – he shared that some “90% of the patients using the drug, presented with liver damage“.

Specifically, his patients were presenting with “deranged liver function tests“, which is a sign of liver damage.

Bron: https://www.techarp.com/science/liver-damage-ivermectin/
Bron: https://www.msn.com/en-za/news/other/ivermectin-liver-warning-expert-says-covid-remedy-can-be-fatal/ar-AAMmkdT

“The studies are of a really poor quality. Looking at the scientific evidence, there’s no compelling case for this. The doctor who did the overall analysis has also said his evidence isn’t ‘sufficiently robust’. It has to be clearly stated that Ivermectin does not kill the virus: The amount of Ivermectin you need to kill the virus, will also kill you – it’s toxic to humans.

At this time, it is irresponsible to tell people to take Ivermectin. People in our industry have a responsibility to protect the public, and ensure that any medication on the market meets the highest standards…”

Bron: Professor Salim Abdool Karim

De autoriteiten in Zambia hebben opgeroepen om te stoppen met het toedienen van Ivermectine nadat veel patiënten leverschade overhield aan het gebruik ervan én studies (uitgevoerd door Ministry of Health en University of Zambia) wisselende resultaten lieten zien. Er is dus géén wetenschappelijk bewijs dat Ivermectine werkt - en de nevenschade is enorm.

Het toedienen van Ivermectine is bovendien niet geheel zonder risico's. Als er geen risico aan zat verbonden had ik nog enigszinds mee kunnen gaan hier maar de mogelijke bijwerkingen zijn niet van een lager niveau dan bij het vaccin. Dat heeft de praktijk inmiddels bewezen:
    - rugpijn,
    - kortademigheid,
    - incontinentie voor urine of ontlasting,
    - moeilijk staan en lopen,
    - verwardheid,
    - slaperigheid,
    - bewustzijnsverlies (coma),
    - jeuk,
    - rode ogen,
    - pijnlijke gewrichten,
    - spierpijn,
    - koorts,
    - misselijkheid,
    - braken,
    - opgezwollen lymfeklieren,
    - diarree,
    - duizeligheid,
    - hartkloppingen,
    - hoofdpijn,
    - zichtverlies,
    - galbulten
    - dikke enkels door vochtophoping.
    - bloed in de urine te vinden.,
    - opgezwollen oogleden en oogontsteking.
    - bloeding van het bindvlies van het oog,
    - gevoel van zwakte,
    - maagdarmklachten,
    - buikpijn,
    - hoesten,
    - last met de ademhaling,
    - keelpijn,
    - duizeligheid bij het opstaan,
    - naar gevoel in de testikels.

Quote:
En mensen doodsbang maken.

Maar Elisabeth, gevaccineerden zijn niet doodsbang, het zijn juist de ongevaccineerden die inmiddels al jaren claimen dat het vaccin vergif is. En 100.000 doodsoorzaken en ziektes verbinden aan het vaccin. Antivaxxers zijn juist doodsbang.

Hieronder is een prima voorbeeld. De 100e beschuldiging dat het vaccin dodelijk is.

Quote:
https://dissident.one/2022/05/02/31704/
Onthulde Pfizer-documenten bevestigen vaccinatie-holocaust: sterftecijfer proefpersonen was 3,7%!

Je bent inmiddels jaren lang desinformatie aan het verspreiden over het vaccin. Het wantrouwen gaat overigens verder dan het vaccin alleen.

Hou op met je al 20stige keer van herhalingen.
In Zambia, Zimbabwe, Zuid Afrika, Botswana, Kenya, enz wordt gewoon Ivernectine verstrekt en het helpt.
Ook in India en Japan.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2022 23:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:

Cliff schreef:
En hoe zou je jouw besmetting dan vast willen stellen Elisabeth? Jij gelooft namelijk in geen enkele test.

Elisabeth schreef:
Ik heb 2 x een zelftest gedaan. Beide waren negatief. Als ik een PCR test krijg, dan krijg ik weer een neusbloeding, zoals in 1980, die niet stopte en ik, na 5 dagen, een bloedtansfusie nodig had.

Dat is geen antwoord op de vraag. Als jij positief test, geloof je de test toch niet. Vreemd genoeg als je negatief test lijk je de test weer wel te geloven?

Zit gewoon geen logica in.

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 7:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Cliox schreef:
Elisabeth schreef:

Feitelijk onjuist.

Lees de bevindingen van Afrikaanse professors die ervaring hebben met het gebruik van Ivermectine in de strijd tegen Covid en studies hebben verricht naar het effect van Ivermectine:

Dr. Emmanuel Taban – a leading pulmonologist in South Africa, recently wrote that two out of three COVID-19 patients who were admitted to his hospital were taking ivermectin.

Even more worrying – he shared that some “90% of the patients using the drug, presented with liver damage“.

Specifically, his patients were presenting with “deranged liver function tests“, which is a sign of liver damage.

Bron: https://www.msn.com/en-za/news/other/ivermectin-liver-warning-expert-says-covid-remedy-can-be-fatal/ar-AAMmkdT

“The studies are of a really poor quality. Looking at the scientific evidence, there’s no compelling case for this. The doctor who did the overall analysis has also said his evidence isn’t ‘sufficiently robust’. It has to be clearly stated that Ivermectin does not kill the virus: The amount of Ivermectin you need to kill the virus, will also kill you – it’s toxic to humans.

At this time, it is irresponsible to tell people to take Ivermectin. People in our industry have a responsibility to protect the public, and ensure that any medication on the market meets the highest standards…”

De autoriteiten in Zambia hebben opgeroepen om te stoppen met het toedienen van Ivermectine nadat veel patiënten leverschade overhield aan het gebruik ervan én studies (uitgevoerd door Ministry of Health en University of Zambia) wisselende resultaten lieten zien. Er is dus géén wetenschappelijk bewijs dat Ivermectine werkt - en de nevenschade is enorm.

Het toedienen van Ivermectine is bovendien niet geheel zonder risico's. Als er geen risico aan zat verbonden had ik nog enigszinds mee kunnen gaan hier maar de mogelijke bijwerkingen zijn niet van een lager niveau dan bij het vaccin. Dat heeft de praktijk inmiddels bewezen:
    - rugpijn,
    - kortademigheid,
    - verwardheid,
    - slaperigheid,
    - jeuk,
    - rode ogen,
    - pijnlijke gewrichten,
    - spierpijn,
    - koorts,
    - misselijkheid,
    - braken,
    - diarree,
    - duizeligheid,
    - hartkloppingen,
    - hoofdpijn,
    - zichtverlies,
    - galbulten
    - gevoel van zwakte,
    - maagdarmklachten,
    - buikpijn,
    - hoesten,
    - keelpijn,

Quote:

Maar Elisabeth, gevaccineerden zijn niet doodsbang, het zijn juist de ongevaccineerden die inmiddels al jaren claimen dat het vaccin vergif is. En 100.000 doodsoorzaken en ziektes verbinden aan het vaccin. Antivaxxers zijn juist doodsbang.

Hieronder is een prima voorbeeld. De 100e beschuldiging dat het vaccin dodelijk is.

Quote:
Onthulde Pfizer-documenten bevestigen vaccinatie-holocaust: sterftecijfer proefpersonen was 3,7%!

Je bent inmiddels jaren lang desinformatie aan het verspreiden over het vaccin. Het wantrouwen gaat overigens verder dan het vaccin alleen.

In Zambia, Zimbabwe, Zuid Afrika, Botswana, Kenya, enz wordt gewoon Ivernectine verstrekt en het helpt.
Ook in India en Japan.

Zoals je ziet is dat feitelijk onjuist. En dat herhaal ik net zo lang als dat jij herhaalt dat Ivermectine werkt. Ivermectine werkt niet. Punt.

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 7:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Elisabeth schreef:

Cliff schreef:

Elisabeth schreef:
Ik heb 2 x een zelftest gedaan. Beide waren negatief. Als ik een PCR test krijg, dan krijg ik weer een neusbloeding, zoals in 1980, die niet stopte en ik, na 5 dagen, een bloedtansfusie nodig had.

Dat is geen antwoord op de vraag. Als jij positief test, geloof je de test toch niet. Vreemd genoeg als je negatief test lijk je de test weer wel te geloven?

Er zit juist wel logica, of beter gezegd, een patroon; alleen onwelgevallige feiten worden genegeerd/niet geloofd.

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Elisabeth schreef:
Cliox schreef:
Elisabeth schreef:

Feitelijk onjuist.

- rugpijn,
    - kortademigheid,
    - verwardheid,
    - slaperigheid,
    - jeuk,
    - rode ogen,
    - pijnlijke gewrichten,
    - spierpijn,
    - koorts,
    - misselijkheid,
    - braken,
    - diarree,
    - duizeligheid,
    - hartkloppingen,
    - hoofdpijn,
    - zichtverlies,
    - galbulten
    - gevoel van zwakte,
    - maagdarmklachten,
    - buikpijn,
    - hoesten,
    - keelpijn,

Quote:

Quote:

Ook in India en Japan.

Zoals je ziet is dat feitelijk onjuist. En dat herhaal ik net zo lang als dat jij herhaalt dat Ivermectine werkt. Ivermectine werkt niet. Punt.

Het is feitelijk JUIST.
Mijn vrienden in Zambia hebben het gebruikt toen ze Covid kregen.
Het WERKT
3 mg per week.

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 11:19 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Elisabeth schreef:

Cliff schreef:

Elisabeth schreef:

.

Als ik positief test dan geloof ik die net zo, als wanneer ik negatief test.
Mijn zus is nog steeds positief en belde met de GGD.
Die zei dat je na 5 dagen, niet meer besmettelijk bent
En dat de positieve test nog 8 dagen kan duren????

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Het WERKT.

Mijn vrienden in Nederland hebben aardappelen gegeten toen ze Covid kregen. Allemaal genezen!
Het WERKT.

99% geneest van Covid zonder medicatie. Hoe kun je dan weten dat de genezing door Ivermectine komt?? Daar is even veel bewijs voor dan dat je geneest door het eten van aardappelen. Stop met die onzin!! Ivermectine is uitvoerig getest en WERKT NIET.

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 17:15 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Begin nu het apenpokken experiment ?

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 18:07 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Icesurfer schreef:
Begin nu het apenpokken experiment ?

Nee, als de ene complottheorie is uitgewerkt starten de wappies gewoon weer een nieuwe.

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 20:00 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Elisabeth schreef:
Het WERKT.

Mijn vrienden in Nederland hebben aardappelen gegeten toen ze Covid kregen. Allemaal genezen!
Het WERKT.

99% geneest van Covid zonder medicatie. Hoe kun je dan weten dat de genezing door Ivermectine komt?? Daar is even veel bewijs voor dan dat je geneest door het eten van aardappelen. Stop met die onzin!! Ivermectine is uitvoerig getest en WERKT NIET.

Ivermectine werkt wel.
Aardappelen werken NIET.
Waarom kom jij steeds weer met aardappelen? Gekopieerd van Cliox!
Verder, als 99% geneest van Covid, zonder medicijnen.....waarom moet iedereen gevaccineerd worden????

Hoeveel zijn gestorven door de vaccinaties?
Het aantal is schrikbarend.
Er komen rechtszaken want dit is crimineel.
Ivermectine is juist uitvoerig getest en het werkt.
Maar ja, daar verdienen de Big Farma niets aan.
Begrijp je het eindelijk! Je spreekt je zelf steeds tegen.

Laatst aangepast door Elisabeth op Zo Mei 22, 2022 10:41, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2022 20:53 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Verder, als 99% geneest van Covid, zonder medicijnen.....waarom moet iedereen gevaccineerd worden????

Omdat het virus zó besmettelijk is dat er zoveel mensen tegenlijk ziek worden dat de hele maatschappij ontregeld wordt. Maar ja, Elisabeth heeft het altijd alleen maar over de IFR. Het reproductiegetal interesseert haar niet.

Elisabeth schreef:

Laat maar zien dan. Niet van 'horen zeggen'.

Elisabeth schreef:

Dat hoor ik al meer dan een jaar. Waar blijven die tribunalen????

Elisabeth schreef:
Ivermetic is juist uitvoerig getest en het werkt.
Begrijp je het eindelijk!

Nee, JIJ begrijpt het niet. Als ivermectine zou werken, dan zou er geen regering ter wereld zijn die het niet zou inzetten in de strijd tegen covid. Big Pharma bepaalt niet wat er gebruikt mag worden en wat niet.

Een goedkoop middel dat deze crisis had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat al die ziekenhuisopnames en de daar uit voortvloeiende kosten had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat lockdowns en sociale ontwrichting had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat de steunpakketten en de daar uit voortvloeiende schuldenlast had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat de economische recessie had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat de hyper-inflatie had kunnen voorkomen???

En dat zou niet gebruikt worden??? Twee jaar in de shit gezeten terwijl er een goedkope oplossing was??? Denk je nu werkelijk dat alle regeringen overal ter wereld zo dom zijn???

BerichtGeplaatst: Zo Mei 22, 2022 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Elisabeth schreef:

Omdat het virus zó besmettelijk is dat er zoveel mensen tegenlijk ziek worden dat de hele maatschappij ontregeld wordt. Maar ja, Elisabeth heeft het altijd alleen maar over de IFR. Het reproductiegetal interesseert haar niet.

Elisabeth schreef:

Laat maar zien dan. Niet van 'horen zeggen'.

Elisabeth schreef:

Dat hoor ik al meer dan een jaar. Waar blijven die tribunalen????

Elisabeth schreef:
Ivermetic is juist uitvoerig getest en het werkt.
Begrijp je het eindelijk!

Nee, JIJ begrijpt het niet. Als ivermectine zou werken, dan zou er geen regering ter wereld zijn die het niet zou inzetten in de strijd tegen covid. Big Pharma bepaalt niet wat er gebruikt mag worden en wat niet.

Een goedkoop middel dat deze crisis had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat al die ziekenhuisopnames en de daar uit voortvloeiende kosten had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat lockdowns en sociale ontwrichting had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat de steunpakketten en de daar uit voortvloeiende schuldenlast had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat de economische recessie had kunnen voorkomen???
Een goedkoop middel dat de hyper-inflatie had kunnen voorkomen???

En dat zou niet gebruikt worden??? Twee jaar in de shit gezeten terwijl er een goedkope oplossing was??? Denk je nu werkelijk dat alle regeringen overal ter wereld zo dom zijn???

Jij gelooft nog in een eerlijke wereld?
Zonder omkopen!
Jij hebt geen idee over de macht van de Farmaceutische industrie.
En de meeste mensen in de politiek, hebben Rechten gestudeerd.
Of niet eens, Hugo de Jonge was een docent op een basis school en wordt minister van Volksgezondheid.
Hij weet niet eens hoe je specie kan maken, maar is nu minister van woningbouw?
De minister van Defensie, weet niet eens het verschil tussen een Sergeant en een Korporaal?
Maar ze heeft meer macht dan een Generaal…

Verder is Ivermectine alleen te gebruiken als je net klachten krijgt.
Het is geen voorbehoedsmiddel.
Het is misdadig dat dit middel verboden werd.
O ja, Regeringen in Azië, Zuid-Amerika en Afrika hebben dit medicijn niet verboden.

Heb jij het boek gelezen van Orwell, 1984?
Hoe makkelijk de bevolking geïndoctrineerd kan worden.
Kijk maar naar de Tweede Wereldoorlog, waar in Nederland, de meeste Joden, percentgewijs, zijn opgepakt.
En waar de overlevenden, terug in Amsterdam, ontdekten dat hun woning door een ambtenaar in beslag is genomen!
Hoe de VS, met een leugen, Irak binnen viel!
Dit is Off-topic, maar er zijn zoveel voorbeelden, hoe de politiek liegt.

En die tribunalen komen er aan.
Hoelang duurt een Rechtszaak tegen een moordenaar?
Dit is veel groter en ingewikkelder, maar Pfizer heeft zich ingedekt dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de gevolgen.
Wie dan wel? De politiek?

Wat ga je doen tegen de apen-pokken?
Ik ben gevaccineerd tegen pokken, maar sinds 1980 is dat afgeschaft.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 22, 2022 11:18 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
En die tribunalen komen er aan.
Hoelang duurt een Rechtszaak tegen een moordenaar?
Dit is veel groter en ingewikkelder, maar Pfizer heeft zich ingedekt dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de gevolgen.

Nee, de tribunalen komen er niet aan. Hoe lang een rechtszaak tegen een moordenaar duurt doet niet ter zake. De rechtszaak kan meteen gestart worden. Ook dat Pfizer zich tegen claims indekt doet niet ter zake. Ook de rechtszaak tegen Pfizer kan meteen gestart worden, als er een realistische claim ingediend wordt. Maar we wachten nu al méér dan een jaar op een realistische claim. Die komt er niet. Het is alleen maar 'van horen zeggen', valse beschuldigingen op complottheorie sites, nergens, niks nada bewijs dat het vaccin gevaarlijk is. Dus waar blijven die tribunalen????

Elisabeth schreef:
Wat ga je doen tegen de apen-pokken?

Niks. Het R-getal van apen-pokken is zo laag dat de kans klein is dat je het oploopt, en nog veel kleiner dat je ernstig ziek wordt. Maar ja, jij hebt geen benul wat een R-getal betekent, jij bent alleen geïnteresseerd in de mortaliteit van een virus. Terwijl we je al -tig keer uitgelegd hebben dat de mortaliteit niet ter zake doet bij covid, want die mortaliteit is laag en treft bijna alleen ouderen en zwakkeren.

Het covid beleid is nooit, nergens ter wereld ook maar een seconde gebaseerd geweest op de mortaliteit, maar wel op het R-getal: de hoge besmettelijkheid die overbelasting van de zorg veroorzaakt als je geen maatregelen neemt. En de beste maatregel tegen overbelasting van de zorg is vaccinatie.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 22, 2022 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

En de rechtszaken over het gebruik van ivermectine komen er ook niet. Het 'bewijs' dat ivermectine werkt is puur anekdotisch. Er genezen evenveel covid-patiënten na het eten van aardappelen dan er covid-patiënten genezen na het toedienen van ivermectine. Dus wat moet een rechtbank hiermee?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 22, 2022 23:15 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

https://surgicalneurologyint.com/wp-content/uploads/2022/04/11548/SNI-13-167.pdf

COVID UPDATE: What is the truth?
Russell L. Blaylock
Retired Neurosurgeon, eoretical Neuroscience Research, LLC, Ridgeland, Mississippi, United States.
E-mail: *Russell L. Blaylock - Blay6307@gmail.com
e COVID-19 pandemic is one of the most manipulated infectious disease events in history,
characterized by official lies in an unending stream lead by government bureaucracies, medical
associations, medical boards, the media, and international agencies.[3,6,57] We have witnessed a
long list of unprecedented intrusions into medical practice, including attacks on medical experts,
destruction of medical careers among doctors refusing to participate in killing their patients and
a massive regimentation of health care, led by non-qualified individuals with enormous wealth,
power and influence.

For the first time in American history a president, governors, mayors, hospital administrators
and federal bureaucrats are determining medical treatments based not on accurate scientifically
based or even experience based information, but rather to force the acceptance of special forms
of care and “prevention”—including remdesivir, use of respirators and ultimately a series of
essentially untested messenger RNA vaccines. For the first time in history medical treatment,
protocols are not being formulated based on the experience of the physicians treating the largest
number of patients successfully, but rather individuals and bureaucracies that have never treated
a single patient—including Anthony Fauci, Bill Gates, EcoHealth Alliance, the CDC, WHO, state
public health officers and hospital administrators.
[23,38]

e media (TV, newspapers, magazines, etc), medical societies, state medical boards and the
owners of social media have appointed themselves to be the sole source of information concerning
this so-called “pandemic”. Websites have been removed, highly credentialed and experienced
clinical doctors and scientific experts in the field of infectious diseases have been demonized,
careers have been destroyed and all dissenting information has been labeled “misinformation”
and “dangerous lies”, even when sourced from top experts in the fields of virology, infectious
diseases, pulmonary critical care, and epidemiology

Lees het hele artikel.

En kijk naar Geert Vanden Bossche, de Belgische Viroloog.

https://rumble.com/v13sqg1-the-vanden-bossche-warning.html

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 8:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Blaylock claims the supposed toxicity of numerous substances that according to scientific studies are safe at customary exposure levels. He has been quoted several times in media outlets regarding his position that MSG is toxic to the brain.[11][12][13] He also states that the widely used artificial sweetener aspartame is toxic[14][15] and may be the cause of multiple sclerosis.[16] He has additionally cautioned against heavy use of the artificial sweetener Splenda (sucralose).[17] These positions are not supported by scientific consensus or regulatory bodies, as extensive studies support the safety of aspartame, sucralose, and MSG.[2][3][18]

Views on politics
    Blaylock has called the American medical system 'collectivist' and has suggested that health-care reform efforts under President Obama were masterminded by extragovernmental groups that wish to impose euthanasia.[19] He blamed the purported collectivism of American medicine for the retirement of his friend Miguel Faria. According to Blaylock, the former Soviet Union tried to spread collectivism by covertly introducing illegal drugs and various sexually transmitted diseases into the United States.[19] Schwarcz characterized these positions as "conspiracy theories."[19]

https://en.wikipedia.org/wiki/Russell_Blaylock

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 9:19 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Kortom: Russell Blaylock is een complot idioot. En uiteraard geloven de wappies de 1% van de wetenschappers die complot idioot zijn, want de overige 99% van de wetenschappers zitten in het complot.

GA HULP ZOEKEN.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 9:49 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Wikipedia is tot een tool WEF- NWO- fascisten verworden. Dus volledig onbetrouwbare, manipulatieve, corrupte bron.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Te makkelijk Icesurfer, de bronnen staan erbij. Zoals bv. deze: https://web.archive.org/web/20140116100429/http://www2.canada.com/montrealgazette/columnists/story.html?id=09b61c39-7287-4c58-a041-86c9c24799af&p=1

According to Blaylock, current attempts at health-care reform in the U.S. are being masterminded by the self-chosen "elite" (read President Barack Obama, supported by the Rockefeller Foundation and other such organizations) who want to establish a New World Order in which people judged to be a burden on the state, such as the infirm elderly and the disabled, are to be removed from society by positive or negative euthanasia. In Blaylock's esteemed opinion, "this is really not that far away from the German National Socialist Party's thinking." In other words, Obama's health-care reforms have Nazi overtones, with plans to reduce the population of elderly, who are bankrupting the social security system.

"Knowing they cannot easily pass a euthanasia law or just have them rounded up and exterminated, they (the proponents of socialized medicine) use the medical- care system to speed them along to their deaths." Totalitarianism is coming and, "as the economy worsens, which they can engineer with their Federal Reserve friends, people will be more accepting of such things as euthanasia on the elderly and terminally ill, the insane, the feeble-minded and the chronically ill." Vaccines are also one of Blaylock's many targets. He insinuates that the H1N1 virus may be the product of some pharmaceutical research project gone awry, or that it may even be a man-made virus purposely released by someone with the "Illuminati Depopulation Agenda." Blaylock appears regularly on right-wing radio programs such as the Alex Jones Show, where the popular topics are climate-change fraud and the supposed erosion of civil liberties under Obama.

This exemplary physician has also released a document about what people should do if they are vaccinated by force, a ridiculous notion.

To counter the dangerous effect of the vaccine, Blaylock suggests immediately placing a cold pack on the site of injection, taking cold showers, and ingesting a host of dietary supplements, ranging from fish oils and vitamins to astaxanthin and zinc.

Grappige is: hij vond vaccinaties al vergif voor Covid.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 11:21 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Wikipedia is verworden tot poep, Cliff. Waarom nog erin roeren. Gewoon boykotten en links laten liggen.
Je kent toch de strategie, iedereen die tegen of kritisch is betreffende globalisten, nwo, wef, farmaceutische industrie,
oorlogshitsers, staatsmedia, militairisme, imperialisme, wapen industrie wordt afgezeken.
En Gates, Soros zijn weldoeners.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2022 15:35 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Iedereen kan Wikipedia veranderen.
Ik kan er in en ik heb leugens over Rhodesie, recht gezet.
Later verandert iemand anders mijn correcties, weer terug.

Aangezien informatie over Covid, die anders is dan wat de WEF of WHO beweert, wordt het gecanceld op Youtube, Twitter en Facebook.

Daarom zijn Rumble en Odyssa ontstaan, zodat er vrijheid is meningen, zonder een boycot.

BLKBX heeft ook een eigen kanaal, waar je lange interviews kunt kijken.
Ik wacht tot de volgende aflevering van Tegenwind.
Eerst was er een heel lang interview met dr. Robert Malone.
En binnenkort van Geert vanden Bossche.

https://rumble.com/v13sqg1-the-vanden-bossche-warning.html

Acclaimed vaccinologist, Geert Vanden Bossche, sits down for his second groundbreaking interview with Del to explain why the intense pressure mass vaccination is putting on the Covid-19 virus will likely drive it to become catastrophically deadly.

#GeertVandenBossche #MyFinalCall

POSTED: May 6, 2022