Geplaatst: Do Mei 23, 2019 11:00 |
|
|
|
Stef Bos met Papa... maar dat zal wel niet mogen.
Of misschien Bob Fosko, hij schijnt erg ziek te zijn... zou een mooie afsluiter zijn. Raggende mannen met 'poep in je hoofd'.
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 23, 2019 11:11 |
|
|
|
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 23, 2019 12:31 |
|
|
|
Er is dus al een voorstel ingediend over wie er naar het festival gaat en wat hij gaat zingen.
Zullen we het ook nog over de locatie gaan hebben?
Dan zeg ik: NIET in Amsterdam, hoofdstad van de politieke sodomie. Met hun autootje pesten, hoogste parkeertarieven, niet meer in gezelschap van meer dan 12 man in een bootje door de grachten mogen varen, verbod op terrasverwarming.
Ik vind bijvoorbeeld Maastricht wel een goede optie. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 23, 2019 14:23 |
|
|
|
Gelredome? Arena? De Arena staat immers ook niet in Amsterdam  |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 23, 2019 21:14 |
|
|
|
Niet alleen in Amsterdam Zuid Oost kom je in Amsterdam zowat geen Amsterdammer meer tegen hoor. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mei 24, 2019 8:17 |
|
|
|
Alsjeblief, spaar me en hou het in Amsterdam. Het grootste k*tfestival ter wereld hoort gewoon in de grootste k*tstad van ons land gehouden te worden.
Ik wil die leeghoofdige flikkers niet in Maastricht. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 26, 2019 7:35 |
|
|
|
Bijdrage verwijderd door Weerwoord Beheer vanwege het Jehova achtige karakter. Natubico, volgende keer is het een gele kaart. Je mening is bekend en wordt geventileerd in voldoende onderwerpen. Geen reden om ieder onderwerp wat niets met voeding of natuur te maken heeft wederom die kant op te trekken. Laatste waarschuwing! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 26, 2019 16:06 |
|
|
|
Natubico schreef: | Bijdrage verwijderd door Weerwoord Beheer vanwege het Jehova achtige karakter. Natubico, volgende keer is het een gele kaart. Je mening is bekend en wordt geventileerd in voldoende onderwerpen. Geen reden om ieder onderwerp wat niets met voeding of natuur te maken heeft wederom die kant op te trekken. Laatste waarschuwing! |
Nou, dan maar 'n aangepaste versie zonder natuur en milieu erbij.
Ryan schreef: | Waar haal je dat vandaan?
Ook weer uit je dikke duim gezogen? |
Natubico schreef: | Stond destijds paginagroot in dagbladen.
Nu is er o.a. dit nog over op het web te vinden:
https://www.zuiderlucht.eu/r eu ring in maastricht/
Citaat: (3e alinea arikel)
"Maar de voortekenen waren niet gunstig. Allereerst niet bij het journaille. Vele journalisten associeerden Maastricht met de eerste Eurotop, die van 1981, toen de afsluitende maaltijd met salmonella besmet bleek, met alle gevolgen van dien. Een herkansing tien jaar na dato? We kregen hooguit het voordeel van de twijfel."
|
Dat was dus bij de eerste Eurotop aldaar.
Maar al bij al gebeurde er op de tweede Europtop in genoemde plaats nog iets veel ergers.
Daar werd toen besloten om de lidstaten 'n enorme extra hoeveelheid soevereiniteit te ontnemen door van de EG te maken wat 't daarna is geworden.
'n Zeer zwarte dag voor degenen die zich ervan bewust zijn dat dit soort schaalvergrotingen zeer ongunstig is voor het behoud van 't eigen karakter der betrokken volkeren en de nuanceverschillen van hun culturen.
En kijk 'ns wat 'n land als Engeland nu voor 'n moeite heeft om zich daar weer aan te onttrekken.
|
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Nov 27, 2020 22:20 |
|
|
|
In mijn jeugd draafden melkwagens met lege melkbussen. Die zullen de eerste prijs halen als ze met dat lawaai .meedingen |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 14, 2022 14:40 |
|
|
|
Vanavond wint Oekraïne zeker het songfestival? |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 14, 2022 14:44 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Weerwoord forum index » Kunst en Literair