Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 296, 297, 298 ... 330, 331, 332  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2022 18:07 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Moppersmurf schreef:
Maar een woordje van dank aan de gevaccineerden kan er niet af?

Nee. Heeft er namelijk geen reet mee te maken in mijn ogen.

Er hadden in 2020 en zeker in 2021 ook gewoon festivals kunnen plaatsvinden volgens mij. Sterker nog, ik was in augustus 2020 op het Malieveld, dat was eigenlijk ook gewoon een festival. In de zomermaanden was er sowieso niks aan de hand mbt. corona.

De gevaccineerden hebben vooral de portemonnee van Pfizer gespekt, maar dat is hun keuze. Verder hebben ze niet zoveel, of zelfs helemaal niets bijgedragen, aan het weer mogelijk maken van festivals. De rek was er gewoon uit, iedereen was helemaal klaar met die k**regels. En toen Putin Oekraïne binnenviel was het ook echt klaar (zie onderschrift).

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2022 18:21 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Carlos Ghostwriter schreef:
Nee. Heeft er namelijk geen reet mee te maken in mijn ogen.

Feitelijk onjuist.

Er hadden in 2020 en zeker in 2021 ook gewoon festivals kunnen plaatsvinden volgens mij.

In de open lucht waarschijnlijk wel, maar indoor niet. Mag ik je herinneren aan 'Dansen met Janssen', waarna het aantal besmettingen explodeerde. Ze hielden geen rekening met het feit dat het vaccin niet vanaf de eerste dag werkt, en ook niet met het feit dat Janssen maar voor 60% beschermt.

De gevaccineerden hebben vooral de portemonnee van Pfizer gespekt

O o oh, een commercieel bedrijf maakt winst !! Schandalig !!

De rek was er gewoon uit, iedereen was helemaal klaar met die k**regels. En toen Putin Oekraïne binnenviel was het ook echt klaar (zie onderschrift).

Dat lag niet aan Putin, maar aan het opbouwen van groepsimmuniteit en de minder ziek makende variant omikron.
Het is niet uitgesloten dat er in het najaar een nieuwe mutatie ontstaat, en dat vaccins weer nodig zijn. OF maatregelen weer nodig zijn.

Jij mag dan kiezen. Wat wil je? Contact beperkende maatregelen of een nieuwe vaccinatieronde?

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2022 18:25 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliff schreef:
jorden schreef:
Maar als 20% niet geneest dan zijn ze of dood of levensllang ziek.

20% van 0,8% dus... Maar goed, eerst maar eens afwachten of dat ook werkelijk klopt.

Inderdaad, het kan ook nog erger zijn..
Toen corona aangekondigd werd met een dodelijkheid van 3,5% geloofde ik dat. Erg besmettelijk ook nog. Ik adviseerde mijn vrouw om met een mondkapje boodschappen te doen. Het zekere voor het onzekere. eerst afwachten.
Maar ik wilde wel weten of het klopt. En dan is het handig dat je de alternatieve media ook volgt want als snel bleek er niks van te kloppen en leek het een opgezet toneelstuk met als doel vaccinatie. Ik besefte al gauw dat wij buiten de risicogroep zouden vallen dus besloot het vaccin dat naar mijn gevoel iets teveel opgedrongen werd niet te nemen. Het sterftecijfer werd toen al zwaar betwist wat nu op 0,15 staat dacht ik.
Er is veel speculatie ontstaan over het waarom van dit toneelstuk en wie er achter zit. In de twee jaar tot nu toe werd het langzaam duidelijk.
Het vaccin bleek slecht te werken en heeft correlatie met oversterfte. Ook bijwerkingen worden steeds meer bekend. het is ook een krankzinnige methode als je er over nadenkt. Het vermogen om DNA schade te repareren word door het spike belemmerd bleek recent uit een studie in vitro. Dat zou in theorie een kanker toename kunnen veroorzaken. ook afwachten.. Er zijn al klokkenluiders. of het vaccin speciaal voor depopulatie ontworpen is zie ik weinig bewijs voor. Dan ga ik er vanuit dat de snelle ontwikkeling de reden is van de bijwerkingen.. Ik hoop dat het meevalt maar zeggen dat het een veilig vaccin is kan niemand meer. De vraag is hoe erg is het..
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2022 19:06 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Moppersmurf schreef:
Feitelijk onjuist.

Heeft niks met feiten te maken, maar met diagonaal tegengestelde meningen. Er is geen 'bewijs' dat we dankzij vaccinatie weer naar festivals kunnen. Nul noppes nada.

Moppersmurf schreef:
Mag ik je herinneren aan 'Dansen met Janssen', waarna het aantal besmettingen explodeerde. Ze hielden geen rekening met het feit dat het vaccin niet vanaf de eerste dag werkt, en ook niet met het feit dat Janssen maar voor 60% beschermt.

Totaal niet interessant joh, dat 'Dansen met Janssen' was een mediahype, boeit mij allemaal geen flikker. Net zo min als de rest waar jij nog steeds vrijwel dagelijks over bezig bent hier.

Ik heb mijn terugblik op het hele gebeuren al gegeven, geen zin om die hele discussie nog es dunnetjes over te gaan doen.

Moppersmurf schreef:
O o oh, een commercieel bedrijf maakt winst !! Schandalig !!

Yep, dat hele vaccinatiegebeuren draaide alleen maar om geld.

Moppersmurf schreef:
Dat lag niet aan Putin, maar aan het opbouwen van groepsimmuniteit en de minder ziek makende variant omikron.

Het is een beetje gechargeerd, maar voor 24 februari werd ons 'nieuws' totaal beheerst door corona en sindsdien gaat het eigenlijk alleen nog maar over Oekraïne, in dat opzicht lijkt het inderdaad wel of corona zomaar van de ene op de andere dag verdwenen is. Vandaar ook mijn onderschrift.

Ze hebben weer wat nieuws gevonden om mensen de kop mee gek te maken, eerst was het de dreiging van corona, nu die van Rusland.

Moppersmurf schreef:
Jij mag dan kiezen. Wat wil je? Contact beperkende maatregelen of een nieuwe vaccinatieronde?

Ik laat me niet dwingen tot dergelijke keuzes op oneigenlijke gronden, heb ik afgelopen periode niet gedaan en gaat komende winter ook niet gebeuren. Volgens mij heeft het kabinet trouwens al aangekondigd dat er sowieso geen nieuwe lockdown meer komt, maar ik kan me vergissen.

Een ding weet ik wel zeker, wij gaan hier nooit uitkomen. Wink

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2022 20:15 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Moppersmurf schreef:

Ik laat me niet dwingen tot dergelijke keuzes op oneigenlijke gronden, heb ik afgelopen periode niet gedaan en gaat komende winter ook niet gebeuren.

Je hoeft ook niet per se te kiezen, hoor. Vrijheid blijheid.

Alleen: aan individuele keuzes zijn consequenties verbonden. Als het in het najaar weer uit de hand loopt en de ziekenhuizen stromen vol, dan denk ik dat de meerderheid van de bevolking (en ook een meerderheid in de Tweede Kamer) niet weer contactbeperkende maatregelen wil. De economie heeft nu wel genoeg schade opgelopen.

Dan is er een andere oplossing: volledige vrijheid voor gevaccineerden met hun QR code, ongevaccineerden blijven maar lekker thuis.

En als er keuzes gemaakt moeten worden als het ziekenhuis vol is: ongevaccineerden naar huis sturen met hun wondermiddelen Hydroxychloroquine en Ivermective. Het is immers maar een griepje met een mortaliteit van 0,15%.

Veel succes.

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2022 21:12 Plaats reactie Reageer met quote
Carlos Ghostwriter

Moppersmurf schreef:
Dan is er een andere oplossing: volledige vrijheid voor gevaccineerden met hun QR code, ongevaccineerden blijven maar lekker thuis.

Het schijnt nog steeds niet tot jou doorgedrongen te zijn dat die QR utopie waar jij zo vurig op hoopt allang van de baan is. Jij veel succes met het verwerken van die teleurstelling. Vooralsnog zit je nog in de ontkenningsfase zo te zien.

Ik schat dat je zo tegen 2025 ook wel zult inzien dat je belazerd bent, en in iets hebt geloofd wat nooit werkelijkheid was.

Moppersmurf schreef:
ongevaccineerden blijven maar lekker thuis

...is nooit gebeurd, gaat nooit gebeuren...

Zet het nou maar uit je hoofd.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2022 0:50 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Hoi Carlos, blij dat je weer terug bent.
Jordan en Icesurfer hebben je taak min of meer over genomen.

Ik zie de invloed van massa psychose en zie nog steeds mensen, op de fiets, met een masker op. Zombies.
Dus verklaarbaar waarom er zoveel Joden zijn opgepakt in Nederland.

Verklaarbaar waarom nu Russen in Nederland worden bedreigd.
Waarom niemand weet dat de NAVO de oorlog in Oekraïne heeft uitgelokt.
Massa indoctrinatie via de politiek, samen met de MSM.

En de vrije pers is verdwenen. Opgekocht door 2 Belgische Compagnies.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2022 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Science, fuck yeah!

Belgische onderzoekers ontdekken sleutel in aanvalsmechanisme van coronavirus
    Onderzoekers van de UCLouvain zijn erin geslaagd om de sleutel te identificeren die het coronavirus in staat stelt cellen aan te vallen. Dat kondigt de universiteit dinsdag aan. Daarnaast zijn ze er ook in geslaagd om het virus te blokkeren en de interactie met lichaamscellen te verhinderen, om op die manier infectie te voorkomen. De ontdekking, die werd gepubliceerd in het wetenschappelijk magazine Nature Communications, doet de hoop groeien op een antiviraal middel om het virus uit te roeien.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220510_92030363

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2022 15:00 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Science, fuck yeah!

Inderdaad, fuck science. Wetenschap is nergens voor nodig, anekdotisch 'bewijs' dat HCQ en Ivermectine werken is voldoende. Kijk maar naar India, waar deze geneesmiddelen gewoon toegepast worden, waar dus geen doden meer vallen en waar de pandemie volledig onder controle is.

Oh, wacht..........

https://www.nu.nl/coronavirus/6162314/india-na-anderhalf-jaar-weer-open-voor-toeristen-maar-is-het-veilig-met-corona.html

https://corona-teller.nl/kaart-coronavirus-india/

BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 10:44 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliff schreef:
Science, fuck yeah!

Belgische onderzoekers ontdekken sleutel in aanvalsmechanisme van coronavirus
    Onderzoekers van de UCLouvain zijn erin geslaagd om de sleutel te identificeren die het coronavirus in staat stelt cellen aan te vallen. Dat kondigt de universiteit dinsdag aan. Daarnaast zijn ze er ook in geslaagd om het virus te blokkeren en de interactie met lichaamscellen te verhinderen, om op die manier infectie te voorkomen. De ontdekking, die werd gepubliceerd in het wetenschappelijk magazine Nature Communications, doet de hoop groeien op een antiviraal middel om het virus uit te roeien.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220510_92030363

mosterd na de maaltijd. spoedtoelating zal er wel niet inzitten, oet nog getest worden op muizen.. afwachten, maar ik schat de kans klein dat we hier nog van horen.
BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 10:54 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

jorden schreef:
mosterd na de maaltijd.

Dat weet je niet. Dat weet niemand. Het is op dit moment mosterd na de maaltijd, maar niemand weet of er een volgende maaltijd komt. Hoe een virus muteert is niet te voorspellen.

BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 11:06 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Moppersmurf schreef:
Cliff schreef:
Science, fuck yeah!

Inderdaad, fuck science. Wetenschap is nergens voor nodig, anekdotisch 'bewijs' dat HCQ en Ivermectine werken is voldoende. Kijk maar naar India, waar deze geneesmiddelen gewoon toegepast worden, waar dus geen doden meer vallen en waar de pandemie volledig onder controle is.

Oh, wacht..........

https://www.nu.nl/coronavirus/6162314/india-na-anderhalf-jaar-weer-open-voor-toeristen-maar-is-het-veilig-met-corona.html

https://corona-teller.nl/kaart-coronavirus-india/

India een half miljoen corona doden op 1,3 miljard . dus 0,038% is er aan overleden tot nu toe
Nederland 30.000 op 17 miljoen dus 0,176% is er in Nederland aan overleden..
Volgens jouw linkjes. Dus wat wil je nou zeggen eigenlijk? dat ivermectine werkt?

Geef eens wat uitleg wat daar staat volgens jou
Statistieken corona virus in India 09 mei:

Land India
Positief getest 43,105,401
Aantal Doden 524,093
Hersteld 42,560,905
Actieve gevallen 20,403
Kritische toestand 698
*Deze cijfers zijn vanaf 15 Februari 2020 tot en met 09 mei 2022
BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 11:31 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

jorden schreef:
India een half miljoen corona doden op 1,3 miljard . dus 0,038% is er aan overleden tot nu toe.
Volgens jouw linkjes. Dus wat wil je nou zeggen eigenlijk? dat ivermectine werkt?

Dus als er verschil is tussen het aantal doden ligt dat aan het gebruik van Ivermectine? Waarom vallen er dan ook minder doden in ontwikkelingslanden waar géén Ivermectine gebruikt wordt, Jorden?

In welke leeftijdsgroep vallen de meeste doden door corona, Jorden? Juist. Bijna allemaal 80-plussers. Hoeveel 80-plussers zijn er in India in vergelijking met Nederland, Jorden? En hoeveel 80-plussers zijn er in Afrikaanse landen, in vergelijking met Nederland?

BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Moppersmurf schreef:
jorden schreef:
India een half miljoen corona doden op 1,3 miljard . dus 0,038% is er aan overleden tot nu toe.

Dus als er verschil is tussen het aantal doden ligt dat aan het gebruik van Ivermectine? Waarom vallen er dan ook minder doden in ontwikkelingslanden waar géén Ivermectine gebruikt wordt, Jorden?

In welke leeftijdsgroep vallen de meeste doden door corona, Jorden? Juist. Bijna allemaal 80-plussers. Hoeveel 80-plussers zijn er in India in vergelijking met Nederland, Jorden? En hoeveel 80-plussers zijn er in Afrikaanse landen, in vergelijking met Nederland?

Tuurlijk, het ligt aan de leeftijd. dat ik daar niet aan gedacht had. Maar zeg het er de volgende keer even bij als je een artikel plaatst over hoeveel doden er in India zijn, dan is dat meteen helder.
BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 16:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
Dat weet je niet. Dat weet niemand. Het is op dit moment mosterd na de maaltijd, maar niemand weet of er een volgende maaltijd komt. Hoe een virus muteert is niet te voorspellen.

Exact dit.

Ik heb trouwens deze week ook Corona. En ik sta daar niet alleen in, tal van mensen zijn ziek met Corona in mijn omgeving. Vooral op werk dus. Maar niemand gaat meer naar de GGD teststraat, ik trouwens ook niet - wij krijgen gratis zelftesten uit het onderwijs en mijn ervaring is dat deze prima werken.

Dus in de statistieken komt niets meer terug van het aantal besmettingen.

Het is wachten op de volgende schadelijke mutatie.

BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 16:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ivermectine werkt niet jongens, sorry jammer maar helaas. 't Is allemaal indirect 'bewijs', gemeten aan de achterdeur.

Nergens is gebleken uit goede medische onderzoeken dat Ivermectine, HCQ of Zink bijdragen aan genezing, laat staan preventie.

Als ik er naast zit hoor ik het graag. Gebruik dan wel wetenschappelijke zoekmachines als Google Scholar of Ebsco en kom niet met wazige (MSM, Fakenews, Social Media) websites.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 13, 2022 8:27 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Ivermectine werkt niet jongens, sorry jammer maar helaas. 't Is allemaal indirect 'bewijs', gemeten aan de achterdeur.

Nergens is gebleken uit goede medische onderzoeken dat Ivermectine, HCQ of Zink bijdragen aan genezing, laat staan preventie.

Precies dat. Ivermectine en HCQ zouden verboden zijn 'omdat de farmaceutische industrie er niets aan kan verdienen'.
Dat is natuurlijk domme wappie onzin. Sinds wanneer bepaalt de farmaceutische industrie wat verboden is en wat niet? Dat wordt bepaald door regeringen en rechters. O ja, die zitten natuurlijk allemaal in het complot, wereldwijd.......

Bij de bestrijding van covid worden diverse geneesmiddelen gebruikt waar ook niks meer aan te verdienen valt. Ik weet dat nadenken niet de specialiteit van wappies is, maar toch wil ik de wappies aanraden het op z'n minst te proberen:

Denk na. De covid crisis is de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog. De economie heeft twee jaar bijna stil gelegen, en door de steunpakketten hebben we de generatie die na ons komt opgezadeld met een gigantische staatsschuld. Als we dit alles hadden kunnen voorkomen met een paar goedkope geneesmiddelen, dan zou er toch geen enkele regering (of rechtbank) op de wereld zijn die deze geneesmiddelen zou verbieden?????

Nee, ze zijn verboden omdat ze niet werken en een gevaar zijn voor de volksgezondheid. De farmaceutische industrie bepaalt niet wat is toegestaan en wat niet. Of er 'iets aan te verdienen valt' is voor degenen die WEL bepaalt wat is toegestaan totaal geen issue.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 13, 2022 11:03 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliff schreef:

Als ik er naast zit hoor ik het graag. Gebruik dan wel wetenschappelijke zoekmachines als Google Scholar of Ebsco en kom niet met wazige (MSM, Fakenews, Social Media) websites.

veel succes met google-censuur

Laatst aangepast door jorden op Vr Mei 13, 2022 14:50, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Mei 13, 2022 11:40 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

jorden schreef:
veel succes met goole-censuur

Veel succes met niets zeggende oneliners. Reageer eens op mijn vorige post. Waarom zouden regeringen en/of juridische instanties goedkope geneesmiddelen verbieden, als ze de oplossing zijn voor de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog??????

BerichtGeplaatst: Vr Mei 13, 2022 15:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

jorden schreef:
veel succes met google-censuur

Ik noem ook Ebsco, maar het zal jou echt niets uitmaken. Elk wetenschappelijk onderzoek wat niet jouw mening bevestigt is 'omgekocht'.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 13, 2022 15:24 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Moppersmurf schreef:
jorden schreef:
veel succes met goole-censuur

Veel succes met niets zeggende oneliners. Reageer eens op mijn vorige post. Waarom zouden regeringen en/of juridische instanties goedkope geneesmiddelen verbieden, als ze de oplossing zijn voor de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog??????

Misschien moet je dat aan de president van wit-rusland vragen. Hij kreeg miljoenen geboden als hij zou meewerken aan de coronaregeltjes.
Misschien zagen de regeringen die ivermectine verboden een noodzaak om de pandemie te verergeren, zodat ze maatregeltjes konden invoeren om de bevolking in angst te krijgen zodat ze andere maatregels er ongehinderd doorheen kunnen jassen.
Misschien zagen ze net als Klaus Schwab een opportunity voor de great reset van de economie die gepland was?
of misschien omdat ze dat gepland hadden van tevoren in event 201?
Maar waarom zouden ze zo snel en stellig beweren dat ivermectine niet werkt, ze hebben het telkens over overdoseringen in het ziekenhuis terwijl artsen die het gebruik aanprijzen uitdrukkelijk zeggen dat het in de eerste 10 dagen ingezet moet worden voordat men naar het ziekenhuis gaat in compleet veilige dosering en met wat supplementen.
Ik denk dat het werkt omdat ze in India niet zo achterlijk zijn als jij denkt.. Verder kunnen we er over twisten tot in alle eeuwigheid maar ik kan jou geen bewijs tonen dat het werkt en jij geen bewijs hebt van niet of dat het schadelijk is. Dus laten we er maar over ophouden,
BerichtGeplaatst: Za Mei 14, 2022 16:16 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

jorden schreef:
Misschien moet je dat aan de president van wit-rusland vragen. Hij kreeg miljoenen geboden als hij zou meewerken aan de coronaregeltjes.

Dan heb je het dus over het minst democratische en meest corrupte land van Europa. Vreemd dat het nu juist de corona wappies zijn die met de corrupte dictators in het oosten meelopen, terwijl ze de westerse democratieën verfoeien. Dat zegt wel 't een en ander over hun intelligentie.

jorden schreef:
Misschien zagen de regeringen die ivermectine verboden een noodzaak om de pandemie te verergeren

De grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog expres verergeren? Denk je nu werkelijk dat er zulke domme mensen in de regering zitten? Zoiets doms bedenken kunnen alleen wappies.

jorden schreef:
zodat ze maatregeltjes konden invoeren om de bevolking in angst te krijgen zodat ze andere maatregels er ongehinderd doorheen kunnen jassen.

Nonsens. Bullshit. Niemand die gevaccineerd is, leeft in angst. In angst leven de wappies: bang voor dictatuur, bang voor The Great Reset, en boven alles: doodsbang voor het vaccin.

Door de vaccinaties hebben we groepsimmuniteit bereikt zodat alle maatregelen afgeschaft zijn. Vertel me eens welke maatregelen nu ongehinderd, zonder hoofdelijke stemming in het parlement, er doorheen gejast worden, Jorden? Wat dat is toch wat je beweert?

jorden schreef:
Misschien zagen ze net als Klaus Schwab een opportunity voor de great reset van de economie die gepland was?

Klaus Schwab is een dagdromende hoogbejaarde fantast zonder ook maar een greintje politieke macht. WIJ, de bevolking bepalen het beleid via de stembus. Voor een 'Great Reset' krijg je in de verste verte geen meerderheid.

jorden schreef:
Maar waarom zouden ze zo snel en stellig beweren dat ivermectine niet werkt, ze hebben het telkens over overdoseringen in het ziekenhuis terwijl artsen die het gebruik aanprijzen uitdrukkelijk zeggen dat het in de eerste 10 dagen ingezet moet worden voordat men naar het ziekenhuis gaat in compleet veilige dosering en met wat supplementen.

Je snapt er werkelijk niets van. De veilige dosering is tot in den treuren getest, maar werkt niet. Het middel werkt alleen in een overdosering die leverschade veroorzaakt, waarbij het middel erger is dan de kwaal.

jorden schreef:
Ik denk dat het werkt omdat ze in India niet zo achterlijk zijn als jij denkt.

Wel eens in India geweest, Jorden? Nou, ik wel. Hoe denk je dat daar de controle op de volksgezondheid verloopt, Jorden? Denk je dat daar alle wereldwijd gangbare regels nagevolgd worden?

In India heeft slechts een kleine elite in de grote steden toegang tot goede gezondheidszorg. In de sloppenwijken en op het platteland is men vaak afhankelijk van kwakzalvers die ivermectine toedienen. En denk maar niet dat daar corona doden en ivermectine doden als corona doden en ivermectine doden geregistreerd worden.

jorden schreef:
Dus laten we er maar over ophouden,

Geen denken aan.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 15, 2022 9:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:

Exact. En dat gaat ook gebeuren. Ik maak me niet druk.

Quote:
En als er keuzes gemaakt moeten worden als het ziekenhuis vol is: ongevaccineerden naar huis sturen met hun wondermiddelen Hydroxychloroquine en Ivermective. Het is immers maar een griepje met een mortaliteit van 0,15%.

Veel succes.

Mijn zege heb je. Heb me wel voorgenomen om niet weer in te leveren omdat een kleine groep zich weigert te laten vaccineren.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 15, 2022 9:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliff schreef:

Precies dat. Ivermectine en HCQ zouden verboden zijn 'omdat de farmaceutische industrie er niets aan kan verdienen'.
Dat is natuurlijk domme wappie onzin. Sinds wanneer bepaalt de farmaceutische industrie wat verboden is en wat niet? Dat wordt bepaald door regeringen en rechters. O ja, die zitten natuurlijk allemaal in het complot, wereldwijd.......

Bij de bestrijding van covid worden diverse geneesmiddelen gebruikt waar ook niks meer aan te verdienen valt. Ik weet dat nadenken niet de specialiteit van wappies is, maar toch wil ik de wappies aanraden het op z'n minst te proberen:

Denk na. De covid crisis is de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog. De economie heeft twee jaar bijna stil gelegen, en door de steunpakketten hebben we de generatie die na ons komt opgezadeld met een gigantische staatsschuld. Als we dit alles hadden kunnen voorkomen met een paar goedkope geneesmiddelen, dan zou er toch geen enkele regering (of rechtbank) op de wereld zijn die deze geneesmiddelen zou verbieden?????

Nee, ze zijn verboden omdat ze niet werken en een gevaar zijn voor de volksgezondheid. De farmaceutische industrie bepaalt niet wat is toegestaan en wat niet. Of er 'iets aan te verdienen valt' is voor degenen die WEL bepaalt wat is toegestaan totaal geen issue.

Het berust niet op feiten. Ben er eerder ingedoken en aangetoond dat aan Ivermectine meer geld verdiend kan worden. En het is een continu geldstroom.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 15, 2022 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:

Dat neemt niet weg dat ik de wappen hun Ivermectine wel gun. Laat mensen maar kiezen tussen een zorgtraject en thuistraject bij Covid-19. Mensen die zich niet laten vaccineren hebben geen recht op zorg bij Covid-19 en kunnen in de plaats daarvan Ivermectine, HCQ, Zink en gootsteenontstopper krijgen bij de plaatselijke apotheek. Het zal mij een rotzorg zijn waarin zij geloven en wat zij willen innemen. Maar een ziekenhuisbed is er alleen voor gevaccineerden.