Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 293, 294, 295 ... 315, 316, 317  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Icesurfer schreef:

De werkelijkheid, de openbare mening, de eigen mening, die niet door de msm gepromoot/goedgekeurd is. Laughing
Hoe durven mensen zich van de hersenspoelpraktijken der machtige msm te ontrekken.
Dat het nog niet verboden is ?
Verplicht msm consumeren ?

Op de vorige pagina staat prima toegelicht wat het voor een site is. Je mag proberen om het te weerleggen op inhoud.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 10:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Er komt steeds meer boven water, Jordan.

https://overnu.nl/factcheckers-checken-geen-feiten-maar-meningen/

De komst van de fact-checkers is het één van ergste dingen die ons de voorbije twee jaar is overkomen. Hun activiteiten luiden het einde in van de vrijheid van meningsuiting en de academische vrijheid. De uitingen op de sociale media worden nu gedomineerd door de individuen zoals Paul Thacker ze heeft gekarakteriseerd. Terwijl zij zelf geen enkele academische prestatie van belang hebben geleverd, en zelfs het lokale sufferdje ze te min vindt om aandacht aan ze te besteden, kunnen ze nu naar hartenlust anderen beledigen en kwetsen.

Natuurlijk, wij van WC-eend... Laughing

Factcheckers hebben aangetoond dat Dick Bijl desinformatie verspreidt. Een slap verweer van Dick Bijl want je hoeft geen medische wetenschapper te zijn om fictie van feiten te kunnen scheiden. Je moet statistieken/feiten kunnen interpreteren. Een goed voorbeeld is het artikel van Artsenvrijheid waar ik ben ingedoken. Artsenvrijheid beweerde dat het sterftecijfer onder jongeren in Israël sinds de vaccinatiecampagne dramatisch hoog zou zijn. En claimde daarmee bewijs dat het vaccin vergif is.

Ik hoef het vaccin niet te onderzoeken om te achterhalen of statistieken en bronnen berusten op feiten. Want dat is wat Factcheckers doen: Feiten checken. Ofwel, een feitenonderzoek doen naar brongegevens die beschikbaar worden gesteld. Zo verwees Artsenvrijheid naar het Israëlische statistiekbureau CBS als bron. Dus ga je data opzoeken om te controleren of dat wat zij beweren ook daadwerkelijk klopt. Is het sterftecijfer onder gevaccineerden inderdaad drastisch gestegen? Is er überhaupt iets over bekend over de doodsoorzaak?

Het onderstaande kwam uit het onderzoek:
    Onderzoek naar de statistieken op het genoemde statistiekbureau laat een stijging zien van maar liefst, let op, 8 sterfgevallen meer onder de 20-igers (95 tegenover 87) dan een jaar eerder in dezelfde periode van maar liefst 2 maanden. En nu komt het, over de doodsoorzaken in deze leeftijdsgroep is niets bekend, niets onderzocht en niets gepubliceerd. De doodsoorzaak is dus onbekend en volledig uit de lucht gegrepen. Verder beweren zij dat het sterftecijfer in die leeftijdscategorie 30 procent is. Het verschil van 8 doden op 95 is geen 30% naar mijn calculatie.

Er was dus geen dramatisch hoog sterftecijfer onder jongeren. En van de doodsoorzaak was niets bekend. In tijden van een pandemie was het zelfs aannemelijk dat het coronadoden betrof. Afijn, wat ik aantoon is dat Factcheckers geen waardeoordeel vellen over de wetenschap, wat Dick Bijl beweert, Factcheckers checken of de statistieken en bronnen die worden aangevoerd overeenkomen met de werkelijkheid. Net zoals hierboven waaruit bleek dat er helemaal geen sprake was van een dramatisch toenemend sterftecijfers onder jongeren.

Het feit dat Dick Bijl zijn straatje probeert schoon te vegen door valselijke beweringen bewijst dat hij een boef is. En aan de andere kant zitten de Elisabetjes de diarree kritiekloos op te zuigen en slijten het voor feit.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 12:21 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Ach Clioux, denk je dat die facktcheckers wetenschappers zijn soms?
Dar 9fornews en Malone verkeerde dingen zouden zeggen is dat het enigste wat je verweer is? Ga eens op de berichten zelf in, zoals de laatste van 9fn over een AFD politicus die in het EP even een paar feiten verspreidt.. Door 9fornews geen woord van gelogen. Dan kom jij met 9fornews is fake? is dat alles?

Die facktcheck linkjes van jou sla ik meestal over. Lees ze vooral zelf maar de goede volgorde is eerst het bericht goed lezen, dan de facktcheck en niet andersom. Is er iets het vermelden waard dan hoor ik het wel. Dan meld ik jou wel als er weer een bericht in de alternatieve media verschijnt.

Maar omdat een site nepnieuws zou verspreiden ( dat weten we nu wel) wil nog niet zeggen dat de berichten die hier geplaatst worden niet kloppen. Daar ben ik echt klaar mee met dat argument.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 14:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Ach Clioux, denk je dat die facktcheckers wetenschappers zijn soms?

Lees je überhaupt wat ik schrijf? Het hoeven geen wetenschappers te zijn. Factcheckers doen niet meer dan feitenonderzoek.

Quote:
Dar 9fornews en Malone verkeerde dingen zouden zeggen is dat het enigste wat je verweer is?

Ik toon aan dat ze structureel desinformatie verspreiden. Lijkt mij inderdaad een goed gefundeerd tegenargument dat vrij blijft van inhoudelijk weerwoord.

Quote:
Ga eens op de berichten zelf in, zoals de laatste van 9fn over een AFD politicus die in het EP even een paar feiten verspreidt.. Door 9fornews geen woord van gelogen. Dan kom jij met 9fornews is fake? is dat alles?

Dat heb ik maanden gedaan. Maanden lang heb ik bewezen dat deze sites leugenfabrieken zijn. Bovendien werkt het andersom en is het aan jou om aan waarheidsvinding te doen. Zeker als je weet dat een site de voorvader en hoeder is van complottheorieënen desinformatie.

Quote:
Die facktcheck linkjes van jou sla ik meestal over.

Precies overeenkomstig wat de psycholoog aangaf: Complotdenkers zijn niet vatbaar voor logische feiten.
Bovendien tegenstrijdig met je verzoek om in te gaan op de inhoud van het artikel.
Het bewijst dat je lukraak wat opschrijft.
Het bewijst ook dat je geen feitenonderzoek doet om tot een conclusie te komen maar dat je vooringenomen bent. Het resultaat bepaalt of jij informatie tot je neemt. Je ageert al maanden tegen feitenonderzoeken om nu ruiterlijk toe te geven dat je ze niets eens leest. Het willens en wetens negeren van onwelgevallige feiten dus. Daarmee ondergraaf jij je eigen berichten in dit topic. Want feitelijk kun je niet weten of factcheckers de feiten aan het daglicht brengen, je weet immers niet wat zij schrijven.

Quote:
Lees ze vooral zelf maar de goede volgorde is eerst het bericht goed lezen, dan de facktcheck en niet andersom. Is er iets het vermelden waard dan hoor ik het wel. Dan meld ik jou wel als er weer een bericht in de alternatieve media verschijnt.

Zo werkt dat niet. Ik heb aangetoond dat 9fornews aan de lopende band complottheorieën de wereld in slingert, dus kun je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat ieder bericht bijdraagt aan de productie van complotten en desinformatie.

Bovendien ga ik geen factchecks meer doen die vervolgens genegeerd worden. Er staat nog een bulk aan argumenten open waarop je ook weigert te reageren. Als je daar al eens mee zou starten mag je vervolgens ook wat in retour vragen. Tot die tijd heb je géén recht van spreken.

Quote:
Maar omdat een site nepnieuws zou verspreiden ( dat weten we nu wel) wil nog niet zeggen dat de berichten die hier geplaatst worden niet kloppen. Daar ben ik echt klaar mee met dat argument.

Het is niet zo dat 9fornews 'wel eens' nepnieuws verspreidt, zoals jij doet overkomen, 9fornews is een complottheoriesite die aan de lopende band complotten de wereld in slingert. Het produceren en verspreiden van complottheorieën is waarom zij zijn opgericht en vormt hun bestaansrecht. Nieuws brengen wat in lijn staat met feiten is letterlijk het opblazen van het concept. Zij moeten wel leugens verspreiden om jouw wantrouwen te blijven voeden. Dus in beginsel verspreiden zij inderdaad leugens.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 14:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Waar we bovendien ook weer een streep onder kunnen zetten is dat studenten snakken om naar school toe te gaan. Studenten zouden zich doodvervelen thuis en zelfs depressief worden vanwege het feit dat zij niet naar school kunnen. Een veel gebruikt argument om te ageren tegen de coronamaatregelen. Opnieuw blijkt het een flagrante leugen! De zoveelste leugen op de toch al grote leugenstapel.

Met z'n tienen in de grote collegezaal: ook na corona blijven studenten thuis
    Universiteiten zien hun collegebanken steeds vaker leeg blijven, blijkt uit een rondgang van RTL Nieuws. Sinds de coronapandemie volgen veel studenten hun lessen liever online. Zonde, vinden universiteiten, dus treffen ze maatregelen.

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5305241/met-tien-man-een-grote-collegezaal-ook-na-corona-blijven-studenten

Er blijft weinig overeind van de argumenten tégen de coronamaatregelen:
Wanneer starten jullie met toegeven dat er geen snars klopt wat maanden lang geroepen is?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 15:19 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

De taak Van der MSM ist hersenspoeling en Niet waarheids vinding.
Wanneer snappen jullie dat eindelijk ?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 16:54 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox, jouw argumenten zijn zo om te draaien. Ik heb jaren lang main stream nieuws gevolgd en mijn conclusie is dat er aan de lopende band nepnieuws geproduceerd wordt.
Aan mijn kant van de media zie ik wetenschappers als Burkhardt waar jullie zo stil over zijn. Dan kijk ik wat hij te vertellen heeft, hij heeft hele presentaties gegeven die vast nog wel na te zien zijn alleen wat aan de lange kant zijn, Wie gaat hem tegenspreken? Hij vond afweercellen op plekken bij gevaccineerde overledenen zoals in het hart en andere organen die bij eerdere autopsies gemist waren..
Ga daar maar eens op in b.v. Je kunt toch niet verwachten dat als je een wereldwijd medisch experiment met een nieuwe technologie doet dat er geen onverwachte bijwerkingen kunnen optreden? En blind vertrouwen op fackcheckers die uitsluitend beweren dat het vaccin geweldig is..
Dus als we elkaar niet van nepnieuws continu beschuldigen kunnen we het misschien over de inhoud hebben?
BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 17:03 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Cliox schreef:
Waar we bovendien ook weer een streep onder kunnen zetten is dat studenten snakken om naar school toe te gaan. Studenten zouden zich doodvervelen thuis en zelfs depressief worden vanwege het feit dat zij niet naar school kunnen. Een veel gebruikt argument om te ageren tegen de coronamaatregelen. Opnieuw blijkt het een flagrante leugen! De zoveelste leugen op de toch al grote leugenstapel.

Universiteiten zien hun collegebanken steeds vaker leeg blijven, blijkt uit een rondgang van RTL Nieuws. Sinds de coronapandemie volgen veel studenten hun lessen liever online. Zonde, vinden universiteiten, dus treffen ze maatregelen.

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5305241/met-tien-man-een-grote-collegezaal-ook-na-corona-blijven-studenten

Wanneer starten jullie met toegeven dat er geen snars klopt wat maanden lang geroepen is?

Lekker belangrijk
Waar hen je dit nieuws opgeduikeld? Zal best kloppen hoor. ik denk dat de meesten nu lekker comfortabel thuis willen blijven, maar er zullen ook zijn die sociale contacten belangrijker vinden.
BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 17:30 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

8000 extra misvormde babies in het Amerikaanse leger na coronaprik. https://dissident.one/2022/05/01/31679/ Maar niks aan de hand natuurlijk Rolling Eyes
BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2022 18:09 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

jorden schreef:
Cliox schreef:

Lekker belangrijk
Waar hen je dit nieuws opgeduikeld? Zal best kloppen hoor. ik denk dat de meesten nu lekker comfortabel thuis willen blijven, maar er zullen ook zijn die sociale contacten belangrijker vinden.

Zo als ik zei Jorden, de taak van de msm is hersenspoeling, hier zie je weer narratief wat ze willen doordukken,
het gaat er überhaupt niet erom wat studenten zelf zouden vinden. Wink

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 0:53 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Elisabeth schreef:
Er komt steeds meer boven water, Jordan.

https://overnu.nl/factcheckers-checken-geen-feiten-maar-meningen/

De komst van de fact-checkers is het één van ergste dingen die ons de voorbije twee jaar is overkomen. Hun activiteiten luiden het einde in van de vrijheid van meningsuiting en de academische vrijheid. De uitingen op de sociale media worden nu gedomineerd door de individuen zoals Paul Thacker ze heeft gekarakteriseerd. Terwijl zij zelf geen enkele academische prestatie van belang hebben geleverd, en zelfs het lokale sufferdje ze te min vindt om aandacht aan ze te besteden, kunnen ze nu naar hartenlust anderen beledigen en kwetsen.

Natuurlijk, wij van WC-eend... Laughing

Factcheckers hebben aangetoond dat Dick Bijl desinformatie verspreidt. Een slap verweer van Dick Bijl want je hoeft geen medische wetenschapper te zijn om fictie van feiten te kunnen scheiden. Je moet statistieken/feiten kunnen interpreteren. Een goed voorbeeld is het artikel van Artsenvrijheid waar ik ben ingedoken. Artsenvrijheid beweerde dat het sterftecijfer onder jongeren in Israël sinds de vaccinatiecampagne dramatisch hoog zou zijn. En claimde daarmee bewijs dat het vaccin vergif is.

Ik hoef het vaccin niet te onderzoeken om te achterhalen of statistieken en bronnen berusten op feiten. Want dat is wat Factcheckers doen: Feiten checken. Ofwel, een feitenonderzoek doen naar brongegevens die beschikbaar worden gesteld. Zo verwees Artsenvrijheid naar het Israëlische statistiekbureau CBS als bron. Dus ga je data opzoeken om te controleren of dat wat zij beweren ook daadwerkelijk klopt. Is het sterftecijfer onder gevaccineerden inderdaad drastisch gestegen? Is er überhaupt iets over bekend over de doodsoorzaak?

Het onderstaande kwam uit het onderzoek:
    Onderzoek naar de statistieken op het genoemde statistiekbureau laat een stijging zien van maar liefst, let op, 8 sterfgevallen meer onder de 20-igers (95 tegenover 87) dan een jaar eerder in dezelfde periode van maar liefst 2 maanden. En nu komt het, over de doodsoorzaken in deze leeftijdsgroep is niets bekend, niets onderzocht en niets gepubliceerd. De doodsoorzaak is dus onbekend en volledig uit de lucht gegrepen. Verder beweren zij dat het sterftecijfer in die leeftijdscategorie 30 procent is. Het verschil van 8 doden op 95 is geen 30% naar mijn calculatie.

Er was dus geen dramatisch hoog sterftecijfer onder jongeren. En van de doodsoorzaak was niets bekend. In tijden van een pandemie was het zelfs aannemelijk dat het coronadoden betrof. Afijn, wat ik aantoon is dat Factcheckers geen waardeoordeel vellen over de wetenschap, wat Dick Bijl beweert, Factcheckers checken of de statistieken en bronnen die worden aangevoerd overeenkomen met de werkelijkheid. Net zoals hierboven waaruit bleek dat er helemaal geen sprake was van een dramatisch toenemend sterftecijfers onder jongeren.

Het feit dat Dick Bijl zijn straatje probeert schoon te vegen door valselijke beweringen bewijst dat hij een boef is. En aan de andere kant zitten de Elisabetjes de diarree kritiekloos op te zuigen en slijten het voor feit.

Sorry, er is geen Artsenvrijheid. Er is Artsen collectief en Stichting Vaccin Vrij. In de VS is het "Frontline Doctors.
Doctor Dick Bijl is een arts en waarom zou hij liegen'
Te gek voor woorden, als er een arts zijn mond open doet, wordt beticht voor valse informatie....
Hij is een Arts en heeft jarenlang gewerkt in de gezondheidszorg.
Er zijn statistieken en statistieken en de leugens......
Waarom geloof jij Hugo de Jonge (een docent van Lagere School)
Dus als een arts of verpleegkundige, hun mond open trekt, is het onmiddellijk Fake nieuws.
Maar de Factcheckers hebben gelijk???
Dat zijn geen artsen, noch wetenschappers en ze rapporteren alleen, als het tegen de WHO is.
Dik betaalden oplichters.

Waarom probeer jij mij te beledigen met je Elisabetjes??? Ongehoord.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 8:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Icesurfer schreef:

Wanneer snap jij nu eens dat je voortdurend in de val van FakeNews bent betrapt? Het laatste voorbeeld is het voorbeeld van de studenten. Maanden lang riepen antivaxxers dat studenten depressief thuis zaten. Nu blijkt dat studenten het thuis studeren wel prima vinden. Wie het nieuws brengt doet er niet toe, universiteiten en hoogleraren bevestigen dit. En nemen zelfs gericht actie. Dus, hoe hard je ook probeert, een leugen kan het niet zijn.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 9:21 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Cliox schreef:
Icesurfer schreef:

Wanneer snap jij nu eens dat je voortdurend in de val van FakeNews bent betrapt? Het laatste voorbeeld is het voorbeeld van de studenten. Maanden lang riepen antivaxxers dat studenten depressief thuis zaten. Nu blijkt dat studenten het thuis studeren wel prima vinden. Wie het nieuws brengt doet er niet toe, universiteiten en hoogleraren bevestigen dit. En nemen zelfs gericht actie. Dus, hoe hard je ook probeert, een leugen kan het niet zijn.

Heeft niets met feiten of prioriteiten te maken zoals ik al zei.
Het gaat de msm alleen om hersenspoeling en doordrukken politieke narratief.
Fluitje van een cent natuurlijk om achterlijk volk te misleiden met woorden als universiteiten,
hoogleraren, experten, onderzoeken bevestigen dit, wat er uit moet komen.
Zelfde riedeltje als in de middeleeuwen.
De feiten zijn bekend die eruit behoren te komen, want die staan in de Bijbel.
Dus moet de werkelijkheid alleen zo door de bevelhebbers uitgelegd worden, passend gemaakt worden.

De blauwdrukken zijn bekend, 1984, nwo, wef, great reset, great slavery etc.
Dus moet nieuws zo door msm gecreeerd, ook middels terror management, happenings,
oorlogen, democratie simulatie, gemanipuleerd, aangepast worden
ten dienste ondersteuning, bevestiging, doordrukken narratief.

Inderdaad, waardeloos fakenews je bericht over studenten, gaat nergens
over, nul nieuwswaarde, omdat het alleen dient als wegwerp verpakking
politiek narratief msm, nwo, wef, great reset etc. om wereld bevolking te brainwashen. Evil or Very Mad

Laatst aangepast door Icesurfer op Ma Mei 02, 2022 9:46, in totaal 9 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 9:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Wederom een woordenwaterval Elisabeth, al maanden vraag ik je te reageren op de openstaande punten. Dat weiger je pertinent. Maar je komt wel aanzetten met onderstaande lappen tekst. Probeer eens een reactie op inhoud! Ik zal even met de kam door je tekst heenlopen.

Elisabeth schreef:

Sorry, er is geen Artsenvrijheid. Er is Artsen collectief en Stichting Vaccin Vrij. In de VS is het "Frontline Doctors.

Prima. Het zijn in ieder geval een groep leugenaars, zoals je hebt gezien.

Quote:
Doctor Dick Bijl is een arts en waarom zou hij liegen.

Omdat ze overtuigd zijn van een alternatieve waarheid bijvoorbeeld. Of de medische wetenschap en farmaceutische industrie wantrouwen. Als dat doorslaat naar complotdenken, dan zijn ook zij niet meer vatbaar voor logische feiten. Bij Dick Bijl is dat het geval. Factcheckers hebben aangetoond dat hij onwaarheden verspreid.

Wat mij ook opvalt is dat je ageert tegen het instrument factchecken maar geen factcheck hebt kunnen weerleggen. En dat blijf je doen. Ook hier weer. In tegenstelling tot jou wil ik best een factcheck onder de loep nemen en analyseren. Zullen we die van Erksen doen? Reageer maar op mijn debunk.

Quote:
Te gek voor woorden, als er een arts zijn mond open doet, wordt beticht voor valse informatie....

Te gek voor woorden, dat als er een medische wetenschapper zijn mond open doet, wordt beticht voor valse informatie....

Quote:
Hij is een Arts en heeft jarenlang gewerkt in de gezondheidszorg.

Medische wetenschapper doen al jaren onderzoek naar medicatie en vaccins.

Quote:
Er zijn statistieken en statistieken en de leugens......

En jij komt voortdurend aanzetten met leugens.

Quote:
Waarom geloof jij Hugo de Jonge (een docent van Lagere School)

Waarom geloof jij complottheoriesites die het produceren en verspreiden van complottheorieën hebben verbonden aan hun bestaansrecht?

Quote:
Dus als een arts of verpleegkundige, hun mond open trekt, is het onmiddellijk Fake nieuws.

Niet onmiddellijk. Wel na gedegen feitenonderzoek.
Bovendien betreft het hier voornamelijk zorgmedewerkers die zich inlaten met complottheoriesites. De laatstgenoemde zijn heer en meester in het uit het verband halen van het context en het trekken van verkeerde conclusies.

Quote:

Toon maar aan waar niet.

Quote:
Dat zijn geen artsen, noch wetenschappers en ze rapporteren alleen, als het tegen de WHO is.

Zij rapporteren niets, zij doen feitenonderzoek. Je hebt nog geen één feitenonderzoek kunnen weerleggen. Ik wil je uitnodigen om daar mee te starten. Dat je hen wantrouwt net als de MSM is mij nu wel duidelijk. Ook waardoor dat komt. Nu ga je maar eens feiten op de mat leggen.

Quote:

Toon maar aan dat zij dik betaald worden en de boel oplichten.

Quote:
Waarom probeer jij mij te beledigen met je Elisabetjes??? Ongehoord.

Afleidingsmanoeuvre, ik wil dat je feiten op de mat gaat leggen. Pik er maar 1 of 2 punten uit en ga maar eens de diepte in.

Een paar suggesties mijnerijds:
1. Het medisch mondmasker dat in jouw beleving de arts moet beschermen tegen bloedspatten. De ontwerpeisen, CE-eisen en productspecificaties heb ik bijgesloten;
2. De 3% van de gevaccineerden die nu dood zouden zijn;
3. Eriksen die niet gevaccineerd blijkt;
4. De overleden hockeyspeler waarvan de doodsoorzaak niet bekend was;
5. De dramatisch hoge sterfte onder jongeren in Israël als gevolg van vaccinatie (januari -februari 2021).

Het vertrekpunt is mijn bewijs dat het niet zo is.

Succes.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 9:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Icesurfer schreef:
Cliox schreef:
Icesurfer schreef:

Fluitje van een cent natuurlijk om achterlijk volks te misleiden met universiteiten,
Dus moet de werkelijkheid alleen zo uitgelegd worden, passend gemaakt worden.

Toon maar aan.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 9:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
8000 extra misvormde babies in het Amerikaanse leger na coronaprik. https://dissident.one/2022/05/01/31679/ Maar niks aan de hand natuurlijk Rolling Eyes

Zeker wel: Covid. Het vaccin had het kunnen voorkomen. Rolling Eyes

Manmanman.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 9:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

jorden schreef:
Cliox schreef:

Lekker belangrijk

Niet vatbaar voor feiten.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Cliox schreef:
Icesurfer schreef:
Cliox schreef:
Icesurfer schreef:

Fluitje van een cent natuurlijk om achterlijk volks te misleiden met universiteiten,

Toon maar aan.

Q. E. D.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2022 23:12 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Wederom een woordenwaterval Elisabeth, al maanden vraag ik je te reageren op de openstaande punten. Dat weiger je pertinent. Maar je komt wel aanzetten met onderstaande lappen tekst. Probeer eens een reactie op inhoud! Ik zal even met de kam door je tekst heenlopen.

Elisabeth schreef:

Quote:
Prima. Het zijn in ieder geval een groep leugenaars, zoals je hebt gezien.

Wie zijn leugenaars? Artsen Collectief?
Ongelooflijk, Nederland heeft een groep artsen die liegen!

Quote:

Quote:

Quote:

Eliabeth schreef:

Cliox schreef:
Toon maar aan dat zij dik betaald worden en de boel oplichten.

https://www.theblaze.com/op-ed/horowitz-facebooks-independent-fact-checker-on-vaccines-is-funded-by--you-guessed-it

One of the most anti-scientific and self-serving lies promoted by FactCheck is the government-vaccine complex misinformation that somehow there is no natural immunity to this virus and that those already infected must be vaccinated, thereby incurring the risks of an experimental gene therapy for nothing.

Rep. Thomas Massie forced the CDC to correct a report that implied there is evidence that the current vaccines on the market can convey a greater degree of immunity than prior infection. FactCheck.org cannot allow Massie to get away with taking away market share from its donors by dissuading people with prior infection from getting the vaccines, so the site wrote a hit piece on him trying to suggest that he had made an error.

With over 3,400 reported deaths and tens of thousands of adverse reactions reported to the CDC's surveillance system – and it's well known that just a fraction of those events are reported – how can we
allow the government to actively work with a corporate and tech monopoly, funded by the very people who stand to benefit, to censor important data, science, and medical information? We have already seen the government temporarily suspend one vaccine, while the CEO of Pfizer conveniently waited until people already got sucked in to say they will need a third shot and likely more. Nothing to see here? Pure as the wind-driven snow?

Based on the CDC's own statements in recent months, people like Fauci were wrong about surface transmission, they were wrong about sowing fear about outdoor transmission, they were wrong about limiting indoor transmission to droplets and six feet and therefore wrong about masks; they were wrong about Florida vs. lockdown states, and they were wrong about shutting schools and rampant child transmission. Are we really to believe that there is no need to have a fair and open debate about accurate information about an experimental and rushed vaccine built upon new biotechnology[/i]

https://totalhealthmatters.co.uk/can-you-really-trust-vaccine-fact-checkers/

Story at-a-glance

Big Tech, including Facebook, however, is actively manipulating the spread of information by censoring and silencing whatever it deems to be “misinformation”

FactCheck.org is funded, in part, by the Robert Wood Johnson Foundation, which holds nearly $2 billion in Johnson & Johnson stock

FactCheck.org’s SciCheck COVID-19/Vaccination Project, which targets vaccine “misinformation,” was made possible by a grant from the Robert Wood Johnson Foundation, which was founded by the late Robert Wood Johnson II — Johnson & Johnson’s president from 1932 to 1963

Its CEO, Richard Besser, is a former (2009) director of the U.S. Centers for Disease Control and Prevention
Essentially, vaccine companies are controlling the flow of social media information about vaccines via “fact checkers”

Dus nu weet jij wie deze factcheckers betaalt.

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2022 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Icesurfer schreef:
Cliox schreef:
Icesurfer schreef:
Cliox schreef:
Icesurfer schreef:

Toon maar aan.

Q. E. D.

Zodra wordt gevraagd om bewijslast loopt het spaak en kom je aanzetten met inhoudsloze kreten.
Het bewijst dat er niks zit achter je uitspraken. Ingeboezemde wantrouwen door te geloven wat op Twitter wordt geschreven.
Niets meer en niets minder.

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2022 9:24 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Onzinnige, onnodige, contraproduktieve, systeemondersteunende vragen stellen in een tijd dat overduidelijk vele malen
het gelijk van ons zo door msm en corrupte politici geframede samenzweringsdenkers
is aangetoond en steeds opnieuw weer word bevestigd door de actuele werkelijkheid, is alleen een strategisch afleidingsmanoeuvre.
Nevelkaarsen aansteken, kluitjes in riet gooierij.

Nogmaals, de msm is bedoeld als hersenspoel medium in dienste machthebbers,
niet om waarheid, democratie, mensenrechten of feiten ter beschikking te stellen.
Belangrijkste revolutionaire speerpunt actie Franse gele hesjes : " Vernietiging msm ! "

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2022 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

Wie zijn leugenaars? Artsen Collectief?
Ongelooflijk, Nederland heeft een groep artsen die liegen!

Je hebt het toch met eigen ogen gezien Elisabeth? Er wordt gelogen over het sterftecijfer in Israël. Rijksdocumenten waar zij zelf naar verwezen toonden aan dat zij desinformatie verspreidde. Dus ja, leugenaars. Of laat ik het anders verwoorden, zij hebben een alternatieve werkelijkheid en maken zich schuldig aan het verspreiden van desinformatie. Artsen zijn ook gewoon mensen die vatbaar kunnen zijn voor complotten.

Door hen te geloven diskwalificeer je bovendien gerenommeerde artsen, professors, verpleegkundigen en internisten die wel protocollen volgen en je diskwalificeert de gerenommeerde medische wetenschap, farmaceutische industrie, laboratoria, Wereldgezondheidsorganisaties, beoordelingsinstituten en fabrikanten. Dus die verontwaardiging die je uit zou eerder naar binnen moeten slaan en je bewust maken van wat je eigenlijk aan het doen bent.

Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat onderzoekers, medische wetenschappers, artsen, farmaceuten, universiteiten, laboratoria, onafhankelijke beoordelingsinstituten en de politiek, collectief liegen over de werking van het vaccin of mondmaskers? Het is onmogelijk om dat te ensceneren. Je moet honderdduizenden mensen omkopen. Artsen, verpleegkundigen, professors, wetenschappers, laboranten, engineers, productonderzoekers (R&D), politici en alles wat daar omheen hangt. Daarnaast zullen laboratoria, ziekenhuizen, gezondheidsorganisaties, gezondheidsonderzoekers, beoordelingsinstituten, universiteiten, fabrikanten, allen moeten meedoen.

En niemand klapt uit de school? Onmogelijk Elisabeth. Schier onmogelijk.

Quote:

Quote:

https://www.theblaze.com/op-ed/horowitz-facebooks-independent-fact-checker-on-vaccines-is-funded-by--you-guessed-it

One of the most anti-scientific and self-serving lies promoted by FactCheck is the government-vaccine complex misinformation that somehow there is no natural immunity to this virus and that those already infected must be vaccinated, thereby incurring the risks of an experimental gene therapy for nothing.

Rep. Thomas Massie forced the CDC to correct a report that implied there is evidence that the current vaccines on the market can convey a greater degree of immunity than prior infection. FactCheck.org cannot allow Massie to get away with taking away market share from its donors by dissuading people with prior infection from getting the vaccines, so the site wrote a hit piece on him trying to suggest that he had made an error.

With over 3,400 reported deaths and tens of thousands of adverse reactions reported to the CDC's surveillance system – and it's well known that just a fraction of those events are reported – how can we
allow the government to actively work with a corporate and tech monopoly, funded by the very people who stand to benefit, to censor important data, science, and medical information? We have already seen the government temporarily suspend one vaccine, while the CEO of Pfizer conveniently waited until people already got sucked in to say they will need a third shot and likely more. Nothing to see here? Pure as the wind-driven snow?

Based on the CDC's own statements in recent months, people like Fauci were wrong about surface transmission, they were wrong about sowing fear about outdoor transmission, they were wrong about limiting indoor transmission to droplets and six feet and therefore wrong about masks; they were wrong about Florida vs. lockdown states, and they were wrong about shutting schools and rampant child transmission. Are we really to believe that there is no need to have a fair and open debate about accurate information about an experimental and rushed vaccine built upon new biotechnology[/i]

https://totalhealthmatters.co.uk/can-you-really-trust-vaccine-fact-checkers/

Story at-a-glance

Big Tech, including Facebook, however, is actively manipulating the spread of information by censoring and silencing whatever it deems to be “misinformation”

FactCheck.org is funded, in part, by the Robert Wood Johnson Foundation, which holds nearly $2 billion in Johnson & Johnson stock

FactCheck.org’s SciCheck COVID-19/Vaccination Project, which targets vaccine “misinformation,” was made possible by a grant from the Robert Wood Johnson Foundation, which was founded by the late Robert Wood Johnson II — Johnson & Johnson’s president from 1932 to 1963

Its CEO, Richard Besser, is a former (2009) director of the U.S. Centers for Disease Control and Prevention
Essentially, vaccine companies are controlling the flow of social media information about vaccines via “fact checkers”

Dus nu weet jij wie deze factcheckers betaalt.

Wat ik weet is dat je wederom trapt in de val van FakeNews.

Met beschuldigingen alleen kan ik niks. Er wordt wederom niets aangetoond. Een beetje hetzelfde wat jij doet, je beweert iets en bouwt er een verhaal omheen maar komt niet met feiten op tafel. Bovendien, al zou het zo zijn, zegt dat nog steeds niks over de inhoud van factchecks. Het bevestigt louter je wantrouwen in overheden, niet meer dan dat.

Ik heb je uitgenodigd om aan te tonen dat de debunks niet kloppen. Op inhoud. Dus stop met verhalen van Facebook te copy-pasten en kom eens voor de draad met concreet bewijs dat factcheckers de plank misslaan. Ik wil nu iets lezen wat je zelf hebt uitgezocht en blijkt niet te kloppen, niet iets dat wordt geschreven door een ander.

Een paar suggesties mijnerijds:
1. Het medisch mondmasker dat in jouw beleving de arts moet beschermen tegen bloedspatten. De ontwerpeisen, CE-eisen en productspecificaties heb ik bijgesloten;
2. De 3% van de gevaccineerden die nu dood zouden zijn;
3. Eriksen die niet gevaccineerd blijkt;
4. De overleden hockeyspeler waarvan de doodsoorzaak niet bekend was;
5. De dramatisch hoge sterfte onder jongeren in Israël als gevolg van vaccinatie (januari -februari 2021).

Het vertrekpunt is mijn bewijs dat het niet zo is.

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2022 9:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Icesurfer schreef:
Onzinnige, onnodige, contraproduktieve, systeemondersteunende vragen stellen in een tijd dat overduidelijk vele malen
het gelijk van ons zo door msm en corrupte politici geframede samenzweringsdenkers
is aangetoond en steeds opnieuw weer word bevestigd door de actuele werkelijkheid, is alleen een strategisch afleidingsmanoeuvre.
Nevelkaarsen aansteken, kluitjes in riet gooierij.

Nogmaals, de msm is bedoeld als hersenspoel medium in dienste machthebbers,
niet om waarheid, democratie, mensenrechten of feiten ter beschikking te stellen.
Belangrijkste revolutionaire speerpunt actie Franse gele hesjes : " Vernietiging msm ! "

Datzelfde geldt ook voor de alternatieve media. Alleen ben je daar totaal niet kritisch op. Jij bent degene die oogkleppen op heeft, niet ik. Verder is je aversie uiten jegens de MSM niet alleen je stokpaardje maar ook een gevecht met jezelf. Het lijkt meer op zelfovertuiging dan dat je met iemand een discussie voert over de MSM. Je hoeft mij niet te overtuigen van het feit dat zij politieke belangen vertegenwoordigen.

Vandaar dat ik enkel en alleen de medische wetenschap volg hierin en mijn mening berust op feiten. Dat laatste is de groep antivaxxers niet gegeven.

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2022 11:31 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Paniek !! Paniek !! 373 meldingen van hartontstekingen na 13 miljoen prikken !! Laughing Laughing Laughing

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5305753/corona-covid-vaccinatie-hartspier-myocarditis-hartzakje?fbclid=IwAR2VhBSRB0NCNr8AC2JVPB28co3rJ5ibBWh15Do8AfLP6SvBSG5G-4d6aQQ

Zoek dit artikel eens op via de Facebook pagina van RTL nieuws, en lees de commentaren aldaar. Na dat gelezen te hebben kun je geen andere conclusie trekken dan dat de gemiddelde wappie het IQ heeft van een bierviltje.

"Myocarditis overleef je niet."

Myocarditis overleef je niet? Want dat hep op Feesboek gestaan? Bij gezonde mensen gaat myocarditis meestal vanzelf over, zonder medicatie. Bij hartpatiënten kan myocarditis behandeld worden met medicatie.

3 van de 13 miljoen geprikten zijn er aan overleden, allen boven de 80. Eerder was er melding van 8 overledenen, ook allen boven de 80. Maar dat is blijkbaar bijgesteld naar 3, omdat die andere 5 hartontsteking kregen méér dan twee weken na vaccinatie. Dan is er van het vaccin niets meer in je lichaam.

"Wacht maar op de lange termijn ! Er gaan nog veel meer mensen hartontsteking krijgen !!"

Nee, beste wappies. Als de hartontsteking veroorzaakt wordt door het vaccin gebeurt dat binnen twee weken na vaccinatie. Na twee weken is er niets meer van het vaccin in je lichaam. Bovendien is de kans op hartontsteking door een corona besmetting tien keer groter dan door het vaccin.

Maar ja, dat willen de wappies niet horen. Die snappen zelfs het verschil niet tussen een hartontsteking (die meestal onschuldig is) en een hartstilstand.

https://www.procardio.nl/shop/i/hartfalen/hartfalen-tijdens-sport/6

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2022 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
Paniek !! Paniek !! 373 meldingen van hartontstekingen na 13 miljoen prikken !! Laughing Laughing Laughing

13 miljoen mensen, maar 20 miljoen prikken Smile

Quote:
Bovendien is de kans op hartontsteking door een corona besmetting tien keer groter dan door het vaccin.

Yep, en dat geldt ook voor trombose.

Het feestboekartsencollectief is werkelijk om te janken. Ik stel voor dat dat volk nooit meer naar de huisarts gaat, maar hun diagnose laat stellen op Facebook. En de voorgestelde behandelmethodes ook gewoon uitvoert.