Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Audio, video en software » NOS geeft voorlichting Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Apr 06, 2019 9:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
HenkM schreef:
@Cliff
@Tedje
Ik heb je uit proberen te leggen dat een neutrale nieuwszender niet mogelijk is omdat een nieuwsmedium vanwege een gebrek aan tijd en plaats altijd een selectie uit het nieuws zal moeten maken.

Natuurlijk kan dat wel! Ik probeer hier al maanden uit te leggen dat het NOS Journaal niets anders behoort te doen dan sec het nieuws voor te lezen! Daar en nergens anders is de NOS voor! De NOS behoort geen mening te hebben.

En dat gezeik van jullie over mijn niet stemmen begint een beetje vervelend te worden. Ik heb tig keer uitgelegd waarom ik niet meer stem, en... DE HELFT VAN HET LAND DOET MET MIJ MEE EN STEMT NIET MEER! Ik ben dus bepaald niet alleen. Zit dus niet op mij te zeiken en probeer niet steeds dat als argument te gebruiken voor een discussie. Daarmee slaan jullie de plank volledig mis.

De democratie in gevaar.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2022 13:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Is dit een taak van de Staatsomroep? Nee, het is een roeping:

Quote:
U kunt zich nog aanmelden voor het NPO-congres over 'discriminatie, diversiteit en inclusie in de media'. In de smeltkroes van sprekers is zo'n beetje iedereen vertegenwoordigd die voorkomt op de regenboogkleurenwaaier van de policor profeterij der sektarische bekrompenheid. Van vrouwen van kleur tot mensen zonder gender, allemaal zijn ze er bij en iedereen is natuurlijk even belangrijk. Maar we zien één grote afwezige. We hebben de uitnodiging zowel met onze eigen ogen, als met nieuwe ogen bekeken. We hebben gevraagd of er nog een geheime bijlage is. We hebben gecheckt of er namen van het programma zijn gehaald omwille van de privacy. We hebben gecontroleerd of het congres wel laagdrempelig genoeg is. Maar het is echt waar: Iedereen die iemand is in de fopartikelenwinkel van de inclusiviteit mag op z'n antiracistische roltoeter de fanfare van diversiteit komen blazen, BEHALVE SIGRID KAAG. Toeval!?

https://www.geenstijl.nl/5164586/lekker-stijlloze-spijkers-op-kaag-water-zoeken-deze-stille-zaterdag/