Geplaatst: Do Jan 27, 2022 20:38 |
|
|
|
Quote: | estudiant
Wilders is niet degene die uitmaakt wie andere partijen willen consulteren of aan willen nemen als adviseur | Gelukkig, ook niet Rutte degene die uitmaakt wie en welke kamer vragen mag stellen.
Quote: | Welke bewezen feiten? Wie waarop aanspreken? Wat is nooit hardop gezegd? |
In het VVD verkiezing programma stond niet hardop vermeld dat een veroordeelde 3 jaar vastgezeten bekeerde terroriste welke opriep tot moord van anti islam democraten - eerlijk transparant met nieuw elan islam ervaring op te doen ?
Waarom wordt "willen we meer of minder Soumaya Sahla' niet erg genoeg bevonden voor 5 jaar procederen door de duurste elite advocaten ?
Merkwaardig dat ,n mond antikapitalist, kapitalisten partij hun geheimen recht proberen te trollen . |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 27, 2022 21:52 |
|
|
|
10 miljoenste schreef: | Quote: | estudiant
Wilders is niet degene die uitmaakt wie andere partijen willen consulteren of aan willen nemen als adviseur | Gelukkig, ook niet Rutte degene die uitmaakt wie en welke kamer vragen mag stellen.
|
Waar slaat dat op? Ik kan me niet herinneren of liever gezegd, ik heb er geen actieve herinnering aan dat Rutte Wilders wilde verhinderen om deze vragen te stellen.
Quote: | In het VVD verkiezing programma stond niet hardop vermeld dat een veroordeelde 3 jaar vastgezeten bekeerde terroriste welke opriep tot moord van anti islam democraten - eerlijk transparant met nieuw elan islam ervaring op te doen ? |
Ik ken geen enkel verkiezingsprogramma waarin staat welke adviseurs worden aangetrokken. Dat is geen info tbv een verkiezingsprogramma.
Bovendien zijn de wetenschappelijke instituten van politieke partijen tamelijk autonoom om hun werk te doen.
Quote: | Waarom wordt "willen we meer of minder Soumaya Sahla' niet erg genoeg bevonden voor 5 jaar procederen door de duurste elite advocaten? |
Ik heb geen zin om jouw cryptogrammen op te lossen. Dus schrijf duidelijk op wat je bedoelt of neem genoegen met geen inhoudelijke reactie.
Quote: | Merkwaardig dat ,n mond antikapitalist, kapitalisten partij hun geheimen recht proberen te trollen . |
Ik verzet me tegen hetgeen dat recht is, krom wordt getrokken door een populistische trol. |
|
_________________ Scribo ergo sum |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 28, 2022 0:59 |
|
|
|
Quote: | 10 miljoenste
Waarom wordt "willen we meer of minder Soumaya Sahla' niet erg genoeg bevonden voor 5 jaar procederen door de duurste elite advocaten? |
Quote: | Eeuwig student
Waar slaat dat op? Ik kan me niet herinneren of liever gezegd, ik heb er geen actieve herinnering aan dat Rutte Wilders wilde verhinderen om deze vragen te stellen |
De medewerking opzegging is een positief symbolisch politiek signaal dat zelfs de grootste meerderheid van nog niet beïnvloedde ongeruste burgers, zelfs bekeerd verkeerd -willen we minder, minder Soumaya Sahla - als overwinning van Wilders zien, snap je ? |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 28, 2022 10:40 |
|
|
|
10 miljoenste schreef: | Quote: | 10 miljoenste
Waarom wordt "willen we meer of minder Soumaya Sahla' niet erg genoeg bevonden voor 5 jaar procederen door de duurste elite advocaten? |
Quote: | Eeuwig student
Waar slaat dat op? Ik kan me niet herinneren of liever gezegd, ik heb er geen actieve herinnering aan dat Rutte Wilders wilde verhinderen om deze vragen te stellen |
De medewerking opzegging is een positief symbolisch politiek signaal dat zelfs de grootste meerderheid van nog niet beïnvloedde ongeruste burgers, zelfs bekeerd verkeerd -willen we minder, minder Soumaya Sahla - als overwinning van Wilders zien, snap je ? |
Nee, hopelijk snap je zelf deze onsamenhangende verzameling van woorden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 28, 2022 11:14 |
|
|
|
...............(knip)
Het opzeggen van Soumaya Sahla haar baan is een positief signaal, dat wordt gezien als een overwinning voor Wilders .
Hopelijk is deze samenvatting niet te moeilijk voor je . |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 28, 2022 12:49 |
|
|
|
Ik heb alles tot mij genomen en concludeer dat iemand met zo'n achtergrond niet zo'n functie moet krijgen, ongeacht wat Wilders hierover zegt (zei).
Het gaat mij om het principe en niet om Wilders. Jou gaat het duidelijk wel om Wilders. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 30, 2022 12:12 |
|
|
|
Royy schreef: | Eens hoor. Je kunt best met zo iemand praten om ervaringsdeskundigheid op te doen.
Maar zo iemand geef je geen vaste positie, daaraan verbind je je niet als partij. Per direct mee stoppen. Dat de VVD nu twijfelt, geeft voldoende aan over de staat waarin de partij zich bevindt. Dit past niet bij de VVD, dit is niet de VVD die ik ken en wil zien.
Straks gaat Groenlinks nog Volkert van de G. vast aanstellen als "ervaringsdeskundige" in het bestrijden van pelsdierfokkerij...  |
Zijn advocate, de RAF-sympathisante Britta Böhler, was toch ooit Senatrice voor Groen Links? En wat te denken van die Moslimbroedster Kauthar Bouchallikth? Femyso is gewoon een mantelorganisatie van de Moslimbroeders. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 30, 2022 12:21 |
|
|
|
10 miljoenste schreef: | Francisco van Jole Quote: | De dame in kwestie is weliswaar in het verleden veroordeeld voor lidmaatschap van een terroristische organisatie en verboden wapenbezit en heeft haar straf uitgezeten, maar heeft zich vervolgens verder ontwikkeld en zich als een goed burger gedragen; de straf heeft gewerkt
VVD ster Soumaya Sahla is nu een voorbeeld van wereld burger ! . |
Toeval of niet ? vanmiddag om 12.55 sprak Francisco van Jole dezelfde woorden op radio 1 . |
Is dat die Francesco van Jole van de witte onderbroek die meent iets te mogen vertellen over Jeroen Rietbergen, Ali Bouali? Is die Francesco van Jole ook ervaringsdeskundige? |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 30, 2022 15:01 |
|
|
|
Loetje schreef: | 10 miljoenste schreef: | Francisco van Jole Quote: | De dame in kwestie is weliswaar in het verleden veroordeeld voor lidmaatschap van een terroristische organisatie en verboden wapenbezit en heeft haar straf uitgezeten, maar heeft zich vervolgens verder ontwikkeld en zich als een goed burger gedragen; de straf heeft gewerkt
VVD ster Soumaya Sahla is nu een voorbeeld van wereld burger ! . |
Toeval of niet ? vanmiddag om 12.55 sprak Francisco van Jole dezelfde woorden op radio 1 . |
Is dat die Francesco van Jole van de witte onderbroek die meent iets te mogen vertellen over Jeroen Rietbergen, Ali Bouali? Is die Francesco van Jole ook ervaringsdeskundige? |
Francisco is ervaringsdeskundige in het in de billen willen knijpen van leuke meiden. Maar ja, hij hoort bij de goede club dus dat schandaal werd voor hem in de kiem gesmoord. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 31, 2022 13:10 |
|
|
|
Inderdaad interessant Loetje. Mooie optekening van een intelligente ervaringsdeskundige van de worsteling om een beter mens te worden.
Deze informatie is interessant om de kennis uit te breiden inzake religieus terrorisme. De overheid/politiek zou daar gebruik van moeten maken.
Hoe kijk jij tegen dit artikel aan Loetje? |
|
|
|
|
|
|