Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Vanaf morgen: VI wordt dagelijkse talkshow Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat lijkt nu wat bekoeld te zijn: https://www.businessinsider.nl/de-nauwe-banden-die-wilders-met-israel-zouden-zijn-bekoeld-omdat-hij-de-daad-niet-bij-het-woord-voegt/

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 12:36 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
En wat nou als Özcan Akyol dit ook als provocatie bedoelt?

Oh, dat zal best. Ik denk ook niet dat Wilders dit echt serieus neemt. De verontwaardiging is slechts een spelletje. Stuur via je advocaat een brief waarin je het incident zogenaamd ernstig vindt, en de hele Nederlandse pers duikt erop. Gratis propaganda voor de PVV, wat wil je nog meer.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 14:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Zou goed kunnen inderdaad. Dat is ook zo'n beetje de marketingstrategie van de FvD.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 15:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Heerlijk, heerlijk. Het programma is één keer uitgezonden en de eerste rel is er al. Very Happy

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1262341109/wilders-eist-rectificatie-ozcan-akyol-na-uitspraken-in-vi-vandaag

Eus heeft toch gewoon gelijk? In het PVV-programma is opgenomen dat zij mensen met een dubbele nationaliteit het stemrecht willen ontzeggen en dat zijn niet geheel toevallig niet-westerse allochtonen/moslims.

Verder kijk ik dit soort programma's niet. Ik vind het één groot theater. De boel wat opkloppen voor kijkcijfers.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 15:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
estudiant schreef:
Ik begrijp dat Wilders de rechterlijke macht nu ineens weer wel serieus neemt??

Zoals de wind waait, waait m'n jasje. Maar ik zou het ook doen in zijn positie. Want geen stemrecht meer voor mensen met een dubbele nationaliteit is heel iets anders dan 'moslims hun stemrecht afpakken'.
Van Wilders wordt elk woord op de weegschaal gelegd, begrijpelijk dat hij dat dan ook doet bij zijn tegenstanders.

Het is anders verpakt bedoel je? We weten stiekem toch allemaal wat hij bedoelt, ook al staat het er niet letterlijk.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 16:42 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:
Het is anders verpakt bedoel je? We weten stiekem toch allemaal wat hij bedoelt, ook al staat het er niet letterlijk.

Er zijn ook moslims met alleen een Nederlands paspoort, die behouden hun stemrecht. En er zijn heel veel niet-moslims in Nederland met twee paspoorten, die hebben dan ook geen stemrecht meer. Dus als 'Eus' zegt: "Wilders wil moslims het stemrecht afnemen' is dat officieel laster, denk ik.

Ach, wat maakt 't uit. Een motie om stemrecht te ontnemen van mensen met een dubbel paspoort haalt toch nooit een meerderheid. Het is allemaal voor de show, net als deze rel.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 17:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik pleit voor blondeer-taks. En het ontnemen van stemrecht voor oude mannen die hun haar blonderen en hun ogen blauwer maken op foto's.

Al kan dat laatste ook weer een roddel zijn.

Geert Wilders werd gepest als 'neger' vanwege zijn Indische achtergrond: https://legacy.gscdn.nl/archives/images/geertinad.html
Blauwe ogen? Wil Geert Wilders Ariër zijn/lijken/worden? https://www.welingelichtekringen.nl/politiek/33890/blauwe-ogen-wil-geert-wilders-arir-zijnlijkenworden.html
Zoals we weten is Wilders donkerblond en heeft hij donkerbruine ogen https://www.50plusser.nl/?cookies=yummy&page=ontmoet&p=forum&src=viewtopic.php%3Ft%3D20274

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2022 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Moppersmurf schreef:
Ach, wat maakt 't uit. Een motie om stemrecht te ontnemen van mensen met een dubbel paspoort haalt toch nooit een meerderheid. Het is allemaal voor de show, net als deze rel.

Natuurlijk gaat dat nooit lukken. In de 2e Kamer zitten we al decennia opgescheept met dubbele paspoorten. Velen daarvan zijn van de halalbrigade.

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2022 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Cliff schreef:
Ik pleit voor blondeer-taks. En het ontnemen van stemrecht voor oude mannen die hun haar blonderen en hun ogen blauwer maken op foto's.

Geert Wilders werd gepest als 'neger' vanwege zijn Indische achtergrond: https://legacy.gscdn.nl/archives/images/geertinad.html
Blauwe ogen? Wil Geert Wilders Ariër zijn/lijken/worden? https://www.welingelichtekringen.nl/politiek/33890/blauwe-ogen-wil-geert-wilders-arir-zijnlijkenworden.html
Zoals we weten is Wilders donkerblond en heeft hij donkerbruine ogen https://www.50plusser.nl/?cookies=yummy&page=ontmoet&p=forum&src=viewtopic.php%3Ft%3D20274

Rookte hij daar een hashpijp??

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2022 12:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Een hashpijpekrul om precies te zijn.

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2022 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dat is toch heel erg links?

BerichtGeplaatst: Do Jan 13, 2022 16:23 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Misschien is het wel 'links' om een potlood aan te zien voor een hasjpijp.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2022 15:38 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Moppersmurf heeft gelijk, hij heeft iets met pennen en potloden

BerichtGeplaatst: Vr Jan 14, 2022 18:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliox schreef:

Er zijn ook moslims met alleen een Nederlands paspoort, die behouden hun stemrecht. En er zijn heel veel niet-moslims in Nederland met twee paspoorten, die hebben dan ook geen stemrecht meer. Dus als 'Eus' zegt: "Wilders wil moslims het stemrecht afnemen' is dat officieel laster, denk ik.

Tsja, maar Geert wil ook de islam verbieden. Hij noemt het een ideologie. Volgens mij weten we allen wat Geert bedoelt dus nu de schone schijn ophouden trappen we niet in. Dan maar een rechtszaak. Ik zou er geen letter van terugnemen.

BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2022 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Cliff schreef:

Hoe zou het toch komen dat Wilders en Baudet met beide duidelijke Zuidoost Aziatische gelaatstrekken toch zo gefascineerd zijn door onze West Europese etnische kenmerken? De één komt alleen al in extase bij het woord "boreaal" terwijl de ander zelfs wanhopige pogingen doet om er West Europees uit te zien.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2022 13:37 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Moppersmurf schreef:
Cliox schreef:

Eus had ooit verfrissende inbreng in het medialandschap, maar heeft zich om voor zijn verdienmodel in de comfort zone te kunnen blijven geheel geconformeerd aan wat de politiek correcte goegemeente daarvoor moet papegaaien. Jammer, want hij had eens meer in zijn mars.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2022 13:56 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliox schreef:
Moppersmurf schreef:
Heerlijk, heerlijk. Het programma is één keer uitgezonden en de eerste rel is er al. Very Happy

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1262341109/wilders-eist-rectificatie-ozcan-akyol-na-uitspraken-in-vi-vandaag

Eus heeft toch gewoon gelijk? In het PVV-programma is opgenomen dat zij mensen met een dubbele nationaliteit het stemrecht willen ontzeggen en dat zijn niet geheel toevallig niet-westerse allochtonen/moslims.

Verder kijk ik dit soort programma's niet. Ik vind het één groot theater. De boel wat opkloppen voor kijkcijfers.

Een godsdienst is geen (dubbele) nationaliteit, hoewel Marokkanen sinds 2016 bij de rechter in die belachelijke inquisitie een ras schijnen te zijn.

BerichtGeplaatst: Do Mei 05, 2022 5:33 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Moppersmurf schreef:
Elke werkdag Derksen, Genee en van der Gijp !

Gaan we kijken? Ik wel. Maar misschien haak ik snel weer af. Of ik blijf het dagelijks opnemen, want live kijken naar een talkshow met reclames ertussen, daar heb ik sowieso geen geduld voor.

Sport is vanaf morgen bijzaak, er worden gasten uitgenodigd die hun licht doen schijnen over alles wat er op dat moment actueel is. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste rel losbarst en adverteerders zich terug trekken, omdat het programma niet 'divers en inclusief' is.

Heb er in het begin een keer heel even naar gekeken, maar werd nu pas weer ermee geconfronteerd in de nieuwsberichten.
Na 'n maand of vier was die rel er en 't ziet er naar uit dat die meteen ook het einde van het verhaal heeft gebracht.
In zeker zin is dat programma dus uitgegaan als 'n nachtkaars.
Wat nou kaars?
O ja, die zou iemand "erin" hebben gestopt.
Maar toen dat tot 'n wel erg hevige reactie aan de publieke zijde leidde werd de dag erna verteld dat ze er niet in gestoken was maar rechtop ertussen gezet zou zijn.
Maar ja, 't kwaad was geschied en leek niet meer terug te draaien.
Ofwel degene in kwestie had eerst zitten te liegen, ofwel niet, maar dan probeerde hij de dag erna de feiten te verdraaien om de dans te ontspringen.
Beide gevallen kunnen fataal zijn voor iemand die 't in menig opzicht toch al niet erg nauw heeft genomen met de publieke opinie.

BerichtGeplaatst: Do Mei 05, 2022 11:31 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Het lijkt me sterk dat dit het einde is voor het programma. Na de ophef over de kaars volgt nu de ophef over het cancelen van de show. Het seizoen zou sowieso over een maand eindigen, zo lang zullen ze de zaak dan wel laten liggen. Maar na de zomer gaan ze weer van start, denk ik.

Het gaat niet goed met de kijkcijfers van SBS6. Vandaag Inside was het best bekeken dagelijkse programma. René van der Gijp heeft de oplossing al aangedragen: zendt het programma niet meer rechtstreeks uit, maar neem het op. Als er dan iets gezegd wordt waardoor de adverteerders zouden kunnen afhaken kan dat er uit geknipt worden. Probleem opgelost.

BerichtGeplaatst: Do Mei 05, 2022 18:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dominee Gremdaat is geweldig! Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Mei 06, 2022 5:28 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Nou, denk niet dat bijvoorbeeld de verontwaardiging die loskomt wanneer iemand iets 'verkeerds' zegt over homofilie enkel voortkomt uit het feit dat de verontwaardigden gewoon zin hebben om 'ns lekker verontwaardigd te zijn.

En zo is 't waarschijnlijk ook wel waar 't betreft grensoverschrijdend gedrag ten opzichte van onder andere vrouwen.
Die zijn dat zo hartgrondig zat dat ze echt bijna uit hun vel springen wanneer ze weer met iets in die richting geconfronteerd worden en doen niet alleen maar verontwaardigd omdat ze daar weer 'ns echt zin in hebben.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 06, 2022 5:30 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Dominee granaat is 'n idioot. Exclamation

BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 10:37 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

De kijkcijfers van SBS6 zijn zó dramatisch gedaald dat ze maandag weer van start gaan met Vandaag Inside. Very Happy

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5307797/vandaag-inside-vanaf-maandag-weer-te-zien-met-derksen?fbclid=IwAR1SZ_Bzgzy3qDjI4VZt9WnXVEkpOOf2ilHj1wD_kc2KvmODplJM_87EnGQ

Ben benieuwd of ze het nog aandurven het programma live te brengen, of dat ze het van tevoren opnemen. Dan kunnen ze de uitspraken die adverteerders weg jagen er uit knippen.........

BerichtGeplaatst: Do Mei 12, 2022 16:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Fucking woke-snowflake generatie. Kom het steeds meer tegen, alles direct cancelen en nergens tegen kunnen.

Mensen kiezen ervoor om zich de hele tijd beledigd te voelen. Fuck it, ik heb daar geen enkel begrip meer voor. Ga ergens anders janken.