Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 198, 199, 200 ... 255, 256, 257  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 4:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Tim Gielen legt het duidelijk uit. Op eens valt alles op zijn plaats.....

Bij jou ja Laughing

Trouwens complimenten voor de hoge vaccinatiegraad in Portugal. Daar moeten inmiddels miljoenen doden zijn gevallen door vaccinatie, volgens jou. Je beweert immers een 3% mortaliteit door het vaccin.... de lijkauto's rijden af en aan daar, of niet?

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 5:44 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
Nieuwe coronavariant in Zuid-Afrika
https://nos.nl/artikel/2407076-nieuwe-coronavariant-in-zuid-afrika-reisbeperkingen-ingesteld-door-vk-en-israel
Nou weer 'n Zuid-Afrikaanse variant.
Ook in dit geval kan men zich dus afvragen of het coronavirus met name (of onder andere) bedoeld is om de natuurlijke orde op het gebied van raciale territoria enigszins te herstellen.

estudiant schreef:
Even meegaan in jouw redenering, dan is die Zuid-Afrika variant natuurlijk onstaan omdat de blanken zich hebben gevestigd in een voor hun niet natuurlijk klimaat.
Zo is de natuur dus in staat "de natuurlijke orde op het gebied van raciale territoria enigszins te herstellen".

Zuid-Afrika ligt in de sub-tropische klimaatzone.
Blanken die daar wonen zijn ofwel sub-tropische Zuid-Europeanen, ofwel Gematigde Noord-Europeanen (Noord-Europeanen uit de Gematigde klimaatzone dus).
Voor zover 't sub-tropiers zijn is er geen sprake van een voor hen niet geschikt klimaat omdat ze zich daar dus ook in de sub-tropische zone bevinden.
Voor zover 't gematigde Noord-Europeanen zijn is er met betrekking tot corona niets aan de hand, omdat het sub-tropische klimaat in Z-Afrika voor hen ook in de winter helemaal niet te koud is.
Covid doet zich vooral voor bij personen die in 'n klimaat wonen dat voor hen met name buiten de zomer te koud is.
Verkoudheidsverschijnselen krijgt men wel bij te koud, maar niet bij te warm.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 6:17 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

estudiant schreef:
Jij gaat ervan uit dat "de natuur" een soort wezen is met een zelfbewustzijn en met een plan. Ik ga ervan uit dat de natuur een emergent verschijnsel is en totaal onwetend en onverschillig.

Wp:
Emergentie als fenomenologische theorie
"Het gedrag van een emergent verschijnsel kan vaak voldoende beschreven worden door mechanismen die op de schaal van het verschijnsel zelf een rol spelen zonder in details te treden van eigenschappen van de afzonderlijke bouwstenen. Daarmee wordt emergentie een fenomenologische theorie. Voorbeelden:
In de sociologie: gedrag van mensenmassa's zoals spreekkoren, de "wave' in een stadion, paniek
In de biologie: kuddegedrag, V-vormige ganzenvlucht, mierenkolonie"

We bekijken de "V-vormge ganzenvlucht" 'ns wat nader.
Als ergens drie ganzen vliegen gaan die dat echt niet in V-vorm doen.
Dat heeft immers nauwelijks of geen zin.
Maar als 't er 'n stuk meer zijn en die zijn ook nog doende om 'n relatief grote afstand te overbruggen, dan heeft 't zeker zin om voor de V-formatie te kiezen.
Dus kan men dan niet zeggen dat de natuur hier iets "totaal onwetends en onverschilligs" doet.
In het systeem ervan is ingebouwd dat die ganzen dat doen om beter hun doel te kunnen bereiken door gebruik te maken van de aerodynamische voordelen die deze formatie dan biedt.

Zo ook is in het systeem ervan ingebouwd dat zoönotische virussen onder bepaalde omstandigheden van de dieren waarbij ze normaal gesproken te gast zijn overspringen naar de mens.
En ook dat gebeurt niet "totaal onwetend en onverschillig", maar (onder andere) als reactie op het alsmaar ernstiger worden van de overbevolking der planeet, in samenhang met het alsmaar meer tegennatuurlijk gebruiken van dierlijk voedsel en dierlijke materialen door de mens.
Oftewel wanneer 't zinvol en nodig is dus.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 10:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliff schreef:
https://www.bd.nl/gezond/longartsen-misverstand-dat-gevaccineerden-net-zo-goed-in-ziekenhuis-terechtkomen~a8ab4a370/

En de wappies maar roepen dat er zo veel gevaccineerden op de IC liggen, DUS de vaccins werken niet.

De realiteit is, dat de IC vol liggen met bijna uitsluitend ongevaccineerden. Hoogbejaarden die méér dan een half jaar geleden hun laatste prik gehad hebben moeten beschouwd worden als ongevaccineerden: we weten inmiddels dat de bescherming na een half jaar drastisch terugloopt, zeker bij hoogbejaarden.

Dan nog een interessant artikel over de Lareb directeur Agnes Kant:

https://www.destentor.nl/gezond/chef-bijwerkingen-agnes-kant-we-kunnen-stellen-dat-angst-voor-het-vaccin-onterecht-was~ad7f3a37/?fbclid=IwAR2YcOGx1692QNYTFdcyMc-sugraqmrPCiD5EFBdeEM8VOiCFVxo-sxPmys&referrer=https%3A%2F%2Fl.facebook.com%2F

"We kunnen stellen dat angst voor het vaccin onterecht was"

"Ik heb geen méning over bijwerkin­gen, ik heb informátie over bijwerkin­gen."

Hét Lareb waar Elisabeth zo vol van was stelt nu dat de angst voor het vaccin onterecht was? Eens kijken of Lareb nog steeds serieus wordt genomen nu zij een onwelgevallige conclusie projecteren.

Kom er maar in Elisabeth! "We kunnen stellen dat angst voor het vaccin onterecht was"

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 10:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Cliff schreef:

Dat is de enige juiste weg.

Nee dat is het niet. Je ziet nu 1 van de risico's van mikken op vaccinatie gebeuren: ontwikkelingslanden zullen nooit vaccinatiegraden van 80%+ krijgen, dus het virus muteert daar vrolijk verder. De belangrijkste reden waarom jij zo voor vaccinatie van niet-risicogroepen bent is juist het ontstaan van die mutaties. Je plan klopt niet Cliff.

Kun je zeggen: we stoppen met vluchten vanuit zuidelijk Afrika en de vlucht die al is geland gaat in quarantaine. Maar ja, 500 km verderop...

https://www.bild.de/politik/inland/politik-inland/trotz-suedafrika-mutation-suedafrika-rueckkehrer-reisten-einfach-ein-78361294.bild.html

Zeg je nu dat het virus muteert bij ongevaccineerden? Laughing

1. Volgens mij heb je dit toch heel lang ontkend?
2. Vaccineren is dus de uitweg!

We zijn klaar Royy.

Laatst aangepast door Cliox op Zo Nov 28, 2021 11:19, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

estudiant schreef:
Dat populistische gezwets wordt ook steeds doorzichtiger; ik kan me niet voorstellen dat er weldenkende mensen zijn zich die achter zo'n figuur scharen. Of dat mens is zo dom dat ze echt niet kan rekenen of ze manipuleert de ic bezetting opzettelijk. Het zal waarschijnlijk het laatste zijn om de wappie's in haar achterban te bedienen.
Maar goed, er werd gehakt gemaakt van haar idiote beweringen.

https://www.gids.tv/video/396432/pvv-kamerlid-fleur-agema-over-hugo-de-jonge-het-is-alleen-maar-afleiden

Dat laatste inderdaad. Het continu aanreiken van desinformatie om angst en wantrouwen te voeden voor politiek gewin.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
We zijn klaar Royy.

Nah, ik dacht dat ik de enige was die het zag... maar Royy heeft zich echt helemaal vastgezet met zijn eigen redenatie. Toch?

En voor diegenen die nu nog roepen dat er meer gevaccineerden in de ziekenhuizen en op de IC's liggen, daarvoor heb ik nieuws: 99% van alle motorongelukken gebeurt met mensen die een helm dragen. Slechts 1% draagt geen helm.

Als dat geen bewijs is dat een helm van geen meter werkt dan weet ik het het ook niet meer. 'België is er tenminste eerlijk over', 'HugoTalks heeft er een filmpje aan gewijd', maar in de Nederlanders MSM hoor je er niets over. Word wakker en denk voor jezelf!

#facisme #helm=greatreset.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Cliox schreef:
Elisabeth schreef:
Cliff schreef:
Hebben jullie dit ook gezien?

Bron RTL Nieuws.

Weet je wat dat kost Royy?

FAKE NIEUWS

Vertel, Elisabeth, vertel! Toon dingen dan eens aan zoals wij dat ook doen en stop met dit kleutergedrag.

Het kleutergedrag heb ik van jullie geleerd.
Dus ik begin ook met Fake News en Onjuist.
Irritant hè.

Begin dan ook met uitleggen waarom het FakeNews is, zoals wij ook doen. Je krijgt van mij altijd een keurige en zeer uitgebreide onderbouwing, dat verwacht ik dan ook van jou. Als je niet verder komt dan met hoofdletters 'FAKE NEWS' onderaan een bericht te typen als reactie op statistieken, hou dan de eer aan jezelf en blijf weg.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:23 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Natubico schreef:

Zo ook is in het systeem ervan ingebouwd dat zoönotische virussen onder bepaalde omstandigheden van de dieren waarbij ze normaal gesproken te gast zijn overspringen naar de mens.
En ook dat gebeurt niet "totaal onwetend en onverschillig", maar (onder andere) als reactie op het alsmaar ernstiger worden van de overbevolking der planeet, in samenhang met het alsmaar meer tegennatuurlijk gebruiken van dierlijk voedsel en dierlijke materialen door de mens.
Oftewel wanneer 't zinvol en nodig is dus.
-

We zijn het eens dat zoönotische virussen kunnen "overspringen" van dier naar mens, of liever gezegd van dier naar dier.
En dat gebeurt totaal onwetend en onverschillig, tenzij je denkt dat virussen een "plan" hebben. Het toont gewoon aan dat de natuur een totaal onverschillig verschijnsel is. Dus ook totaal onverschillig ten opzichte van de mens.

Dat virussen dus "gebruik maken van overbevolking" is gewoon onverschillige natuurlijke logica, niet meer en niet minder.
Quote:

Emergentie als fenomenologische theorie
"Het gedrag van een emergent verschijnsel kan vaak voldoende beschreven worden door mechanismen die op de schaal van het verschijnsel zelf een rol spelen zonder in details te treden van eigenschappen van de afzonderlijke bouwstenen. Daarmee wordt emergentie een fenomenologische theorie. Voorbeelden:
In de sociologie: gedrag van mensenmassa's zoals spreekkoren, de "wave' in een stadion, paniek
In de biologie: kuddegedrag, V-vormige ganzenvlucht, mierenkolonie

Dat is mij bekend, anders zou ik die term niet gebruiken.
De natuur is een emergent verschijnsel. Immers de afzonderlijke bouwstenen ( oa virussen, bacteriën, planten, dieren, klimaat etc etc )hebben totaal andere eigenschappen dan het geheel ( natuur).

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Afgelopen week waren er weer meerdere spelers tijdens professionele voetbalwedstrijden die zomaar ineen zakten op het veld, zoals hier gebeurde bij een speler van Sheffield United. Een sportcommentator die het waagde om het verboden woord te noemen on air werd onmiddellijk afgekapt. We weten dat heel veel profclubs druk uitoefenen op hun spelers om zich te laten vaccineren. Zo las ik dat verschillende spelers van Bayern Munchen de wacht werd aangezegd omdat zij zich niet hadden laten vaccineren, zij moeten zelfs apart van de rest van de groep trainen. Het is wel duidelijk dat iedereen die het waagt een verband te leggen op agressieve wijze de mond wordt gesnoerd.

De meest schokkende beelden van dit specifieke incident zijn weggelaten omdat de video anders meteen wordt verwijderd. Nu mogelijk alsnog, daar niet van. Ga mij niet vertellen dat dit normaal is, want zo achterlijk ben ik niet.

Paar dagen later (deze week dus), de Champions League wedstrijd tussen Madrid en Tiraspol, weer een speler die spontaan ineen zakt en naar zijn borst (hart) grijpt.

https://www.youtube.com/watch?v=HcMNTIWTEEM

Het gebeurt nu vrijwel aan de lopende band. Blijf het vooral onder het tapijt vegen zou ik zeggen, mensen zien het toch wel. Statistieken kun je wegmoffelen of verbloemen, maar al deze incidenten niet.

Tenslotte nog even melding maken van een mainstream publicatie in Duitsland die er laatst een artikel aan wijde, en duidelijk sprak van een ongewoon hoog aantal sporters met hartproblemen de laatste maanden. Dat het voor Covid ook wel eens gebeurde snap ik ook wel, maar toen was het nog hoogst uitzonderlijk.

https://www.berliner-zeitung.de/news/raetselhafte-herzerkrankungen-im-fussball-li.193554

Het artikel begint al met te zeggen dat "ongewoon veel spelers in het prof- en amateurvoetbal ineen zakken" de laatste tijd. Maar dat zal dan wel fake news zijn, nietwaar? Geloof je eigen ogen niet, geloof de propaganda van Peppie & Kokkie is hier op weerwoord immers het devies. Trek geen voor de hand liggende conclusies, maar frame alles zodanig dat het uitsluitend de schuld is van mensen die het vaccin niet genomen hebben.

Ignorance is bliss.

De NCCV heeft recent bericht dat er geen stijging is van hartfalen bij sporters. Wereldwijd. Dan ben je toch gewoon klaar?

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:31 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Cliff schreef:
Cliox schreef:
We zijn klaar Royy.

Nah, ik dacht dat ik de enige was die het zag... maar Royy heeft zich echt helemaal vastgezet met zijn eigen redenatie. Toch?

En voor diegenen die nu nog roepen dat er meer gevaccineerden in de ziekenhuizen en op de IC's liggen, daarvoor heb ik nieuws: 99% van alle motorongelukken gebeurt met mensen die een helm dragen. Slechts 1% draagt geen helm.

Als dat geen bewijs is dat een helm van geen meter werkt dan weet ik het het ook niet meer. 'België is er tenminste eerlijk over', 'HugoTalks heeft er een filmpje aan gewijd', maar in de Nederlanders MSM hoor je er niets over. Word wakker en denk voor jezelf!

#facisme #helm=greatreset.

Grappig in wat voor bochten vaxxies, corona getuigen zich gaan draaien.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

estudiant schreef:
tenzij je denkt dat virussen een "plan" hebben

Je hebt wat discussie gemist Estudiant. Natubico denkt niet alleen dat virussen een plan hebben, maar dat ze onderscheid kunnen maken tussen wie wel of niet gevaccineerd is, in afstemming met elkaar strategieën kunnen bepalen én dat virussen een rechtvaardigheidsgevoel hebben.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:
Grappig in wat voor bochten vaxxies, corona getuigen zich gaan draaien.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Laughing

't Is een ijzersterk argument tegen de humbug die ik hier lees over 'er zijn meer gevaccineerden op de IC's dan ongevaccineerden'.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
De NCCV heeft recent bericht dat er geen stijging is van hartfalen bij sporters. Wereldwijd. Dan ben je toch gewoon klaar?

Natuurlijk zijn de wappies niet klaar. Eerst reactie daarop is: de NCCV is onderdeel van het complot. Zoals inmiddels miljoenen anderen. En niemand lekt binnen dat complot. Wat een logistieke operatie moet daar wel niet achter zitten hè!

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Klopt, jouw theorie klopt van geen meter namelijk. Maar goed, naar mijn mening heb jij je echt vastgepraat in je eigen argument. Je logica is er gewoon niet.

Mijn theorie klopt uitstekend. Ik bouw een flinke natuurlijke weerstand op onder de niet-risicogroepen, terwijl ik risicogroepen bescherm via een vaccin.

In jouw scenario bouwen we maar zeer beperkt natuurlijke weerstand op, omdat jij rondgang van het virus wil beperken

Quote:

100% bescherming is een utopie Royy, maar dat is nooit een reden om dan geen preventieve acties te nemen. We hebben 1.2 miljoen ongevaccineerden. Berekeningen laten zien dat die allemaal nog ziek gaan worden. Dat levert miljarden extra celdelingen op van het virus, onnodig, kun je voorkomen.

Je kunt de kans op mutaties verminderen maar nooit 100% voorkomen Royy. Jouw conclusie is dus: omdat je het niet 100% kunt voorkomen moet je maar niets doen. Zo zit het niet.

1.2m ongevaccineerden?? We hebben miljarden ongevaccineerden Cliff en dat zal ook zo blijven. Wen er maar vast aan.

Laatst aangepast door Royy op Zo Nov 28, 2021 11:45, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:44 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliox schreef:
Royy schreef:
Cliff schreef:

Nee dat is het niet. Je ziet nu 1 van de risico's van mikken op vaccinatie gebeuren: ontwikkelingslanden zullen nooit vaccinatiegraden van 80%+ krijgen, dus het virus muteert daar vrolijk verder. De belangrijkste reden waarom jij zo voor vaccinatie van niet-risicogroepen bent is juist het ontstaan van die mutaties. Je plan klopt niet Cliff.

Kun je zeggen: we stoppen met vluchten vanuit zuidelijk Afrika en de vlucht die al is geland gaat in quarantaine. Maar ja, 500 km verderop...

https://www.bild.de/politik/inland/politik-inland/trotz-suedafrika-mutation-suedafrika-rueckkehrer-reisten-einfach-ein-78361294.bild.html

We zijn klaar Royy.

Tuurlijk muteert het virus als het rondgaat, zowel bij gevaccineerden als niet-gevaccineerden. En zeker is het zo dat als het virus minder rondgaat er minder mutaties ontstaan. Echter we hebben miljarden ongevaccineerden in de wereld Cliox, en dat zal zo blijven. Nieuwe varianten zullen er dus komen en die houd je niet tegen.

En dus valt een argument om niet-risicogroepen met alle macht te willen vaccineren weg.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Berekeningen laten zien dat die allemaal nog ziek gaan worden.

Man man man, meen je dit nou serieus of loop je de boel alleen nog maar te fokken hier? Je slaat zover door dat ik me dat afvraag. Hoezo "moet" ik als ongevaccineerde persé ziek woden? Omdat jouw theorie anders niet klopt ofzo? What's next, belasting heffen op gezond zijn? Want ziek worden moet en zul je, desnoods met dwang!

Zoiets? Rolling Eyes

Cliff schreef:
Dat levert miljarden extra celdelingen op van het virus, onnodig, kun je voorkomen.

Yep. Vandaar ook dat de nieuwe variant (ik noem het de Black Friday variant) ook afkomstig is van personen die volledig gevaccineerd waren.

O wacht...klopt je theorie alweer niet.

Cliff schreef:
Hahaha daar is HugoTalks weer! Laughing

Is het de schuld van Hugo Talks dat er vrijwel wekelijks mensen in ambulances afgevoerd worden van voetbalstadions? Ik denk het niet.

Wat ik al zei, heeeeel normaal dit. Niets te zien!

1. blame it on Hugo Talks
2. geloof je eigen ogen niet, vertrouw op de cijfertjes van Peppi & Kokkie.

Dan zijn we inderdaad 'klaar'. Slaap zacht en droom zoet.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 12:07 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Vaccinatie of geen vaccinatie, hoe zit het met de medicatie tegen corona? Ook dat kan het aantal zieken door corona fors verminderen. Of is medicatie nog niet interessant genoeg voor de farmaceutische industrie?

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 12:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Mijn theorie klopt uitstekend. Ik bouw een flinke natuurlijke weerstand op onder de niet-risicogroepen, terwijl ik risicogroepen bescherm via een vaccin.

Je theorie klopt niet Royy. Als je de niet-risicogroepen ook vaccineert bouw je sneller weerstand op en diegenen die alsnog besmet raken bouwen bovenop de vaccinatie ook nog natuurlijke weerstand op. Vervolgens bescherm je met die vaccinatie van niet-risicogroepen ook nog eens de risicogroepen. Dat is drie keer win-win en er is geen reden om jouw theorie te kiezen.

Quote:
In jouw scenario bouwen we maar zeer beperkt natuurlijke weerstand op, omdat jij rondgang van het virus wil beperken

Natuurlijke weerstand is niet beter en sluit ik bovendien niet uit. Er zitten enorme risico's aan het virus vrij rond te laten gaan onder niet-risicogroepen.

Quote:
1.2m ongevaccineerden?? We hebben miljarden ongevaccineerden Cliff en dat zal ook zo blijven. Wen er maar vast aan.

Dat is geen weerlegging van mijn argument. Bovendien zijn er inmiddels 8 miljard vaccinaties gezet Royy. (en nog even ter herinnering: volgens Elisabeth zou dat moeten leiden tot 120 miljoen dodelijke slachtoffers door vaccinatie)

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 12:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Tuurlijk muteert het virus als het rondgaat, zowel bij gevaccineerden als niet-gevaccineerden. En zeker is het zo dat als het virus minder rondgaat er minder mutaties ontstaan. Echter we hebben miljarden ongevaccineerden in de wereld Cliox, en dat zal zo blijven. Nieuwe varianten zullen er dus komen en die houd je niet tegen.

En dus valt een argument om niet-risicogroepen met alle macht te willen vaccineren weg.

Kijk, dit bedoel ik dus... Ik post hierboven een argument, jij gaat er niet op in, herhaalt vervolgens exact hetzelfde nogmaals. Ik vind dat raar.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Man man man, meen je dit nou serieus of loop je de boel alleen nog maar te fokken hier? Je slaat zover door dat ik me dat afvraag.

Spiegeltje!

Quote:
Yep. Vandaar ook dat de nieuwe variant (ik noem het de Black Friday variant) ook afkomstig is van personen die volledig gevaccineerd waren.

Bron? Anders noem ik het fakenews.

Quote:
Is het de schuld van Hugo Talks dat er vrijwel wekelijks mensen in ambulances afgevoerd worden van voetbalstadions? Ik denk het niet.

HugoTalks is nep joh, een marketing initiatief om geld te kloppen uit de zakken van wappies.

Maar goed, Is het de schuld van een Covid vaccinatie dat er vrijwel wekelijks mensen in ambulances afgevoerd worden van voetbalstadions? Ik denk het niet.

1. blame it on The Vaccine
2. geloof je eigen ogen niet, vertrouw op de cijfertjes van Elisabeth

En nu? Ga je nog iets aantonen, of blijft het bij suggestie Laughing

Quote:
Dan zijn we inderdaad 'klaar'. Slaap zacht en droom zoet.

Yep, want jij bent 'een wakkere' toch?

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Royy schreef:
Cliox schreef:
Royy schreef:
Cliff schreef:

We zijn klaar Royy.

De virologen die met name van Duitse en Nederlandse regering niet mochten meedoen, niets in msm mochten zeggen,
zijn ook van mening dat het net radicaal verkeerd is al die vaccinaties en dat het alleen maar tot nog meer mutaties leidt, zwakkere immuunsystemen etc. ziet er toch echt naar uit dat ze gewoon gelijk hadden en hebben.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 12:21 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Je theorie klopt niet Royy. Als je de niet-risicogroepen ook vaccineert bouw je sneller weerstand op en diegenen die alsnog besmet raken bouwen bovenop de vaccinatie ook nog natuurlijke weerstand op. Vervolgens bescherm je met die vaccinatie van niet-risicogroepen ook nog eens de risicogroepen. Dat is drie keer win-win en er is geen reden om jouw theorie te kiezen.

Leuke theorie Cliff. T enige wat we nu zeker weten is dat de opgebouwde weerstand door vaccinatie tijdelijk is en na enkele maanden fors afgebouwd is.

Stop met het kiezen voor 1 scenario Cliff.

Quote:

Natuurlijke weerstand is niet beter en sluit ik bovendien niet uit. Er zitten enorme risico's aan het virus vrij rond te laten gaan onder niet-risicogroepen.

Die risico's loop je sowieso Cliff. Er zijn en blijven miljarden ongevaccineerden in de wereld. Ik zou de grens met Duitsland maar rap sluiten Cliff...

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 12:29 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Bron? Anders noem ik het fakenews.

Je doet maar hoor, maak je vooral jezelf belachelijk mee.

Zie tweede alinea.

Cliff schreef:
Spiegeltje!

Ik ben niet degene die smiley's post wanneer mensen 'spontaan' dood of hafddood neervallen vanuit het niets op een voetbalveld of ernaast. Ik vind dit een buitengewoon ernstige zaak en niets om weg te lachen of je ogen voor te sluiten. Het akkefietje van gisteren was ook weer ernstig genoeg om de wedstrijd voor stil te leggen en alle spelers naar binnen te halen. Dan doen ze echt niet als iemand op de tribune zijn teen verstuikt denk ik dan, dus er zal wel iets ernstigs aan de hand zijn geweest, wederom.

Cliff schreef:
HugoTalks is nep joh, een marketing initiatief om geld te kloppen uit de zakken van wappies.

Dit klinkt als een krankzinnige complottheorie, Cliff. Laughing

Laatst aangepast door carlos op Zo Nov 28, 2021 12:31, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2021 12:29 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Terwijl de eigen bevolking weer eens in lock downs wordt geknecht gelden de inreisbeperkingen niet voor asielimmigranten uit (Noord-)Afrika. Deze invasie blijft onverminderd hoog. Hebben die geen corona of kunnen zij dat niet overdragen dat de grenzen voor hen niet gesloten worden, terwijl er voor onze eigen ingezetenen inmiddels wel in- en uitreisbeperkingen zijn?