Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Asielzoekers in Nederland en EU (samengevoegd topic) Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 210, 211, 212  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 3:19 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

atmosphere schreef:
Het grootste deel van de immigranten komt de laatste jaren uit andere Europese landen.

Maar die komen voornamelijk om hier te werken of te studeren en vertrekken voor meer dan 70% weer binnen tien jaar.
De anderen komen hier voornamelijk voor asiel en/of gezinshereniging of -vorming en vertrekken voor minder dan 60% weer binnen tien jaar.
Ze zijn financieel ook voor 'n veel groter percentage afhankelijk van uitkeringen, kindergeld, studietoelagen en onbekende inkomsten waaronder criminaliteit. (Circa 80% om ca 45%).

Bovendien is 't zo dat Europeanen als de nood aan de man is niet in andere continenten terecht kunnen voor asiel, maar inwoners van alle andere continenten wel in Europa.
Als er één schrijnende ongelijkheid is die de wereld uit gewerkt dient te worden, dan is 't deze wel.
Een van de consequenties is namelijk dat met name het Noord-Europide ras doende is uit te sterven, terwijl de exotische rassen de wereld in alsmaar ernstiger mate blijven overbevolken.

Ook Europa behoort alleen verplicht te zijn asielzoekers uit het eigen continent op te vangen.
Voordeel daarvan is dat al die exoten die nu hier terecht komen dan vanzelf ergens in hun eigen regio of in elk geval klimaat terecht komen, wat ook voor hen stukken beter is.

Denk zo dat bijvoorbeeld Syriers die in Turkije worden opgevangen in vluchelingenkampen daar beter kunnen blijven, dan vandaar uit naar 'n Noord-Europees land te 'vluchten', omdat ze dan tussen 'n heel ander volk en in 'n heel ander klimaat terecht komen, terwijl ook de Noord-Europese bevolking zelf ernstig te lijden heeft onder de disharmonie die dit veroorzaakt.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:24 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

atmosphere schreef:
Welke rol had deze verdachte dan in die organisatie?

Hij was actief lid van die organisatie en heeft een aantal mensen geëxciteerd.

atmosphere schreef:
Het grootste deel van de immigranten komt de laatste jaren uit andere Europese landen.

Dat zal best, maar wat hier komt is nog steeds veel te veel.

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 16:45 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Quote:
Bovendien is 't zo dat Europeanen als de nood aan de man is niet in andere continenten terecht kunnen voor asiel, maar inwoners van alle andere continenten wel in Europa.
Hoe weet u dat ?
De nood is niet aan de man in Europa.

Dat het Europeese volk ernstig te lijden heeft onder immigratie is zwaar overdreven. Sommigen denken geïslamiseerd te worden , maar dat is onjuist. [/quote]
BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 21:27 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Quote:
atmosphere schreef:
Hoe weet u dat ?

Dat is zo raar geregeld bij internationale vluchtelingenverdragen.
atmosphere schreef:

Er zijn hier legio Europese personen die zich in een dermate deplorabele situatie bevinden dat ze best naar 'n ander continent zouden willen vluchten wanneer ze 't daar net zo luxe zouden krijgen als bijvoorbeeld Syriers die hun eigenlijke opvang in Turkije verruilen voor asiel in 'n Europees land als Nl, of als Centraal Afrikaanse bootavonturiers die enkel naar Europa komen omdat ze 't hier bij asiel comfortabeler hebben dan nu in hun eigen land.
atmosphere schreef:
Dat het Europeese volk ernstig te lijden heeft onder immigratie is zwaar overdreven.

Daarom krijgen partijen als PVV en FvD ook zo veel stemmen zeker.
-
BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

atmosphere schreef:

Dat is een kwestie van tijd.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 27, 2021 1:46 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Natubico schreef:
Quote:
atmosphere schreef:
Hoe weet u dat ?

Dat is zo raar geregeld bij internationale vluchtelingenverdragen.
atmosphere schreef:

Er zijn hier legio Europese personen die zich in een dermate deplorabele situatie bevinden dat ze best naar 'n ander continent zouden willen vluchten wanneer ze 't daar net zo luxe zouden krijgen als bijvoorbeeld Syriers die hun eigenlijke opvang in Turkije verruilen voor asiel in 'n Europees land als Nl, of als Centraal Afrikaanse bootavonturiers die enkel naar Europa komen omdat ze 't hier bij asiel comfortabeler hebben dan nu in hun eigen land.
atmosphere schreef:
Dat het Europeese volk ernstig te lijden heeft onder immigratie is zwaar overdreven.

Daarom krijgen partijen als PVV en FvD ook zo veel stemmen zeker.
-

Toch nog altijd een minderheid van het electoraat.

Wie als Europeaan naar een ander continent gaat vluchten zal het echt niet beter gaan krijgen!
BerichtGeplaatst: Do Okt 28, 2021 11:12 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

atmosphere schreef:
Toch nog altijd een minderheid van het electoraat.

Ozo, dus als pakweg 'n derde van de bevolking zwaar te lijden heeft onder de massale immigratie van exoten dan is dat niet erg omdat 't niet de meerderheid van de bevolking is?
atmosphere schreef:
Wie als Europeaan naar een ander continent gaat vluchten zal het echt niet beter gaan krijgen!

Nee, dat zal best.
Daar zullen ze zich niet uitsloven om nog maar weer nieuwe golven asielzoekers 'n opvangplek te bezorgen ondanks dat alle reguliere plekken daarvoor al overvol zitten.
Straks gaan ze hier nog eisen dat de bevolking minstens een kamer van de woning ter beschikking moet stellen als tijdelijke opvang voor zogenaamde asielzoekers die hier veelal naar toe komen omdat hen bekend is dat dit soort landen tot dat soort eigenaardigheden in staat is.
Normaal gesproken zegt 'n land dan dat 't echt niet meer aan kan dan 't al heeft opgevangen, maar kennelijk is er iets dat tot deze wel erg ongewone politiek van zelfopoffering aanleiding geeft.
Men zou er geeneens raar van hoeven op te kijken dat 't te maken heeft met voetbalverdwazing.
-
BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2021 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

atmosphere schreef:

Dat klopt helemaal. En dat komt omdat wij het hier uitstekend voor elkaar hebben. Geen wonder dus dat allemaal die goudzoekers hierheen willen komen.

BerichtGeplaatst: Za Nov 13, 2021 10:46 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Zeg nou zelf, zijn het goudzoekers of vluchtelingen?

https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/13882/artikel/2405434-waarom-migranten-hun-leven-wagen-voor-een-reis-naar-europa

https://www.youtube.com/watch?v=y9ew_K2uRQY

Bouw je eigen land op, knul!

BerichtGeplaatst: Vr Nov 19, 2021 15:36 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Een 25-jarige Syriër is vannacht in Ulvenhout aangehouden door de Koninklijke Marechaussee op verdenking van betrokkenheid bij mensensmokkel. Hij had een groot aantal zwemvesten, een opblaasbare boot en een buitenboordmotor in zijn auto...

...Afgelopen dinsdag werd ook al een Syrische man uit Duitsland opgepakt op verdenking van mensensmokkel. Hij werd aangehouden bij een reguliere controle in het Gelderse Babberich en vervoerde zeven mensen uit Syrië zonder geldige papieren.

https://nos.nl/artikel/2406268-syrier-met-auto-vol-zwemvesten-opgepakt-in-ulvenhout

Ik mag toch aannemen dat deze mensen veroordeeld zullen worden tot uitzetting en een enkele reis naar huis krijgen.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 19, 2021 16:34 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik denk dat ze eerder een asielstatus, volkshuisvesting met voorrang, een uitkering etc. krijgen als beloning van deelname aan georganiseerde criminele mensensmokkel en geridderd gaat worden voor hulpverlening.

BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2021 15:42 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2406977-bootongeluk-calais-was-te-voorspellen-maar-oplossing-is-er-niet

Natuurlijk is zo'n drama te voorspellen. De oplossing is om deze gelukszoekers harder aan te pakken en ze het land uit te zetten, in laats van ze te gedogen.

BerichtGeplaatst: Za Dec 11, 2021 17:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2409084-gorinchem-aangewezen-voor-gedwongen-opvang-asielzoekers

Wanneer geeft men nou eindelijk eens toe dat we dit helemaal niet aankunnen?
Dit land is overvol, er zijn zelfs te weinig woningen voor het eigen volk.
We kunnen nou eenmaal niet de ellende van allemaal die landen hier oplossen en iedereen hierheen halen.
Bovendien is het merendeel islamiet, dat is vragen om extra problemen.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2021 0:58 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Dat gemeenten gedwongen worden meer asielzoekers op te vangen zijn afgesproken politiek misleidende smoezen om pró asielburgemeesters te vrijwaren (ikke kan er niks aan doen ! )van kritiek van naïef volk die 80 miljard € bij moeten dokken onder smoezen van co2 of meer groene blaadjes te redden.

Ik ben zo kwaad op dat bij elkaar kruipend VVD/D66/CDA/CU tuig dat ik liever zag dat deze bewezen corrupte politieke leugenkliek uit ons land vertrok dan worden beëdigd - en ik dan een witte islamvlag uit het raam hang ter overgave aan de islam ideologie , en nood gedwongen moskeeën ga bezoeken om in leven te blijven .

De eerste historische stap van totaal dictatuur is al gezet - gemeentebestuurders die buitenspel gezet worden door het centrale asielknuffel gezag ! VVD broek...knol & CO .
BerichtGeplaatst: Wo Dec 22, 2021 0:41 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

winterlichtfestival --alternatieve naan in plaats van kerstmis .
Overnachten in een beestenstal pikken islamieten ook al niet !

Een asiel gezin dat is gevlucht kreeg vanuit het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) een huis toegewezen in Weert. Het gezin wees de woning echter af waarna een rechtszaak volgde daar werd uitspraak over gedaan.

Reden voor de weigering geeft een betrokkene aan dat het gezin uit 6 kinderen en twee volwassenen bestaat. Tevens werd in augustus een 7e kind verwacht. De woning in Weert heeft 3 slaapkamers, waarvan een heel erg klein is en de ander twee ook klein zijn. Er is een zolder maar deze is niet geschikt als slaapkamer want daar staat een wasmachine, droger, ketel met boiler en een ventilatiesysteem. Bovendien is deze niet geïsoleerd. Daarnaast hebben twee kinderen last van astma. De man heeft diabetes, astma en apneu waarbij hij aangeeft dat traplopen gaat, maar dan niet teveel verdiepingen.

De rechtbank in Maastricht heeft het vluchtelingengezin in het ongelijk gesteld. Onder andere vanwege de krapte op de woningmarkt waar momenteel sprake van is. Dit betekent dat het gezin alsnog het AZC in Heerlen deze maand moet verlaten. Het COA zal echter niet zomaar een gezin met kinderen op straat zetten. Er zal altijd gezocht worden naar een oplossing.
BerichtGeplaatst: Wo Dec 22, 2021 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik ben het met 90% van de reacties hierboven eens.
Daarom stem ik al jaren op de PVV.
Ik was persoonlijk in Syrie tijdens het bewind van ASSAD. Toen flaneerden de meisjes daar kortgerokt over de winkelstraten. Wie heeft de huidige puinhoop eigenlijk veroorzaakt. Kan dat persoon of die organisatie, nu nog worden aangeklaagd voor dood door schuld?
Assad hing de BAATH-Partij aan Die club was opgericht door een Christen, een Soenniet en een Sjiiet. Deze personen verboden in hun statuten alle uitgangspunten vanuit 1 der drie religieuze richtingen. Discriminatie vanuit een religieuze overtuiging werd streng bestraft,(dan kwamen de soldaten van ASSAD op bezoek) dus leefde de Syrische bevolking, gedwongen door de Sadat gerechtigheid, op vreedzame wijze samen.
Eurpa en de rest van het Westen, omgepraat door scherpslijpende islamieten uit Saudi-Arabië meende die vredige samenleving gewapenderhand te moeten stoppen. Zie de huidige puinhoop.
Zolang men hier blijft stemmen op partijen, die weigeren de instroom van islamieten te stoppen, zal Europa(en de wereld)) aan zijn eigen empathie, zeer binnenkort ten onder gaan.
We zijn via ons stemgedrag, volledig schuldig aan de instroom van islamieten in Europa.
Ook ik vind een hongerend kind, blank, bruin of zwart, zielig en meelijwekkend. Maar ik vind de welp van een leeuw, eenzaam in de savanne, ook zielig. Daarnaast ik houd wel in mijn gedachten dat het lieve welpje, eenmaal volwassen, levensgevaarlijk voor mij en mijn familie wordt.
Dan vraag ik me af. Wie legt wereldwijd de bommen op markten en in kerken. In Indonesie zijn in de laatste 10 jaar 400 kerken afgebrand. In Saudi-Arabie zijn de bijbel of de thora verboden, op straffe van zweepslagen.
Al te goed is buurmans gek. Vraag dat maar eens aan de Yezidi,s of hun verkrachte dochters tot grootmoeders, die nog in leven zijn. Ook een bezoek aan de graven van hun Yezidi vaders en broertjes kan helpen.
Weet iemand hoeveel Yesidi,s door de vrome Islamieten zijn afgemaakt?

BerichtGeplaatst: Wo Dec 22, 2021 10:37 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik ben het met 90% van de reacties hierboven eens.
Daarom stem ik al jaren op de PVV.
Ik was persoonlijk in Syrie tijdens het bewind van ASSAD. Toen flaneerden de meisjes daar kortgerokt over de winkelstraten. Wie heeft de huidige puinhoop eigenlijk veroorzaakt. Kan dat persoon of die organisatie, nu nog worden aangeklaagd voor dood door schuld?
Assad hing de BAATH-Partij aan Die club was opgericht door een Christen, een Soenniet en een Sjiiet. Deze personen verboden in hun statuten alle uitgangspunten vanuit 1 der drie religieuze richtingen. Discriminatie vanuit een religieuze overtuiging werd streng bestraft,(dan kwamen de soldaten van ASSAD op bezoek) dus leefde de Syrische bevolking, gedwongen door de Sadat gerechtigheid, op vreedzame wijze samen.
Eurpa en de rest van het Westen, omgepraat door scherpslijpende islamieten uit Saudi-Arabië meende die vredige samenleving gewapenderhand te moeten stoppen. Zie de huidige puinhoop.
Zolang men hier blijft stemmen op partijen, die weigeren de instroom van islamieten te stoppen, zal Europa(en de wereld)) aan zijn eigen empathie, zeer binnenkort ten onder gaan.
We zijn via ons stemgedrag, volledig schuldig aan de instroom van islamieten in Europa.
Ook ik vind een hongerend kind, blank, bruin of zwart, zielig en meelijwekkend. Maar ik vind de welp van een leeuw, eenzaam in de savanne, ook zielig. Daarnaast ik houd wel in mijn gedachten dat het lieve welpje, eenmaal volwassen, levensgevaarlijk voor mij en mijn familie wordt.
Dan vraag ik me af. Wie legt wereldwijd de bommen op markten en in kerken. In Indonesie zijn in de laatste 10 jaar 400 kerken afgebrand. In Saudi-Arabie zijn de bijbel of de thora verboden, op straffe van zweepslagen.
Al te goed is buurmans gek. Vraag dat maar eens aan de Yezidi,s of hun verkrachte dochters tot grootmoeders, die nog in leven zijn. Ook een bezoek aan de graven van hun Yezidi vaders en broertjes kan helpen.
Weet iemand hoeveel Yesidi,s door de vrome Islamieten zijn afgemaakt?

BerichtGeplaatst: Do Dec 23, 2021 10:23 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Poendert schreef:

Nou, de vraag is dan toch of er ueberhaupt een politieke partij is in Nl die in haar programma heeft staan dat ervoor gezorgd zal worden dat in dit land geen druppel olie uit 'n Islamitisch land meer gebruikt zal worden, omdat jaren geleden door Nl aan de Islamitische olieproducerende landen is toegezegd om immigratie van Islamieten toe te staan, in ruil voor het weer opendraaien van de enkele weken eerder door hen dichtgedraaide oliekraan.

Men kan zich afvragen of 't mogelijk is ervoor te zorgen dat al de benzine die men hier aan de pomp tankt gefabriceerd wordt van olie die uit niet-Islamitische landen afkomstig is.
Misschien dat in of door Nl zelf 'n bedrijf opgericht kan worden dat zich hierop toelegt.

Anders zou men ernaar moeten streven om in principe geen benzine meer te gebruiken.
Dat zou kunnen lukken door enkel elektrisch aangedreven voertuigen te gebruiken,.

Ruwe olie als grondstof voor andere producten lijkt sowieso wel te importeren uit andere dan Islamitische landen.

Alleen zal ook het signaal hiertoe wel van de politiek moeten komen.
-
BerichtGeplaatst: Do Dec 23, 2021 11:44 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De Deense oud-minister Inger Støjberg is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 60 dagen, omdat ze illegaal jonge echtparen uit elkaar liet halen die asiel hadden aangevraagd. "Het probleem is dat deze voormalig minister de wet bewust naast zich heeft neergelegd", zegt correspondent Rolien Créton.

Støjberg, van de rechts-liberale partij Venstre, was van 2015 tot 2019 als minister van Immigratie verantwoordelijk voor het migratiebeleid, dat zeer streng was. In die tijd gaf ze opdracht tot het scheiden van zeker 23 echtparen van wie de vrouwen jonger waren dan 18 jaar. Ze moesten in aparte asielcentra wonen. Volgens Støjberg ging het om kindbruiden en was dit "de enige humane en politieke actie die ze kon nemen tegen gedwongen kindhuwelijken".
Maar volgens critici was het leeftijdsverschil tussen de stellen klein. De tienermeisjes zeiden te hebben ingestemd met het huwelijk, en hun partners waren veelal jongens en mannen tussen de 15 en 30 jaar oud. Ook hadden enkele stellen al kinderen of verwachtten ze een baby...

https://nos.nl/artikel/2409360-celstraf-voor-deense-oud-minister-voor-scheiden-jonge-migrantenkoppels

Volgens mij moet je nog altijd 18 jaar zijn om te kunnen trouwen.
Bovendien lijkt me toch wel duidelijk dat dergelijke huwelijken geënsceneerd werden om zo het asielverzoek meer kracht bij te zetten.

BerichtGeplaatst: Do Dec 23, 2021 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Denemarken gaat 300 cellen huren in Kosovo. De bedoeling is dat in Denemarken veroordeelde mensen die na hun straf sowieso al het land moeten verlaten daarnaartoe worden gestuurd...

Denemarken voert al jaren een restrictief migratiebeleid. In 2018 waren er bijvoorbeeld plannen om honderd ongewenste vreemdelingen op te vangen op een piepklein Deens eilandje. Daarmee wilde de regering het signaal afgeven dat het land het strengste asiel- en migratiebeleid heeft van Europa en asielzoekers ontmoedigen om in het land te blijven.

Dit jaar nam het parlement een wet aan die het mogelijk maakt asielzoekers buiten Europa op te vangen. Dat kwam het land op veel kritiek te staan van de Europese Commissie....

https://nos.nl/artikel/2410447-denemarken-gaat-cellen-in-kosovo-huren-voor-veroordeelde-buitenlanders

En aan de andere kant zijn de Denen dan wel goed bezig. Dat moesten meer landen doen.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 24, 2021 2:46 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Ook hier geldt 18 jaar om te trouwen, maar tot pakweg tien, twintig jaar geleden waren tienermoeders heel gewoon, en trouwen op je vijftiende, met toestemming van beide ouders ook. Ook trouwen met dertien jaar kwam voor, hoewel uitzonderlijk.

Ik denk niet dat al die huwelijken geveinsd zouden zijn om maar door de asielprocedure te komen,.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Vr Dec 24, 2021 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Willem schreef:
Ook hier geldt 18 jaar om te trouwen, maar tot pakweg tien, twintig jaar geleden waren tienermoeders heel gewoon, en trouwen op je vijftiende, met toestemming van beide ouders ook. Ook trouwen met dertien jaar kwam voor, hoewel uitzonderlijk.

Je moet een ongelukje,. waardoor hier tieners met elkaar moeten trouwen, niet vergelijken met wat er bij die asielzoekers aan de hand is.

Quote:
Ik denk niet dat al die huwelijken geveinsd zouden zijn om maar door de asielprocedure te komen,.

Ik denk van wel. Ze wringen zich in alle bochten om hier te kunnen blijven.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 24, 2021 20:26 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Cijfers tonen aan dat islamieten onder dwang of (versjacheren) uithuwelijken jonge meisjes bezwangeren om te mikken op elk jaar nieuwe generaal pardon's d.m.v.hun bulk van kind zwangerschappen tijdens tijdelijke verblijven in Nederland worden verwekt – omdat kinderen met lager islamitisch onderwijs hun Korantekst “elke gezonde islamvrouw zoveel mogelijk kinderen te schenken aan Allah “ dromende baardaap niet bedoelde Nederland zo snel mogelijk vol te bevruchten …..of wel ??

Eigen verantwoordelijkheid nemen betekent wat anders dan -zonder huis, zonder werk, geen veer om de kont te krabben, maar wel zonder oog knippering zo snel mogelijk 7 jong bij fabriceren met de hoop van softe A. Slob scholen laten demonstreren om een generaal pardon te krijgen voor 13 islam familieleden - door koran asiel advocaten te regelen .

Totaal andere koek dan de belasting toeslagenfraude bende hoe die de oer Hollanders behandelen, door instantie kinderroof capabele nette onversneden Nederlandse ouders hun jonkies in beslag te nemen enkel omdat zij makkelijk grijpbare oer Nederlanders zijn .
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2021 10:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
https://nos.nl/artikel/2409084-gorinchem-aangewezen-voor-gedwongen-opvang-asielzoekers

Wanneer geeft men nou eindelijk eens toe dat we dit helemaal niet aankunnen?
Dit land is overvol, er zijn zelfs te weinig woningen voor het eigen volk.
We kunnen nou eenmaal niet de ellende van allemaal die landen hier oplossen en iedereen hierheen halen.
Bovendien is het merendeel islamiet, dat is vragen om extra problemen.

Wie heeft bedacht dat we gelukzoekers moeten opvangen en waar ligt de grens? Een vraag die ik in 10 jaar niet beantwoord heb gezien door politici. Het is niet het best bewaarde geheim dat het merendeel niet uit oorlogsgebieden komt en zoekt naar een beter leven. Veel van hen willen naar West-Europa om aangesloten te worden op het uitkeringsinfuus en bedriegen de boel.

Tijdens mijn vakantie heb ik een Irakees koppel ontmoet die in de jaren 80 en 90 gevlucht zijn voor het regime van Saddam Hoessein. Eén van de weinigen die geslaagd zijn om zich aan te passen en zelfs kerst vieren omdat zij willen dat hun kinderen opgroeien volgens Nederlandse standaarden. In Nederland zijn beiden succesvol qua studie en werk. Naast studie en werk hebben zij vrijwilligerswerk gedaan bij AZC's. De verhalen die zij vertellen zijn schrijdend. Maar liefst 80-85% is gelukzoeker en komt niet met goede bedoelingen of uit nood naar Nederland. Daarnaast importeren we intolerantie voor onze cultuur, normen en waarden.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2021 13:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliox schreef:
Maar liefst 80-85% is gelukzoeker en komt niet met goede bedoelingen of uit nood naar Nederland. Daarnaast importeren we intolerantie voor onze cultuur, normen en waarden.

Klopt helemaal! Met dank aan dat stelletje Gutmenschen.