Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Waarom hebben huidige feministen een hekel aan blanke mannen
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Waarom hebben huidige feministen een hekel aan blanke mannen
BerichtGeplaatst: Zo Nov 14, 2021 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tegenwoordig worden speciaal blanke mannen, in vooral de Randstad en op universiteiten uitgesloten van veel baantjes.(uitgezonderd natuurlijk stratenmakers)
Dit lijkt onderhand een trend geworden. Zelfs onze ministers maken zich daar schuldig aan.
Waar komt die haat vandaan. En is dat terecht? Of zijn die dames(maar ook heren met knotjes) in hun jeugd niet genoeg geknuffeld door hun vaders?
Bij een hardloopwedstrijd van volwassenen van verschillende sexen, zal altijd een man winnen, maar hij kan geen kinderen baren. Komt daar die haat vandaan?
Vrouwenhaat zal vast wel bestaan, maar ik ken het persoonlijk niet. Mannenhaat komt wel degelijk voor, zoals ik kon vaststellen, zelfs onder ministers.

Darwin, Michelangelo, Newton en Rembrandt waren allemaal mannen. Is dit het bezwaar voor de zich feminist noemenden.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 14, 2021 10:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik word er wel een beetje moe van. Pas zochten we een nieuwe bestuurder, is er altijd wel iemand die gaat roepen dat het een vrouw moet worden. Zijn zelfs regels voor aangenomen heb ik begrepen.

Ik ben daar mordicus tegen en heb voor mezelf één regel vastgesteld: Ik ga geen enkele sollicitatie kandidaat ooit selecteren op een aangeboren eigenschap. Nooit. En iedereen die bij mij die suggestie oppert vind ik uiterst discriminerend.

En dan die onzin van 'bij gelijke geschiktheid......'

Geen mens is hetzelfde. Niemand is gelijk geschikt. Iedereen schrijft een andere sollicitatiebrief, iedereen heeft een andere CV. Zelfs al zouden 2 sollicitanten exact dezelfde vooropleidingen hebben, exact dezelfde functies bij exact dezelfde werkgever in exact dezelfde voorgaande banen, exact dezelfde sollicitatiebrief sturen met exact dezelfde motivatie... dan nog zie je op de CV bv. een vrijwilligersbaan staan, een hobby of iets anders wat de doorslag zou kunnen geven.

Ongeacht dus of iemand als man, vrouw, homo, neger, blanke, lange geleden of recentelijk geboren is.

Stop met deze waanzin.

BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2021 18:44 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Hear, hear!

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2021 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Blens schreef:
Hear, hear!

Nog wat leuks, hier was de zwarte moordenaar kwaad over. Onderstaande komt van het zeer verduidelijkende Geenstijl.
De vrijspraak van Rittenhouse die uit zelfverdediging schoot en hoewel alle drie zijn slachtoffers blank waren, schreven diverse mainstream media dat hij op zwarte personen had geschoten.
Dit soort verdraaide berichten kom ik op veel linkse site,s tegen. Kan op dit etnisch profileren geen fikse straf komen te staan.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2021 11:47 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Poendert schreef:
Tegenwoordig worden speciaal blanke mannen, in vooral de Randstad en op universiteiten uitgesloten van veel baantjes.(uitgezonderd natuurlijk stratenmakers)
Dit lijkt onderhand een trend geworden. Zelfs onze ministers maken zich daar schuldig aan.
Waar komt die haat vandaan. En is dat terecht? Of zijn die dames(maar ook heren met knotjes) in hun jeugd niet genoeg geknuffeld door hun vaders?
Bij een hardloopwedstrijd van volwassenen van verschillende sexen, zal altijd een man winnen, maar hij kan geen kinderen baren. Komt daar die haat vandaan?
Vrouwenhaat zal vast wel bestaan, maar ik ken het persoonlijk niet. Mannenhaat komt wel degelijk voor, zoals ik kon vaststellen, zelfs onder ministers.

Darwin, Michelangelo, Newton en Rembrandt waren allemaal mannen. Is dit het bezwaar voor de zich feminist noemenden.

Dit kom ik dan weer in mijn beroemde Blauwe boekje tegen, over de toelatingseisen van Amerikaanse Universieteiten.
Bij Aziaten worden 50 punten van hun toelatingsscores afgetrokken.
Bij blanken gaan er 0 punten af.
Afr-Afrikanen krijgen er 230 punten bij.
Hispani moeten het met 185 punten extra doen.
Deze regels zijn ingesteld omdat met onveranderde toelatingseisen die Universiteiten uitsluitend door Aziaten zou worden bevolkt, met hier en daar een sporadische blanke.
Is dit ook discriminatie?

BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2021 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

]
Blens schreef:
Hear, hear!
Poendert schreef:

Nog wat leuks, hier was de zwarte moordenaar kwaad over. Onderstaande komt van het zeer verduidelijkende Geenstijl.
De vrijspraak van Rittenhouse die uit zelfverdediging schoot en hoewel alle drie zijn slachtoffers blank waren, schreven diverse mainstream media dat hij op zwarte personen had geschoten.
Dit soort verdraaide berichten kom ik op veel linkse site,s tegen. Kan op dit etnisch profileren geen fikse straf komen te staan.

We hebben ook wel eens meegemaakt dat notabene allemaal blanke fascisten van Antifa met hun zevenen een zwarte agent die zijn werk deed belaagden omdat zij meenden dat alle agenten fout waren nadat George Floyd voor de zoveelste keer was gearresteerd voor een zoveelste crimineel delict.

Laatst aangepast door Loetje op Ma Nov 22, 2021 16:08, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2021 15:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik heb vorig jaar in onderwijs een klacht gezien omdat een zwarte piet te zwart was. Daar moest minder zwart op en meer roetveeg. Bleek een Surinaamse docent te zijn...

Nou, leg dat maar eens uit aan Karen.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2021 16:09 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dan zal het er op uit draaien dat mensen van kleur te donker zijn om de rol van Zwarte Piet te mogen spelen.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2021 18:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Exact. Negers mogen niet meer meedoen.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2021 21:28 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Echt inclusief hè?

BerichtGeplaatst: Di Nov 23, 2021 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Toch zag ik 40 jaar terug in Suriname geen spoor van discriminatie. Op sommige Antillen kwam het wel voor(men stuurde mij als blanke die de weg vroeg, tot driemaal naar een kerkhof tussen de cactussen en doornstruiken.
(Wel maakte ik overschatting van hun kunnen mee). Een meisje waarmee ik in Paramaribo ging wandelen dacht na haar huishoudschool bij de Hernhutters, dat ze eenmaal in Nederland minstens directrice van een Nederlandse school kon worden
Mogelijk is discriminatie alleen in de Randstad besmettelijk, door het onophoudelijke gestook en geouwehoer van onze Linkse broeders.
Dus mogelijk hoe meer Randstedelingen, hoe meer discriminatie.(dit zou mij als voormalig vriend van een plaatselijke neger, niks verwonderen)
Eens wandelde ik met onze vriend de neger over een plaatselijke laan in mijn woonplaats. We kwamen een aantal allochtonen(toen wat bijzonders) tegen, die in onbegrijpelijk gebrabbel mijn kameraad iets meedeelden. Hij trok wit weg (voorzover dat mogelijk was), maar wilde ook later nooit vertellen wat er was gezegd)