Geplaatst: Wo Apr 10, 2019 5:50 |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Apr 19, 2019 9:55 |
|
|
|
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2021 3:46 |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2021 9:27 |
|
|
|
Spinning Wheel, prachtig nummer! Geweldige drumpartij van Bobby Colomby! Alhoewel dit geen echt jazz is, het is meer een mix van jazz en rock.
Mijn eerste serieuze interesse in jazz kwam door de popmuziek. Steely Dan gebruikte in hun nummer Rikki Don't Loose That Number het pianorifje van Song For My Father van Horace Silver en componeerde daar hun nummer omheen. Dat wist ik niet, maar toen dat uitgelegd werd ben ik gaan zoeken en kwam zo bij de jazz terecht. Ik vind jazz nog steeds heerlijke muziek!
Rikki Don't Lose That Number
Song For My Father |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 18, 2021 20:11 |
|
|
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Za Mrt 20, 2021 11:21 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 16, 2021 8:44 |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 03, 2021 4:14 |
|
|
|
Ik beklaag mij zo nu en dan over chileense vrouwen. Engelen, poeslief zo beginnen ze maar plotsklaps kunnen ze veranderen, zo nu en dan in ware heksen.
Mijn vrouw verdedigt dat: Wij vrouwen zijn engelen, wij vliegen hoog, maar als mannen ons kortwieken worden we gedwongen onze vlucht op een bezem voort te zetten.
Verdomme, ¡is het toch weer de schuld van ons mannen! Ik wordt altijd de hoek in geluld.
Maar dat is minder erg dan een naaldhak in je buik, want in Noordamerika zijn vrouwen ook niet altijd even vriendelijk. https://www.youtube.com/watch?v=wN35w-trGRo |
|
Laatst aangepast door Willem op Za Jul 03, 2021 4:25, in totaal 4 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 03, 2021 4:20 |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 04, 2021 10:01 |
|
|
|
Ja leuk! hier nog zo'n mooie over die arrogante Amerikanen die alleen maar rock en twist kennen. Cultuurbarbaren!
Dalida - Gigi L'amoroso |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 04, 2021 10:24 |
|
|
|
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 04, 2021 11:34 |
|
|
|
Ik versta geen Italiaans. Gaat dit ook over de arrogantie van Amerikanen? |
|
|
|